Ik ken het ding.. wist niet dat er een gemiddelde SLR op kon daarom. Ik heb ze al hier en daar te koop gezien idd.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:46 schreef Geqxon het volgende:
Het zal vast al eens eerder gemeld zijn, maar ik vind dit een geweldige uitvinding:
http://www.joby.com/galleryslr.html
Dat niemand hier eerder aan gedacht had!
Als ik die plaatjes zo bekijk, krijg ik niet de indruk dat het heel stevig is... Maar het lijkt te werken, ziet er leuk uit en (als het een beetje duurzaam is) is enorm handigquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:46 schreef Geqxon het volgende:
Het zal vast al eens eerder gemeld zijn, maar ik vind dit een geweldige uitvinding:
http://www.joby.com/galleryslr.html
Ziet er inderdaad geinig uit! Eens kijkien of dat goedkoper kan...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:46 schreef Geqxon het volgende:
[...]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is de speciaale versie voor (D)SLRs, je hebt inderdaad ook een normale.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:56 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik ken het ding.. wist niet dat er een gemiddelde SLR op kon daarom. Ik heb ze al hier en daar te koop gezien idd.
Djeez wat een gezeik zeg! Alsof zo'n neanderthaler het verschil kan zien tussen een amateur en pro fotograaf... Ga je sjowkees doen?quote:Op zondag 6 augustus 2006 09:30 schreef HMaster-II het volgende:
Moggeehhh
![]()
[..]
Volgend jaar toch maar een pers pas regelen, want ik wil niet zo erg meer opvallen in het blikveld van de bewakingscamera's.
Ik heb die gast maar niet verteld dat ik met een tussenstukje tussen lens en camera stond te schieten en ik daarmee alsnog neusharen kon fotograferenquote:Op zondag 6 augustus 2006 11:02 schreef Xilantof het volgende:
Welkom terug HM2.
Toch hoor je altijd leuke verhalen over mensen met (grote) camera's en festivals e.d.![]()
Maar dit is wel erg gezeik
Als ie dat wist was ie je TC er eigenhandig ff tussen uit komen breken wil je zeggen?quote:Op zondag 6 augustus 2006 11:24 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik heb die gast maar niet verteld dat ik met een tussenstukje tussen lens en camera stond te schieten en ik daarmee alsnog neusharen kon fotograferen![]()
![]()
![]()
Waarschijnlijk wel.quote:Op zondag 6 augustus 2006 11:45 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Als ie dat wist was ie je TC er eigenhandig ff tussen uit komen breken wil je zeggen?
Ik neem vanmiddag mijn cam maar eens mee naar het bos, denk ik... Het ziet er niet naar uit dat het hier gaat regenen en er is schaduw genoeg daarquote:Op zondag 6 augustus 2006 13:08 schreef An24 het volgende:
![]()
Welkom terug HM2.....ondanks het gemiep heb je het volgens mij wel anar je zin gehad met plaatjes schieten.
Zooooo net getraind, snel douchen en dan misschien wat portretjes schieten op een verjaardag![]()
Castlefest is een soort festivall in Middeleeuwse stijl. Met veel stalletjes met fantasy spullen, middeleeuwse spullen, wicca en gothic spullen. En zwaardvechtende mensen, meisjes in hoepelrokken, peuters als elfjes en kleine jongetjes verkleed als ridders. Erg leukquote:Op zondag 6 augustus 2006 20:17 schreef fraubitch het volgende:
wat is castlefest precies?
ik ben vanhet werk ziek naar huis gegaan ;'(
Wederom beterschap en sterktequote:Op zondag 6 augustus 2006 20:17 schreef fraubitch het volgende:
wat is castlefest precies?
ik ben vanhet werk ziek naar huis gegaan ;'(
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |