Excuse me, maar ik heb tot nu toe geen verpletterde argumenten van jou gehoord!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:05 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ons superieure geslacht kan jullie flutargumentjes makkelijk pletten.
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:47 schreef twetwe het volgende:
Hating seeing you makes everybody pretty
Ik ga eten, adios!
Je bent ook lelijk.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:07 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen als ik lelijk was![]()
Precies ! Niemand is wijzer dan Yvana ! Laat mij maar lekker in mijn luxe ivoren toren zitten, terwijl jullie buiten creperen .quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hoe moet ik dit opvatten![]()
Niemand is toch wijzer dan Yvana
Wijsheid = levenservaringquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:08 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Precies ! Niemand is wijzer dan Yvana ! Laat mij maar lekker in mijn luxe ivoren toren zitten, terwijl jullie buiten creperen .![]()
Dat, mevrouw, heet een leven hebben.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:08 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Precies ! Niemand is wijzer dan Yvana ! Laat mij maar lekker in mijn luxe ivoren toren zitten, terwijl jullie buiten creperen .![]()
Nawien? Die is wel zooooooo low class.....ik bedoel ......kom op , hij zit in z'n eentje stoned achter zijn x-box'jequote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:08 schreef SilentChaos het volgende:
Sommige opmerkingen van Nawien![]()
Priceless
Hij heeft de Nederlandse definitie tog opgezocht. Wat voor punt wil je maken?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:52 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Then, as the power and wealth of the nobility faded in the second half of the 19th century, the bourgeoisie emerged as the new ruling class.
Bron: http://en.wikipedia.org/wiki/Bourgeoisie
Gelukkig zitten wij op de Wifi-verbinding van de mensen in de ivoren torens.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:09 schreef ArendBarend het volgende:
BRRRR, wat is het koud hier buiten![]()
Dat jij schorriemorrie bent?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:10 schreef Nawien het volgende:
[..]
Hij heeft de Nederlandse definitie tog opgezocht. Wat voor punt wil je maken?![]()
Ik ookquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:09 schreef ArendBarend het volgende:
Heeft iemand door dat ik dit gebruik als postopkriktopic?![]()
Ssssssst ik ookquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:09 schreef ArendBarend het volgende:
Heeft iemand door dat ik dit gebruik als postopkriktopic?![]()
low class..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:09 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Nawien? Die is wel zooooooo low class.....ik bedoel ......kom op , hij zit in z'n eentje stoned achter zijn x-box'je![]()
Was jij niet ook ooit stoned?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:09 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Nawien? Die is wel zooooooo low class.....ik bedoel ......kom op , hij zit in z'n eentje stoned achter zijn x-box'je![]()
Moet jij niet werken, proleet?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
low class..
laat ik ook maar zo een opmerking maken: YVANA IS FUCKING DIK... 1,69M EN DAN 65 KILOOOO...
MOOEEEEMOOEE![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
low class..
laat ik ook maar zo een opmerking maken: YVANA IS FUCKING DIK... 1,69M EN DAN 65 KILOOOO...
MOOEEEEMOOEE![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
van gemiddeld 11 posts per dag naar 20..
wheheheh
Het is puberaal, ordinair, en gewoon ............low class...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:12 schreef VASND het volgende:
Wat is er mis met stoned zijn?
van 23 naar 141quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
van gemiddeld 11 posts per dag naar 20..
wheheheh
En niet werken en op het geld van je pa teren...wat is dat dan?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:12 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Het is puberaal, ordinair, en gewoon ............low class...![]()
Weet je wat ook hartstikke low class is? Geen werk hebbenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:12 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Het rijke leven.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
En niet werken en op het geld van je pa teren...wat is dat dan?
Niet werken is voor paupersquote:
kijk mij is dure woorden gebuikenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:11 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Moet jij niet werken, proleet?![]()
Ik w8quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:07 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen als ik lelijk was![]()
Dan ben ik blij dat ik in jouw low class plaatje pasquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:12 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Je zit hier pas vanaf 1 aug. hequote:
Ja, doequote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:15 schreef Met-Yvana het volgende:
Wacht wacht , ik ga een lijstje maken, met fokkers die ik het minste van het minste vind. Dat mag wel bij deel 10...
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:15 schreef VASND het volgende:
[..]
Dan ben ik blij dat ik in jouw low class plaatje pas
[..]
Je zit hier pas vanaf 1 aug. he
Ben benieuwd of ik erop sta ondanks m'n hoog genoten opleidingquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:15 schreef Met-Yvana het volgende:
Wacht wacht , ik ga een lijstje maken, met fokkers die ik het minste van het minste vind. Dat mag wel bij deel 10...
Tot waar denk je?quote:
Precies wat ik dachtquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ik erop sta ondanks m'n hoog genoten opleiding
Zal wel, want mensenkennis ben je nog te jong voor![]()
Maar ondertussen heeft "die Nawien" het op alle fronten beter voor elkaar dan Met-Yvanaquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:09 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Gitaristen onder elkaar he, die voelen dat aanquote:
hihi, en ze geeft geen sigaretten weg, ook al krijg zij ze zelf van haar papaquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:16 schreef VASND het volgende:
Mag ik niet zeggen dat het stinkt omdat je rookt
Mevrouw rookt trouwens, hoe ordinair.
wheheh, dan lult ze echt wel uit het nek, want jij kan natuurlijk noooit op dat lijst voorkomen...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ik erop sta ondanks m'n hoog genoten opleiding
Zal wel, want mensenkennis ben je nog te jong voor![]()
Was te lui om dat ene te verwijderen, maar hey, je bent suri of niet togquote:
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:19 schreef Nawien het volgende:
[..]
Was te lui om dat ene te verwijderen, maar hey, je bent suri of niet tog![]()
Ze lult zowiezo wel uit haar nek, wie er ook op dat lijstje komt te staanquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
wheheh, dan lult ze echt wel uit het nek, want jij kan natuurlijk noooit op dat lijst voorkomen...
ik denk dat het zo is:
8 appelsap (gewoon jaloers)
9 zargon (allochtoon en mbo pauper)
10 Nawien (allochtoon en negeren hbo pauper)
Ik ben sedert eind juni in het bezit van mijn VWO diploma N&G met Sk 1,2quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Gitaristen onder elkaar he, die voelen dat aan
Ook VWO gedaan? behoor je ook tot de "upper class" van society?
Ben hier net maar reageer toch op dit oude bericht van de TS.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:52 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Then, as the power and wealth of the nobility faded in the second half of the 19th century, the bourgeoisie emerged as the new ruling class.
Bron: http://en.wikipedia.org/wiki/Bourgeoisie
Stond ooit een artikel in de krant: Muziek maakt slimmerquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:20 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik ben sedert eind juni in het bezit van mijn VWO diploma N&G met Sk 1,2.
Van mening ben ik trouwens dat gitaristen beter zijn.
het is sowiesoquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ze lult zowiezo wel uit haar nek, wie er ook op dat lijstje komt te staan
Nawien woont wel in DE stad van Nederland![]()
Het hele topic zit vol met VWO leerlingen...daar trekt ze zich niks van aan..evenals cijfers. Ook al had zij een 1, ze is toch beter dan jij (aldus Yvana zelf dan..)quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:21 schreef Ronneman18 het volgende:
[..]
Ben hier net maar reageer toch op dit oude bericht van de TS.
haha meisje weet wat daar staat? Toen in de 19e eeuw de adel macht verloor en ook hun weelde (als je weet wat dat is). Kreeg het volk meer macht over het land en het leven waardoor dit de nieuwe regerende klasse werd. (democratie snap je). En dit komt niet van Havoleerling maar van een VWO-er. Ben vorig jaar geslaagd met een 9.5 als eindcijfer voor geschiedenis,op mijn eindlijst en een 8,5 voor Engels. Dus stom ben ik niet
Als ik gvd niet op nummer 1 sta, ga ik nog meer spammenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:15 schreef Met-Yvana het volgende:
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:23 schreef Met-Yvana het volgende:
Yvana's schorriemorrie top 10 !
10 Furia: Die schept op met niks, zooo not done![]()
9 Arendbarend: niet boeiend, niet slim![]()
8 Optifree: Anorexia -Nervosa patient, en ook nog eens wannabe-chique
7Twetwe: Weet niet wat proletariër is - dom![]()
6Xalopalyps: Walgelijk vulgair, en weet niets van manieren![]()
5 Appelsap: Die pretendeert ook vanalles te zijn, maar is gewoon laag bij de grond![]()
4 unclefunk: Denkt dat hij slim is, maar is het nietOok nog eens ordinairig
3zarGon: Plebejer pur sang, ook nog eens wannabe-slim, en zijn spelling is dieptriest
2 Silentchaos: Ook weer zo'n nep intellectueel, heeft waarschijnlijk maar nèt VWO kunnen halen
1 Nawien: Geen VWO, geen klasse, geen stijl, wel stoned, en heeft een![]()
![]()
![]()
X-BOX
![]()
![]()
Ook netjes jaquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Stond ooit een artikel in de krant: Muziek maakt slimmer
Dus zowiezo zijn wij beter
Gefeliciteerd
Heb zelf ruim 4 jaar terug m'n diploma gehaald voor VWO, N&T & N&GDat waren nog eens tijden...
wat doe ik hier eigenlijk, ben veel te oud voor dit topic
Exactly my thoughtsquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:24 schreef Nawien het volgende:
[..]
Als ik gvd niet op nummer 1 sta, ga ik nog meer spammen![]()
hihi, je wist geen argumenten te verzinnen, hequote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:23 schreef Met-Yvana het volgende:
5 Appelsap: Die pretendeert ook vanalles te zijn, maar is gewoon laag bij de grond![]()
3zarGon: Plebejer pur sang, ook nog eens wannabe-slim, en zijn spelling is dieptriest
2 Silentchaos: Ook weer zo'n nep intellectueel, heeft waarschijnlijk maar nèt VWO kunnen halen
![]()
![]()
X-BOX
![]()
![]()
Ik sta op 2quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:23 schreef Met-Yvana het volgende:
![]()
![]()
X-BOX
![]()
![]()
Over het algemeen loopt een top 10 van 1 naar 10, en niet andersomquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:23 schreef Met-Yvana het volgende:
![]()
![]()
X-BOX
![]()
![]()
Merendeel van de blowers is 20+, gezien het feit jij jezelf al volwassen vindt, kan blowen niet puberaal zijn.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:12 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Dit is geen top, dit is een dalquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:25 schreef VASND het volgende:
[..]
Over het algemeen loopt een top 10 van 1 naar 10, en niet andersom
whehehehe ik ga hier zo wat dood..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:25 schreef VASND het volgende:
[..]
Over het algemeen loopt een top 10 van 1 naar 10, en niet andersom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |