Ten Pole Tudorquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:57 schreef nixxx het volgende:
Wunderbar! wunderbar! wunderbar!
Dat had mn date vast niet leuk gevondenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:01 schreef nixxx het volgende:
was doorgereden naar zoetermeer![]()
@ litpho: volgens mij weet jij wel hoe ik op wunderbar kom
die was toch op vakantiequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:01 schreef Aarti het volgende:
[..]
Dat had mn date vast niet leuk gevonden![]()
I am from Barcelona. I know nothing.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:01 schreef nixxx het volgende:
@ litpho: volgens mij weet jij wel hoe ik op wunderbar kom
om een bijman te hebben moet je een hoofdman hebben toch?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:01 schreef nixxx het volgende:
[..]
die was toch op vakantieof heb je een bijman
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
I am from Barcelona. I know nothing.
heb je die niet danquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:04 schreef Aarti het volgende:
[..]
om een bijman te hebben moet je een hoofdman hebben toch?![]()
dat is lullig.. vanwege de wind?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:00 schreef Aarti het volgende:
Goeiemorgen!!
Rij ik gister helemaal naar Scheveningen, gaat dat stomme vuurwerk niet door![]()
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:06 schreef nixxx het volgende:
[..]
mensen met obscure verwijzingen naar liedjes/boeken/.films/ wat dan ook die ik niet snap
ja, echt balen zeg, dat takke-end ernaartoe gereden voor noppesquote:
leffe dubbelquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:06 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
neem je ook wel eens een brunette?
i learn it from a book!quote:
Ik heb het geprobeerd, maar ik geef toch echt de voorkeur aan blondjes.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:06 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
neem je ook wel eens een brunette?
inlikken bij Ccquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd, maar ik geef toch echt de voorkeur aan blondjes.
[afbeelding]
Masadaquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:08 schreef Aarti het volgende:
[..]
ja, echt balen zeg, dat takke-end ernaartoe gereden voor noppes
En de Masada was echt ranzig![]()
Das een shoarmatent op de boulevard op scheveningen.quote:
quote:
Ah, dat is een drastisch andere Masadaquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:13 schreef Aarti het volgende:
[..]
Das een shoarmatent op de boulevard op scheveningen.
Ik had er een keer eerder gegeten, erg lekker.
Maar gisteren vond ik het echt ranzig, helaas...
Masada was Herod's royal citadel and later the last outpost of Zealots during the Jewish Revolt. The citadel was a site of the most dramatic and symbolic act in Jewish history, where rebels chose mass suicide rather than submit to Roman capture.quote:
hahaquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ah, dat is een drastisch andere Masada.
Ik ben na Masada gestopt met lezenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:15 schreef nixxx het volgende:
[..]
Masada was Herod's royal citadel and later the last outpost of Zealots during the Jewish Revolt. The citadel was a site of the most dramatic and symbolic act in Jewish history, where rebels chose mass suicide rather than submit to Roman capture.
http://mosaic.lk.net/g-masada.html
Ahha.. misschien was de goeie kok op vakantie?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:13 schreef Aarti het volgende:
[..]
Das een shoarmatent op de boulevard op scheveningen.
Ik had er een keer eerder gegeten, erg lekker.
Maar gisteren vond ik het echt ranzig, helaas...
ik denk dat Litpho dezelfde bedoelde als ikquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:15 schreef Aarti het volgende:
[..]
haha
welke ken jij dan, dan ga ik daarheen![]()
saaie dozen zijn julliequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:17 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik denk dat Litpho dezelfde bedoelde als ik
Masadaquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:15 schreef Aarti het volgende:
[..]
haha
welke ken jij dan, dan ga ik daarheen![]()
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:18 schreef Aarti het volgende:
[..]
saaie dozen zijn jullie![]()
Ik ga vanavond voor de eerste keer ooit naar friesland.![]()
Zegquote:
Is friesland saai dan?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:19 schreef nixxx het volgende:
[..]
en lees die twee zinnen nu eens achter elkaar meisje ....
ik ben dol op saaie mannenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zeg.
Omdat nixxx zegt dat ik bedoel wat hij zegt wil nog niet zeggen dat ik net zo saai ben als nixxx.
Ik ben op mijn geheel eigen manier saai.
Ah, de fase "alle mannen behalvequote:
quote:
neequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ah, de fase "alle mannen behalvehij
zijn schurft" is weer voorbij?
.
Op zich het eerste stukje Friesland niet. Tot je erachter komt dat de rest van de provincie een exacte kopie is van dat eerste stukje.quote:
eeeuh ja iddquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:23 schreef Aarti het volgende:
[..]
nee![]()
Dat is juist het voordeel van saaie mannen, die zijn lief en rustig en zitten braaf thuis te wachten op je![]()
Wike? Hmm, dan hebben een stelletje inboorlingen me voor de gek gehouden met wiochequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:23 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
SnitswikeSneekweek en voor het eerst ben ik er niet bij
![]()
En we hebben Tiramisuquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:23 schreef Aarti het volgende:
[..]
nee![]()
Dat is juist het voordeel van saaie mannen, die zijn lief en rustig en zitten braaf thuis te wachten op je![]()
Ik heb er een verjaardagsfeestje, altijd gezellig dus!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:22 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
kan ook nog![]()
Wat is er daar te doen?
Sneek is op dit moment anders superleukquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Op zich het eerste stukje Friesland niet. Tot je erachter komt dat de rest van de provincie een exacte kopie is van dat eerste stukje.
En laat ik nou net DOL zijn op tiramisu!quote:
Nou, je weet wat er mee gebeurd op het moment dat jij de hort op gaat en wij braaf thuis zitten te wachtenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:25 schreef Aarti het volgende:
[..]
En laat ik nou net DOL zijn op tiramisu!
Opvallend hoe vaak randstedelingen de afstanden in de rest van het altijd altijd enorm onderschatten. Liejannuh wilde ook wel even binnen een uur van Sneek naar Enschede rijden. Right.quote:
Rij dan direct door naar Groningen (stad). Dan heb je dat ook weer gehadquote:
Ik neem het gewoon mee de hort op, lekker in een tupperwarebakjequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou, je weet wat er mee gebeurd op het moment dat jij de hort op gaat en wij braaf thuis zitten te wachten.
"Don't move, or the dessert gets it".
whehe zie je ook wat van het landquote:
Routenet zegt anderhalf uur, niet ik?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Opvallend hoe vaak randstedelingen de afstanden in de rest van het altijd altijd enorm onderschatten. Liejannuh wilde ook wel even binnen een uur van Sneek naar Enschede rijden. Right.![]()
Ja, maar jij vindt het veel.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:28 schreef Aarti het volgende:
[..]
Routenet zegt anderhalf uur, niet ik?![]()
moet je het eerst komen halenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:27 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ik neem het gewoon mee de hort op, lekker in een tupperwarebakje![]()
![]()
volgens routenet moet ik de A1 -A6-A7 nemen?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:28 schreef nixxx het volgende:
[..]
whehe zie je ook wat van het landlekker over de afsluitdijk karren
Dat is idd sneller.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:28 schreef Aarti het volgende:
[..]
volgens routenet moet ik de A1 -A6-A7 nemen?
het is ook veel!!quote:
Dat staat op mijn to-do-list, schijnt leuk te zijn, toch?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:27 schreef Litpho het volgende:
[..]
Rij dan direct door naar Groningen (stad). Dan heb je dat ook weer gehad.
ik heb het niet zo op dronken witte boeren, geloof ikquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:29 schreef Memento-Mori het volgende:
Gewoon Sneek in vannacht, veel leuker dan Drachten
151.4 km om precies te zijnquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:30 schreef Q. het volgende:
Nog geen 150 km. Dat is niets.
Goed plan, ik ga ook.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:25 schreef Q. het volgende:
Duidelijk. Even De Stad in.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:31 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik heb het niet zo op dronken witte boeren, geloof ik![]()
![]()
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:31 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik heb het niet zo op dronken witte boeren, geloof ik![]()
![]()
je voelt je toch niet aangesprokenquote:
Ach het zou fijn zijn als mensen ophouden met zogenaamd grappig doen en het is net zo triest dat sommige mensen echt denken dat er alleen maar boeren]wonenquote:
Dat zou inderdaad fijn zijn ja!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:39 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ach het zou fijn zijn als mensen ophouden met zogenaamd grappig doen en het is net zo triest dat sommige mensen echt denken dat er alleen maar boeren]wonen
schaam jequote:
vind het trouwens wel een racistische opmerking van jequote:
Is dat niet zo dan?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:39 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ach het zou fijn zijn als mensen ophouden met zogenaamd grappig doen en het is net zo triest dat sommige mensen echt denken dat er alleen maar boeren]wonen
Hup, naar de schoenenwinkel Nixxx!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:40 schreef nixxx het volgende:
[..]
vind het trouwens wel een racistische opmerking van je
Alhoewel een sportzaak wellicht een beter idee is.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:42 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hup, naar de schoenenwinkel Nixxx!
Mag ik witte mensen niet wit noemen dan?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:40 schreef nixxx het volgende:
[..]
vind het trouwens wel een racistische opmerking van je
al geweest man, ik ben geen wijf, ik koop schoenen in 10 minutenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:42 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hup, naar de schoenenwinkel Nixxx!
Mogen wij zwarte mensen dan ook zwart noemen?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:43 schreef Aarti het volgende:
[..]
Mag ik witte mensen niet wit noemen dan?![]()
nee(ger)quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:43 schreef Aarti het volgende:
[..]
Mag ik witte mensen niet wit noemen dan?![]()
laat es zien dan? die schoenen, niet dat je geen wijf bentquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:44 schreef nixxx het volgende:
[..]
al geweest man, ik ben geen wijf, ik koop schoenen in 10 minuten
Wel erg snel zeg.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:44 schreef nixxx het volgende:
[..]
al geweest man, ik ben geen wijf, ik koop schoenen in 10 minuten
ben je in meervoud daaro?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:44 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Mogen wij zwarte mensen dan ook zwart noemen?![]()
Dat laatste wil Nixxx je anders maar wat graag laten zien.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:44 schreef Aarti het volgende:
[..]
laat es zien dan? die schoenen, niet dat je geen wijf bent![]()
zijn schoenen voor squash hoor, niets spannends verderquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:44 schreef Aarti het volgende:
[..]
laat es zien dan? die schoenen, niet dat je geen wijf bent![]()
racistquote:
hij wil geen buitenman van me zijnquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:45 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat laatste wil Nixxx je anders maar wat graag laten zien.![]()
Nee, hier is maar één Plato.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:45 schreef Aarti het volgende:
[..]
ben je in meervoud daaro?![]()
(als ze zwart zijn, waarom niet?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |