Smakelijk eten!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:47 schreef twetwe het volgende:
Hating you makes everybody pretty
Ik ga eten, adios!
Yvana kan alles aan. Niets is te hoog gegrepen voor haar. Toelatingseisen?! Die bestaan niet voor Yvana!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:47 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk geen beeld van dat hoogstintelligente vak. Weet je wel wat de toelatingseisen hiervoor zijn?
Kun jij niet die walgelijke havo smoel van je houden? Ik ben het zo zat te luisteren naar jouw woordenstroom, ben je er nog niet achter dat ik bourgeois ben, en jij niets meer dan een stuk verdriet? Echt, jij hebt niks van de etiquetten meegekregen bij je opvoeding hè ?quote:
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:48 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Kun jij niet die walgelijke havo smoel van je houden? Ik ben het zo zat te luisteren naar jouw woordenstroom, ben je er nog niet achter dat ik bourgeois ben, en jij niets meer dan een stuk verdriet? Echt, jij hebt niks van de etiquetten meegekregen bij je opvoeding hè ?
Sorry voor mijn nederige berichten. Ik zal het meenemen naar achteren. (het is mbo btw, geen havo)quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:48 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Kun jij niet die walgelijke havo smoel van je houden? Ik ben het zo zat te luisteren naar jouw woordenstroom, ben je er nog niet achter dat ik bourgeois ben, en jij niets meer dan een stuk verdriet? Echt, jij hebt niks van de etiquetten meegekregen bij je opvoeding hè ?
Precies, als ik zeg wie mijn pappie is en in welke straat wij wonen kom ik overal binnen in woonplaats !quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Yvana kan alles aan. Niets is te hoog gegrepen voor haar. Toelatingseisen?! Die bestaan niet voor Yvana!
En toch voel jij je echt niet beter dan anderen?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:48 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
whehehehehehehehquote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:50 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Precies, als ik zeg wie mijn pappie is en in welke straat wij wonen kom ik overal binnen in woonplaats !![]()
de pimp van t dorpquote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
wheheheheheheheh
De pappie van Yvana is teh man, je weet
Then, as the power and wealth of the nobility faded in the second half of the 19th century, the bourgeoisie emerged as the new ruling class.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:50 schreef ArendBarend het volgende:
bour·geois2 (bn.)
1 kleinburgerlijk => burgerlijk![]()
Ja, 150 jaar geleden wel.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:52 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Then, as the power and wealth of the nobility faded in the second half of the 19th century, the bourgeoisie emerged as the new ruling class.
Nee!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:50 schreef appelsap het volgende:
[..]
En toch voel jij je echt niet beter dan anderen?
Je spreekt jezelf een beetje tegen.
Maar dat baseer je alleen op het feit dat jij VWO doet dus?
Wij zijn de 19e eeuw allang voorbij.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:52 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Then, as the power and wealth of the nobility faded in the second half of the 19th century, the bourgeoisie emerged as the new ruling class.
Bron: http://en.wikipedia.org/wiki/Bourgeoisie
Ik heb dit jaar 6 VWO afgesloten.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nee!
Yvana is beter dan mij en jou. Ze doet VWO. Stel je voor. Wij kunnen duits2 en frans2 niet aan. Daarom doe ik ook MBO. VWO is te moeilijk voor mij.
Jullie snappen Yvana gewoon niet, jullie zijn allemaal jaloers! [afbeelding]
Klasse is voor eeuwig !quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:53 schreef appelsap het volgende:
[..]
Wij zijn de 19e eeuw allang voorbij.
Tijden veranderen.
Oooooch schei uit meisje-met-een-gezicht-als-duizend-anderen , jij zal nooit en te nimmer de gratie, elegantie, en het intellect wat ik bezit kunnen evenaren.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:54 schreef appelsap het volgende:
[..]
Maar macht niet.
Dus denk maar niet dat je wat voorstelt.
Breng jij mij dan een frappachino? Ik ben immers jouw meerdere.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Yvana, breng je meerdere koffie. Hup, huppelkutje... Er is werk aan de winkel![]()
ik ben heel sociaal, ik sleur mezelf er wel doorheenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:57 schreef appelsap het volgende:
Heb je je er al bij nagedacht dat jij nu de mensen die je minder vindt dan jij koffie gaat brengen.
Wat zal je dat zwaar vallen, want eigenlijk zou het andersom moeten zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |