Nu is iedereen met een VWO-diploma dom, en hebben ze maar geluk gehad?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:23 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Geluk is altijd met de dommen
Je bent zeker traag van begrip ofzo?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:24 schreef Boeman het volgende:
[..]
Je zegt dus eigenlijk dat ik (en nog een paar hier) verheven ben (zijn) boven jou?
En ik eenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:25 schreef ArendBarend het volgende:
Ik pak maar even een paar druiven![]()
Ik ben vrij snel van begrip, jij kunt je blijkbaar erg moeilijk uiten. Dat is jammer, maar is respecteer je er niet minder om. In zo'n situatie hoort je medemens je te steunen. Dat doe ik dan ook bij dezen: Yvana, je komt er wel weer bovenop, en wees maar niet bang, ik zal je echt niet vertrappen, enkel af en toe vragen koffie te brengenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:25 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Je bent zeker traag van begrip ofzo?![]()
Ze blijft zich er stom uitlulllen. Ze staat niet achter een argument(quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:24 schreef Boeman het volgende:
[..]
Je zegt dus eigenlijk dat ik (en nog een paar hier) verheven ben (zijn) boven jou?
Ja INDERDAAD. Er was geen reet aanquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:27 schreef optifree het volgende:
Gelukkig gaan ze de gemakkelijke tweede fase weer wat moeilijker maken zodat ze tenminste kunnen spreken van een echt goed niveau inplaats van dit huidige kopieer stelsel.
En hoe was dat dan gekomen?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:28 schreef YanniiCke het volgende:
zo boterhammetjes op.
ik weet nog wel een verhaaleen keer toen ging yvana mee naar een hockeyfeest bij mijn club en toen was ze in de sloot gevallen naast de velden
schattigquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:28 schreef YanniiCke het volgende:
zo boterhammetjes op.
ik weet nog wel een verhaaleen keer toen ging yvana mee naar een hockeyfeest bij mijn club en toen was ze in de sloot gevallen naast de velden
Ik had iets op en liep op stiletto's !quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:28 schreef YanniiCke het volgende:
zo boterhammetjes op.
Het is wel erg vmbo-achtig dat ze in de sloot pleurt....quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:28 schreef YanniiCke het volgende:
zo boterhammetjes op.
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:28 schreef YanniiCke het volgende:
zo boterhammetjes op.
Ik was druk bezig mijn kin in de lucht te houden en arrogant te kijken !quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:29 schreef optifree het volgende:
[..]
Het is wel erg vmbo-achtig dat ze in de sloot pleurt....![]()
Ze keek zeker teveel in de hoogte en toen zag ze de sloot over het hoofd?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:28 schreef YanniiCke het volgende:
zo boterhammetjes op.
Ik ook!!! Ik ook!!!!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:24 schreef Boeman het volgende:
[..]
Dat doen de vmbo breezah sletjes ookquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:30 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik was druk bezig mijn kin in de lucht te houden en arrogant te kijken !
Hahah jij bent cool, vertel me meer !quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:28 schreef YanniiCke het volgende:
zo boterhammetjes op.
Stilte ! of ik vertel iets leuks over jou !quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:31 schreef YanniiCke het volgende:
Ze had volgens mij iets teveel gedronken en toen ging ze rondjes draaien en toen viel ze
het stonk echt super erg. allemaal rotte vis in die sloot enzo
toen gingen we haar met de tuinslang schoonmaken
whehehe, heeft Yvana dan op 1 punt toch gelijk?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:31 schreef YanniiCke het volgende:
Ze had volgens mij iets teveel gedronken en toen ging ze rondjes draaien en toen viel ze
het stonk echt super erg. allemaal rotte vis in die sloot enzo
toen gingen we haar met de tuinslang schoonmaken
Waarschijnlijk is ze bij het hockey feest schoongespotenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:31 schreef ArendBarend het volgende:
Hebben jullie niet eens een douche?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |