Ik zal eens vragen of mijn broertje en zijn vriendin hier oren naar hebben.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:42 schreef Shark.Bait het volgende:
We zijn bezig (de mensen die meedoen) om modellen te regelen. Daar zijn er relatief weinig van
Hey An!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:52 schreef An24 het volgende:
good evening peoples....
An gaat vanavond een serieuze poging wagen om haar website eens up to date te krijgen.....![]()
Hmm, dat ken ik, goede voornemens hebben... Maar meestal als ik net ergens mee begonnen ben, ga k weer wat anders doenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:52 schreef An24 het volgende:
good evening peoples....
An gaat vanavond een serieuze poging wagen om haar website eens up to date te krijgen.....![]()
uhuh...das nu nu het geval...de hele dag eigenlijk alquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:56 schreef WurM het volgende:
[..]
Hmm, dat ken ik, goede voornemens hebben... Maar meestal als ik net ergens mee begonnen ben, ga k weer wat anders doen![]()
Ik blaat nu al ruim een jaar dat ik een keer een echte site wil makenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:52 schreef An24 het volgende:
good evening peoples....
Erg he. Ik heb deze pas een paar maandjes, maar zou het nu al weer helemaal anders willen....probleem is dat ik er zelf te weinig verstand van heb en de tijd mis om me er echt in te verdiepenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:18 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik blaat nu al ruim een jaar dat ik een keer een echte site wil maken
Is er ook nog niet van gekomen![]()
Ondanks wat pogingen
MAar hij komt er wel! ooit
moet je youri mailenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:18 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik blaat nu al ruim een jaar dat ik een keer een echte site wil maken
Is er ook nog niet van gekomen![]()
Ondanks wat pogingen
MAar hij komt er wel! ooit
pfoei...dacht al dat ik de enige was, fijn om te horen lotgenootquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:32 schreef Xilantof het volgende:
@An: daar heb ik ook last vna, ik snap er weinig van!
@FB:!
En ja, dat moet ik idd nog ff weer doen ja!
xilquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:32 schreef Xilantof het volgende:
@An: daar heb ik ook last vna, ik snap er weinig van!
@FB:!
En ja, dat moet ik idd nog ff weer doen ja!
[/subtiel]quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:39 schreef fraubitch het volgende:
[..]
xil![]()
![]()
wel doen he
wil een site van je zien
ben je rijk?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:46 schreef WurM het volgende:
[..]
[/subtiel]
Dat van ons gaat niet werken he?
Hallo!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:28 schreef freud het volgende:
Hey mensen, een goedenavond!
ah lieverd, mijn liefde voor jou moet nog groeienquote:
Dat geeft hoopquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:34 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ah lieverd, mijn liefde voor jou moet nog groeienik ken je net
Ik ken het ding.. wist niet dat er een gemiddelde SLR op kon daarom. Ik heb ze al hier en daar te koop gezien idd.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:46 schreef Geqxon het volgende:
Het zal vast al eens eerder gemeld zijn, maar ik vind dit een geweldige uitvinding:
http://www.joby.com/galleryslr.html
Dat niemand hier eerder aan gedacht had!
Als ik die plaatjes zo bekijk, krijg ik niet de indruk dat het heel stevig is... Maar het lijkt te werken, ziet er leuk uit en (als het een beetje duurzaam is) is enorm handigquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:46 schreef Geqxon het volgende:
Het zal vast al eens eerder gemeld zijn, maar ik vind dit een geweldige uitvinding:
http://www.joby.com/galleryslr.html
Ziet er inderdaad geinig uit! Eens kijkien of dat goedkoper kan...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:46 schreef Geqxon het volgende:
[...]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |