quote:Op maandag 31 juli 2006 23:35 schreef tonks het volgende:
4 jaar later is hij dood
6 jaar terug ofzo?quote:Op maandag 31 juli 2006 23:39 schreef Sandokan01 het volgende:
Wanneer had hij ook alweer een hitje? Blijf gooien die eieren!!!
Toen Vanessa er nog "normaal" uitzag!?quote:Op maandag 31 juli 2006 23:39 schreef Sandokan01 het volgende:
Wanneer had hij ook alweer een hitje? Blijf gooien die eieren!!!
Hij heeft geloof ik al best lang een relatie met zon adoptiedochter van Vanessa.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:40 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Toen Vanessa er nog "normaal" uitzag!?![]()
In strijd met de seksuele moraal, oftewel een "viezerik".quote:Op maandag 31 juli 2006 23:32 schreef Sandokan01 het volgende:
" hoe dichter bij de nul, hoe strakker om de lul..."
Hij was toch adoptie "homo-in spé" van dat stel, of is ie een aangenomen zoon van Patty?quote:Op maandag 31 juli 2006 23:42 schreef arneaux het volgende:
[..]
Hij heeft geloof ik al best lang een relatie met zon adoptiedochter van Vanessa.
quote:Op maandag 31 juli 2006 23:42 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
In strijd met de seksuele moraal, oftewel een "viezerik".
Dessalniettemin een lichtelijk grappige opmerking van een kansloos figuur.![]()
Hij is vooral kanschlosch.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:43 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Hij was toch adaptie "homo-in spé" van dat stel, of is ie een aangenomen zoon van Patty?![]()
is al een jaartje voorbij. Ik zat met haar in de klas, afgelopen jaarquote:Op maandag 31 juli 2006 23:42 schreef arneaux het volgende:
[..]
Hij heeft geloof ik al best lang een relatie met zon adoptiedochter van Vanessa.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |