C&M-onwaardigquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:07 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ooooooh dat? Och wat zou ik zeggen, gebeten door een pony ....dat was best awfull awful.
Whhhehehe, we hadden over heel wat andersquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:07 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ooooooh dat? Och wat zou ik zeggen, gebeten door een pony ....dat was best awfull.
Genaaid, hoe lamequote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:49 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Yannie ! Daar zouden we het nooit meer over hebben !
Wat heb ik gemist?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 03-08-2006 16:09:07 ]
Nog steeds nietquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:07 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ooooooh dat? Och wat zou ik zeggen, gebeten door een pony ....dat was best awfull.
Ik hoop dat je nederlandse taalgebruik wel van een stuk hoger niveau is in je literatuur...quote:
Literatuur is pas literatuur als het algemeen erkend wordt als literatuur. Dat is het (nog) niet, dus valt het onder lectuur. Voilį.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik hoop dat je nederlandse taalgebruik wel van een stuk hoger niveau is in je literatuur...
TS begint:quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:12 schreef ArendBarend het volgende:
Zullen we even stoppen met flamen, ze intrigeert mij namelijk, en ik zou graag serieuze reply's zien![]()
Er wordt naar mijn mening vrij weinig (niet) geflamed.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:12 schreef ArendBarend het volgende:
Zullen we even stoppen met flamen, ze intrigeert mij namelijk, en ik zou graag serieuze reply's zien![]()
Oh ja ook dat nogquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:10 schreef Boeman het volgende:
[..]
Literatuur is pas literatuur als het algemeen erkend wordt als literatuur. Dat is het (nog) niet, dus valt het onder lectuur. Voilį.
Natuurlijk intrigeer ik je, schorriemorrie stuit niet iedere dag op een respectabel, intelligent, ontwikkeld persoon zoals moiquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:12 schreef ArendBarend het volgende:
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:03 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Heb je nog niet door dat mijn nichtje en ik van een veel hogere klasse zijn dan het gepeupel hier? Ons intellect is ver verheven boven zo 'n nerd met een nerd studie![]()
haha, dat is het niet, hoorquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:13 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Natuurlijk intrigeer ik je, schorriemorrie stuit niet iedere dag op een respectabel, intelligent, ontwikkeld persoon zoals moi!
Mwah, opmerkingen als, ik hoop dat je niveau literatuur hoger is dan nederlands dragen weinig bij, mijns inziensquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:13 schreef Boeman het volgende:
[..]
Er wordt naar mijn mening vrij weinig (niet) geflamed..
Jij bent echt het eerste wijf waar ik moe van wordt zonder dat ze eerst haar benen spreidtquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:13 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Natuurlijk intrigeer ik je, schorriemorrie stuit niet iedere dag op een respectabel, intelligent, ontwikkeld persoon zoals moi!
Gaat mee naar de volgende OP..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:15 schreef Nawien het volgende:
[..]
Jij bent echt het eerste wijf waar ik moe van wordt zonder dat ze eerst haar benen spreidt![]()
Het zakgeld zet zich gewoon weer voort zodra ik loon heb ontvangen. ik denk wel dat hij me blijft steunen, ik ben immers zijn paradepaardje.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:15 schreef Furia het volgende:
Wel een serieuze vraag dan: als je vader nu al aangeeft dat je een baantje moet gaan doen, hoe denk je dan je studentenperiode door te komen? Zal hij dan weer terugvervallen in jouw sponsoring, of zal deze tendens voort zetten en zul je je eigen boontjes moeten doppen? Het lijkt me wel verstandig om daar subtiel achter te komen en indien nodig pa op andere gedachten te brengen.
Wat nou als ik het daarmee eens zou zijn, als iemand die t VWO-diploma wel op zak heeft?quote:
Maar passen helemaal bij deze al 9 delen tellende reeks.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:15 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Mwah, opmerkingen als, ik hoop dat je niveau literatuur hoger is dan nederlands dragen weinig bij, mijns inziens
Dan hoorde je duidelijk niet thuis op het VWO, qua instelling dan.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:16 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Wat nou als ik het daarmee eens zou zijn, als iemand die t VWO-diploma wel op zak heeft?
Dat lijkt me echt een beetje teveel eer voor deze omhooggevallen blaagquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:14 schreef M.I.B. het volgende:
[..]
![]()
Had ik er nog bijverteld dat ik ook een leuk aantal vakken in psychologie heb gevolgd? Als je iets eerder op Fok! was verschenen, had ik een mooie minor ervan kunnen maken.
Totdat ze is afgestudeerd (lees, opleiding na de VWO) krijgt ze zakgeld..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:15 schreef Furia het volgende:
Wel een serieuze vraag dan: als je vader nu al aangeeft dat je een baantje moet gaan doen, hoe denk je dan je studentenperiode door te komen? Zal hij dan weer terugvervallen in jouw sponsoring, of zal deze tendens voort zetten en zul je je eigen boontjes moeten doppen? Het lijkt me wel verstandig om daar subtiel achter te komen en indien nodig pa op andere gedachten te brengen.
En ik ook?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:16 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Wat nou als ik het daarmee eens zou zijn, als iemand die t VWO-diploma wel op zak heeft?
Ik heb toch echt een VWO diploma hoor!quote:
Verklaar je naderquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:17 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Dan hoorde je duidelijk niet thuis op het VWO, qua instelling dan.
Whehehehehehehehhe....quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:17 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ah, dus als iemand een (in jouw ogen) lagere opleiding doet, dan tellen de diploma's wel, maar als iemand een hogere opleiding doet, dan gaat het ineens niet meer om de diploma's maar om de inhoud van de opleiding.quote:
Dat is waarquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:17 schreef Boeman het volgende:
[..]
Maar passen helemaal bij deze al 9 delen tellende reeks.
Precies!quote:
Misschien, maar er is denk ik even grote kans dat het weer stopt zodra jij dat baantje verliest. Anders lijkt het me een beetje zinloos om je dat baantje aan te praten, mocht hij dat met een pedagogisch verantwoord doel voor ogen doen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:16 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Het zakgeld zet zich gewoon weer voort zodra ik loon heb ontvangen. ik denk wel dat hij me blijft steunen, ik ben immers zijn paradepaardje.
Als VWO-er hoor je meedogenloos te zijn! Je voelt je verheven boven het vmbo/havo gepeupel, dat hoort er nou eenmaal bij.quote:
Maar je zegt zelf dat het diploma hetgene is dat telt, hoe wil je dat met elkaar rijmen?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:17 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Op welke school heb jij gezeten?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:19 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Als VWO-er hoor je meedogenloos te zijn! Je voelt je verheven boven het vmbo/havo gepeupel, dat hoort er nou eenmaal bij.
Een grove inschattingsfout van de waarschijnlijk dieptrieste school waar je dat diploma gekregen hebt.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:19 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Maar je zegt zelf dat het diploma hetgene is dat telt, hoe wil je dat met elkaar rijmen?
Dat doe ik ook, vooral mensen die nog VWO doen. paupers zijn het allemaal, en ik lach ze dan ook allemaal uit hahahahahahahahah enzo.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:19 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Als VWO-er hoor je meedogenloos te zijn! Je voelt je verheven boven het vmbo/havo gepeupel, dat hoort er nou eenmaal bij.
ik voel me vooral verheven boven zittenblijvertjesquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:19 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik heb gewoon centraal examen gedaan, hoorquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:21 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Een grove inschattingsfout van de waarschijnlijk dieptrieste school waar je dat diploma gekregen hebt.
En nu?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:21 schreef Boeman het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, vooral mensen die nog VWO doen. paupers zijn het allemaal, en ik lach ze dan ook allemaal uit hahahahahahahahah enzo.
Zoals iedereen die een VWO-diploma heeft trouwensquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:22 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Ik heb gewoon centraal examen gedaan, hoor![]()
Geluk is altijd met de dommenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:23 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Zoals iedereen die een VWO-diploma heeft trouwens![]()
Oh daarom ben je blijven zitten! Omdat je zo slim bent!quote:
Je zegt dus eigenlijk dat ik (en nog een paar hier) verheven ben (zijn) boven jou?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:19 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Nu is iedereen met een VWO-diploma dom, en hebben ze maar geluk gehad?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:23 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Geluk is altijd met de dommen
Je bent zeker traag van begrip ofzo?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:24 schreef Boeman het volgende:
[..]
Je zegt dus eigenlijk dat ik (en nog een paar hier) verheven ben (zijn) boven jou?
En ik eenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:25 schreef ArendBarend het volgende:
Ik pak maar even een paar druiven![]()
Ik ben vrij snel van begrip, jij kunt je blijkbaar erg moeilijk uiten. Dat is jammer, maar is respecteer je er niet minder om. In zo'n situatie hoort je medemens je te steunen. Dat doe ik dan ook bij dezen: Yvana, je komt er wel weer bovenop, en wees maar niet bang, ik zal je echt niet vertrappen, enkel af en toe vragen koffie te brengenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:25 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Je bent zeker traag van begrip ofzo?![]()
Ze blijft zich er stom uitlulllen. Ze staat niet achter een argument(quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:24 schreef Boeman het volgende:
[..]
Je zegt dus eigenlijk dat ik (en nog een paar hier) verheven ben (zijn) boven jou?
Ja INDERDAAD. Er was geen reet aanquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:27 schreef optifree het volgende:
Gelukkig gaan ze de gemakkelijke tweede fase weer wat moeilijker maken zodat ze tenminste kunnen spreken van een echt goed niveau inplaats van dit huidige kopieer stelsel.
En hoe was dat dan gekomen?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:28 schreef YanniiCke het volgende:
zo boterhammetjes op.
ik weet nog wel een verhaaleen keer toen ging yvana mee naar een hockeyfeest bij mijn club en toen was ze in de sloot gevallen naast de velden
schattigquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:28 schreef YanniiCke het volgende:
zo boterhammetjes op.
ik weet nog wel een verhaaleen keer toen ging yvana mee naar een hockeyfeest bij mijn club en toen was ze in de sloot gevallen naast de velden
Ik had iets op en liep op stiletto's !quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:28 schreef YanniiCke het volgende:
zo boterhammetjes op.
Het is wel erg vmbo-achtig dat ze in de sloot pleurt....quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:28 schreef YanniiCke het volgende:
zo boterhammetjes op.
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:28 schreef YanniiCke het volgende:
zo boterhammetjes op.
Ik was druk bezig mijn kin in de lucht te houden en arrogant te kijken !quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:29 schreef optifree het volgende:
[..]
Het is wel erg vmbo-achtig dat ze in de sloot pleurt....![]()
Ze keek zeker teveel in de hoogte en toen zag ze de sloot over het hoofd?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:28 schreef YanniiCke het volgende:
zo boterhammetjes op.
Ik ook!!! Ik ook!!!!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:24 schreef Boeman het volgende:
[..]
Dat doen de vmbo breezah sletjes ookquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:30 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik was druk bezig mijn kin in de lucht te houden en arrogant te kijken !
Hahah jij bent cool, vertel me meer !quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:28 schreef YanniiCke het volgende:
zo boterhammetjes op.
Stilte ! of ik vertel iets leuks over jou !quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:31 schreef YanniiCke het volgende:
Ze had volgens mij iets teveel gedronken en toen ging ze rondjes draaien en toen viel ze
het stonk echt super erg. allemaal rotte vis in die sloot enzo
toen gingen we haar met de tuinslang schoonmaken
whehehe, heeft Yvana dan op 1 punt toch gelijk?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:31 schreef YanniiCke het volgende:
Ze had volgens mij iets teveel gedronken en toen ging ze rondjes draaien en toen viel ze
het stonk echt super erg. allemaal rotte vis in die sloot enzo
toen gingen we haar met de tuinslang schoonmaken
Waarschijnlijk is ze bij het hockey feest schoongespotenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:31 schreef ArendBarend het volgende:
Hebben jullie niet eens een douche?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |