En toen werd je wakker, kijkend naar die vlek in je bedquote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:39 schreef -Sandstorm- het volgende:
Daar langsgelopen hoor ik ineens een aantal voetstappen achter me dus ik draai me om. Staat er achter me een ongeveer 13 jarige sletje met haar prontje tietjes naar voren gestoken me vragend aan te kijken: Meneer, heeft U een sigaret voor me ?
Ik zo: WTF. Dus heb haar maar een sigaret gegeven, maar volgens mij wou ze gewoon neuken.
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:54 schreef Herald het volgende:
zo, ik heb me eens lekker afgetrokken op dit hitsige topic
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:54 schreef Herald het volgende:
zo, ik heb me eens lekker afgetrokken op dit hitsige topic
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Je had d'r kunnen neuken voor één fucking sigaret jongen, n00b. Gemiste kans.
Zoiets?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:39 schreef -Sandstorm- het volgende:
13 jarige sletje met haar prontje tietjes naar voren gestoken me vragend aan te kijken: Meneer, heeft U een sigaret voor me ?
quote:
Jij heb gewoon pedofiele neigingen en je verbeelde je in dat 13 jarige meisje een beurt van je wou..maar dat is niet zo...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:39 schreef -Sandstorm- het volgende:
Het moet niet gekker worden met de jeugd.
Waar ik vroeger op 13 jarige leeftijd nog lekker zat te foeballen op het trapveldje hier in de buurt zijn ze tegenwoordig met geheel andere zaken bezig.
Zo ook gisteravond. Ik even de hond aan het uitlaten hier in de buurt. Kom ik langs het speelveldje zie ik daar in het donker 3 personen op een bank zitten. Na goed, dat gebeurt wel vaker dus ik besteedde er geen aandacht aan.
Daar langsgelopen hoor ik ineens een aantal voetstappen achter me dus ik draai me om. Staat er achter me een ongeveer 13 jarige sletje met haar prontje tietjes naar voren gestoken me vragend aan te kijken: Meneer, heeft U een sigaret voor me ?
Ik zo: WTF. Dus heb haar maar een sigaret gegeven, maar volgens mij wou ze gewoon neuken.
Nou dat. Waar moet dat naartoe in deze wereld ?![]()
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:50 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
En toen werd je wakker, kijkend naar die vlek in je bed![]()
1:Nee . Ik voelde haar verlangen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:00 schreef rednajt het volgende:
[..]
Jij heb gewoon pedofiele neigingen en je verbeelde je in dat 13 jarige meisje een beurt van je wou..maar dat is niet zo...
En misschien zie jij eruit als 14 ......![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:00 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Sprekend. Op die manier ja, alleen wat kleinere tietjes.
Waar voelde je aan dan?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:03 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
1:Nee . Ik voelde haar verlangen.
Die is zwangerquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |