Kom naar Roosendaal! Breezah bij de vleet! Vooral die echte goedkope, net als die van dat plaatje wat ik poste! Succes gegarandeerd!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:49 schreef Thaan het volgende:
[..]
Jeweeth, nee = ja in die wereld, dus dat betekent dat ze wel rookt.
En anders doet ze het nog wel voor beltegoed, want ja, die smsjes betalen zichzelf niet.
Iemand zin om met Thaan naar N-Brabant te rijden met een achterbak vol sigaretten en beltegoed?
roosendaal is in de buurt dus count me inquote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:14 schreef Thaan het volgende:
[..]
Mooi, meer aanhangers die vanavond wat breezahtjes gaan leren hoe het echt moet?
uitroeien die sletjes.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:39 schreef -Sandstorm- het volgende:
Het moet niet gekker worden met de jeugd.
Waar ik vroeger op 13 jarige leeftijd nog lekker zat te foeballen op het trapveldje hier in de buurt zijn ze tegenwoordig met geheel andere zaken bezig.
Zo ook gisteravond. Ik even de hond aan het uitlaten hier in de buurt. Kom ik langs het speelveldje zie ik daar in het donker 3 personen op een bank zitten. Na goed, dat gebeurt wel vaker dus ik besteedde er geen aandacht aan.
Daar langsgelopen hoor ik ineens een aantal voetstappen achter me dus ik draai me om. Staat er achter me een ongeveer 13 jarige sletje met haar prontje tietjes naar voren gestoken me vragend aan te kijken: Meneer, heeft U een sigaret voor me ?
Ik zo: WTF. Dus heb haar maar een sigaret gegeven, maar volgens mij wou ze gewoon neuken.
Nou dat. Waar moet dat naartoe in deze wereld ?![]()
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:11 schreef Bicks het volgende:
Nu weet ik het zeker... ik word leraar aan het VMBO!!!!!
voor die linker heb ik wel een sigaretquote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:47 schreef Silven het volgende:
[afbeelding]
Meneer, heeft u alstublieft een sigaretje voor ons?![]()
Opeens weet je het hequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:11 schreef Bicks het volgende:
Nu weet ik het zeker... ik word leraar aan het VMBO!!!!!
Precies! Want ze moesten binnen zijn voordat de latarnpalen aangingen!!! Overzichtelijke tijd... nu weet je niet meer waar je aan toe bent!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:24 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
vroeger vroegen 13 jarige sletjes altijd de tijd als ze wilden neuken. waar gaat dit naar toe?
Nietdannietdan???quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:22 schreef Ivatje het volgende:
ah die vervelende mensen die meteen denken dat meiden willen neuken ...![]()
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:03 schreef -Sandstorm- het volgende:
1:Nee . Ik voelde haar verlangen.
Duh aan die stijve tietjes in zijn rug natuurlijk.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:04 schreef SunChaser het volgende:
Waar voelde je aan dan?
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:39 schreef -Sandstorm- het volgende:
Kom ik langs het speelveldje zie ik daar in het donker 3 personen op een bank zitten. Na goed, dat gebeurt wel vaker dus ik besteedde er geen aandacht aan.
Daar langsgelopen hoor ik ineens een aantal voetstappen achter me dus ik draai me om. Staat er achter me een ongeveer 13 jarige sletje met haar prontje tietjes naar voren gestoken me vragend aan te kijken.....
Ja, en ik stond op de loerquote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:33 schreef MadMarco het volgende:
[..]
Lach TS maar uit, het was wel jou zusje.![]()
Stoer !!!! !!!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:52 schreef Nawien het volgende:
[..]
Ja, en ik stond op de loer.Maar goed dat die TS een peuk heeft gegeven, anders was er geen topic gekomen denk ik
![]()
Nee, maar het is ook geen toeval dat jij vlucht voor die hersenspinsels en topics opentquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:52 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Stoer !!!! !!!
Heeft er weer iemand in dit topic praatjes.... is het een neger. Toeval ?
Ik verstond peukenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:56 schreef leejow het volgende:
Wilde ze peuken of neuken?
In een sigarettenfabriekquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:46 schreef DeTolk het volgende:
Nee dat niet. kinderarbeid weer invoeren. Hele dag achter de lopende band
Oke.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:54 schreef Canisfire het volgende:
Als je me pijpt mag je een peukje.
En als ze dan klaar is met d'r huiswerk, een peukje van de grond rapenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:54 schreef Canisfire het volgende:
Als je me pijpt mag je een peukje.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |