Dan ga je zaterdag ook meequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:46 schreef freud het volgende:
Ik wil ook naar Emmen... Wie gaan er met me mee?
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:01 schreef An24 het volgende:
http://www.ansphotography.nl/Dieren/Onderonsje.html
Volgens mij heb ik zaterdag nog niets staan, maar het weer is niet zo super. Ga liever met lekker zonnig weer...quote:
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:16 schreef freud het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik zaterdag nog niets staan, maar het weer is niet zo super. Ga liever met lekker zonnig weer...
Met 80% kans op regen is het mij iets te riskant.
Wordt je dan An25 of is het nog maar An21??quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:40 schreef An24 het volgende:
Met beter weer wil ik ook nog wel een keer naar Emmen.....maar niet zaterdag.....ik heb het hele weekend nodig om te sporten, in te pakken voor de vakantie en jarig te zijn...![]()
Gezien onze weddenschap krijg je idd nog een keer een fototripje naar een dierentuinquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:40 schreef An24 het volgende:
Met beter weer wil ik ook nog wel een keer naar Emmen.....maar niet zaterdag.....ik heb het hele weekend nodig om te sporten, in te pakken voor de vakantie en jarig te zijn...![]()
officieel An26 but who's countingquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:42 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Wordt je dan An25 of is het nog maar An21??![]()
![]()
Weet zo uit mn hoofd niet of ik wat heb zaterdag... En ik heb nog geen tas of iets anders om mn cam veilig in te vervoeren, maar dat zou niet zo'n groot probleem moeten zijn. Ik laat t nog wel wetenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:39 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
watje...
@WurM als je zin hebt kan je ook wel mee..![]()
Na je vakantie, als de rust enigzins is wedergekeerd, toch maar even doenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:54 schreef An24 het volgende:
@ PWordt spannend, moet ook nog steeds mijn eindopdracht voor post HBO inleveren, maar komt er zeg maar soort van niet van...
![]()
Ik heb tot eind september.....komt goed.....quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Na je vakantie, als de rust enigzins is wedergekeerd, toch maar even doen![]()
Iddquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:03 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik heb tot eind september.....komt goed.....![]()
Halen zowiezo...als ik MBO en HBO in zes jaar kan doen....houdt een beetje forensische psychiatrie me ook niet tegen hoor. * An24 spreekt zichzelf hoop inquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
IddJe gaat dat gewoon halen
zegt hij die al twee jaar bezig is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |