Jaquote:
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:07 schreef An24 het volgende:
[..]
...als ik MBO en HBO in zes jaar kan doen.... [/me]
uhuh, kunstmatig blontquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaEn met een totaal zinloze post
![]()
[..]Doe je goed
Het had een doel.quote:
Petje af hoorquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:07 schreef An24 het volgende:
Halen zowiezo...als ik MBO en HBO in zes jaar kan doen....houdt een beetje forensische psychiatrie me ook niet tegen hoor. * An24 spreekt zichzelf hoop in![]()
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:28 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Het had een doel.
[..]
Petje af hoor
Ren je niet te hard, anders schiet je blauwe plekken in plaats van schaduwenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:35 schreef WurM het volgende:
* WurM rent weer terug naar zn donkere kamer...
Kon niet wachten tot vanavond met mijn schaduw-idee uitwerken
Daar mag je best trots op zijn vind ikquote:
Nee, ik ren niet te hardquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:37 schreef An24 het volgende:
[..]
Ren je niet te hard, anders schiet je blauwe plekken in plaats van schaduwen![]()
Ben ik ook wel. Zou eigenlijk nog wel verder willen, maar tja, tijd en geld he. Plaatjes schieten is ook zo leukquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:41 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Daar mag je best trots op zijn vind ik
Dat zou mij niet lukken.
Tenzij iemand een beter idee heeft natuurlijk...?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:42 schreef WurM het volgende:
[..]
Nee, ik ren niet te hard
Ik ben er ondertussen wel achter dat ik óf een statief nodig heb óf een hele vaste hand moet kweken
Je cam met kit vastzetten op tafel.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:46 schreef WurM het volgende:
[..]
Tenzij iemand een beter idee heeft natuurlijk...?
Hoeveel boeken/kratjes bier/borden heb je in huis?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:46 schreef WurM het volgende:
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:52 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Je cam met kit vastzetten op tafel.![]()
zak met zand, euhhhh (heb nog kattegrid in huisquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:46 schreef WurM het volgende:
[..]
Een stapeltje maken en mn armen/cam daarop laten steunen bedoel je? Heb ik al over gedacht, maar mn "studio" is niet zo heel groot helaas...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:53 schreef freud het volgende:
[..]
Hoeveel boeken/kratjes bier/borden heb je in huis?
Ja, dat ook. Bij mij dwaalt de aandacht snel als de weg naar het einddoel niet helder is. Mijn gemiddelde cijfer zakt dan ook naarmate het jaar vordert.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:46 schreef An24 het volgende:
Ben ik ook wel. Zou eigenlijk nog wel verder willen, maar tja, tijd en geld he. Plaatjes schieten is ook zo leukdilemma's dilemma's
hmmm ja lastig....en zonde ook, zeker als je doel niet helder is. Ik heb tot nu toe het geluk gehad dat ik niet echt hoefde te leren, alleen voor de wat exactere vakken als recht en zo. Maar dat ben ik al weer kwijt.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:00 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ja, dat ook. Bij mij dwaalt de aandacht snel als de weg naar het einddoel niet helder is. Mijn gemiddelde cijfer zakt dan ook naarmate het jaar vordert.
AAAAAAAAAAAaaaaaahhhhhhhhhhhhhh My eyes!!! My eyes.... The light.....it burnssssssquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:10 schreef -Marjo- het volgende:
*doet het licht aan...
Gris alle rijst uit je moeders kast, doe die in een plastic zak, plak em goed dicht, en je kan em ergens stabiel op neerzettenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:55 schreef WurM het volgende:
[..]
Een stapeltje maken en mn armen/cam daarop laten steunen bedoel je? Heb ik al over gedacht, maar mn "studio" is niet zo heel groot helaas...
Bright light aaaahhh bright lightquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:23 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAaaaaaahhhhhhhhhhhhhh My eyes!!! My eyes.... The light.....it burnssssss![]()
Doe dat licht uit verdulleme....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |