Ja, van de onboardflitsertquote:
quote:
idd... nu de foto's nog hequote:Op zondag 6 augustus 2006 23:55 schreef pea4fun het volgende:
[..]Nou je bent er vaak genoeg om dat heel snel te zijn
Komt vanzelf goed, veel afkijkenquote:
Ik kijk veel af, daarom zit ik hierquote:Op maandag 7 augustus 2006 00:08 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Komt vanzelf goed, veel afkijken
Maar ik ga slapen, om 6 uur gaat de wekker weer
mooiquote:Op maandag 7 augustus 2006 01:18 schreef Mauro het volgende:
Voorproefje van de fotoshoot van vanavond.
Model Bianca.
[afbeelding]
neej johquote:Op zondag 6 augustus 2006 23:22 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Weet je het zeker? hij lijkt op een meeuw
quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:14 schreef WurM het volgende:
[..]
Kijk een hevig gecropte en ietwat onscherpe duif:
[afbeelding]
Ik mag vandaag ook weer werken. Weet nog niet echt of ik er zin in hebquote:Op maandag 7 augustus 2006 07:47 schreef freud het volgende:
Smogges. En weer aan het werk. Helaas.
Ik zat om 6:20 al in de autoquote:Op maandag 7 augustus 2006 07:49 schreef Xilantof het volgende:
Ik mag vandaag ook weer werken. Weet nog niet echt of ik er zin in heb!
Volgens mij wordt het wel een kort dagje.
Heb je de exif al eens bekeken?quote:Op maandag 7 augustus 2006 07:19 schreef Xilantof het volgende:
Goedemorgen
@mauro, jammer van de ruis in de foto...
En ik maar zeuren over het feit dat ik om 7:30 uit mijn bedje moest komen....mij zie je niet voor negen uur op kantoorquote:Op maandag 7 augustus 2006 08:07 schreef freud het volgende:
[..]
Ik zat om 6:20 al in de auto. Was wel wennen. Gelukkig nog lekker rustig op de weg. Helaas heb ik weinig te zeggen over mijn werkdaglengte.
Je gaat haar vanavond fotograferen?quote:Op maandag 7 augustus 2006 08:14 schreef Mauro het volgende:
Heb je de exif al eens bekeken?
Dan weet je meteen waarom er ruis in zit
Hoiquote:Op maandag 7 augustus 2006 09:12 schreef An24 het volgende:
[..]
En ik maar zeuren over het feit dat ik om 7:30 uit mijn bedje moest komen....mij zie je niet voor negen uur op kantoor![]()
![]()
Morgen luitjes![]()
Maar jij gaat met OV, ikke met de heilige koe. En er staat regelmatig een hele kudde te grazen op het asfalt van de A12... De vroege koe heeft daar geen laast van!quote:Op maandag 7 augustus 2006 09:12 schreef An24 het volgende:
En ik maar zeuren over het feit dat ik om 7:30 uit mijn bedje moest komen....mij zie je niet voor negen uur op kantoor![]()
![]()
Morgen luitjes![]()
quote:Op maandag 7 augustus 2006 09:47 schreef Shark.Bait het volgende:
Leuk tijdverdrijf voor als je ff niks op kantoor te doen hebt
Maar die vroege koe zit wel te klagen dattie het eerst in het slachthuis zitquote:Op maandag 7 augustus 2006 09:52 schreef freud het volgende:
Maar jij gaat met OV, ikke met de heilige koe. En er staat regelmatig een hele kudde te grazen op het asfalt van de A12... De vroege koe heeft daar geen laast van!
quote:Op maandag 7 augustus 2006 09:59 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Maar die vroege koe zit wel te klagen dattie het eerst in het slachthuis zit
Wat Shark zegt Freudquote:Op maandag 7 augustus 2006 09:59 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Maar die vroege koe zit wel te klagen dattie het eerst in het slachthuis zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |