We zullen je missen fraubitch!quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:42 schreef fraubitch het volgende:
ovr 2 uur vertrek ik met een vriend en een gare auto naar polen
zonder geld maar met me camera.
wens me succes, ik ben als het goed is zaterdag terug.
heerlijk toch, avonturen op het laatste moment
Een collega had ook laten laseren, en het duurde bij hem wel even voordat alles 'gewoon' voelde. Sowiso moet je een tijdje doordruppelen toch? Het lijkt me erg bevrijdend om geen bril of lenzen te hoeven dragen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:02 schreef Emme-r-tje het volgende:
[...]
De rest van de dagen ging het alleen maar beter en beter. Gelukkig.
Het enige min-puntje is, is dat ik nog niet helemaal scherp zie. Dit zal waarschijnlijk met goed druppelen goedkomen. Maar het is wel vervelend.
Tof zeg, mijn vader heeft het zelfde gehad maar idd komt de scherpte met de tijd, of niet maar mijn pa had dan ook héél slechte ogen. Hij kan nu zonder bril goed genoeg zien voor dagelijks leven en alleen voor lang lezen of pc'en heeft hij een bril nodig.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:02 schreef Emme-r-tje het volgende:Dag mensen van het goede leven!
Nog even snel een post voor het slapen gaan.
Zoals belooft zal ik even een update geven over het laten laseren van mijn ogen.
27 juli is het gebeurt. Ben netjes geholpen. Na de behandeling heb ik veel geslapen thuis en heb aardig wat last gehad van mijn ogen. Pijn, zanderig en droog gevoel etc.
Veel telefoontjes gehad van vrienden, familie en collega's. Echt super dat er zoveel mensen zijn die met je meeleven.
28 juli: Wakker geworden en direct scherp zien. Echt een genot!!! Deze dag heb ik vrijwel geen pijn gehad aan m'n ogen. Alles ging goed.
29 juli: De minste dag van allen. 's nachts vrijwel niet kunnen slapen van de pijn.En de gehele dag veel pijn gehad. 's avonds ging het wel weer iets beter. M'n beste vrienden zijn even langs geweest wat weer een plus-punt van de dag was.
Het enige min-puntje is, is dat ik nog niet helemaal scherp zie. Dit zal waarschijnlijk met goed druppelen goedkomen. Maar het is wel vervelend.
Beterschap Emme-r-tjequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:02 schreef Emme-r-tje het volgende:Dag mensen van het goede leven!
Nog even snel een post voor het slapen gaan.
Zoals belooft zal ik even een update geven over het laten laseren van mijn ogen.
Veel plezier, en niet te veel denken, gewoon lekker schieten.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 08:57 schreef elcastel het volgende:
Op naar het circuit.
Die van half 6quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:05 schreef An24 het volgende:
nr 1 heeft al afgebeld.
Thanks Pos.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:12 schreef PoseidonVS het volgende:
Veel plezier, en niet te veel denken, gewoon lekker schieten.
Have fun Elquote:
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die van half 6![]()
Enneh....goeiemorgen allemaalVannacht tot kwart voor drie bezig geweest met het in elkaar schroeven van een IKEA-bouwpakket
Op een gegeven moment begon ik schroevedraaiers te laten vallen. Arme benedenburen
![]()
Ook lekkerquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:46 schreef An24 het volgende:
[..]
![]()
Nope, de eerste van half tien.....kon ik rustig wakker worden....
Ik ga pas aan de koffie als de dip zich aandringt, hou het nog ff bij een bakkie earl grey als je het niet erg vind.... proostquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ook lekkerKoffie dan maar
* PdeHoog zit aan zijn eerste dubbele espresso
oeh..lekker... doe mij ook maar een bakkie earl greyquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:52 schreef An24 het volgende:
Ik ga pas aan de koffie als de dip zich aandringt, hou het nog ff bij een bakkie earl grey als je het niet erg vind.... proost![]()
Hehehehehe. Moet je helemaal zelf wetenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:52 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik ga pas aan de koffie als de dip zich aandringt, hou het nog ff bij een bakkie earl grey als je het niet erg vind.... proost![]()
Jammiequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hehehehehe. Moet je helemaal zelf wetenNet een goed gesprek gehad over lamsstoofpotjes met een dame die kan koken
Ff wat ideeen verwerken vanavond
Ik schakel maar over van koffie naar thee. Plain thee dus, want zelfs grijs is hier wegbezuinigdquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:55 schreef Shark.Bait het volgende:
oeh..lekker... doe mij ook maar een bakkie earl grey
ja maar......... ja maar, grijs is zooo veel lekkerder......leef met je meequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:37 schreef freud het volgende:
[..]
Ik schakel maar over van koffie naar thee. Plain thee dus, want zelfs grijs is hier wegbezuinigd![]()
Thee is helemaal niet lekkerquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:47 schreef An24 het volgende:
[..]
ja maar......... ja maar, grijs is zooo veel lekkerder......leef met je mee![]()
![]()
Thee is lekker en vooral vroeg grijs en redforrestquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Thee is helemaal niet lekkerThee is nog erger dan koffie
De volgende keer ga ik mee!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:10 schreef PdeHoog het volgende:
Zaterdag naar Noorderdierenpark EmmenNou maar hopen dat het niet gaat regenen
Emmen isquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:10 schreef PdeHoog het volgende:
Zaterdag naar Noorderdierenpark EmmenNou maar hopen dat het niet gaat regenen
We zullen zienquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:32 schreef An24 het volgende:
[..]
Emmen is![]()
Vooral de apenheuvel.....gewoon lekker zitten en wachten tot die beesten nasty wordenen dan...klik....
![]()
Macroringen topquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
We zullen zienVorige keer vond ik het tegenvallen
Dit keer gaat overigens wel al het macrotuig mee
allemaal Emmen, ter motivatiequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
je gaat hun mooie vlinderkas bezoeken?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik wil wel een keertje meequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:46 schreef freud het volgende:
Ik wil ook naar Emmen... Wie gaan er met me mee?
Da's wel het plan jaquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:23 schreef Xilantof het volgende:
[..]
je gaat hun mooie vlinderkas bezoeken?
Dan ga je zaterdag ook meequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:46 schreef freud het volgende:
Ik wil ook naar Emmen... Wie gaan er met me mee?
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:01 schreef An24 het volgende:
http://www.ansphotography.nl/Dieren/Onderonsje.html
Volgens mij heb ik zaterdag nog niets staan, maar het weer is niet zo super. Ga liever met lekker zonnig weer...quote:
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:16 schreef freud het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik zaterdag nog niets staan, maar het weer is niet zo super. Ga liever met lekker zonnig weer...
Met 80% kans op regen is het mij iets te riskant.
Wordt je dan An25 of is het nog maar An21??quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:40 schreef An24 het volgende:
Met beter weer wil ik ook nog wel een keer naar Emmen.....maar niet zaterdag.....ik heb het hele weekend nodig om te sporten, in te pakken voor de vakantie en jarig te zijn...![]()
Gezien onze weddenschap krijg je idd nog een keer een fototripje naar een dierentuinquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:40 schreef An24 het volgende:
Met beter weer wil ik ook nog wel een keer naar Emmen.....maar niet zaterdag.....ik heb het hele weekend nodig om te sporten, in te pakken voor de vakantie en jarig te zijn...![]()
officieel An26 but who's countingquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:42 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Wordt je dan An25 of is het nog maar An21??![]()
![]()
Weet zo uit mn hoofd niet of ik wat heb zaterdag... En ik heb nog geen tas of iets anders om mn cam veilig in te vervoeren, maar dat zou niet zo'n groot probleem moeten zijn. Ik laat t nog wel wetenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:39 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
watje...
@WurM als je zin hebt kan je ook wel mee..![]()
Na je vakantie, als de rust enigzins is wedergekeerd, toch maar even doenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:54 schreef An24 het volgende:
@ PWordt spannend, moet ook nog steeds mijn eindopdracht voor post HBO inleveren, maar komt er zeg maar soort van niet van...
![]()
Ik heb tot eind september.....komt goed.....quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Na je vakantie, als de rust enigzins is wedergekeerd, toch maar even doen![]()
Iddquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:03 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik heb tot eind september.....komt goed.....![]()
Halen zowiezo...als ik MBO en HBO in zes jaar kan doen....houdt een beetje forensische psychiatrie me ook niet tegen hoor. * An24 spreekt zichzelf hoop inquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
IddJe gaat dat gewoon halen
zegt hij die al twee jaar bezig is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |