Ten Pole Tudorquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:57 schreef nixxx het volgende:
Wunderbar! wunderbar! wunderbar!
Dat had mn date vast niet leuk gevondenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:01 schreef nixxx het volgende:
was doorgereden naar zoetermeer![]()
@ litpho: volgens mij weet jij wel hoe ik op wunderbar kom
die was toch op vakantiequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:01 schreef Aarti het volgende:
[..]
Dat had mn date vast niet leuk gevonden![]()
I am from Barcelona. I know nothing.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:01 schreef nixxx het volgende:
@ litpho: volgens mij weet jij wel hoe ik op wunderbar kom
om een bijman te hebben moet je een hoofdman hebben toch?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:01 schreef nixxx het volgende:
[..]
die was toch op vakantieof heb je een bijman
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
I am from Barcelona. I know nothing.
heb je die niet danquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:04 schreef Aarti het volgende:
[..]
om een bijman te hebben moet je een hoofdman hebben toch?![]()
dat is lullig.. vanwege de wind?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:00 schreef Aarti het volgende:
Goeiemorgen!!
Rij ik gister helemaal naar Scheveningen, gaat dat stomme vuurwerk niet door![]()
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:06 schreef nixxx het volgende:
[..]
mensen met obscure verwijzingen naar liedjes/boeken/.films/ wat dan ook die ik niet snap
ja, echt balen zeg, dat takke-end ernaartoe gereden voor noppesquote:
leffe dubbelquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:06 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
neem je ook wel eens een brunette?
i learn it from a book!quote:
Ik heb het geprobeerd, maar ik geef toch echt de voorkeur aan blondjes.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:06 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
neem je ook wel eens een brunette?
inlikken bij Ccquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd, maar ik geef toch echt de voorkeur aan blondjes.
[afbeelding]
Masadaquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:08 schreef Aarti het volgende:
[..]
ja, echt balen zeg, dat takke-end ernaartoe gereden voor noppes
En de Masada was echt ranzig![]()
Das een shoarmatent op de boulevard op scheveningen.quote:
quote:
Ah, dat is een drastisch andere Masadaquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:13 schreef Aarti het volgende:
[..]
Das een shoarmatent op de boulevard op scheveningen.
Ik had er een keer eerder gegeten, erg lekker.
Maar gisteren vond ik het echt ranzig, helaas...
Masada was Herod's royal citadel and later the last outpost of Zealots during the Jewish Revolt. The citadel was a site of the most dramatic and symbolic act in Jewish history, where rebels chose mass suicide rather than submit to Roman capture.quote:
hahaquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ah, dat is een drastisch andere Masada.
Ik ben na Masada gestopt met lezenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:15 schreef nixxx het volgende:
[..]
Masada was Herod's royal citadel and later the last outpost of Zealots during the Jewish Revolt. The citadel was a site of the most dramatic and symbolic act in Jewish history, where rebels chose mass suicide rather than submit to Roman capture.
http://mosaic.lk.net/g-masada.html
Ahha.. misschien was de goeie kok op vakantie?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:13 schreef Aarti het volgende:
[..]
Das een shoarmatent op de boulevard op scheveningen.
Ik had er een keer eerder gegeten, erg lekker.
Maar gisteren vond ik het echt ranzig, helaas...
ik denk dat Litpho dezelfde bedoelde als ikquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:15 schreef Aarti het volgende:
[..]
haha
welke ken jij dan, dan ga ik daarheen![]()
saaie dozen zijn julliequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:17 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik denk dat Litpho dezelfde bedoelde als ik
Masadaquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:15 schreef Aarti het volgende:
[..]
haha
welke ken jij dan, dan ga ik daarheen![]()
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:18 schreef Aarti het volgende:
[..]
saaie dozen zijn jullie![]()
Ik ga vanavond voor de eerste keer ooit naar friesland.![]()
Zegquote:
Is friesland saai dan?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:19 schreef nixxx het volgende:
[..]
en lees die twee zinnen nu eens achter elkaar meisje ....
ik ben dol op saaie mannenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zeg.
Omdat nixxx zegt dat ik bedoel wat hij zegt wil nog niet zeggen dat ik net zo saai ben als nixxx.
Ik ben op mijn geheel eigen manier saai.
Ah, de fase "alle mannen behalvequote:
quote:
neequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ah, de fase "alle mannen behalvehij
zijn schurft" is weer voorbij?
.
Op zich het eerste stukje Friesland niet. Tot je erachter komt dat de rest van de provincie een exacte kopie is van dat eerste stukje.quote:
eeeuh ja iddquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:23 schreef Aarti het volgende:
[..]
nee![]()
Dat is juist het voordeel van saaie mannen, die zijn lief en rustig en zitten braaf thuis te wachten op je![]()
Wike? Hmm, dan hebben een stelletje inboorlingen me voor de gek gehouden met wiochequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:23 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
SnitswikeSneekweek en voor het eerst ben ik er niet bij
![]()
En we hebben Tiramisuquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:23 schreef Aarti het volgende:
[..]
nee![]()
Dat is juist het voordeel van saaie mannen, die zijn lief en rustig en zitten braaf thuis te wachten op je![]()
Ik heb er een verjaardagsfeestje, altijd gezellig dus!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:22 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
kan ook nog![]()
Wat is er daar te doen?
Sneek is op dit moment anders superleukquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Op zich het eerste stukje Friesland niet. Tot je erachter komt dat de rest van de provincie een exacte kopie is van dat eerste stukje.
En laat ik nou net DOL zijn op tiramisu!quote:
Nou, je weet wat er mee gebeurd op het moment dat jij de hort op gaat en wij braaf thuis zitten te wachtenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:25 schreef Aarti het volgende:
[..]
En laat ik nou net DOL zijn op tiramisu!
Opvallend hoe vaak randstedelingen de afstanden in de rest van het altijd altijd enorm onderschatten. Liejannuh wilde ook wel even binnen een uur van Sneek naar Enschede rijden. Right.quote:
Rij dan direct door naar Groningen (stad). Dan heb je dat ook weer gehadquote:
Ik neem het gewoon mee de hort op, lekker in een tupperwarebakjequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou, je weet wat er mee gebeurd op het moment dat jij de hort op gaat en wij braaf thuis zitten te wachten.
"Don't move, or the dessert gets it".
whehe zie je ook wat van het landquote:
Routenet zegt anderhalf uur, niet ik?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Opvallend hoe vaak randstedelingen de afstanden in de rest van het altijd altijd enorm onderschatten. Liejannuh wilde ook wel even binnen een uur van Sneek naar Enschede rijden. Right.![]()
Ja, maar jij vindt het veel.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:28 schreef Aarti het volgende:
[..]
Routenet zegt anderhalf uur, niet ik?![]()
moet je het eerst komen halenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:27 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ik neem het gewoon mee de hort op, lekker in een tupperwarebakje![]()
![]()
volgens routenet moet ik de A1 -A6-A7 nemen?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:28 schreef nixxx het volgende:
[..]
whehe zie je ook wat van het landlekker over de afsluitdijk karren
Dat is idd sneller.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:28 schreef Aarti het volgende:
[..]
volgens routenet moet ik de A1 -A6-A7 nemen?
het is ook veel!!quote:
Dat staat op mijn to-do-list, schijnt leuk te zijn, toch?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:27 schreef Litpho het volgende:
[..]
Rij dan direct door naar Groningen (stad). Dan heb je dat ook weer gehad.
ik heb het niet zo op dronken witte boeren, geloof ikquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:29 schreef Memento-Mori het volgende:
Gewoon Sneek in vannacht, veel leuker dan Drachten
151.4 km om precies te zijnquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:30 schreef Q. het volgende:
Nog geen 150 km. Dat is niets.
Goed plan, ik ga ook.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:25 schreef Q. het volgende:
Duidelijk. Even De Stad in.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:31 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik heb het niet zo op dronken witte boeren, geloof ik![]()
![]()
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:31 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik heb het niet zo op dronken witte boeren, geloof ik![]()
![]()
je voelt je toch niet aangesprokenquote:
Ach het zou fijn zijn als mensen ophouden met zogenaamd grappig doen en het is net zo triest dat sommige mensen echt denken dat er alleen maar boeren]wonenquote:
Dat zou inderdaad fijn zijn ja!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:39 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ach het zou fijn zijn als mensen ophouden met zogenaamd grappig doen en het is net zo triest dat sommige mensen echt denken dat er alleen maar boeren]wonen
schaam jequote:
vind het trouwens wel een racistische opmerking van jequote:
Is dat niet zo dan?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:39 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ach het zou fijn zijn als mensen ophouden met zogenaamd grappig doen en het is net zo triest dat sommige mensen echt denken dat er alleen maar boeren]wonen
Hup, naar de schoenenwinkel Nixxx!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:40 schreef nixxx het volgende:
[..]
vind het trouwens wel een racistische opmerking van je
Alhoewel een sportzaak wellicht een beter idee is.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:42 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hup, naar de schoenenwinkel Nixxx!
Mag ik witte mensen niet wit noemen dan?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:40 schreef nixxx het volgende:
[..]
vind het trouwens wel een racistische opmerking van je
al geweest man, ik ben geen wijf, ik koop schoenen in 10 minutenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:42 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hup, naar de schoenenwinkel Nixxx!
Mogen wij zwarte mensen dan ook zwart noemen?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:43 schreef Aarti het volgende:
[..]
Mag ik witte mensen niet wit noemen dan?![]()
nee(ger)quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:43 schreef Aarti het volgende:
[..]
Mag ik witte mensen niet wit noemen dan?![]()
laat es zien dan? die schoenen, niet dat je geen wijf bentquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:44 schreef nixxx het volgende:
[..]
al geweest man, ik ben geen wijf, ik koop schoenen in 10 minuten
Wel erg snel zeg.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:44 schreef nixxx het volgende:
[..]
al geweest man, ik ben geen wijf, ik koop schoenen in 10 minuten
ben je in meervoud daaro?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:44 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Mogen wij zwarte mensen dan ook zwart noemen?![]()
Dat laatste wil Nixxx je anders maar wat graag laten zien.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:44 schreef Aarti het volgende:
[..]
laat es zien dan? die schoenen, niet dat je geen wijf bent![]()
zijn schoenen voor squash hoor, niets spannends verderquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:44 schreef Aarti het volgende:
[..]
laat es zien dan? die schoenen, niet dat je geen wijf bent![]()
racistquote:
hij wil geen buitenman van me zijnquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:45 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat laatste wil Nixxx je anders maar wat graag laten zien.![]()
Nee, hier is maar één Plato.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:45 schreef Aarti het volgende:
[..]
ben je in meervoud daaro?![]()
(als ze zwart zijn, waarom niet?)
Ben je van koninklijk bloed dan?quote:
Met wij had ik het over wij blanken.quote:
Uit India komen geen negers jaquote:
Wat een lelijk schilderij hangt daar aan de muur.quote:
Vinden De Blanken dat wel goed dan, dat je namens hun allemaal spreekt?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:47 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Met wij had ik het over wij blanken.![]()
Dat was ook het eerste wat mij opviel hahaquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:48 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat een lelijk schilderij hangt daar aan de muur.![]()
Tuurlijk, ik ben de leider van de blanken.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:48 schreef Aarti het volgende:
[..]
Vinden De Blanken dat wel goed dan, dat je namens hun allemaal spreekt?![]()
ja he lelijkquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:48 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat een lelijk schilderij hangt daar aan de muur.![]()
Daar zie ik graag bewijs van tegemoet, dan weet ik waar ik moet zijn om af te rekenen voor alle ellende die Jullie Ons hebben aangedaanquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:48 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik ben de leider van de blanken.![]()
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:49 schreef Aarti het volgende:
[..]
Daar zie ik graag bewijs van tegemoet, dan weet ik waar ik moet zijn om af te rekenen voor alle ellende die Jullie Ons hebben aangedaan![]()
Welke ellende?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:49 schreef Aarti het volgende:
[..]
Daar zie ik graag bewijs van tegemoet, dan weet ik waar ik moet zijn om af te rekenen voor alle ellende die Jullie Ons hebben aangedaan![]()
Jullie horen ook maar wat je wilt horen hequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:50 schreef nixxx het volgende:
[..]
de indiers zijn toch "vrijwillig" naar suriname gegaan?
dat vertelde je toch laatst:?
dronken midden in de nacht uit kroeg komen en dat ergens op een stoep zien staan bij oud papier geloof ik..quote:
Had het daar maar laten staan.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:50 schreef nixxx het volgende:
[..]
dronken midden in de nacht uit kroeg komen en dat ergens op een stoep zien staan bij oud papier geloof ik..
Kom, ik neem je mee naar Suriname, dan laat ik het je zienquote:
eeeh jaquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:50 schreef Aarti het volgende:
[..]
Jullie horen ook maar wat je wilt horen he![]()
Doe je vaker zulke dingen als je bezopen bentquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:50 schreef nixxx het volgende:
[..]
dronken midden in de nacht uit kroeg komen en dat ergens op een stoep zien staan bij oud papier geloof ik..
dan alleen de ellende van voor 1975, voor de rest zijn de surinamers zelf verantwoordelijkquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:51 schreef Aarti het volgende:
[..]
Kom, ik neem je mee naar Suriname, dan laat ik het je zien![]()
Dan komt dat afrekenen ook direct goed![]()
je wilt het niet wetenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:52 schreef Aarti het volgende:
[..]
Doe je vaker zulke dingen als je bezopen bent![]()
Zonder de slavenhandel hadden de Surinamers niet in Nederland maar in armoede in Afrika en India geleefd.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:51 schreef Aarti het volgende:
[..]
Kom, ik neem je mee naar Suriname, dan laat ik het je zien![]()
Dan komt dat afrekenen ook direct goed![]()
ja lekkerquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:51 schreef nixxx het volgende:
[..]
eeeh jaen ik vind jou ook lief, bakje tiramisu voor in de auto?
das goed, met voor 75 zijn we wel ffkes zoetquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:52 schreef nixxx het volgende:
[..]
dan alleen de ellende van voor 1975, voor de rest zijn de surinamers zelf verantwoordelijk
En daar zijn we jullie tot in de eeuwigheid dankbaar voorquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zonder de slavenhandel hadden de Surinamers niet in Nederland maar in armoede in Afrika en India geleefd.![]()
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:53 schreef Aarti het volgende:
[..]
das goed, met voor 75 zijn we wel ffkes zoet![]()
jajajaja het is al goed, ga maar verder met katoen plukkenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:53 schreef Aarti het volgende:
[..]
En daar zijn we jullie tot in de eeuwigheid dankbaar voor![]()
Dat is ook volkomen terecht.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:53 schreef Aarti het volgende:
[..]
En daar zijn we jullie tot in de eeuwigheid dankbaar voor![]()
En vergeet de tabaksplanten niet.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:54 schreef nixxx het volgende:
[..]
jajajaja het is al goed, ga maar verder met katoen plukken
Ik doe niet aan meetsquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:54 schreef nixxx het volgende:
[..]ik zie hier een politiek getinte discussiemeet aankomen
Dat doe ik dan ook niet.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:54 schreef Plato1980 het volgende:
Nee, maar hoe dan ook is het sterk overdreven om over de holocaust van de slavernij te spreken.
Swirl?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:56 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ik doe niet aan meets![]()
tenzij ijsjesmeets![]()
Dat zeg ik ook niet, het was alleen geen holocaust, want het vernietigen van hele bevolkingsgroepen was niet het doel.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:57 schreef Aarti het volgende:
[..]
Dat doe ik dan ook niet.
Hoewel ik het niet goedkeur, wat er is gebeurd,
Sinds wanneer woont Nixxx in Drachten?quote:
waar haal je het woord holocaust eigenlijk vandaan in dit gesprekje?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet, het was alleen geen holocaust, want het vernietigen van hele bevolkingsgroepen was niet het doel.
kan mij het nou rotte waar nixx woont, het gaat om de swirlquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Sinds wanneer woont Nixxx in Drachten?![]()
gelukkig nietquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Sinds wanneer woont Nixxx in Drachten?![]()
Omdat bepaalde mensen het woord holocaust vaak in verband brengen met de slavernij.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:00 schreef Aarti het volgende:
[..]
waar haal je het woord holocaust eigenlijk vandaan in dit gesprekje?![]()
dat heb ik persoonlijk nog nooit gehoord.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:01 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Omdat bepaalde mensen het woord holocaust vaak in verband brengen met de slavernij.
Ik wel, maar goed.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:02 schreef Aarti het volgende:
[..]
dat heb ik persoonlijk nog nooit gehoord.
Ik zal vanavond op mn verjaardag een rondvragenquote:
ik lust geen bier en tieten heb ik al!quote:
Jij bent dan ook verre representatief van de gemiddelde Nederlander qua kennisniveau. En ja, dat is een compliment...quote:
Chocomel.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:07 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik lust geen bier en tieten heb ik al!
laten we het eens een keer over chocomel en mooie blauwe ogen hebben![]()
chocomelquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:07 schreef Aarti het volgende:
ik lust geen bier en tieten heb ik al!
laten we het eens een keer over chocomel en mooie blauwe ogen hebben![]()
wie dan wie danquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:09 schreef nixxx het volgende:
[..]
chocomelje doet me aan iemand denken!
en dat is een compliment om Airwin maar even te parafraseren
wat drink je dan het liefst, behalve bierquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:09 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Chocomel.![]()
Daar krijg ik altijd braakneigingen van, tenzij het spul heel koud is.
Dit in tegenstelling tot bepaalde bevolkingsgroepen die je direct als antisemiet betitelen op het moment dat je suggereert dat er in de Holocaust ook maar iemand die niet volbloed Joods was is vermoordquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:01 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Omdat bepaalde mensen het woord holocaust vaak in verband brengen met de slavernij.
Wijn.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:10 schreef Aarti het volgende:
[..]
wat drink je dan het liefst, behalve bier![]()
Loitumaquote:
of googlenquote:
Loitumaquote:
te lui voorquote:
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:09 schreef nixxx het volgende:
[..]
chocomelje doet me aan iemand denken!
en dat is een compliment om Airwin maar even te parafraseren
whehe die is coolquote:
tondeusequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:14 schreef Aarti het volgende:
[..]
te lui voor
ik moet echt echt mn haar gaan doen man shit
haal het nooit meer
had ik van nature maar steil haar![]()
waarom houdt ze prei vast?quote:
die prei is essentieel juistquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:15 schreef Aarti het volgende:
[..]
waarom houdt ze prei vast?
Ja dat hadden jullie zeker nog niet opgemerkt he, dankzij die jiggles van haar![]()
dat is zonde, ik heb zulk mooi haarquote:
Je vraagt je af waar die prei is geweest...quote:
Dat is hetzelfde met dit album van Tori Amos. Zo'n beetje elke man die dat album voor de eerste keer ziet denkt "leuke foto" en elke vrouw denkt "waarom heeft ze groente om haar nek hangen"quote:
http://www.leaseplan.nl/routeplanner.aspquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:13 schreef Plato1980 het volgende:
Weet iemand trouwens een goede routeplanner voor Duitsland? De ANWB-routeplanner vindt de straat waar ik moet zijn niet.![]()
Leuke foto!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde met dit album van Tori Amos. Zo'n beetje elke man die dat album voor de eerste keer ziet denkt "leuke foto" en elke vrouw denkt "waarom heeft ze groente om haar nek hangen".
ow..quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde met dit album van Tori Amos. Zo'n beetje elke man die dat album voor de eerste keer ziet denkt "leuke foto" en elke vrouw denkt "waarom heeft ze groente om haar nek hangen".
Succes!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:19 schreef nixxx het volgende:
de search is uitgeschakeldnu kan ik die link die vibri had gezet naar die leuke versie van loituma niet meer vinden
Die vindt de straat ook niet, maar ik heb al een routeplanner gevonden, alleen doet m'n printer het nu niet.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
http://www.leaseplan.nl/routeplanner.asp
quote:
Die versie die ze gister draaide?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:23 schreef nixxx het volgende:
[..]
ze had em op dr eigen site gezet..
jaquote:
Het is Nixxx z'n schuld.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:28 schreef Aarti het volgende:
Door jullie heb ik nu niet op tijd mooi steil haar.
ellendelingen.
En door ons heb je ook niet gestudeerd gisteren!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:28 schreef Aarti het volgende:
Door jullie heb ik nu niet op tijd mooi steil haar.
ellendelingen.
jaquote:
Volgens je test zou ik het land op tijd verlaten hebben en zat ik veilig in Canada of zo.quote:
We hebben toch internet!quote:
Aangezien ik zwart noch Joods noch Arabier ben zou ik inderdaad betrekkelijk veilig zijn.quote:
Jij zou kritische vragen gaan stellen. De subtiele, diplomatieke ondermijning van de dictatuur. En derhalve nog gevaarlijker dan die bosjesmannen...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:35 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Aangezien ik zwart noch Joods noch Arabier ben zou ik inderdaad betrekkelijk veilig zijn.![]()
Ik zou de legitimiteit van Nixxx als führer wel ter discussie stellen ja.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij zou kritische vragen gaan stellen. De subtiele, diplomatieke ondermijning van de dictatuur. En derhalve nog gevaarlijker dan die bosjesmannen...
We hebben gister al geconcludeerd dat er achtere iedere sterke man een nog sterkere vrouw staat. Een über Ariër, om maar even in de terminologie te blijven...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:39 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik zou de legitimiteit van Nixxx als führer wel ter discussie stellen ja.![]()
Wat kan ik zeggen, jullie zijn alles wat ik ook zou willen zijnquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En door ons heb je ook niet gestudeerd gisteren!![]()
Ben je altijd zo makkelijk te beïnvloeden?![]()
het vuurpeleton is geduldigquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:39 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik zou de legitimiteit van Nixxx als führer wel ter discussie stellen ja.![]()
Overschat jezelf niet. Je bent net zo kansloos als ons!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:41 schreef Aarti het volgende:
[..]
Wat kan ik zeggen, jullie zijn alles wat ik ook zou willen zijn![]()
Dat ontbreekt dan nog bij Nixxx.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
We hebben gister al geconcludeerd dat er achtere iedere sterke man een nog sterkere vrouw staat. Een über Ariër, om maar even in de terminologie te blijven...
dat is het mooiste compliment dat ik in tijden heb gehoord, ik zou zo verliefd op je kunnen wordenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Overschat jezelf niet. Je bent net zo kansloos als ons!
Zelfs ik had meer sjans gister....quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:42 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat ontbreekt dan nog bij Nixxx.![]()
Sluit maar aan achterin de rij...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:42 schreef Aarti het volgende:
[..]
dat is het mooiste compliment dat ik in tijden heb gehoord, ik zou zo verliefd op je kunnen worden![]()
Wat dat betreft had Nixxx pech dat ik er niet was, dan was het niet zo opgevallen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zelfs ik had meer sjans gister....![]()
ik was van plan je op afstand te bewonderen en snachts door je vuilniszakken te gaan zoeken, op zoek naar je spullen voor op mn altaarquote:
We hadden Q. bij ons, dus dat compenseerde aardig...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:43 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat dat betreft had Nixxx pech dat ik er niet was, dan was het niet zo opgevallen.![]()
Ik verbrand al mijn afval op de vuurkorf...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:44 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik was van plan je op afstand te bewonderen en snachts door je vuilniszakken te gaan zoeken, op zoek naar je spullen voor op mn altaar![]()
en ofquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
We hadden Q. bij ons, dus dat compenseerde aardig...![]()
ik neem ook genoegen met het asquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik verbrand al mijn afval op de vuurkorf...![]()
Dat was ik vergeten.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
We hadden Q. bij ons, dus dat compenseerde aardig...![]()
jij had sjans met je vriendinquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent dat oude lijk dat mij aansprak vergeten?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:45 schreef nixxx het volgende:
[..]
jij had sjans met je vriendindat telt niet
Hij heeft ten minste een vriendin.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:45 schreef nixxx het volgende:
[..]
jij had sjans met je vriendindat telt niet
dat heb ik niet eens gezienquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent dat oude lijk dat mij aansprak vergeten?![]()
Ging als volgt:quote:
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:48 schreef AirwiN het volgende:
Ging als volgt:
Oud lijk: jij kijkt chagrijnig.
Ik: dat is mijn normale gezicht.
Oud lijk: dan heb je een probleem.
Ik: inderdaad, dan krijg je allerlei oude wijven op je af die domme vragen stellen.
Ze keek best boos...![]()
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:41 schreef Aarti het volgende:
[..]
Wat kan ik zeggen, jullie zijn alles wat ik ook zou willen zijn![]()
Mijn vermogen om mijzelf met twee zinnen impopulair te maken, faalt zelden...quote:
Wat zieligquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ging als volgt:
Oud lijk: jij kijkt chagrijnig.
Ik: dat is mijn normale gezicht.
Oud lijk: dan heb je een probleem.
Ik: inderdaad, dan krijg je allerlei oude wijven op je af die domme vragen stellen.
Ze keek best boos...![]()
Niet waar.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:54 schreef Aarti het volgende:
[..]
Wat zielig![]()
Ook oude lijken hebben recht op liefde![]()
mensen hebben teveel rechten en te weinig plichten tegenwoordigquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:54 schreef Aarti het volgende:
Wat zielig![]()
Daar hebben ze een woord voor: necrofilie...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:54 schreef Aarti het volgende:
[..]
Wat zielig![]()
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:59 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik schijn als normale blik ook best chagerijnig te kijken
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:59 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik schijn als normale blik ook best chagerijnig te kijken
Bwech, ik moet nog boodschappen doen... Eerst nog douchen...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:00 schreef nixxx het volgende:
ik denk dat ik toch nog even de stad inganu ik toch salaris enzo krijg kan ik best een fles whisky voor mezelf kopen.. of hou ik het bij de fles wijn die ik heb... moeilijk moeilijk... keuzes...
wijn!
kan je niet je beste prodent-smile opzetten?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:00 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Misshcien is dat de verklaring dak tot nu toe met werken steeds onder mn targets zit
Wrs, als je net doet alsof je van ze houdt kopen mensen alles van je.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:00 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Misshcien is dat de verklaring dak tot nu toe met werken steeds onder mn targets zit
Als ik werk ben ik geconcentreerd en dan kijk ik automatisch ingespannen/geconcentreerd en dus chagerijnig (schijnt)quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:00 schreef Aarti het volgende:
[..]
kan je niet je beste prodent-smile opzetten?![]()
Als je als een gemiddelde Albron catering medewerker met zo'n karretje door de trein rijdt, dan snap ik dat wel. Dat is geen koffie met een glimlach zeg maar...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:00 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Voor je het weet ben je alcoholist.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:00 schreef nixxx het volgende:
ik denk dat ik toch nog even de stad inganu ik toch salaris enzo krijg kan ik best een fles whisky voor mezelf kopen.. of hou ik het bij de fles wijn die ik heb... moeilijk moeilijk... keuzes...
wijn!
Hmm gaat flink kut hier at the moment iig ja[ als dat het wennen is, dan wel jaquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:00 schreef nixxx het volgende:
[..]
boeiend.. doe ik ook
je moet nog wel ff wennen aan dat op jezelf wonen of niet?
Dat is nixxx toch allangquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:02 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Voor je het weet ben je alcoholist.![]()
Komt wel goed als alles eenmaal echt begint.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Hmm gaat flink kut hier at the moment iig ja[ als dat het wennen is, dan wel ja
Als visuele ondersteuning:quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je als een gemiddelde Albron catering medewerker met zo'n karretje door de trein rijdt, dan snap ik dat wel. Dat is geen koffie met een glimlach zeg maar...
Nee manquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je als een gemiddelde Albron catering medewerker met zo'n karretje door de trein rijdt, dan snap ik dat wel. Dat is geen koffie met een glimlach zeg maar...
dat ben ik allangquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:02 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Voor je het weet ben je alcoholist.![]()
Ik vind die lui best wel irritant, ik ben al eens wakker geworden door zo'n figuur.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Nee manwe hebben ene rugzak met heet water en een bakje voor op de buik
veel hipper en t zijn geen gepensioneerden meer, allemaal jongeren en we dragen kleurige oranje met blauwe polo's
dat denk ik ookquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:04 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Komt wel goed als alles eenmaal echt begint.
Doe bier in die rugzak. Bij concerten werkt dat prima!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Nee manwe hebben ene rugzak met heet water en een bakje voor op de buik
veel hipper en t zijn geen gepensioneerden meer, allemaal jongeren en we dragen kleurige oranje met blauwe polo's
kzal jou eens natspuitenquote:
Ik hoop het zo, trek het anders echt niet, heb hgier niemand en dan gaat het werk ook nog eens kut, zit continu te jankenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:04 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Komt wel goed als alles eenmaal echt begint.
Ah, je ware intenties komen naar boven drijven...quote:
Waarom zit je daar nu eigenlijk al? Is het niet veel logischer om pas vanaf de intro in de stad te zijn?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:06 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik hoop het zo, trek het anders echt niet, heb hgier niemand en dan gaat het werk ook nog eens kut, zit continu te janken
met de UIT ga je mensen leren kennenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:06 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik hoop het zo, trek het anders echt niet, heb hgier niemand en dan gaat het werk ook nog eens kut, zit continu te janken
I think you should rape me and kill me instead...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:07 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Te laat, je bent al dood.
[afbeelding]
Straks met de UIT en als je studie begint leer je in één klap een heleboel mensen kennen. Niet bang zijn om zelf voor te stellen aan mensen wat te gaan drinken e.d. Dat kan iedereen wel waarderen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:06 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:07 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Te laat, je bent al dood.
[afbeelding]
Ga eens bier of cola drinken met mij.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:06 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Voor je het weet eindigt ze zoals Nixxx.quote:
Omdat het thuis ook niet heel erg tof meer was, overspannen vader, vervelende broer, wilde hier werken en geld verdienen hier aangezien thuis al helemaal niks is, mja das nug elukt maar t loopt anders dan verwacht en gehoopt.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:07 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Waarom zit je daar nu eigenlijk al? Is het niet veel logischer om pas vanaf de intro in de stad te zijn?
Ik vermoord liever stomme randdebielen op straat dan jou.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
I think you should rape me and kill me instead...![]()
Mja dat zal; wel maar dat durf ik waarschijnlijk toch niet, bang dat ik me opdring aan mensen etc, soms baal ik zo van mezelf.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:08 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Straks met de UIT en als je studie begint leer je in één klap een heleboel mensen kennen. Niet bang zijn om zelf voor te stellen aan mensen wat te gaan drinken e.d. Dat kan iedereen wel waarderen.![]()
Ja, maar het is ook logisch dat je nog niemand kent, maar ik neem aan dat de ELCID over één of twee weken begint en dan verandert dat wel.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:09 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Omdat het thuis ook niet heel erg tof meer was, overspannen vader, vervelende broer, wilde hier werken en geld verdienen hier aangezien thuis al helemaal niks is, mja das nug elukt maar t loopt anders dan verwacht en gehoopt.
Het andere laat ik subtiel open staan.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:09 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik vermoord liever stomme randdebielen op straat dan jou.
succesvol bedoel je?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:09 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Voor je het weet eindigt ze zoals Nixxx.![]()
Ik heb m'n hoofd beveiliging gevonden voor als ik wereldheerser ben...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:09 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik vermoord liever stomme randdebielen op straat dan jou.
ach, bijna iedereen komt dan naar utrecht met dezelfde problemen.. niemand kennen etc dat verbroedertquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:10 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Mja dat zal; wel maar dat durf ik waarschijnlijk toch niet, bang dat ik me opdring aan mensen etc, soms baal ik zo van mezelf.
Uiteraard viel mij dat dus niet op...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:10 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Het andere laat ik subtiel open staan.
Ik heb die functie al aan Mokster vergeven, maar ze is hier al lang niet meer gesignaleerd.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb m'n hoofd beveiliging gevonden voor als ik wereldheerser ben...
Precies, niemand kent iemand.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:11 schreef nixxx het volgende:
[..]
ach, bijna iedereen komt dan naar utrecht met dezelfde problemen.. niemand kennen etc dat verbroedert
de 14e begint de introductieweek van de stad en 5 sept eerste week van de studiequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, maar het is ook logisch dat je nog niemand kent, maar ik neem aan dat de ELCID over één of twee weken begint en dan verandert dat wel.![]()
Ik ben gister nog met d'r op de gevoelige plaats vastgelegd! Wat een vrouw!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:11 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb die functie al aan Mokster vergeven, maar ze is hier al lang niet meer gesignaleerd.![]()
Zie je! Over een week is het ergste voorbij.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
de 14e begint de introductieweek van de stad en 5 sept eerste week van de studie
ze danst mooi hequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben gister nog met d'r op de gevoelige plaats vastgelegd! Wat een vrouw!![]()
Alle dames waren dan ook van jouw leeftijd.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerder ook. Maar op mijn eerste dag hier besloot ik toch ook maar gewoon een meisje aan te spreken. Als je gewoon op iemand afstapt die ook alleen zit is het al minder eng.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:10 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Mja dat zal; wel maar dat durf ik waarschijnlijk toch niet, bang dat ik me opdring aan mensen etc, soms baal ik zo van mezelf.
Moraal van het verhaal: begin met roken.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:13 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerder ook. Maar op mijn eerste dag hier besloot ik toch ook maar gewoon een meisje aan te spreken. Als je gewoon op iemand afstapt die ook alleen zit is het al minder eng.
Toen ik een poos met haar had zitten praten stelde ik voor om weer bij 2 andere meiden te gaan zitten en zo zijn je contacten vrij snel uit te breiden.
Het is echt de moeite waard.![]()
Niet van te voren maar blijven denken dat je het toch niet durft. Probeer jezelf wat moed in te praten.
Misschien was het makkelijker omdat ik rookte, in het rookhok raak je snel aan de praat.
Mja het probleem is dat ik niet makkelijk sociale contacten aan durf te gaan, zelf het initiaitef om contact te maken met iemand en anderen hebben dat wel waardoor ik vaak er buiten blijf staan.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:11 schreef nixxx het volgende:
[..]
ach, bijna iedereen komt dan naar utrecht met dezelfde problemen.. niemand kennen etc dat verbroedert
Daarom zei ik het maar even. Mannen en hints van vrouwen, dat kan natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Uiteraard viel mij dat dus niet op...
Bij een studentenvereniging gaan.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:14 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Mja het probleem is dat ik niet makkelijk sociale contacten aan durf te gaan, zelf het initiaitef om contact te maken met iemand en anderen hebben dat wel waardoor ik vaak er buiten blijf staan.
Jij begrijpt het.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Moraal van het verhaal: begin met roken.![]()
Ik denk dat ik opviel tussen al die mannen met beperkte / geen hoofdhaar...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Alle dames waren dan ook van jouw leeftijd.
Ik ken een kerel in Utrecht die je vast wel wat gezelschap wil houden de eerste tijd.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:14 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Mja het probleem is dat ik niet makkelijk sociale contacten aan durf te gaan, zelf het initiaitef om contact te maken met iemand en anderen hebben dat wel waardoor ik vaak er buiten blijf staan.
Je moet je commerciele vaardigheden nog wat meer ontplooien. Komt vanzelf goed. Al is het maar door een knoopje extra van je polo open te laten...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:16 schreef Memento-Mori het volgende:
Mja straks weer werkenweer gezeur krijgen aan het eind van de avond dat het te weinig is
niks aantrekken van het gezeurquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:16 schreef Memento-Mori het volgende:
Mja straks weer werkenweer gezeur krijgen aan het eind van de avond dat het te weinig is
Dus zo ben jij aan je baan gekomen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je moet je commerciele vaardigheden nog wat meer ontplooien. Komt vanzelf goed. Al is het maar door een knoopje extra van je polo open te laten...
zie je... Airwin zou koffie van je kopenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je moet je commerciele vaardigheden nog wat meer ontplooien. Komt vanzelf goed. Al is het maar door een knoopje extra van je polo open te laten...
* Twisted_fok zingt: "I'm too sexy for my shirt"quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:19 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dus zo ben jij aan je baan gekomen.![]()
Nee, ik had mijn tweede gesprek op mijn verjaardag en heb toen koeken meegebracht. Een prima ijsbreker... Presentatie is alles, zeker in de commerciële functie waar ik voor solliciteerde.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:19 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dus zo ben jij aan je baan gekomen.![]()
oooh goeie die zet ik opquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:20 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
* Twisted_fok zingt: "I'm too sexy for my shirt"
Mits gebracht met een glimlach natuurlijk. Chagrijnige tieten koop ik geen koffie van...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:19 schreef nixxx het volgende:
[..]
zie je... Airwin zou koffie van je kopen
A friend with breast and all the restquote:
Opgestoken of staartje?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:23 schreef Memento-Mori het volgende:
En ik moet mn haar vast doen maar dat staat me zoooo niet![]()
Tada!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
beiden staat me niet en opsteken kan ik zelf niet
die heb ik nietquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:28 schreef Twisted_fok het volgende:
Schuifjes M-M, schuifjes!
Doe mij deze maar:quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:26 schreef Twisted_fok het volgende:
Yeah on the catwalk, I do my little turn on the catwalk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |