Die van half 6quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:05 schreef An24 het volgende:
nr 1 heeft al afgebeld.
Thanks Pos.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:12 schreef PoseidonVS het volgende:
Veel plezier, en niet te veel denken, gewoon lekker schieten.
Have fun Elquote:
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die van half 6![]()
Enneh....goeiemorgen allemaalVannacht tot kwart voor drie bezig geweest met het in elkaar schroeven van een IKEA-bouwpakket
Op een gegeven moment begon ik schroevedraaiers te laten vallen. Arme benedenburen
![]()
Ook lekkerquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:46 schreef An24 het volgende:
[..]
![]()
Nope, de eerste van half tien.....kon ik rustig wakker worden....
Ik ga pas aan de koffie als de dip zich aandringt, hou het nog ff bij een bakkie earl grey als je het niet erg vind.... proostquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ook lekkerKoffie dan maar
* PdeHoog zit aan zijn eerste dubbele espresso
oeh..lekker... doe mij ook maar een bakkie earl greyquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:52 schreef An24 het volgende:
Ik ga pas aan de koffie als de dip zich aandringt, hou het nog ff bij een bakkie earl grey als je het niet erg vind.... proost![]()
Hehehehehe. Moet je helemaal zelf wetenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:52 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik ga pas aan de koffie als de dip zich aandringt, hou het nog ff bij een bakkie earl grey als je het niet erg vind.... proost![]()
Jammiequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hehehehehe. Moet je helemaal zelf wetenNet een goed gesprek gehad over lamsstoofpotjes met een dame die kan koken
Ff wat ideeen verwerken vanavond
Ik schakel maar over van koffie naar thee. Plain thee dus, want zelfs grijs is hier wegbezuinigdquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:55 schreef Shark.Bait het volgende:
oeh..lekker... doe mij ook maar een bakkie earl grey
ja maar......... ja maar, grijs is zooo veel lekkerder......leef met je meequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:37 schreef freud het volgende:
[..]
Ik schakel maar over van koffie naar thee. Plain thee dus, want zelfs grijs is hier wegbezuinigd![]()
Thee is helemaal niet lekkerquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:47 schreef An24 het volgende:
[..]
ja maar......... ja maar, grijs is zooo veel lekkerder......leef met je mee![]()
![]()
Thee is lekker en vooral vroeg grijs en redforrestquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Thee is helemaal niet lekkerThee is nog erger dan koffie
De volgende keer ga ik mee!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:10 schreef PdeHoog het volgende:
Zaterdag naar Noorderdierenpark EmmenNou maar hopen dat het niet gaat regenen
Emmen isquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:10 schreef PdeHoog het volgende:
Zaterdag naar Noorderdierenpark EmmenNou maar hopen dat het niet gaat regenen
We zullen zienquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:32 schreef An24 het volgende:
[..]
Emmen is![]()
Vooral de apenheuvel.....gewoon lekker zitten en wachten tot die beesten nasty wordenen dan...klik....
![]()
Macroringen topquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
We zullen zienVorige keer vond ik het tegenvallen
Dit keer gaat overigens wel al het macrotuig mee
allemaal Emmen, ter motivatiequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
je gaat hun mooie vlinderkas bezoeken?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik wil wel een keertje meequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:46 schreef freud het volgende:
Ik wil ook naar Emmen... Wie gaan er met me mee?
Da's wel het plan jaquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:23 schreef Xilantof het volgende:
[..]
je gaat hun mooie vlinderkas bezoeken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |