En toen werd je wakker, kijkend naar die vlek in je bedquote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:39 schreef -Sandstorm- het volgende:
Daar langsgelopen hoor ik ineens een aantal voetstappen achter me dus ik draai me om. Staat er achter me een ongeveer 13 jarige sletje met haar prontje tietjes naar voren gestoken me vragend aan te kijken: Meneer, heeft U een sigaret voor me ?
Ik zo: WTF. Dus heb haar maar een sigaret gegeven, maar volgens mij wou ze gewoon neuken.
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:54 schreef Herald het volgende:
zo, ik heb me eens lekker afgetrokken op dit hitsige topic
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Je had d'r kunnen neuken voor één fucking sigaret jongen, n00b. Gemiste kans.
Zoiets?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:39 schreef -Sandstorm- het volgende:
13 jarige sletje met haar prontje tietjes naar voren gestoken me vragend aan te kijken: Meneer, heeft U een sigaret voor me ?
quote:
Jij heb gewoon pedofiele neigingen en je verbeelde je in dat 13 jarige meisje een beurt van je wou..maar dat is niet zo...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:39 schreef -Sandstorm- het volgende:
Het moet niet gekker worden met de jeugd.
Waar ik vroeger op 13 jarige leeftijd nog lekker zat te foeballen op het trapveldje hier in de buurt zijn ze tegenwoordig met geheel andere zaken bezig.
Zo ook gisteravond. Ik even de hond aan het uitlaten hier in de buurt. Kom ik langs het speelveldje zie ik daar in het donker 3 personen op een bank zitten. Na goed, dat gebeurt wel vaker dus ik besteedde er geen aandacht aan.
Daar langsgelopen hoor ik ineens een aantal voetstappen achter me dus ik draai me om. Staat er achter me een ongeveer 13 jarige sletje met haar prontje tietjes naar voren gestoken me vragend aan te kijken: Meneer, heeft U een sigaret voor me ?
Ik zo: WTF. Dus heb haar maar een sigaret gegeven, maar volgens mij wou ze gewoon neuken.
Nou dat. Waar moet dat naartoe in deze wereld ?![]()
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:50 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
En toen werd je wakker, kijkend naar die vlek in je bed![]()
1:Nee . Ik voelde haar verlangen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:00 schreef rednajt het volgende:
[..]
Jij heb gewoon pedofiele neigingen en je verbeelde je in dat 13 jarige meisje een beurt van je wou..maar dat is niet zo...
En misschien zie jij eruit als 14 ......![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:00 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Sprekend. Op die manier ja, alleen wat kleinere tietjes.
Waar voelde je aan dan?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:03 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
1:Nee . Ik voelde haar verlangen.
Die is zwangerquote:
Hier, een MILF, kun je straks nog een keer rukkenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:05 schreef Silven het volgende:
fap fap fap
babayvetquote:
eej niks tegen kleingeschapen mensen eh!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:18 schreef MikeyMo het volgende:
Jody moet idd wel, dat heb je nou eenmaal als je kleingeschapen bent
spijtig voor jequote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:18 schreef Herald het volgende:
[..]
eej niks tegen kleingeschapen mensen eh!
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:39 schreef -Sandstorm- het volgende:
Waar ik vroeger op 13 jarige leeftijd nog lekker zat te foeballen op het trapveldje hier in de buurt zijn ze tegenwoordig met geheel andere zaken bezig.
Zo ook gisteravond. Ik even de hond aan het uitlaten hier in de buurt. Kom ik langs het speelveldje zie ik daar in het donker 3 personen op een bank zitten. Na goed, dat gebeurt wel vaker dus ik besteedde er geen aandacht aan.
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:28 schreef remlof het volgende:
Vanavond zelfde tijd zelfde plek, dan kan je ervast nog wel iets uitslepen...
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:18 schreef Herald het volgende:
[..]
eej niks tegen kleingeschapen mensen eh!
Mathilda was 14, duis da's offtopicquote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:24 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]obscure verwijzing maakt naar de film Leon.![]()
Dan wil ik mee!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:28 schreef remlof het volgende:
Vanavond zelfde tijd zelfde plek, dan kan je ervast nog wel iets uitslepen...
Bah, die heeft tanden.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:43 schreef cyberstalker het volgende:
Zag ze er ongeveer zo uit?
[afbeelding]
Met van die zaadvragende oogjes.
* Silven stopt met fappen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:43 schreef cyberstalker het volgende:
Zag ze er ongeveer zo uit?
[afbeelding]
Met van die zaadvragende oogjes.
Fout! Matilda was 12, en natalie portman toen ze het speelde 13. Check imdb.com maarquote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:34 schreef SunChaser het volgende:
Mathilda was 14, duis da's offtopic
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:03 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
2: Ik ben 22 met een 3dagen baard. Dus lijkt me sterk dat ik er uit zie als 14![]()
nee, maar ik heb wel iets anders wat je in je mond mag doen en op mag zuigenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:47 schreef Silven het volgende:
[afbeelding]
Meneer, heeft u alstublieft een sigaretje voor ons?![]()
Nee; maar als je toch ergens aan wilt zuigen: Lik mn vleeslollie!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:47 schreef Silven het volgende:
[afbeelding]
En WAT voor tanden...quote:
"Dat kan ik wel doen jongedame, jou een sigaretje geven, maar dan zul je me eerst moeten pijpen."quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:50 schreef descendent1 het volgende:
Nee; maar als je toch ergens aan wilt zuigen: Lik mn vleeslollie! [afbeelding]
Tietloosquote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:47 schreef Silven het volgende:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:47 schreef Silven het volgende:
[afbeelding]
Voor een peuk al tegenwoordig! 10 jaar geleden moest je toch minstens met een slof op de proppen komen! Tja... marktwerking he!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:41 schreef Kresj het volgende:
En je hebt haar niet even flink uitgewoond? Dat is de marktprijs voor een peukie tegenwoordig hoor.
![]()
Weer geunbanned?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:59 schreef Chriz2k het volgende:
Hey!
Neequote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:47 schreef Silven het volgende:
[afbeelding]
quote:
Wat boeit dat nou, ze rookt toch al?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:13 schreef TJDoornbos het volgende:
welke gek geeft een 13jarige een peuk.....goed werk Sand![]()
Ow.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:08 schreef Chriz2k het volgende:
Viespeuk, ik ben geen homo.
Wat een warm onthaal!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:16 schreef Kindervriend het volgende:
Volgens mij is Chriz2k terug. Ik voel het aan m'n piswater!
Wil niet zeggen dat omdat ze het al doet ze het vaker moet doen lijkt me!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:14 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Wat boeit dat nou, ze rookt toch al?.
Die ene sigaret maakt niet zoveel uit.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:18 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Wil niet zeggen dat omdat ze het al doet ze het vaker moet doen lijkt me!
en de 2de is het begin van het einde.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:20 schreef TJDoornbos het volgende:
1 is het begin van een verslaving
Kanker toch ?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:23 schreef Sebasser het volgende:
[..]
en de 2de is het begin van het einde.
Ja, de tyfus.
Moraalridder...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:18 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Wil niet zeggen dat omdat ze het al doet ze het vaker moet doen lijkt me!
nee wel een sigaar... 18cm en niet op bijten hequote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:47 schreef Silven het volgende:
[afbeelding]
Ik moest gelijk denken aan laatst bij de mcdonalds waar ik iemand hoorde zeggen : "Hey! you want to suck my dick for a hamburger? "quote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:41 schreef Kresj het volgende:
En je hebt haar niet even flink uitgewoond? Dat is de marktprijs voor een peukie tegenwoordig hoor.
![]()
het laatste stukje liet me hard lachenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:27 schreef Camplo het volgende:
Elke normale Roermonder had die slet geneukt.
Echter niet Sandstorm. De gedachtengang van deze semi melaatse ging lichtelijk anders.
Situatieschets:
Meisje: Meneer mag ik U wat vragen
SS(Sandstorm(führer)): Ehm jah zeg het maar. *ondertussen denkend, woei gevaarlijke marokkaantjes op 3 uur gespot*
Meisje: Magk een cigarette van jOew?
SS: Jah hoor astublieft *denkend aan Venlo'se supermarkt, als ik niks geef pakke die marokkaanse loverboys mij en kan ik geen topics meer openen in de KLB
SS: geeft sigaret en vlucht om topic te openen.
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:27 schreef Camplo het volgende:
Echter niet Sandstorm. De gedachtengang van deze semi melaatse ging lichtelijk anders.
Situatieschets:
SS(Sandstorm(führer)): Ehm jah zeg het maar. *ondertussen denkend, woei gevaarlijke marokkaantjes op 3 uur gespot*
SS: Jah hoor astublieft *denkend aan Venlo'se supermarkt, als ik niks geef pakke die marokkaanse loverboys mij en kan ik geen topics meer openen in de KLB
.
quote:SS: geeft sigaret en vlucht om topic te openen.
Camplo ik ga je serieus steeds meer waarderen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:27 schreef Camplo het volgende:
Situatieschets:
Haha wie ben jij man?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:39 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Camplo ik ga je serieus steeds meer waarderen.
Prachtige situatieschets man!
Dat vond ik inderdaad ook het meest schokkend van het verhaal. Ik zou zeggen dat ze dat maar aan haar moeder moest vragen, maar wie ben ik..quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:13 schreef TJDoornbos het volgende:
welke gek geeft een 13jarige een peuk.....goed werk Sand![]()
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:42 schreef bassieVL het volgende:
had ze een age-coin bij zich??
Roermonderquote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:37 schreef Bicks het volgende:
"nomale Roermonder"?????????
Afrukvoer voor Herald.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:18 schreef Komakie het volgende:
Ik heb iets soort gelijks gehad met mijn bovenbuurmeisje van iets van 14 of 15.
Die waren stiekem aan het roken in een portiek verder. Dus ik kwam daar langs en ik zie ze staan (moest bij de buren zijn dus liep er vlak langs.
Ze is alleen altijd een beetje verlegen tegen me. Tja ben toch de grote boze buurjongen he
Anyway ik zeg zoiets tegen ze van "zo dames, lekker longetjes aan het vergallen"
Dus ze kijkt gelijk een beetje paniekerig naar me zo van "omg straks vertel je het me vader nog"
Dus ik loop verder en zeg er zoiets achteraan van "Ik zal het niet verder vertellen. Je moet alles een keer gedaan hebben"
Sindsdien kan ik niet meer bij haar (en haar vriendinnen) stuk
(laat de pedoreacties op de laatste zin maar komen)
Het juiste antwoord had geweest:quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:18 schreef Komakie het volgende:
Dus ze kijkt gelijk een beetje paniekerig naar me zo van "omg straks vertel je het me vader nog"
Dus ik loop verder en zeg er zoiets achteraan van "Ik zal het niet verder vertellen. Je moet alles een keer gedaan hebben"
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:01 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Het juiste antwoord had geweest:"Ik zal niets tegen je pappa vertellen,
![]()
![]()
IN RUIL VOOR EEN VOORDEELTRIO VAN JULLIE BEIDEN.
![]()
![]()
"
Ach zo was ik ook altijd, maar als je tegenwoordig in de Veronica gids kijkt en zo, meisjes die dan al 3 jaar een verkering hebben een gast van 23 of zo en dan lees je hoe oud ze zijn zijn ze 16.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:00 schreef Komakie het volgende:
mja had ook gekund. Ik laat me alleen niet in met meisjes onder de 18... Is me net iets te riskant wettelijk gezien enzo.
Het ging mij meer om de nuance "normaal"!!! Kijk dat je er geboren wordt tot daar aan toe (als je maar voor je 16de maakt dat je wegkomt) maar als je ernaartoe verhuisd of er willens en weten blijft wonen, dan ben je niet normaal!!!!!!!!!!!!!quote:
flashbackquote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:31 schreef yosander het volgende:
Meneer, mag ik een sigaret?
Shit, * geen tieten heeft
quote:
Je weet wat Joodie Bernal zegt: Hoe dichter bij de nul des te strakker om de lul!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:31 schreef yosander het volgende:
Meneer, mag ik een sigaret?
Shit, * geen tieten heeft
Nee van die 60 jarigen die wolken blazen waar DSM jaloers op is. Dat is pas ruig !quote:Op woensdag 2 augustus 2006 18:22 schreef Maikuuul het volgende:zo vet altijd, die 12 jarige jongetjes die atijd heel stoer met hun peuk lopen en dan mini trekjes doen
zo achterlijk ziet dat uit.
Jodie is mijn heldquote:Op woensdag 2 augustus 2006 18:15 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Je weet wat Joodie Bernal zegt: Hoe dichter bij de nul des te strakker om de lul!
![]()
en dan nog niet eens over hun longenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 18:22 schreef Maikuuul het volgende:zo vet altijd, die 12 jarige jongetjes die atijd heel stoer met hun peuk lopen en dan mini trekjes doen
we zijn niet allemaal pedofiele apen hierquote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Je had d'r kunnen neuken voor één fucking sigaret jongen, n00b. Gemiste kans.
Inderdaad.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:54 schreef misantropia het volgende:
[..]
we zijn niet allemaal pedofiele apen hier
Dat is inderdaad uiterst debiel, Maikuuul.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 18:22 schreef Maikuuul het volgende:zo vet altijd, die 12 jarige jongetjes die atijd heel stoer met hun peuk lopen en dan mini trekjes doen
wie zijn deze schatejesquote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:47 schreef Silven het volgende:
[afbeelding]
blauwe oogjesquote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:47 schreef Silven het volgende:
[afbeelding]
ze vind je leuk.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:39 schreef -Sandstorm- het volgende:
ik zou der neuken man.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:18 schreef Komakie het volgende:
Ik heb iets soort gelijks gehad met mijn bovenbuurmeisje van iets van 14 of 15.
Die waren stiekem aan het roken in een portiek verder. Dus ik kwam daar langs en ik zie ze staan (moest bij de buren zijn dus liep er vlak langs.
Ze is alleen altijd een beetje verlegen tegen me. Tja ben toch de grote boze buurjongen he
Anyway ik zeg zoiets tegen ze van "zo dames, lekker longetjes aan het vergallen"
quote:
Ik.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:31 schreef UFOtje het volgende:
[..]
![]()
Tja, wie kan er dan nog nee zeggen he?
Uhm, dat wijf heeft gewoon een grafkop, wel lieve tietjes, maar dat werkt dat hoofd niet weg.quote:
zijn daar meer foto`s vanquote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:38 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Uhm, dat wijf heeft gewoon een grafkop, wel lieve tietjes, maar dat werkt dat hoofd niet weg.
Ik ben meer van http://images.sugababes.nl/user_pics/713/713872_76a897c4af.jpg
http://sugababes.nl/713872quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:19 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
zijn daar meer foto`s van![]()
![]()
14 jaar.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:20 schreef Rnnz het volgende:
[..]
http://sugababes.nl/713872
Gewoon in de URL kijken..![]()
Dat lijk er zeker meer op jaquote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:27 schreef Camplo het volgende:
Situatieschets:
WHAHA! Dit mocht toch niet meer, sugababes profielen posten?quote:
Dat betekent: Wij zijn met zn 2-enquote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:35 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
WHAHA! Dit mocht toch niet meer, sugababes profielen posten?
En wat betekent nou die twee vinger die ik alle breezer mee zie op fotos ?
Dat ze altijd "down zijn om met de benen wijd te gaan"?
Dat ze Twix lusten?
Dat ze trio's prefereren?
Jammer hoor:quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:20 schreef Rnnz het volgende:
[..]
http://sugababes.nl/713872
Gewoon in de URL kijken..![]()
quote:Rook je? Nee, ik rook niet
Nog kleiner dan datte? Daar doe je het inderdaad niet voor/meequote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:00 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Sprekend. Op die manier ja, alleen wat kleinere tietjes.
Jeweeth, nee = ja in die wereld, dus dat betekent dat ze wel rookt.quote:
Lijkt me een goed idee. traytje breezah en stapeltje beltegoed moet genoeg zijn voor een heel weekend plezier.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:49 schreef Thaan het volgende:
[..]
Jeweeth, nee = ja in die wereld, dus dat betekent dat ze wel rookt.
En anders doet ze het nog wel voor beltegoed, want ja, die smsjes betalen zichzelf niet.
Iemand zin om met Thaan naar N-Brabant te rijden met een achterbak vol sigaretten en beltegoed?
Mooi, meer aanhangers die vanavond wat breezahtjes gaan leren hoe het echt moet?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:56 schreef MadMarco het volgende:
[..]
Lijkt me een goed idee. traytje breezah en stapeltje beltegoed moet genoeg zijn voor een heel weekend plezier.
Kom naar Roosendaal! Breezah bij de vleet! Vooral die echte goedkope, net als die van dat plaatje wat ik poste! Succes gegarandeerd!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:49 schreef Thaan het volgende:
[..]
Jeweeth, nee = ja in die wereld, dus dat betekent dat ze wel rookt.
En anders doet ze het nog wel voor beltegoed, want ja, die smsjes betalen zichzelf niet.
Iemand zin om met Thaan naar N-Brabant te rijden met een achterbak vol sigaretten en beltegoed?
roosendaal is in de buurt dus count me inquote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:14 schreef Thaan het volgende:
[..]
Mooi, meer aanhangers die vanavond wat breezahtjes gaan leren hoe het echt moet?
uitroeien die sletjes.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:39 schreef -Sandstorm- het volgende:
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:11 schreef Bicks het volgende:
Nu weet ik het zeker... ik word leraar aan het VMBO!!!!!
voor die linker heb ik wel een sigaretquote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:47 schreef Silven het volgende:
[afbeelding]
Opeens weet je het hequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:11 schreef Bicks het volgende:
Nu weet ik het zeker... ik word leraar aan het VMBO!!!!!
Precies! Want ze moesten binnen zijn voordat de latarnpalen aangingen!!! Overzichtelijke tijd... nu weet je niet meer waar je aan toe bent!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:24 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
vroeger vroegen 13 jarige sletjes altijd de tijd als ze wilden neuken. waar gaat dit naar toe?
Nietdannietdan???quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:22 schreef Ivatje het volgende:
ah die vervelende mensen die meteen denken dat meiden willen neuken ...![]()
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:03 schreef -Sandstorm- het volgende:
Duh aan die stijve tietjes in zijn rug natuurlijk.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:04 schreef SunChaser het volgende:
Waar voelde je aan dan?
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:39 schreef -Sandstorm- het volgende:
Kom ik langs het speelveldje zie ik daar in het donker 3 personen op een bank zitten. Na goed, dat gebeurt wel vaker dus ik besteedde er geen aandacht aan.
Daar langsgelopen hoor ik ineens een aantal voetstappen achter me dus ik draai me om. Staat er achter me een ongeveer 13 jarige sletje met haar prontje tietjes naar voren gestoken me vragend aan te kijken.....
Ja, en ik stond op de loerquote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:33 schreef MadMarco het volgende:
[..]
Lach TS maar uit, het was wel jou zusje.![]()
Stoer !!!! !!!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:52 schreef Nawien het volgende:
[..]
Ja, en ik stond op de loer.Maar goed dat die TS een peuk heeft gegeven, anders was er geen topic gekomen denk ik
![]()
Nee, maar het is ook geen toeval dat jij vlucht voor die hersenspinsels en topics opentquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:52 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Stoer !!!! !!!
Heeft er weer iemand in dit topic praatjes.... is het een neger. Toeval ?
Ik verstond peukenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:56 schreef leejow het volgende:
Wilde ze peuken of neuken?
In een sigarettenfabriekquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:46 schreef DeTolk het volgende:
Nee dat niet. kinderarbeid weer invoeren. Hele dag achter de lopende band
Oke.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:54 schreef Canisfire het volgende:
Als je me pijpt mag je een peukje.
En als ze dan klaar is met d'r huiswerk, een peukje van de grond rapenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:54 schreef Canisfire het volgende:
Als je me pijpt mag je een peukje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |