Daarnaast een opmerking die wat mij betreft mag worden opgenomen in de FOK!-wiki:quote:Ik word zo langzamerhand gek van mijn ouders zeg.....
Vandaag was het weer die heerlijke dag, de laatste zaterdag van de maand, de dag dat mijn portomonnee gespekt zal worden...maar het ging iets anders..
Gewoonlijk geeft mijn vader s'morgens mijn zakgeld, maar vandaag kwam ik laat uit bed, dus ik vroeg hem vanavond om mijn zakgeld.....,,Je gaat maar werken voor je centen, je geeft je geld veels te makkelijk uit, op jouw leeftijd werkte ik al blablabla" kreeg ik naar mijn hoofd gesmeten....echt, om ziek van te worden. Nu zit ik dus zonder geld, en met dat ,,ga werken" op mijn kamer, pissig
Misschien heeft één van jullie hier ook ervaring mee? Of misschien een argument om mijn vader mee te verpletteren?
Inmiddels heeft Met-Yvana een klein baantje gevonden. Nouja, niet gevonden, maar aangedragen gekregen. Door haar vader. We wachten af hoe ze dit zal doorstaan.quote:Op maandag 31 juli 2006 19:58 schreef Met-Yvana het volgende:
Studeren doe ik natuurlijk voor de status, om een leuke tijd te hebben, en het is altijd handig...
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:43 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Tuurlijk geef ik niets ! Zie ik eruit als een filantropische instelling?
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:51 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik vind mezelf ook redelijk multifunctioneel.......
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:54 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik schilder, teken, boetseer, ik lees, ik ben vermakelijk, en zie er nog leuk uit ook !![]()
En op de vraag waarom ze al zoveel posts heeft gedaan in deze topicreeks:quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:07 schreef Met-Yvana het volgende:
[Welke baan is de ultieme baan volgens jou?]
Och , Kunstenares, Directrice van een goed lopend bedrijf,Hersen chirurg, dat soort baantjes
Hieronder nog wat leuke vergelijkingen van Nawienquote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:59 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Om het plebs te laten zien dat ik uit beter hout gesneden ben.
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:07 schreef Nawien het volgende:
[..]
Zelfs Maxima is niet zo verwaand, en das wel een echte prinses![]()
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:58 schreef Nawien het volgende:
[..]
Echt, jij bent het wandelende exemplaar van: Naiviteit, arrogantie, en luiheid. Zelfs van dale kan dat niet beter omschrijven![]()
En waar iedereen het mee eens is:quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:37 schreef Nawien het volgende:
[..]
Jij lijkt op Oom Dagobert, net zo gierig, maar dies wel rijk en werkt wel hard !![]()
Deze OP en instructies voor nieuw topic: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Met-Yvanaquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:15 schreef Nawien het volgende:
[..]
Jij bent echt het eerste wijf waar ik moe van wordt zonder dat ze eerst haar benen spreidt![]()
Ik ook! Geen AAAA en nee, ik ga ze niet postenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:02 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik heb 2 borsten die ik mee moet torsen !
You wishquote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:02 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Posten!!!!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:05 schreef YanniiCke het volgende:
Je kan veel over Yvana zeggen maar dik is ze niet hoor
Ze had wel een opgezwollen gezicht toen ze werd gestoken door een wesp een keerVolgens mij heb ik daar nog ergens een foto van
Tyf dan ook maar op uit t topicquote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:05 schreef Furia het volgende:
[..]
Ik ook! Geen AAAA en nee, ik ga ze niet posten![]()
Mollig schijnt gezond te zijn iddquote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:01 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
volgens het voedingscentrum zit ik op gezond gewicht....
http://games.voedingscentrum.nl/body_mass_index/body_mass.html
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:06 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Tyf dan ook maar op uit t topic![]()
![]()
RARren kan ook hoorquote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:05 schreef Furia het volgende:
[..]
Ik ook! Geen AAAA en nee, ik ga ze niet posten![]()
Het is gezond ja, maar het is maar 2 af van ongezond. Meestal houden ze 19 aan voor gezond gewicht dat je er niets aan hoeft te veranderen. 24 is ook gezond, maar dan zit je wel erg snel op 25 (ongezond).quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:07 schreef ArendBarend het volgende:
hihi
[..]
Mollig schijnt gezond te zijn idd![]()
Nou daar zit het verschil echt niet in hoorquote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:02 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
echt leuk zo, feitjes tussendoorquote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:08 schreef YanniiCke het volgende:
op de camping dachten een paar jongens eerst ook dat ik ouder was dan Yvana, dat vond ze ook niet zo leuk
Das best sneu voor haar...ik begin bijna medeleven te hebben met het trieste leven van haar....helaas bijnaquote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:08 schreef YanniiCke het volgende:
op de camping dachten een paar jongens eerst ook dat ik ouder was dan Yvana, dat vond ze ook niet zo leuk
Die heeft ze niet gerarrt hoorquote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:09 schreef Furia het volgende:
[..]
Ik zal ijsmeis eens om instructies vragen![]()
Neeeeeeeee ! bloedverraadster !quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:08 schreef YanniiCke het volgende:
Rechten wel in ieder geval !quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:10 schreef donald_dick het volgende:
wat kan je studeren met vwo-cm ?
Alles wat niet beta is zo'n beetje, behalve geneeskunde natuurlijkquote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:10 schreef donald_dick het volgende:
wat kan je studeren met vwo-cm ?
grapje joh Yvanaquote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:10 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Neeeeeeeee ! bloedverraadster !
volgens mij alleen gamma studie'squote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:11 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Alles wat niet beta is zo'n beetje, behalve geneeskunde natuurlijk
Volgens mij nietquote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:12 schreef donald_dick het volgende:
[..]
volgens mij alleen gamma studie's
ja en dan bij het Corpsquote:
voor een beetje alfa sudie heb je toch echt EM nodigquote:
Ik gok dat die kans heel erg klein is gezien waar ik woonquote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:15 schreef Met-Yvana het volgende:
Misschien kunnen jullie maar beter respect voor me hebben. Misschien zitten jullie of jullie kinderen later tegenover mij in de rechtzaal.
Misschien dat je dan aan mijn oordeel ontsnapt, maar niet aan het allerlaatste oordeel...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:16 schreef optifree het volgende:
[..]
Ik gok dat die kans heel erg klein is gezien waar ik woon![]()
Die kans lijkt me geringquote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:15 schreef Met-Yvana het volgende:
Misschien kunnen jullie maar beter respect voor me hebben. Misschien zitten jullie of jullie kinderen later tegenover mij in de rechtzaal.
God staat aan jouw kant in deze ofzo?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:17 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Misschien dat je dan aan mijn oordeel ontsnapt, maar niet aan het allerlaatste oordeel...
Yeab baby! Spank me!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:17 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Misschien dat je dan aan mijn oordeel ontsnapt, maar niet aan het allerlaatste oordeel...
Pappa noemt mij altijd ,,één van god's meesterwerkjes"quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:17 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
God staat aan jouw kant in deze ofzo?![]()
Oke, vanaf nu zal ik je aanbiddenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:18 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Pappa noemt mij altijd ,,één van god's meesterwerkjes"
Dan heeft die ook een hoge pet op van zichzelf!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:18 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Dat klinkt een beetje als: "Kom een even lekker bij papa op schoot zitten, dan mag je met de joystick spelen!"quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:18 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Je moeder heeft met god geneukt?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:18 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Kortom, hij distantieert zich van kindliefquote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:21 schreef ArendBarend het volgende:
Onbevlekte ontvangenis natuurlijk
ownedquote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:22 schreef VASND het volgende:
[..]
Kortom, hij distantieert zich van kindlief.
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:20 schreef VASND het volgende:
[..]
Je moeder heeft met god geneukt?.
probeer nu maar 1st eens een studie uberhaubt af te makenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:15 schreef Met-Yvana het volgende:
Niet genoeg klasse.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:27 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Waarom niet naar groningen, daar ga ik ook heen![]()
Laten we dat idee maar niet in haar hoofd brengen he, dan kom ik dr straks nog tegenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:27 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Waarom niet naar groningen, daar ga ik ook heen![]()
Omdat ik dicht bij huis wil blijvenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:29 schreef optifree het volgende:
[..]
Waarom ga je dan niet gelijk naar Berkley?
Ik weet niet wat jij dicht bij huis vind, maar je kunt dan ook nog Cambridge nemen, dat is slechts 5 uurtjes reizenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:31 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Omdat ik dicht bij huis wil blijven
Dat lijkt me een surrealistische ervaringquote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:30 schreef Furia het volgende:
[..]
Laten we dat idee maar niet in haar hoofd brengen he, dan kom ik dr straks nog tegen![]()
Mensen als furia en jij kijk ik niet aan, die zijn minder dan lucht voor mijquote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:34 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Dat lijkt me een surrealistische ervaring![]()
Fuck je bent 2 jaar jonger dan mijquote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:34 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Mensen als furia en jij kijk ik niet aan, die zijn minder dan lucht voor mij![]()
dan ikquote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:36 schreef VASND het volgende:
[..]
Fuck je bent 2 jaar jonger dan mij.
!
Jajaquote:
Schei toch uit met die goedkope ,,kijk mij eens slim zijn" spellingscorrecties, echt.....jij bent zoooooooo low classquote:
Ik betwijfel trouwens ten zeerste of je in het echt ook zoveel praatjes hebtquote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:34 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Mensen als furia en jij kijk ik niet aan, die zijn minder dan lucht voor mij![]()
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:38 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Schei toch uit met die goedkope ,,kijk mij eens slim zijn" spellingscorrecties, echt.....jij bent zoooooooo low class![]()
Oke, veel plezier, lieverdquote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:38 schreef Met-Yvana het volgende:
En nu ga ik eens helpen in de keuken !![]()
owh men, ik zou je echt een bitchslappen willen en dan uitgerekt zien worden door Nawien, terwijl je vader bezig is met zijn goddelijke paradepaardje...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:38 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Schei toch uit met die goedkope ,,kijk mij eens slim zijn" spellingscorrecties, echt.....jij bent zoooooooo low class![]()
En jij van de dikke class, wanneer ga je afvallen? Of vraag je je vader of hij het voor je regelt bij de plastische chirurgiequote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:38 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Vreemd, volgens jouw maatstaven zou ik toch wel kwalificeren als vriendin! Nu ik dit hoor is mijn leven voorbij. Vaarwel Fok!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:34 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Niet te veel aankomen hequote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:38 schreef Met-Yvana het volgende:
En nu ga ik eens helpen in de keuken !![]()
Zelfmoord nummero 78945 op fokquote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:45 schreef Furia het volgende:
[..]
Vreemd, volgens jouw maatstaven zou ik toch wel kwalificeren als vriendin! Nu ik dit hoor is mijn leven voorbij. Vaarwel Fok!![]()
Je hebt niets gemist, hoorquote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:58 schreef UncleFunk het volgende:
Ik heb gewoon twee topics gemist tijdens mijn afwezigheid
Ze is superieur, vergeleken met ons.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:59 schreef YanniiCke het volgende:
Yvana waarom blijf je zo gemeen doen
Hou toch eens op !quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:07 schreef YanniiCke het volgende:
Owja ik weet ook nog een keer dat Yvana haar haar ging blonderen en dat het oranje werdToen was ze een week niet naar school geweest
Na die ponybeet ontwijk ik dieren, dat weet jequote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:16 schreef YanniiCke het volgende:
Yvana kom je nou een keer meewerken in het dierenasiel
Maar waarom werk je daar toch ! Je verdient geen cent !quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:19 schreef YanniiCke het volgende:
Je vindt kleine kittens toch altijd wel liefJe bent niet altijd zo hard als je je voordoet
Ik ben niet dik , domme proletariërquote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:20 schreef Xalopalyps het volgende:
Met-Yvana je bent een dikke vieze koe.
ik het vorige topic werd diegene een vuile rat bevonden die dat zei
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:20 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Maar waarom werk je daar toch ! Je verdient geen cent !
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:21 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik ben niet dik , domme proletariër
Zullen we een keer uitgaan?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:21 schreef twetwe het volgende:
hoezo een dikke vieze koe. ze is echt niet dik heurVind haar foto'tjes wel leuk. Je kunt best als serveerster werken ofzo :
shhht ik probeer d'r uit de tent te lokkenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:21 schreef twetwe het volgende:
hoezo een dikke vieze koe. ze is echt niet dik heurVind haar foto'tjes wel leuk. Je kunt best als serveerster werken ofzo
Wat is een proletarier?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:21 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik ben niet dik , domme proletariër
Een arbeider zonder bezit!...... Laat dat uitgaan maar zitten......quote:
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:24 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Een arbeider zonder bezit!...... Laat dat uitgaan maar zitten......
Hahahahaahahahahaha. Ik ben NU nog een arbeider. Na mijn studie praten we wel verder okeuy?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:24 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Een arbeider zonder bezit!...... Laat dat uitgaan maar zitten......
Volgens je profiel doe je havo. Dat is minderwaardig in de ogen van dat popje.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:25 schreef twetwe het volgende:
[..]
Hahahahaahahahahaha. Ik ben NU nog een arbeider. Na mijn studie praten we wel verder okeuy?
Oja die doet atheneum. Dat heb ik ook nog gedaan, totdat ik liever ging werken in plaats van leren. Nu ben ik havo afgestudeerd en ga ik hbo doenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:26 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Volgens je profiel doe je havo. Dat is minderwaardig in de ogen van dat popje.
Rasechte Perzische katten?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:25 schreef YanniiCke het volgende:
Yvana is echt niet dik....
Het maakt niet uit dat het niets betaalt Yvana het is gewoon leuk om te doen
Jij wilde toch altijd graag een perzische kat, hier zijn daar ook een paar van
Gast, als ik jou was zou ik even de vorige deeltjes lezen...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:24 schreef twetwe het volgende:
[..]
Vanavond ben ik uit in enschede. Als je tijd heb mag je best ff langskomen heur![]()
Ook het HBO vind ze minderwaardig.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:28 schreef twetwe het volgende:
[..]
Oja die doet atheneum. Dat heb ik ook nog gedaan, totdat ik liever ging werken in plaats van leren. Nu ben ik havo afgestudeerd en ga ik hbo doen
Nope, minderwaardig...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:28 schreef twetwe het volgende:
[..]
Oja die doet atheneum. Dat heb ik ook nog gedaan, totdat ik liever ging werken in plaats van leren. Nu ben ik havo afgestudeerd en ga ik hbo doen
Ey lul, ik ga die vorige delen niet lezen! heb wel wat beters te doenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Gast, als ik jou was zou ik even de vorige deeltjes lezen...
Yvana, knap hoor zulke termen.. Welke gebruikt je vader nog meeer? en je bent dik![]()
Yannicke, ik snap niet hoe jullie in hemelsnaam familie zijn..dit omdat yvana blijkbaar onbevlekt is ontvangen of haar moeder heeft met god geneukt
Mij maakt het niet uit, maar het is dat je het weet.. Yvana is een beetje ... wereldvreemd?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:31 schreef twetwe het volgende:
[..]
Ey lul, ik ga die vorige delen niet lezen! heb wel wat beters te doenVandaag voor het eerst sinds een week of 4 weer tijd om fatsoenlijk achter de pc te gaan
![]()
Dat mens is gek, afschieten die luiquote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:29 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Ook het HBO vind ze minderwaardig.
Aha:P dan weet ik dat ook weerquote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mij maakt het niet uit, maar het is dat je het weet.. Yvana is een beetje ... wereldvreemd?![]()
Whhehehe, je wilt niet weten hoe ze over jou denkt (alleen omdat ze weet dat je havo diploma heeft, ben je al afgeschreven.. teh sad..)quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:32 schreef twetwe het volgende:
[..]
Dat mens is gek, afschieten die lui![]()
of een advocate of griffer, maar liever rechter ja..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:34 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
En ze wordt rechter, dus pas maar op
Nou dat gaat ze leuk vinden. Al die mensen die drugsverslaafd en dakloos zijn, met een uitkering, vertellen dat ze een taakstraf gaan verdienenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:34 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
En ze wordt rechter, dus pas maar op
Volgens mij weet je nieteens wat een griffier is...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
of een advocate of griffier, maar liever rechter ja..
zie je dat al voor je?
Ey dat weet iedereen, niet denken dat je alles weet he schatquote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:36 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Volgens mij weet je nieteens wat een griffier is...
Nee, vertel, alstjeblieft, deel wat kennis met mij!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:36 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Voor 99% van de mensen is dat dan ook nutteloze kennisquote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:36 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Waarom zou ik jou iets leren? Verspilde moeite aan zo'n plebejer.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nee, vertel, alstjeblieft, deel wat kennis met mij!![]()
![]()
Waarom denk je dat wel bij deel 10 zijn?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:37 schreef twetwe het volgende:
[..]
Ey dat weet iedereen, niet denken dat je alles weet he schat
Nee, weiger mij niet, o de almachtige alwetende Yvana...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:40 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Waarom zou ik jou iets leren? Verspilde moeite aan zo'n plebejer.
kijk hier maar http://nl.wikipedia.org/wiki/Griffier , als het taalgebruik niet te lastig is voor iemand met jouw geringe intellect.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nee, weiger mij niet, o de almachtige alwetende Yvana...
Leer het mij.. ALSTJEBLIEFT!!!!!
WAT IS EEN GRIFFER?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een lieve katquote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:29 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Rasechte Perzische katten?![]()
![]()
![]()
![]()
ik ben dol op dat ras! Zo schattig ! deze?[afbeelding]
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom denk je dat wel bij deel 10 zijn?
MIJN DANK IK GROOT....quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:42 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
kijk hier maar http://nl.wikipedia.org/wiki/Griffier , als het taalgebruik niet te lastig is voor iemand met jouw geringe intellect.
Je moest het zelf ook even opzoeken?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:42 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
kijk hier maar http://nl.wikipedia.org/wiki/Griffier , als het taalgebruik niet te lastig is voor iemand met jouw geringe intellect.
Whehehe..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:43 schreef twetwe het volgende:
[..]
![]()
Of ze heeft een woordenboek naast haar pc, of ze is zo kansloos dat ze zo ongelooflijk veel geleerd heeft in haar leven dat ze nu helemaal als kluizenaar door het leven wil gaan.
Nee, ik heb maatschappijleer gehad, en we zijn zelfs op een excursie naar de rechtbank in dordrecht geweest, om enkele zaken te zien.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:45 schreef appelsap het volgende:
[..]
Je moest het zelf ook even opzoeken?
Nee joh, gekkie..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:45 schreef appelsap het volgende:
[..]
Je moest het zelf ook even opzoeken?
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:45 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Nee, ik heb maatschappijleer gehad, en we zijn zelfs op een excursie naar de rechtbank in dordrecht geweest, om enkele zaken te zien.
Jij hebt duidelijk geen beeld van dat hoogstintelligente vak. Weet je wel wat de toelatingseisen hiervoor zijn?quote:
Oh, en hoe was dat? leuke dag gehad daar?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:45 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Nee, ik heb maatschappijleer gehad, en we zijn zelfs op een excursie naar de rechtbank in dordrecht geweest, om enkele zaken te zien.
Smakelijk eten!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:47 schreef twetwe het volgende:
Hating you makes everybody pretty
Ik ga eten, adios!
Yvana kan alles aan. Niets is te hoog gegrepen voor haar. Toelatingseisen?! Die bestaan niet voor Yvana!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:47 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk geen beeld van dat hoogstintelligente vak. Weet je wel wat de toelatingseisen hiervoor zijn?
Kun jij niet die walgelijke havo smoel van je houden? Ik ben het zo zat te luisteren naar jouw woordenstroom, ben je er nog niet achter dat ik bourgeois ben, en jij niets meer dan een stuk verdriet? Echt, jij hebt niks van de etiquetten meegekregen bij je opvoeding hè ?quote:
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:48 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Kun jij niet die walgelijke havo smoel van je houden? Ik ben het zo zat te luisteren naar jouw woordenstroom, ben je er nog niet achter dat ik bourgeois ben, en jij niets meer dan een stuk verdriet? Echt, jij hebt niks van de etiquetten meegekregen bij je opvoeding hè ?
Sorry voor mijn nederige berichten. Ik zal het meenemen naar achteren. (het is mbo btw, geen havo)quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:48 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Kun jij niet die walgelijke havo smoel van je houden? Ik ben het zo zat te luisteren naar jouw woordenstroom, ben je er nog niet achter dat ik bourgeois ben, en jij niets meer dan een stuk verdriet? Echt, jij hebt niks van de etiquetten meegekregen bij je opvoeding hè ?
Precies, als ik zeg wie mijn pappie is en in welke straat wij wonen kom ik overal binnen in woonplaats !quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Yvana kan alles aan. Niets is te hoog gegrepen voor haar. Toelatingseisen?! Die bestaan niet voor Yvana!
En toch voel jij je echt niet beter dan anderen?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:48 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
whehehehehehehehquote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:50 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Precies, als ik zeg wie mijn pappie is en in welke straat wij wonen kom ik overal binnen in woonplaats !![]()
de pimp van t dorpquote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
wheheheheheheheh
De pappie van Yvana is teh man, je weet
Then, as the power and wealth of the nobility faded in the second half of the 19th century, the bourgeoisie emerged as the new ruling class.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:50 schreef ArendBarend het volgende:
bour·geois2 (bn.)
1 kleinburgerlijk => burgerlijk![]()
Ja, 150 jaar geleden wel.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:52 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Then, as the power and wealth of the nobility faded in the second half of the 19th century, the bourgeoisie emerged as the new ruling class.
Nee!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:50 schreef appelsap het volgende:
[..]
En toch voel jij je echt niet beter dan anderen?
Je spreekt jezelf een beetje tegen.
Maar dat baseer je alleen op het feit dat jij VWO doet dus?
Wij zijn de 19e eeuw allang voorbij.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:52 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Then, as the power and wealth of the nobility faded in the second half of the 19th century, the bourgeoisie emerged as the new ruling class.
Bron: http://en.wikipedia.org/wiki/Bourgeoisie
Ik heb dit jaar 6 VWO afgesloten.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nee!
Yvana is beter dan mij en jou. Ze doet VWO. Stel je voor. Wij kunnen duits2 en frans2 niet aan. Daarom doe ik ook MBO. VWO is te moeilijk voor mij.
Jullie snappen Yvana gewoon niet, jullie zijn allemaal jaloers! [afbeelding]
Klasse is voor eeuwig !quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:53 schreef appelsap het volgende:
[..]
Wij zijn de 19e eeuw allang voorbij.
Tijden veranderen.
Oooooch schei uit meisje-met-een-gezicht-als-duizend-anderen , jij zal nooit en te nimmer de gratie, elegantie, en het intellect wat ik bezit kunnen evenaren.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:54 schreef appelsap het volgende:
[..]
Maar macht niet.
Dus denk maar niet dat je wat voorstelt.
Breng jij mij dan een frappachino? Ik ben immers jouw meerdere.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Yvana, breng je meerdere koffie. Hup, huppelkutje... Er is werk aan de winkel![]()
ik ben heel sociaal, ik sleur mezelf er wel doorheenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:57 schreef appelsap het volgende:
Heb je je er al bij nagedacht dat jij nu de mensen die je minder vindt dan jij koffie gaat brengen.
Wat zal je dat zwaar vallen, want eigenlijk zou het andersom moeten zijn.
Dubbele espresso graagquote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:57 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Breng jij mij dan een frappachino? Ik ben immers jouw meerdere.
En de moeder die alles opneemt met de digicam !quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
owh men, ik zou je echt een bitchslappen willen en dan uitgerekt zien worden door Nawien, terwijl je vader bezig is met zijn goddelijke paradepaardje...
Hey TS, deze moet mee in de OP.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:56 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Oooooch schei uit meisje-met-een-gezicht-als-duizend-anderen , jij zal nooit en te nimmer de gratie, elegantie, en het intellect wat ik bezit kunnen evenaren.
Nou en? Dat was jij in deel 1 al?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:58 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
jij bent afgeschreven wegens je fotoboek![]()
![]()
Zegt wie ?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:59 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Nou en? Dat was jij in deel 1 al?
1 ding is zeker, jouw arrogantie evenaart niemand.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:56 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Oooooch schei uit meisje-met-een-gezicht-als-duizend-anderen , jij zal nooit en te nimmer de gratie, elegantie, en het intellect wat ik bezit kunnen evenaren.
Plaats is meer foto's :pquote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:57 schreef appelsap het volgende:
Heb je je er al bij nagedacht dat jij nu de mensen die je minder vindt dan jij koffie gaat brengen.
Wat zal je dat zwaar vallen, want eigenlijk zou het andersom moeten zijn.
Ik heb een vriendin die me toevallig heel goed uit kan staan, en een vriend vinden voor iemand met jouw standaarden zal wel érg moeilijk zijn hequote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:58 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
jij bent afgeschreven wegens je fotoboek![]()
![]()
Ben jij echt familie van dat kreng, ik kan het me niet voorstellenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:59 schreef YanniiCke het volgende:
Yvana waarom blijf je zo gemeen doen
Sociaal. Jij?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:57 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
ik ben heel sociaal, ik sleur mezelf er wel doorheen
Plaats dan ook eens een foto van jezelf?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:00 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
[afbeelding] zegt genoeg, me dunkt
Zoals ik eerder zei, mag ik niet met buitenlanders omgaan van mijn vader, en ik geef hem gelijk.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
Whehehe, schat, je wilt hier alleen geneukt worden door negers
![]()
*raapt op.quote:
Jij bent cool, wat een verhalenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:07 schreef YanniiCke het volgende:
Owja ik weet ook nog een keer dat Yvana haar haar ging blonderen en dat het oranje werdToen was ze een week niet naar school geweest
Anders slaat hij je?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:01 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Zoals ik eerder zei, mag ik niet met buitenlanders omgaan van mijn vader, en ik geef hem gelijk.
En dan?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:00 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Plaats dan ook eens een foto van jezelf?
Duhquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:01 schreef ArendBarend het volgende:
Een tip aan alle niet-Yvana-users, neem haar niet zo serieus![]()
En wat als hij je spuuglelijk vond? Ik heb het idee dat jij meningen pas hoort, zodra ze in je straatje passenquote:
Kijk uit of haal yannicke erbij, en met ons gecombineerde intellect kunnen we iedereen de baas hier !( niet dat ik dat alleen niet kon)quote:
Wat is je familienaam?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:02 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Nee, ik moet de familienaam hooghouden.
Als ik sommige replies zie dan krijg ik het idee dat het sommige mensen echt raakt.quote:
zij nietquote:
Gitaristquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:03 schreef SilentChaos het volgende:
Yvana mag pas haar grote bek open trekken als ze wiskunde op universitair niveau kan
Met je kutprofieltje...woordjes leren kan iedereen...
No offense voor de mensen die dit profiel volgen, tenzij ze net zo 'n grote smoel hebben als Yvana
Post gewoon je tieten, dan is iedereen stil.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:00 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Plaats dan ook eens een foto van jezelf?
wheheh, deel 10 ook al? We spelen het spelletje gewoon mee hoorquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:03 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Als ik sommige replies zie dan krijg ik het idee dat het sommige mensen echt raakt.
Wat bedoel je precies met dat je ons de baas kunt? Concreet.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:03 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Kijk uit of haal yannicke erbij, en met ons gecombineerde intellect kunnen we iedereen de baas hier !( niet dat ik dat alleen niet kon)
OMG hoe desperate, iemand van een forum vragen of hij mee uitgaatquote:
Dat niet, ik erger me gewoon aan dit soort volk...niet meer te redden vrees ikquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:03 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Als ik sommige replies zie dan krijg ik het idee dat het sommige mensen echt raakt.
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:03 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
wheheh, deel 10 ook al? We spelen het spelletje gewoon mee hoor
Wijze woorden van iemand wijzer dan Yvanaquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:03 schreef SilentChaos het volgende:
Yvana mag pas haar grote bek open trekken als ze wiskunde op universitair niveau kan
Met je kutprofieltje...woordjes leren kan iedereen...
No offense voor de mensen die dit profiel volgen, tenzij ze net zo 'n grote smoel hebben als Yvana
Ons superieure geslacht kan jullie flutargumentjes makkelijk pletten.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:04 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies met dat je ons de baas kunt? Concreet.
Niet iedereen moet zich aangesproken voelen, he, jij gaat al een tijdje mee in deze reeks inderdaadquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
wheheh, deel 10 ook al? We spelen het spelletje gewoon mee hoor
Duuhhhh heeft ze nietquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:04 schreef Nawien het volgende:
[..]
OMG hoe desperate, iemand van een forum vragen of hij mee uitgaat![]()
Waar zijn je "echte" vriendjes?![]()
Je denkt me op een forum 'de baas' te kunnen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:05 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ons superieure geslacht kan jullie flutargumentjes makkelijk pletten.
Ja, en dan?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:05 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen als ik lelijk wasquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:06 schreef VASND het volgende:
[..]
Je denkt me op een forum 'de baas' te kunnen.
Al was het zo, would I care?
I would not.
Hoe moet ik dit opvattenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wijze woorden van iemand wijzer dan Yvana![]()
![]()
Je hebt het nog niet gezegt?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:07 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen als ik lelijk was![]()
Excuse me, maar ik heb tot nu toe geen verpletterde argumenten van jou gehoord!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:05 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:47 schreef twetwe het volgende:
Hating seeing you makes everybody pretty
Ik ga eten, adios!
Je bent ook lelijk.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:07 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Precies ! Niemand is wijzer dan Yvana ! Laat mij maar lekker in mijn luxe ivoren toren zitten, terwijl jullie buiten creperen .quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hoe moet ik dit opvatten![]()
Niemand is toch wijzer dan Yvana
Wijsheid = levenservaringquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:08 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Precies ! Niemand is wijzer dan Yvana ! Laat mij maar lekker in mijn luxe ivoren toren zitten, terwijl jullie buiten creperen .![]()
Dat, mevrouw, heet een leven hebben.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:08 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Precies ! Niemand is wijzer dan Yvana ! Laat mij maar lekker in mijn luxe ivoren toren zitten, terwijl jullie buiten creperen .![]()
Nawien? Die is wel zooooooo low class.....ik bedoel ......kom op , hij zit in z'n eentje stoned achter zijn x-box'jequote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:08 schreef SilentChaos het volgende:
Sommige opmerkingen van Nawien![]()
Priceless
Hij heeft de Nederlandse definitie tog opgezocht. Wat voor punt wil je maken?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:52 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Gelukkig zitten wij op de Wifi-verbinding van de mensen in de ivoren torens.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:09 schreef ArendBarend het volgende:
BRRRR, wat is het koud hier buiten![]()
Dat jij schorriemorrie bent?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:10 schreef Nawien het volgende:
[..]
Hij heeft de Nederlandse definitie tog opgezocht. Wat voor punt wil je maken?![]()
Ik ookquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:09 schreef ArendBarend het volgende:
Heeft iemand door dat ik dit gebruik als postopkriktopic?![]()
Ssssssst ik ookquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:09 schreef ArendBarend het volgende:
Heeft iemand door dat ik dit gebruik als postopkriktopic?![]()
low class..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:09 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Nawien? Die is wel zooooooo low class.....ik bedoel ......kom op , hij zit in z'n eentje stoned achter zijn x-box'je![]()
Was jij niet ook ooit stoned?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:09 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Nawien? Die is wel zooooooo low class.....ik bedoel ......kom op , hij zit in z'n eentje stoned achter zijn x-box'je![]()
Moet jij niet werken, proleet?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
low class..
laat ik ook maar zo een opmerking maken: YVANA IS FUCKING DIK... 1,69M EN DAN 65 KILOOOO...
MOOEEEEMOOEE![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
low class..
laat ik ook maar zo een opmerking maken: YVANA IS FUCKING DIK... 1,69M EN DAN 65 KILOOOO...
MOOEEEEMOOEE![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
van gemiddeld 11 posts per dag naar 20..
wheheheh
Het is puberaal, ordinair, en gewoon ............low class...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:12 schreef VASND het volgende:
Wat is er mis met stoned zijn?
van 23 naar 141quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
van gemiddeld 11 posts per dag naar 20..
wheheheh
En niet werken en op het geld van je pa teren...wat is dat dan?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:12 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Het is puberaal, ordinair, en gewoon ............low class...![]()
Weet je wat ook hartstikke low class is? Geen werk hebbenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:12 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Het rijke leven.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
En niet werken en op het geld van je pa teren...wat is dat dan?
Niet werken is voor paupersquote:
kijk mij is dure woorden gebuikenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:11 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Moet jij niet werken, proleet?![]()
Ik w8quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:07 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Dan ben ik blij dat ik in jouw low class plaatje pasquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:12 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Je zit hier pas vanaf 1 aug. hequote:
Ja, doequote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:15 schreef Met-Yvana het volgende:
Wacht wacht , ik ga een lijstje maken, met fokkers die ik het minste van het minste vind. Dat mag wel bij deel 10...
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:15 schreef VASND het volgende:
[..]
Dan ben ik blij dat ik in jouw low class plaatje pas
[..]
Je zit hier pas vanaf 1 aug. he
Ben benieuwd of ik erop sta ondanks m'n hoog genoten opleidingquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:15 schreef Met-Yvana het volgende:
Wacht wacht , ik ga een lijstje maken, met fokkers die ik het minste van het minste vind. Dat mag wel bij deel 10...
Tot waar denk je?quote:
Precies wat ik dachtquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ik erop sta ondanks m'n hoog genoten opleiding
Zal wel, want mensenkennis ben je nog te jong voor![]()
Maar ondertussen heeft "die Nawien" het op alle fronten beter voor elkaar dan Met-Yvanaquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:09 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Gitaristen onder elkaar he, die voelen dat aanquote:
hihi, en ze geeft geen sigaretten weg, ook al krijg zij ze zelf van haar papaquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:16 schreef VASND het volgende:
Mag ik niet zeggen dat het stinkt omdat je rookt
Mevrouw rookt trouwens, hoe ordinair.
wheheh, dan lult ze echt wel uit het nek, want jij kan natuurlijk noooit op dat lijst voorkomen...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ik erop sta ondanks m'n hoog genoten opleiding
Zal wel, want mensenkennis ben je nog te jong voor![]()
Was te lui om dat ene te verwijderen, maar hey, je bent suri of niet togquote:
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:19 schreef Nawien het volgende:
[..]
Was te lui om dat ene te verwijderen, maar hey, je bent suri of niet tog![]()
Ze lult zowiezo wel uit haar nek, wie er ook op dat lijstje komt te staanquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
wheheh, dan lult ze echt wel uit het nek, want jij kan natuurlijk noooit op dat lijst voorkomen...
ik denk dat het zo is:
8 appelsap (gewoon jaloers)
9 zargon (allochtoon en mbo pauper)
10 Nawien (allochtoon en negeren hbo pauper)
Ik ben sedert eind juni in het bezit van mijn VWO diploma N&G met Sk 1,2quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Gitaristen onder elkaar he, die voelen dat aan
Ook VWO gedaan? behoor je ook tot de "upper class" van society?
Ben hier net maar reageer toch op dit oude bericht van de TS.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:52 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Stond ooit een artikel in de krant: Muziek maakt slimmerquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:20 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik ben sedert eind juni in het bezit van mijn VWO diploma N&G met Sk 1,2.
Van mening ben ik trouwens dat gitaristen beter zijn.
het is sowiesoquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ze lult zowiezo wel uit haar nek, wie er ook op dat lijstje komt te staan
Nawien woont wel in DE stad van Nederland![]()
Het hele topic zit vol met VWO leerlingen...daar trekt ze zich niks van aan..evenals cijfers. Ook al had zij een 1, ze is toch beter dan jij (aldus Yvana zelf dan..)quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:21 schreef Ronneman18 het volgende:
[..]
Ben hier net maar reageer toch op dit oude bericht van de TS.
haha meisje weet wat daar staat? Toen in de 19e eeuw de adel macht verloor en ook hun weelde (als je weet wat dat is). Kreeg het volk meer macht over het land en het leven waardoor dit de nieuwe regerende klasse werd. (democratie snap je). En dit komt niet van Havoleerling maar van een VWO-er. Ben vorig jaar geslaagd met een 9.5 als eindcijfer voor geschiedenis,op mijn eindlijst en een 8,5 voor Engels. Dus stom ben ik niet
Als ik gvd niet op nummer 1 sta, ga ik nog meer spammenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:15 schreef Met-Yvana het volgende:
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:23 schreef Met-Yvana het volgende:
Yvana's schorriemorrie top 10 !
10 Furia: Die schept op met niks, zooo not done![]()
9 Arendbarend: niet boeiend, niet slim![]()
8 Optifree: Anorexia -Nervosa patient, en ook nog eens wannabe-chique
7Twetwe: Weet niet wat proletariër is - dom![]()
6Xalopalyps: Walgelijk vulgair, en weet niets van manieren![]()
5 Appelsap: Die pretendeert ook vanalles te zijn, maar is gewoon laag bij de grond![]()
4 unclefunk: Denkt dat hij slim is, maar is het nietOok nog eens ordinairig
3zarGon: Plebejer pur sang, ook nog eens wannabe-slim, en zijn spelling is dieptriest
2 Silentchaos: Ook weer zo'n nep intellectueel, heeft waarschijnlijk maar nèt VWO kunnen halen
1 Nawien: Geen VWO, geen klasse, geen stijl, wel stoned, en heeft een![]()
![]()
![]()
X-BOX
![]()
![]()
Ook netjes jaquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Stond ooit een artikel in de krant: Muziek maakt slimmer
Dus zowiezo zijn wij beter
Gefeliciteerd
Heb zelf ruim 4 jaar terug m'n diploma gehaald voor VWO, N&T & N&GDat waren nog eens tijden...
wat doe ik hier eigenlijk, ben veel te oud voor dit topic
Exactly my thoughtsquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:24 schreef Nawien het volgende:
[..]
Als ik gvd niet op nummer 1 sta, ga ik nog meer spammen![]()
hihi, je wist geen argumenten te verzinnen, hequote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:23 schreef Met-Yvana het volgende:
5 Appelsap: Die pretendeert ook vanalles te zijn, maar is gewoon laag bij de grond![]()
3zarGon: Plebejer pur sang, ook nog eens wannabe-slim, en zijn spelling is dieptriest
2 Silentchaos: Ook weer zo'n nep intellectueel, heeft waarschijnlijk maar nèt VWO kunnen halen
![]()
![]()
X-BOX
![]()
![]()
Ik sta op 2quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:23 schreef Met-Yvana het volgende:
![]()
![]()
X-BOX
![]()
![]()
Over het algemeen loopt een top 10 van 1 naar 10, en niet andersomquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:23 schreef Met-Yvana het volgende:
![]()
![]()
X-BOX
![]()
![]()
Merendeel van de blowers is 20+, gezien het feit jij jezelf al volwassen vindt, kan blowen niet puberaal zijn.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:12 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Dit is geen top, dit is een dalquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:25 schreef VASND het volgende:
[..]
Over het algemeen loopt een top 10 van 1 naar 10, en niet andersom
whehehehe ik ga hier zo wat dood..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:25 schreef VASND het volgende:
[..]
Over het algemeen loopt een top 10 van 1 naar 10, en niet andersom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |