Ten Pole Tudorquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:57 schreef nixxx het volgende:
Wunderbar! wunderbar! wunderbar!
Dat had mn date vast niet leuk gevondenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:01 schreef nixxx het volgende:
was doorgereden naar zoetermeer![]()
@ litpho: volgens mij weet jij wel hoe ik op wunderbar kom
die was toch op vakantiequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:01 schreef Aarti het volgende:
[..]
Dat had mn date vast niet leuk gevonden![]()
I am from Barcelona. I know nothing.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:01 schreef nixxx het volgende:
@ litpho: volgens mij weet jij wel hoe ik op wunderbar kom
om een bijman te hebben moet je een hoofdman hebben toch?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:01 schreef nixxx het volgende:
[..]
die was toch op vakantieof heb je een bijman
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
I am from Barcelona. I know nothing.
heb je die niet danquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:04 schreef Aarti het volgende:
[..]
om een bijman te hebben moet je een hoofdman hebben toch?![]()
dat is lullig.. vanwege de wind?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:00 schreef Aarti het volgende:
Goeiemorgen!!
Rij ik gister helemaal naar Scheveningen, gaat dat stomme vuurwerk niet door![]()
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:06 schreef nixxx het volgende:
[..]
mensen met obscure verwijzingen naar liedjes/boeken/.films/ wat dan ook die ik niet snap
ja, echt balen zeg, dat takke-end ernaartoe gereden voor noppesquote:
leffe dubbelquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:06 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
neem je ook wel eens een brunette?
i learn it from a book!quote:
Ik heb het geprobeerd, maar ik geef toch echt de voorkeur aan blondjes.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:06 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
neem je ook wel eens een brunette?
inlikken bij Ccquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd, maar ik geef toch echt de voorkeur aan blondjes.
[afbeelding]
Masadaquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:08 schreef Aarti het volgende:
[..]
ja, echt balen zeg, dat takke-end ernaartoe gereden voor noppes
En de Masada was echt ranzig![]()
Das een shoarmatent op de boulevard op scheveningen.quote:
quote:
Ah, dat is een drastisch andere Masadaquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:13 schreef Aarti het volgende:
[..]
Das een shoarmatent op de boulevard op scheveningen.
Ik had er een keer eerder gegeten, erg lekker.
Maar gisteren vond ik het echt ranzig, helaas...
Masada was Herod's royal citadel and later the last outpost of Zealots during the Jewish Revolt. The citadel was a site of the most dramatic and symbolic act in Jewish history, where rebels chose mass suicide rather than submit to Roman capture.quote:
hahaquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ah, dat is een drastisch andere Masada.
Ik ben na Masada gestopt met lezenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:15 schreef nixxx het volgende:
[..]
Masada was Herod's royal citadel and later the last outpost of Zealots during the Jewish Revolt. The citadel was a site of the most dramatic and symbolic act in Jewish history, where rebels chose mass suicide rather than submit to Roman capture.
http://mosaic.lk.net/g-masada.html
Ahha.. misschien was de goeie kok op vakantie?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:13 schreef Aarti het volgende:
[..]
Das een shoarmatent op de boulevard op scheveningen.
Ik had er een keer eerder gegeten, erg lekker.
Maar gisteren vond ik het echt ranzig, helaas...
ik denk dat Litpho dezelfde bedoelde als ikquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:15 schreef Aarti het volgende:
[..]
haha
welke ken jij dan, dan ga ik daarheen![]()
saaie dozen zijn julliequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:17 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik denk dat Litpho dezelfde bedoelde als ik
Masadaquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:15 schreef Aarti het volgende:
[..]
haha
welke ken jij dan, dan ga ik daarheen![]()
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:18 schreef Aarti het volgende:
[..]
saaie dozen zijn jullie![]()
Ik ga vanavond voor de eerste keer ooit naar friesland.![]()
Zegquote:
Is friesland saai dan?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:19 schreef nixxx het volgende:
[..]
en lees die twee zinnen nu eens achter elkaar meisje ....
ik ben dol op saaie mannenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zeg.
Omdat nixxx zegt dat ik bedoel wat hij zegt wil nog niet zeggen dat ik net zo saai ben als nixxx.
Ik ben op mijn geheel eigen manier saai.
Ah, de fase "alle mannen behalvequote:
quote:
neequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ah, de fase "alle mannen behalvehij
zijn schurft" is weer voorbij?
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |