Wat voor batterijen zijn het preciesquote:Op zondag 6 augustus 2006 20:19 schreef Yeahinho het volgende:
Hallo SC-ers, hier een nieuwe. Ik zit helemaal into de foto-mood
wil wat gaan knippen, maar m'n batterijen zijn alweer op
. Dit is echt niet normaal.... na een half uurtje (waar ie ook nog niet eens de hele tijd aan heeft gestaan) zijn ze alweer op en moeten ze weer 15 uur in de oplader
. Das toch niet normaal of wel?
Show usquote:
2350 zelfs... maar dan kunnen ze toch helemaal niet zo snel op zijn?!quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat voor batterijen zijn het preciesZorg voor batterijen met een zo hoog mAh
2500 is het meest ideale. 2100 of 2300 doen het ook goed
Lijkt me van nietquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:04 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
2350 zelfs... maar dan kunnen ze toch helemaal niet zo snel op zijn?!
Nee overgenomen van iemand via Marktplaats. Ik denk dat ie me gewoon een stel oude batterijen heeft meegegeven. Heb al wat nieuwe exemplaren (2100) in de oplader zittenquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Lijkt me van nietNieuwe camera
Misschien dat er ergens sluiting wordt veroorzaakt.
Whehehehehe....stuur maar over de MSN danquote:
Stuur ook even door naar mijn danquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Whehehehehe....stuur maar over de MSN danDit moet ik zien
waar ben je heen geweeest ?quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:28 schreef PdeHoog het volgende:
[afbeelding]
Vandaag voor het eerst sinds tijden gefotografeerd![]()
De rest komt later wel
Neequote:Op zondag 6 augustus 2006 22:41 schreef Xilantof het volgende:
[..]
waar ben je heen geweeest ?
Blijdorp?
Een kip!quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:28 schreef PdeHoog het volgende:
[afbeelding]
Vandaag voor het eerst sinds tijden gefotografeerd![]()
De rest komt later wel
Weet je het zeker? hij lijkt op een meeuwquote:Op zondag 6 augustus 2006 23:14 schreef WurM het volgende:
[..]
Kijk een hevig gecropte en ietwat onscherpe duif:
[afbeelding]
Die kip lijkt toch ook op een jonge pauw?quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:22 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Weet je het zeker? hij lijkt op een meeuw
Carnavalskostuumquote:Op zondag 6 augustus 2006 23:25 schreef WurM het volgende:
[..]
Die kip lijkt toch ook op een jonge pauw?![]()
Het heeft veren dus is een kipquote:Op zondag 6 augustus 2006 23:34 schreef PdeHoog het volgende:
Tjongejongejonge zeg.....wat je als jonge pauw al niet te horen krijgt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |