Mag ik niet zeggen dat het stinkt omdat je rookt. ik heb niets tegen rokers, maar soms heb ik er af en toe last van.
situatie,
ik ga slapen en heb de deur open staan omdat het gewoon warm is. nu gaat mijn moeder naar beneden om te roken (om 1 uur snachts) maar dan laat zij ook de deur open staan van de woonkamer en dan word ik wakker van de lucht. normaal overdag heb ik er geen last van. maar als ik het de volgende dag even meld dan ben je gelijk een soort van anti roker.
waarom mag je niet tegen een roker melden dat het nu even niet gewenst is, want zo gebeurt het ook op de werkvloer denk ik. want degene die binnen zitten en niet buiten staan te roken daar word toch het meeste over gepraat dat het een anti roker is.
als je in een restaurant zit mag niemand eigenlijk iets zeggen over degene die naast je zit te paffen. ik denk dat ze je dan eigenlijk vreemd aan gaan zitten kijken en dat degene die er last van heeft beter ergens anders kan gaan zitten.
ik ben echt geen anti roker. van mij mag je best paffen, het is ook zelfs gezellig buiten met dit weer met je collega's buiten staan en mee te roken
--- O, zo!
Wie word mijn held van fok! Croupouque Croupouque Croupouque Croupouque (l)