En wat als hij je spuuglelijk vond? Ik heb het idee dat jij meningen pas hoort, zodra ze in je straatje passenquote:
Kijk uit of haal yannicke erbij, en met ons gecombineerde intellect kunnen we iedereen de baas hier !( niet dat ik dat alleen niet kon)quote:
Wat is je familienaam?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:02 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Nee, ik moet de familienaam hooghouden.
Als ik sommige replies zie dan krijg ik het idee dat het sommige mensen echt raakt.quote:
zij nietquote:
Gitaristquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:03 schreef SilentChaos het volgende:
Yvana mag pas haar grote bek open trekken als ze wiskunde op universitair niveau kan
Met je kutprofieltje...woordjes leren kan iedereen...
No offense voor de mensen die dit profiel volgen, tenzij ze net zo 'n grote smoel hebben als Yvana
Post gewoon je tieten, dan is iedereen stil.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:00 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Plaats dan ook eens een foto van jezelf?
wheheh, deel 10 ook al? We spelen het spelletje gewoon mee hoorquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:03 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Als ik sommige replies zie dan krijg ik het idee dat het sommige mensen echt raakt.
Wat bedoel je precies met dat je ons de baas kunt? Concreet.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:03 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Kijk uit of haal yannicke erbij, en met ons gecombineerde intellect kunnen we iedereen de baas hier !( niet dat ik dat alleen niet kon)
OMG hoe desperate, iemand van een forum vragen of hij mee uitgaatquote:
Dat niet, ik erger me gewoon aan dit soort volk...niet meer te redden vrees ikquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:03 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Als ik sommige replies zie dan krijg ik het idee dat het sommige mensen echt raakt.
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:03 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
wheheh, deel 10 ook al? We spelen het spelletje gewoon mee hoor
Wijze woorden van iemand wijzer dan Yvanaquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:03 schreef SilentChaos het volgende:
Yvana mag pas haar grote bek open trekken als ze wiskunde op universitair niveau kan
Met je kutprofieltje...woordjes leren kan iedereen...
No offense voor de mensen die dit profiel volgen, tenzij ze net zo 'n grote smoel hebben als Yvana
Ons superieure geslacht kan jullie flutargumentjes makkelijk pletten.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:04 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies met dat je ons de baas kunt? Concreet.
Niet iedereen moet zich aangesproken voelen, he, jij gaat al een tijdje mee in deze reeks inderdaadquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
wheheh, deel 10 ook al? We spelen het spelletje gewoon mee hoor
Duuhhhh heeft ze nietquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:04 schreef Nawien het volgende:
[..]
OMG hoe desperate, iemand van een forum vragen of hij mee uitgaat![]()
Waar zijn je "echte" vriendjes?![]()
Je denkt me op een forum 'de baas' te kunnen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:05 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ons superieure geslacht kan jullie flutargumentjes makkelijk pletten.
Ja, en dan?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:05 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen als ik lelijk wasquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:06 schreef VASND het volgende:
[..]
Je denkt me op een forum 'de baas' te kunnen.
Al was het zo, would I care?
I would not.
Hoe moet ik dit opvattenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wijze woorden van iemand wijzer dan Yvana![]()
![]()
Je hebt het nog niet gezegt?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:07 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen als ik lelijk was![]()
Excuse me, maar ik heb tot nu toe geen verpletterde argumenten van jou gehoord!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:05 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:47 schreef twetwe het volgende:
Hating seeing you makes everybody pretty
Ik ga eten, adios!
Je bent ook lelijk.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:07 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen als ik lelijk was![]()
Precies ! Niemand is wijzer dan Yvana ! Laat mij maar lekker in mijn luxe ivoren toren zitten, terwijl jullie buiten creperen .quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hoe moet ik dit opvatten![]()
Niemand is toch wijzer dan Yvana
Wijsheid = levenservaringquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:08 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Precies ! Niemand is wijzer dan Yvana ! Laat mij maar lekker in mijn luxe ivoren toren zitten, terwijl jullie buiten creperen .![]()
Dat, mevrouw, heet een leven hebben.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:08 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Precies ! Niemand is wijzer dan Yvana ! Laat mij maar lekker in mijn luxe ivoren toren zitten, terwijl jullie buiten creperen .![]()
Nawien? Die is wel zooooooo low class.....ik bedoel ......kom op , hij zit in z'n eentje stoned achter zijn x-box'jequote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:08 schreef SilentChaos het volgende:
Sommige opmerkingen van Nawien![]()
Priceless
Hij heeft de Nederlandse definitie tog opgezocht. Wat voor punt wil je maken?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:52 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Then, as the power and wealth of the nobility faded in the second half of the 19th century, the bourgeoisie emerged as the new ruling class.
Bron: http://en.wikipedia.org/wiki/Bourgeoisie
Gelukkig zitten wij op de Wifi-verbinding van de mensen in de ivoren torens.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:09 schreef ArendBarend het volgende:
BRRRR, wat is het koud hier buiten![]()
Dat jij schorriemorrie bent?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:10 schreef Nawien het volgende:
[..]
Hij heeft de Nederlandse definitie tog opgezocht. Wat voor punt wil je maken?![]()
Ik ookquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:09 schreef ArendBarend het volgende:
Heeft iemand door dat ik dit gebruik als postopkriktopic?![]()
Ssssssst ik ookquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:09 schreef ArendBarend het volgende:
Heeft iemand door dat ik dit gebruik als postopkriktopic?![]()
low class..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:09 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Nawien? Die is wel zooooooo low class.....ik bedoel ......kom op , hij zit in z'n eentje stoned achter zijn x-box'je![]()
Was jij niet ook ooit stoned?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:09 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Nawien? Die is wel zooooooo low class.....ik bedoel ......kom op , hij zit in z'n eentje stoned achter zijn x-box'je![]()
Moet jij niet werken, proleet?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
low class..
laat ik ook maar zo een opmerking maken: YVANA IS FUCKING DIK... 1,69M EN DAN 65 KILOOOO...
MOOEEEEMOOEE![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
low class..
laat ik ook maar zo een opmerking maken: YVANA IS FUCKING DIK... 1,69M EN DAN 65 KILOOOO...
MOOEEEEMOOEE![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
van gemiddeld 11 posts per dag naar 20..
wheheheh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |