Ten Pole Tudorquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:57 schreef nixxx het volgende:
Wunderbar! wunderbar! wunderbar!
Dat had mn date vast niet leuk gevondenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:01 schreef nixxx het volgende:
was doorgereden naar zoetermeer![]()
@ litpho: volgens mij weet jij wel hoe ik op wunderbar kom
die was toch op vakantiequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:01 schreef Aarti het volgende:
[..]
Dat had mn date vast niet leuk gevonden![]()
I am from Barcelona. I know nothing.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:01 schreef nixxx het volgende:
@ litpho: volgens mij weet jij wel hoe ik op wunderbar kom
om een bijman te hebben moet je een hoofdman hebben toch?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:01 schreef nixxx het volgende:
[..]
die was toch op vakantieof heb je een bijman
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
I am from Barcelona. I know nothing.
heb je die niet danquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:04 schreef Aarti het volgende:
[..]
om een bijman te hebben moet je een hoofdman hebben toch?![]()
dat is lullig.. vanwege de wind?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:00 schreef Aarti het volgende:
Goeiemorgen!!
Rij ik gister helemaal naar Scheveningen, gaat dat stomme vuurwerk niet door![]()
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:06 schreef nixxx het volgende:
[..]
mensen met obscure verwijzingen naar liedjes/boeken/.films/ wat dan ook die ik niet snap
ja, echt balen zeg, dat takke-end ernaartoe gereden voor noppesquote:
leffe dubbelquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:06 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
neem je ook wel eens een brunette?
i learn it from a book!quote:
Ik heb het geprobeerd, maar ik geef toch echt de voorkeur aan blondjes.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:06 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
neem je ook wel eens een brunette?
inlikken bij Ccquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd, maar ik geef toch echt de voorkeur aan blondjes.
[afbeelding]
Masadaquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:08 schreef Aarti het volgende:
[..]
ja, echt balen zeg, dat takke-end ernaartoe gereden voor noppes
En de Masada was echt ranzig![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |