Nu is iedereen met een VWO-diploma dom, en hebben ze maar geluk gehad?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:23 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Geluk is altijd met de dommen
Je bent zeker traag van begrip ofzo?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:24 schreef Boeman het volgende:
[..]
Je zegt dus eigenlijk dat ik (en nog een paar hier) verheven ben (zijn) boven jou?
En ik eenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:25 schreef ArendBarend het volgende:
Ik pak maar even een paar druiven![]()
Ik ben vrij snel van begrip, jij kunt je blijkbaar erg moeilijk uiten. Dat is jammer, maar is respecteer je er niet minder om. In zo'n situatie hoort je medemens je te steunen. Dat doe ik dan ook bij dezen: Yvana, je komt er wel weer bovenop, en wees maar niet bang, ik zal je echt niet vertrappen, enkel af en toe vragen koffie te brengenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:25 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Je bent zeker traag van begrip ofzo?![]()
Ze blijft zich er stom uitlulllen. Ze staat niet achter een argument(quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:24 schreef Boeman het volgende:
[..]
Je zegt dus eigenlijk dat ik (en nog een paar hier) verheven ben (zijn) boven jou?
Ja INDERDAAD. Er was geen reet aanquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:27 schreef optifree het volgende:
Gelukkig gaan ze de gemakkelijke tweede fase weer wat moeilijker maken zodat ze tenminste kunnen spreken van een echt goed niveau inplaats van dit huidige kopieer stelsel.
En hoe was dat dan gekomen?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:28 schreef YanniiCke het volgende:
zo boterhammetjes op.
ik weet nog wel een verhaaleen keer toen ging yvana mee naar een hockeyfeest bij mijn club en toen was ze in de sloot gevallen naast de velden
schattigquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:28 schreef YanniiCke het volgende:
zo boterhammetjes op.
ik weet nog wel een verhaaleen keer toen ging yvana mee naar een hockeyfeest bij mijn club en toen was ze in de sloot gevallen naast de velden
Ik had iets op en liep op stiletto's !quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:28 schreef YanniiCke het volgende:
zo boterhammetjes op.
Het is wel erg vmbo-achtig dat ze in de sloot pleurt....quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:28 schreef YanniiCke het volgende:
zo boterhammetjes op.
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:28 schreef YanniiCke het volgende:
zo boterhammetjes op.
Ik was druk bezig mijn kin in de lucht te houden en arrogant te kijken !quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:29 schreef optifree het volgende:
[..]
Het is wel erg vmbo-achtig dat ze in de sloot pleurt....![]()
Ze keek zeker teveel in de hoogte en toen zag ze de sloot over het hoofd?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:28 schreef YanniiCke het volgende:
zo boterhammetjes op.
Ik ook!!! Ik ook!!!!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:24 schreef Boeman het volgende:
[..]
Dat doen de vmbo breezah sletjes ookquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:30 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik was druk bezig mijn kin in de lucht te houden en arrogant te kijken !
Hahah jij bent cool, vertel me meer !quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:28 schreef YanniiCke het volgende:
zo boterhammetjes op.
Stilte ! of ik vertel iets leuks over jou !quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:31 schreef YanniiCke het volgende:
Ze had volgens mij iets teveel gedronken en toen ging ze rondjes draaien en toen viel ze
het stonk echt super erg. allemaal rotte vis in die sloot enzo
toen gingen we haar met de tuinslang schoonmaken
whehehe, heeft Yvana dan op 1 punt toch gelijk?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:31 schreef YanniiCke het volgende:
Ze had volgens mij iets teveel gedronken en toen ging ze rondjes draaien en toen viel ze
het stonk echt super erg. allemaal rotte vis in die sloot enzo
toen gingen we haar met de tuinslang schoonmaken
Waarschijnlijk is ze bij het hockey feest schoongespotenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:31 schreef ArendBarend het volgende:
Hebben jullie niet eens een douche?![]()
Ojee...Yvana wordt boosquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:32 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Stilte ! of ik vertel iets leuks over jou !
Oke, hoe puberaal ben ik?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:34 schreef ArendBarend het volgende:
Heeft yvana zich onder laten spuiten?![]()
Op stiletto's?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:29 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik had iets op en liep op stiletto's !
De condooms lagen nog in de sloot he...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:34 schreef ArendBarend het volgende:
Heeft yvana zich onder laten spuiten?![]()
Nee, 7 centimeter hakjes !quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:35 schreef Nawien het volgende:
[..]
Op stiletto's?![]()
[afbeelding]
Jij bedoelt zeker stelten?![]()
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:35 schreef Nawien het volgende:
[..]
Op stiletto's?![]()
[afbeelding]
Jij bedoelt zeker stelten?![]()
Ik word net getipt dat het om schoenen met hakjes van 7 cm heet. Dat zijn gewoon naaldhakken tog?quote:
Jij zou daar HELEMAAL niet binnen komenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:37 schreef Nawien het volgende:
[..]
Das niet eens zo een hele foute beslissing !
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:38 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Om een idee te geven [afbeelding]
erg stijlvol jaquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:38 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Om een idee te geven [afbeelding]
Ja zo noemen we dat in onze pauperwereldquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:38 schreef Nawien het volgende:
[..]
Ik word net getipt dat het om schoenen met hakjes van 7 cm heet. Dat zijn gewoon naaldhakken tog?![]()
Die staan ook bekend als stiletto'squote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:38 schreef Nawien het volgende:
[..]
Ik word net getipt dat het om schoenen met hakjes van 7 cm heet. Dat zijn gewoon naaldhakken tog?![]()
dude, hoge hakken? die zijn zo passequote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:40 schreef Nawien het volgende:
[..]
![]()
Jaaa !! Ik heb 1 positief iets ontdekt. Als jouw schoenen er ook zo uitzien heb je wat dat betreft igg goede smaak? Ik hoop dat je ook kleine voeten hebt ipv een moederschip?![]()
In de achterstandswijken ja.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:40 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Die staan ook bekend als stiletto's
Zolang het er geil uitziet maakt mij dat nix uitquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:41 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
dude, hoge hakken? die zijn zo passe![]()
Ja maar ze corrigeren we je houding, wat esthetisch bevorderlijk is.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:41 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Mwah, ik vind het er vaak vooral hoerig uitzienquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:42 schreef Nawien het volgende:
[..]
Zolang het er geil uitziet maakt mij dat nix uit![]()
Zou me nix verbazen. Kan je ze tenminste ook als stiletto gebruikenquote:
Heb jij dat nodig danquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:42 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ja maar ze corrigeren we je houding, wat esthetisch bevorderlijk is.
True, maarja, soms heb je gewoon zin om een hoerig sletje aan stukken te scheurenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:43 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Mwah, ik vind het er vaak vooral hoerig uitzien![]()
Ik sterf nog liever dan dat ik je aanraak, ik heb een reputatie hoog te houden, verder wilt mijn vader liever niet dat ik met negers omga.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:44 schreef Nawien het volgende:
[..]
True, maarja, soms heb je gewoon zin om een hoerig sletje aan stukken te scheuren![]()
Dit is btw geen verkapte ik-wil-yvana-palen post![]()
Jij hebt liever zoiets? Nee, qua hoge hakken sta ik achter Met-Yvana!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:41 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Dan moet je nog vaak naar de plastische chirurgie. Je ouwe betaalt toch welquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:44 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Och, ik probeer altijd zo dicht mogenlijk bij perfectie te komen.
negers willen tieten en billenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:45 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik sterf nog liever dan dat ik je aanraak, ik heb een reputatie hoog te houden, verder wilt mijn vader liever niet dat ik met negers omga.
Ik heb alleen ski-schoenen die daar heeeeeeel vaag op lijken..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:46 schreef Furia het volgende:
[..]
Jij hebt liever zoiets? Nee, qua hoge hakken sta ik achter Met-Yvana!
[afbeelding]
Hoewel ik vermoed dat Yvana zulkes ook in de kast heeft staan, het zijn tenslotte Uggs![]()
Het is natuurlijk of hoge hakken, of die, andere schoenen bestaan nietquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:46 schreef Furia het volgende:
[..]
Jij hebt liever zoiets? Nee, qua hoge hakken sta ik achter Met-Yvana!
[afbeelding]
Hoewel ik vermoed dat Yvana zulkes ook in de kast heeft staan, het zijn tenslotte Uggs![]()
Skischoenen vind ik nog een excuus: die kunnen vaak niet anders. Verder zijn hoge hakkenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:47 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik heb alleen ski-schoenen die daar heeeeeeel vaag op lijken..
Ik geef toe, ik zocht lelijke schoenen. Maar hoge hakken (en dan niet van die huismoederblokhakken) zijn gewoon hartstikke mooi! Het ligt wel aan de setting, zoals je dan in The Simple Life Paris Hilton op stiletto's op een boerderij ziet waggelen, daar moet ik wel hard om lachenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:47 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Het is natuurlijk of hoge hakken, of die, andere schoenen bestaan niet![]()
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:42 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ja maar ze corrigeren we je houding, wat esthetisch bevorderlijk is.
Komt doordat je te zwaar bentquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:48 schreef Met-Yvana het volgende:
Trouwens , heb jij het ook dat als je stiletto's hebt gedragen, dat je enkels de volgende dag een beetje opgezwollen zijn?
Nee, nooit last van. Een vriendin van mij wel, maar die heeft ook een maatje meer. Weet niet of dat jouw probleem ook kan zijn? Ik kan er prima op lopen, draag ze soms de hele week.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:48 schreef Met-Yvana het volgende:
Trouwens , heb jij het ook dat als je stiletto's hebt gedragen, dat je enkels de volgende dag een beetje opgezwollen zijn?
Nogmaals: Doe dat dan ook met je grammatica!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:44 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Och, ik probeer altijd zo dicht mogenlijk bij perfectie te komen.
Dan kan ik me voorstellen. Als ik klaar met je zou zijn was je helemaal uitgescheurd. Van je reputatie, voor zover je die had, is ook nix meer over en je vader wilt niet dat je met negers omgaat.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:45 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik sterf nog liever dan dat ik je aanraak, ik heb een reputatie hoog te houden, verder wilt mijn vader liever niet dat ik met negers omga.
Dat is wel echt waar hoor, tenminste, corrigeren in de zin van dat het er mooier uit ziet, het is niet beter voor je rug ofzo. Als je hoge hakken draagt lijken je benen namelijk langer en ik meen dat met name je bovenbenen smaller lijken. Daarnaast schijnt je achterste er ook welgevormder van te wordenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]Dat is echt de grootste onzin die ik heb gehoord...daar zijn andere schoenen voor..geen schoenen met hakken
+3 zeer scherp, de vader (hij weerquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:46 schreef donald_dick het volgende:
[..]
negers willen tieten en billen![]()
Denk je dat ik dik ben? Ik dacht dat het wel mee zou vallen...maar ik heb nou eenmaal geen sterke benen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:50 schreef Furia het volgende:
[..]
Nee, nooit last van. Een vriendin van mij wel, maar die heeft ook een maatje meer. Weet niet of dat jouw probleem ook kan zijn? Ik kan er prima op lopen, draag ze soms de hele week.
Dat je achterste er welgevormd van gaat worden ben ik altijd voorstander van natuurlijkquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:51 schreef Furia het volgende:
[..]
Dat is wel echt waar hoor, tenminste, corrigeren in de zin van dat het er mooier uit ziet, het is niet beter voor je rug ofzo. Als je hoge hakken draagt lijken je benen namelijk langer en ik meen dat met name je bovenbenen smaller lijken. Daarnaast schijnt je achterste er ook welgevormder van te worden![]()
Ooooh de zoetheid van een overwinningquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:51 schreef Furia het volgende:
[..]
Dat is wel echt waar hoor, tenminste, corrigeren in de zin van dat het er mooier uit ziet, het is niet beter voor je rug ofzo. Als je hoge hakken draagt lijken je benen namelijk langer en ik meen dat met name je bovenbenen smaller lijken. Daarnaast schijnt je achterste er ook welgevormder van te worden![]()
Komt omdat je geen reet doetquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:52 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Denk je dat ik dik ben? Ik dacht dat het wel mee zou vallen...maar ik heb nou eenmaal geen sterke benen.
Deels ja...het is nog steeds niet beter voor je lichaam...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:53 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ooooh de zoetheid van een overwinning![]()
Mag jij eigenlijk wel met meisjes zoals Yvana omgaan?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:51 schreef Nawien het volgende:
[..]
+3 zeer scherp, de vader (hij weer) behoedt haar voor een eventuele vergissing ontrent negers. Want die kunnen zeer boos worden
![]()
lengte en kilo graagquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:52 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Denk je dat ik dik ben? Ik dacht dat het wel mee zou vallen...maar ik heb nou eenmaal geen sterke benen.
Ik weet niet hoe zwaar en hoe lang je bent? Feit is in ieder geval dat je enkels op kunnen zwellen als ze meer gewicht moeten dragen. Misschien loop je er ook wel verkeerd mee, ik weet alleen niet zeker of ze daar ook van kunnen zwellen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:52 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Al zou het zo zijn dan weet je ook eens hoe dat smaakt na 9 topicsquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:53 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Hoeveel je weegt, of hoe zwaar je bent.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:54 schreef Furia het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe zwaar je weegt en hoe lang je bent?
Dan ben je niet de enige!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat je achterste er welgevormd van gaat worden ben ik altijd voorstander van natuurlijk
Ik verlaag me ook al tot topic niveauquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:55 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Hoeveel je weegt, of hoe zwaar je bent.
Je 1e sinds 9 topics, dan snap ik wel dat het zoet is, gefeliquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:53 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik bespeur wat onzekerheidquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:52 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Volgens mij rechten, gezien het tutjes-gehalte en het "als ik je in de rechtbank tegenkom na mijn studie"quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:57 schreef donald_dick het volgende:
wat ga je volgend jaar studeren? communicatiewetenschappen?
Ik ben 169, en woog 62 voor de vakantie, dat zal nu wel rond de 65 zijn...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:54 schreef Furia het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe zwaar en hoe lang je bent? Feit is in ieder geval dat je enkels op kunnen zwellen als ze meer gewicht moeten dragen. Misschien loop je er ook wel verkeerd mee, ik weet alleen niet zeker of ze daar ook van kunnen zwellen.
Dan ben je bijna evenzwaar als ik met mijn 180quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:58 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik ben 169, en woog 62 voor de vakantie, dat zal nu wel rond de 65 zijn...
Niet dat het heel veel te dik is, maar het is wel wat teveel. Tenminste, volgens mij was een streefgewicht altijd (bij vrouwen dan) je lengte in centimeters - 110. Je weegt in ieder geval zo'n 13 kilo zwaarder dan mij, terwijl ik maar 2-3 centimeter kleiner ben. Misschien dat daar het verschil zit.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:58 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn ouders iets zouden zeggen in de trant van:quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:54 schreef Boeman het volgende:
[..]
Mag jij eigenlijk wel met meisjes zoals Yvana omgaan?
Verdomme jij bent bijna net zo zwaar als ik, terwijl ik 15 cm langer ben, en een manquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:58 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:58 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
volgens het voedingscentrum zit ik op gezond gewicht....quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:00 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Verdomme jij bent bijna net zo zwaar als ik, terwijl ik 15 cm langer ben, en een man
En nee, ik ben niet mager![]()
Oh my god! Het is nu wel duidelijk dat je een varkentje bent!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:00 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Verdomme jij bent bijna net zo zwaar als ik, terwijl ik 15 cm langer ben, en een man
Ik heb 2 borsten die ik mee moet torsen !quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:00 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
krijg ik nog antwoord?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:57 schreef donald_dick het volgende:
wat ga je volgend jaar studeren? communicatiewetenschappen?
Mollig schijnt gezond te zijn iddquote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:01 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
volgens het voedingscentrum zit ik op gezond gewicht....
http://games.voedingscentrum.nl/body_mass_index/body_mass.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |