quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:20 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Maar waarom werk je daar toch ! Je verdient geen cent !
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:21 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik ben niet dik , domme proletariėr
Zullen we een keer uitgaan?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:21 schreef twetwe het volgende:
hoezo een dikke vieze koe. ze is echt niet dik heurVind haar foto'tjes wel leuk. Je kunt best als serveerster werken ofzo :
shhht ik probeer d'r uit de tent te lokkenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:21 schreef twetwe het volgende:
hoezo een dikke vieze koe. ze is echt niet dik heurVind haar foto'tjes wel leuk. Je kunt best als serveerster werken ofzo
Wat is een proletarier?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:21 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik ben niet dik , domme proletariėr
Een arbeider zonder bezit!...... Laat dat uitgaan maar zitten......quote:
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:24 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Een arbeider zonder bezit!...... Laat dat uitgaan maar zitten......
Hahahahaahahahahaha. Ik ben NU nog een arbeider. Na mijn studie praten we wel verder okeuy?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:24 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Een arbeider zonder bezit!...... Laat dat uitgaan maar zitten......
Volgens je profiel doe je havo. Dat is minderwaardig in de ogen van dat popje.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:25 schreef twetwe het volgende:
[..]
Hahahahaahahahahaha. Ik ben NU nog een arbeider. Na mijn studie praten we wel verder okeuy?
Oja die doet atheneum. Dat heb ik ook nog gedaan, totdat ik liever ging werken in plaats van leren. Nu ben ik havo afgestudeerd en ga ik hbo doenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:26 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Volgens je profiel doe je havo. Dat is minderwaardig in de ogen van dat popje.
Rasechte Perzische katten?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:25 schreef YanniiCke het volgende:
Yvana is echt niet dik....
Het maakt niet uit dat het niets betaalt Yvana het is gewoon leuk om te doen
Jij wilde toch altijd graag een perzische kat, hier zijn daar ook een paar van
Gast, als ik jou was zou ik even de vorige deeltjes lezen...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:24 schreef twetwe het volgende:
[..]
Vanavond ben ik uit in enschede. Als je tijd heb mag je best ff langskomen heur![]()
Ook het HBO vind ze minderwaardig.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:28 schreef twetwe het volgende:
[..]
Oja die doet atheneum. Dat heb ik ook nog gedaan, totdat ik liever ging werken in plaats van leren. Nu ben ik havo afgestudeerd en ga ik hbo doen
Nope, minderwaardig...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:28 schreef twetwe het volgende:
[..]
Oja die doet atheneum. Dat heb ik ook nog gedaan, totdat ik liever ging werken in plaats van leren. Nu ben ik havo afgestudeerd en ga ik hbo doen
Ey lul, ik ga die vorige delen niet lezen! heb wel wat beters te doenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Gast, als ik jou was zou ik even de vorige deeltjes lezen...
Yvana, knap hoor zulke termen.. Welke gebruikt je vader nog meeer? en je bent dik![]()
Yannicke, ik snap niet hoe jullie in hemelsnaam familie zijn..dit omdat yvana blijkbaar onbevlekt is ontvangen of haar moeder heeft met god geneukt
Mij maakt het niet uit, maar het is dat je het weet.. Yvana is een beetje ... wereldvreemd?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:31 schreef twetwe het volgende:
[..]
Ey lul, ik ga die vorige delen niet lezen! heb wel wat beters te doenVandaag voor het eerst sinds een week of 4 weer tijd om fatsoenlijk achter de pc te gaan
![]()
Dat mens is gek, afschieten die luiquote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:29 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Ook het HBO vind ze minderwaardig.
Aha:P dan weet ik dat ook weerquote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mij maakt het niet uit, maar het is dat je het weet.. Yvana is een beetje ... wereldvreemd?![]()
Whhehehe, je wilt niet weten hoe ze over jou denkt (alleen omdat ze weet dat je havo diploma heeft, ben je al afgeschreven.. teh sad..)quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:32 schreef twetwe het volgende:
[..]
Dat mens is gek, afschieten die lui![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |