quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:20 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Maar waarom werk je daar toch ! Je verdient geen cent !
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:21 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik ben niet dik , domme proletariėr
Zullen we een keer uitgaan?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:21 schreef twetwe het volgende:
hoezo een dikke vieze koe. ze is echt niet dik heurVind haar foto'tjes wel leuk. Je kunt best als serveerster werken ofzo :
shhht ik probeer d'r uit de tent te lokkenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:21 schreef twetwe het volgende:
hoezo een dikke vieze koe. ze is echt niet dik heurVind haar foto'tjes wel leuk. Je kunt best als serveerster werken ofzo
Wat is een proletarier?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:21 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik ben niet dik , domme proletariėr
Een arbeider zonder bezit!...... Laat dat uitgaan maar zitten......quote:
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:24 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Een arbeider zonder bezit!...... Laat dat uitgaan maar zitten......
Hahahahaahahahahaha. Ik ben NU nog een arbeider. Na mijn studie praten we wel verder okeuy?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:24 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Een arbeider zonder bezit!...... Laat dat uitgaan maar zitten......
Volgens je profiel doe je havo. Dat is minderwaardig in de ogen van dat popje.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:25 schreef twetwe het volgende:
[..]
Hahahahaahahahahaha. Ik ben NU nog een arbeider. Na mijn studie praten we wel verder okeuy?
Oja die doet atheneum. Dat heb ik ook nog gedaan, totdat ik liever ging werken in plaats van leren. Nu ben ik havo afgestudeerd en ga ik hbo doenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:26 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Volgens je profiel doe je havo. Dat is minderwaardig in de ogen van dat popje.
Rasechte Perzische katten?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:25 schreef YanniiCke het volgende:
Yvana is echt niet dik....
Het maakt niet uit dat het niets betaalt Yvana het is gewoon leuk om te doen
Jij wilde toch altijd graag een perzische kat, hier zijn daar ook een paar van
Gast, als ik jou was zou ik even de vorige deeltjes lezen...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:24 schreef twetwe het volgende:
[..]
Vanavond ben ik uit in enschede. Als je tijd heb mag je best ff langskomen heur![]()
Ook het HBO vind ze minderwaardig.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:28 schreef twetwe het volgende:
[..]
Oja die doet atheneum. Dat heb ik ook nog gedaan, totdat ik liever ging werken in plaats van leren. Nu ben ik havo afgestudeerd en ga ik hbo doen
Nope, minderwaardig...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:28 schreef twetwe het volgende:
[..]
Oja die doet atheneum. Dat heb ik ook nog gedaan, totdat ik liever ging werken in plaats van leren. Nu ben ik havo afgestudeerd en ga ik hbo doen
Ey lul, ik ga die vorige delen niet lezen! heb wel wat beters te doenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Gast, als ik jou was zou ik even de vorige deeltjes lezen...
Yvana, knap hoor zulke termen.. Welke gebruikt je vader nog meeer? en je bent dik![]()
Yannicke, ik snap niet hoe jullie in hemelsnaam familie zijn..dit omdat yvana blijkbaar onbevlekt is ontvangen of haar moeder heeft met god geneukt
Mij maakt het niet uit, maar het is dat je het weet.. Yvana is een beetje ... wereldvreemd?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:31 schreef twetwe het volgende:
[..]
Ey lul, ik ga die vorige delen niet lezen! heb wel wat beters te doenVandaag voor het eerst sinds een week of 4 weer tijd om fatsoenlijk achter de pc te gaan
![]()
Dat mens is gek, afschieten die luiquote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:29 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Ook het HBO vind ze minderwaardig.
Aha:P dan weet ik dat ook weerquote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mij maakt het niet uit, maar het is dat je het weet.. Yvana is een beetje ... wereldvreemd?![]()
Whhehehe, je wilt niet weten hoe ze over jou denkt (alleen omdat ze weet dat je havo diploma heeft, ben je al afgeschreven.. teh sad..)quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:32 schreef twetwe het volgende:
[..]
Dat mens is gek, afschieten die lui![]()
of een advocate of griffer, maar liever rechter ja..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:34 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
En ze wordt rechter, dus pas maar op
Nou dat gaat ze leuk vinden. Al die mensen die drugsverslaafd en dakloos zijn, met een uitkering, vertellen dat ze een taakstraf gaan verdienenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:34 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
En ze wordt rechter, dus pas maar op
Volgens mij weet je nieteens wat een griffier is...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
of een advocate of griffier, maar liever rechter ja..
zie je dat al voor je?
Ey dat weet iedereen, niet denken dat je alles weet he schatquote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:36 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Volgens mij weet je nieteens wat een griffier is...
Nee, vertel, alstjeblieft, deel wat kennis met mij!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:36 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Voor 99% van de mensen is dat dan ook nutteloze kennisquote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:36 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Waarom zou ik jou iets leren? Verspilde moeite aan zo'n plebejer.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nee, vertel, alstjeblieft, deel wat kennis met mij!![]()
![]()
Waarom denk je dat wel bij deel 10 zijn?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:37 schreef twetwe het volgende:
[..]
Ey dat weet iedereen, niet denken dat je alles weet he schat
Nee, weiger mij niet, o de almachtige alwetende Yvana...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:40 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Waarom zou ik jou iets leren? Verspilde moeite aan zo'n plebejer.
kijk hier maar http://nl.wikipedia.org/wiki/Griffier , als het taalgebruik niet te lastig is voor iemand met jouw geringe intellect.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nee, weiger mij niet, o de almachtige alwetende Yvana...
Leer het mij.. ALSTJEBLIEFT!!!!!
WAT IS EEN GRIFFER?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een lieve katquote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:29 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Rasechte Perzische katten?![]()
![]()
![]()
![]()
ik ben dol op dat ras! Zo schattig ! deze?[afbeelding]
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom denk je dat wel bij deel 10 zijn?
MIJN DANK IK GROOT....quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:42 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
kijk hier maar http://nl.wikipedia.org/wiki/Griffier , als het taalgebruik niet te lastig is voor iemand met jouw geringe intellect.
Je moest het zelf ook even opzoeken?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:42 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
kijk hier maar http://nl.wikipedia.org/wiki/Griffier , als het taalgebruik niet te lastig is voor iemand met jouw geringe intellect.
Whehehe..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:43 schreef twetwe het volgende:
[..]
![]()
Of ze heeft een woordenboek naast haar pc, of ze is zo kansloos dat ze zo ongelooflijk veel geleerd heeft in haar leven dat ze nu helemaal als kluizenaar door het leven wil gaan.
Nee, ik heb maatschappijleer gehad, en we zijn zelfs op een excursie naar de rechtbank in dordrecht geweest, om enkele zaken te zien.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:45 schreef appelsap het volgende:
[..]
Je moest het zelf ook even opzoeken?
Nee joh, gekkie..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:45 schreef appelsap het volgende:
[..]
Je moest het zelf ook even opzoeken?
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:45 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Nee, ik heb maatschappijleer gehad, en we zijn zelfs op een excursie naar de rechtbank in dordrecht geweest, om enkele zaken te zien.
Jij hebt duidelijk geen beeld van dat hoogstintelligente vak. Weet je wel wat de toelatingseisen hiervoor zijn?quote:
Oh, en hoe was dat? leuke dag gehad daar?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:45 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Nee, ik heb maatschappijleer gehad, en we zijn zelfs op een excursie naar de rechtbank in dordrecht geweest, om enkele zaken te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |