Ik zeg nixquote:Op maandag 7 augustus 2006 11:26 schreef PdeHoog het volgende:
http://www.ad.nl/fun/strips/?strip=single&datum=2006-08-06![]()
Geef toe...je moest wel lachenquote:
quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:36 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik onthoud mij van enig commentaar in deze![]()
Alleen als je ook msn geinstalleerd hebt.quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:51 schreef Vliegvrager het volgende:
Vreemd. Fok! opzich is niet traag, maar het openen van de SC kost echt veel tijd. Ontmoedigingsbeleid
Denkt mijn baas anders overquote:Op maandag 7 augustus 2006 12:01 schreef freud het volgende:
[..]
Alleen als je ook msn geinstalleerd hebt.
Jij valt onder de knappe-blonde-vrouw uitzondering.quote:
noem me blond, maar ik snap het niet. Ofwel ik ben niet technsich genoeg, ofwel ik mis ergens iest bij een inside joke.quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:01 schreef freud het volgende:
[..]
Alleen als je ook msn geinstalleerd hebt.
quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:13 schreef Vliegvrager het volgende:
noem me blond, maar ik snap het niet. Ofwel ik ben niet technsich genoeg, ofwel ik mis ergens iest bij een inside joke.![]()
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:48 schreef RonaldV het volgende:
ook nog mar even hier:
Lieve vrienden en vriendinnen:
Mag ik jullie weer eens wijzen op Nieuw? Lees dan de FOT FAQ hier! en Slowchattopic is niet bedoeld om te slowchatten? ?
SC is prima, maar het gaat zo langzamerhand weer een beetje te veel richting MSN chat.![]()
Gefeli! Breedbeeld is handig bij photoshop (2 monitoren nog leukerquote:Op maandag 7 augustus 2006 12:23 schreef Ynske het volgende:
spam
Foto wedstrijd Zuid Limburgse Stoomtrein Maatschappij
heb een nieuwe laptop, breedbeeld, photoshoppen gaat echtm veel toffer
Wat hij zegtquote:
Iets willen is nooit hetzelfde als iets hebben. Ik ben ook maar weer terug gegaan naar 2 monitoren, dat is voor mij iig wel voldoendequote:Op maandag 7 augustus 2006 13:28 schreef Yoni het volgende:
Als ik later rijk ben, wil ik er drieMaar voorlopig is 2 monitoren ook al wel weer heel fijn
Hou je er rekening mee dat je dan ook een groter huisje moet hebbenquote:Op maandag 7 augustus 2006 13:28 schreef Yoni het volgende:
Als ik later rijk ben, wil ik er drieMaar voorlopig is 2 monitoren ook al wel weer heel fijn
een wijze uitspraakquote:Op maandag 7 augustus 2006 13:37 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Iets willen is nooit hetzelfde als iets hebben. Ik ben ook maar weer terug gegaan naar 2 monitoren, dat is voor mij iig wel voldoende
Ene monitor aan mijn zus gegeven, PC aan een of andere werkeloze gegeven.
Voor die drie monitoren niet hoorquote:Op maandag 7 augustus 2006 13:39 schreef An24 het volgende:
[..]
Hou je er rekening mee dat je dan ook een groter huisje moet hebben![]()
![]()
![]()
Ze hapt, ze haptquote:Op maandag 7 augustus 2006 13:46 schreef Yoni het volgende:
[..]
Voor die drie monitoren niet hoorDat past best op m'n buro
![]()
Maar als ik rijk ben, koop ik natuurlijk sowieso meteen een huisje
quote:
Yoni.Baitquote:
fotooooooooow !!!!!quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:47 schreef Xilantof het volgende:
Voor mijn werk rijdt trouwens de RandstalRail... (ik werk met zicht op tram 6).
Best mooi dingetje!![]()
woensdag ben ik er weer, dan zal ik ff foto maken als ie voorbij tuftquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |