Excuse me, maar ik heb tot nu toe geen verpletterde argumenten van jou gehoord!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:05 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ons superieure geslacht kan jullie flutargumentjes makkelijk pletten.
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:47 schreef twetwe het volgende:
Hating seeing you makes everybody pretty
Ik ga eten, adios!
Je bent ook lelijk.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:07 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen als ik lelijk was![]()
Precies ! Niemand is wijzer dan Yvana ! Laat mij maar lekker in mijn luxe ivoren toren zitten, terwijl jullie buiten creperen .quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hoe moet ik dit opvatten![]()
Niemand is toch wijzer dan Yvana
Wijsheid = levenservaringquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:08 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Precies ! Niemand is wijzer dan Yvana ! Laat mij maar lekker in mijn luxe ivoren toren zitten, terwijl jullie buiten creperen .![]()
Dat, mevrouw, heet een leven hebben.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:08 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Precies ! Niemand is wijzer dan Yvana ! Laat mij maar lekker in mijn luxe ivoren toren zitten, terwijl jullie buiten creperen .![]()
Nawien? Die is wel zooooooo low class.....ik bedoel ......kom op , hij zit in z'n eentje stoned achter zijn x-box'jequote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:08 schreef SilentChaos het volgende:
Sommige opmerkingen van Nawien![]()
Priceless
Hij heeft de Nederlandse definitie tog opgezocht. Wat voor punt wil je maken?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:52 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Then, as the power and wealth of the nobility faded in the second half of the 19th century, the bourgeoisie emerged as the new ruling class.
Bron: http://en.wikipedia.org/wiki/Bourgeoisie
Gelukkig zitten wij op de Wifi-verbinding van de mensen in de ivoren torens.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:09 schreef ArendBarend het volgende:
BRRRR, wat is het koud hier buiten![]()
Dat jij schorriemorrie bent?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:10 schreef Nawien het volgende:
[..]
Hij heeft de Nederlandse definitie tog opgezocht. Wat voor punt wil je maken?![]()
Ik ookquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:09 schreef ArendBarend het volgende:
Heeft iemand door dat ik dit gebruik als postopkriktopic?![]()
Ssssssst ik ookquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:09 schreef ArendBarend het volgende:
Heeft iemand door dat ik dit gebruik als postopkriktopic?![]()
low class..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:09 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Nawien? Die is wel zooooooo low class.....ik bedoel ......kom op , hij zit in z'n eentje stoned achter zijn x-box'je![]()
Was jij niet ook ooit stoned?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:09 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Nawien? Die is wel zooooooo low class.....ik bedoel ......kom op , hij zit in z'n eentje stoned achter zijn x-box'je![]()
Moet jij niet werken, proleet?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
low class..
laat ik ook maar zo een opmerking maken: YVANA IS FUCKING DIK... 1,69M EN DAN 65 KILOOOO...
MOOEEEEMOOEE![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
low class..
laat ik ook maar zo een opmerking maken: YVANA IS FUCKING DIK... 1,69M EN DAN 65 KILOOOO...
MOOEEEEMOOEE![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
van gemiddeld 11 posts per dag naar 20..
wheheheh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |