quote:Op maandag 31 juli 2006 23:35 schreef tonks het volgende:
4 jaar later is hij dood
6 jaar terug ofzo?quote:Op maandag 31 juli 2006 23:39 schreef Sandokan01 het volgende:
Wanneer had hij ook alweer een hitje? Blijf gooien die eieren!!!
Toen Vanessa er nog "normaal" uitzag!?quote:Op maandag 31 juli 2006 23:39 schreef Sandokan01 het volgende:
Hij heeft geloof ik al best lang een relatie met zon adoptiedochter van Vanessa.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:40 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Toen Vanessa er nog "normaal" uitzag!?![]()
In strijd met de seksuele moraal, oftewel een "viezerik".quote:Op maandag 31 juli 2006 23:32 schreef Sandokan01 het volgende:
" hoe dichter bij de nul, hoe strakker om de lul..."
Hij was toch adoptie "homo-in spé" van dat stel, of is ie een aangenomen zoon van Patty?quote:Op maandag 31 juli 2006 23:42 schreef arneaux het volgende:
[..]
Hij heeft geloof ik al best lang een relatie met zon adoptiedochter van Vanessa.
quote:Op maandag 31 juli 2006 23:42 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
In strijd met de seksuele moraal, oftewel een "viezerik".
Dessalniettemin een lichtelijk grappige opmerking van een kansloos figuur.![]()
Hij is vooral kanschlosch.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:43 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Hij was toch adaptie "homo-in spé" van dat stel, of is ie een aangenomen zoon van Patty?![]()
is al een jaartje voorbij. Ik zat met haar in de klas, afgelopen jaarquote:Op maandag 31 juli 2006 23:42 schreef arneaux het volgende:
[..]
Hij heeft geloof ik al best lang een relatie met zon adoptiedochter van Vanessa.
Als Jody Bernal iets zegt is het "in" ?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:04 schreef Toffe_Ellende het volgende:
pedofilie is in... dat blijkt wel weer
Nee, hij zegt iets omdat het in is...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:05 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Als Jody Bernal iets zegt is het "in" ?
good pointquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:06 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Nee, hij zegt iets omdat het in is...
HAHAHAHA SO TRUE!!!quote:Op maandag 31 juli 2006 23:52 schreef Slappy het volgende:
Jody Bernal is gewoon de mannelijk versie van Parijs Hilton en allebei te kansloos voor worden
uhm wtf heb jij voor pedo avatar?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:15 schreef SunChaser het volgende:
Maar goed, het is een oude grap. Hij had ook kunnen zeggen op de opmerking dat zn fans jong zijn: "Ach wat maakt t uit, ik steun ook giro 333, Stop je Leuter in een Kleuter."
Sunnie is de huis-pedo van Fok! Dat zou je toch onderhand moeten weten.quote:
niets mis met de uitspraak "hoe dichter bij de nul, hoe strakker om de lul"quote:Op maandag 31 juli 2006 23:32 schreef Sandokan01 het volgende:
Uitspraak van Jody Bernal in een uitzending van Shownieuws SBS6; " hoe dichter bij de nul, hoe strakker om de lul..." (dit na aanleiding van een date met enkele jonge meiden....!)
wat moet je nog meer zeggen van zo'n triest joch die ook nog denkt dat hij "hot" en een echte BNér is. Triest... triest ...... en nog eens triest!
Ik zou eerder aan de Nederlandse versie van Michael Jackson denken met zo'n obsessiequote:Op maandag 31 juli 2006 23:52 schreef Slappy het volgende:
Jody Bernal is gewoon de mannelijk versie van Parijs Hilton en allebei te kansloos voor worden
Wat is er triest aan, iemand van 23 is toch ook strakker dan iemand van 57?quote:Op maandag 31 juli 2006 23:32 schreef Sandokan01 het volgende:
Uitspraak van Jody Bernal in een uitzending van Shownieuws SBS6; " hoe dichter bij de nul, hoe strakker om de lul..." (dit na aanleiding van een date met enkele jonge meiden....!)
wat moet je nog meer zeggen van zo'n triest joch die ook nog denkt dat hij "hot" en een echte BNér is. Triest... triest ...... en nog eens triest!
Ik had ook zo een leraar...meisje van 15 uit me klas zei een keer lul tegen hem, hij zei toen. Je zal hem maar in je hebben. Hij had nog meer van die uitspraken...ondere andere ook hoe dichter bij de nul...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 08:53 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Tja, ik had een leraar Frans vroeger, die als uitspraak wel eens deed: Als ze oud genoeg zijn om te schommelen, zijn ze oud genoeg om te wippen.
Wat op zich geen leugen is
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 08:53 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Tja, ik had een leraar Frans vroeger, die als uitspraak wel eens deed: Als ze oud genoeg zijn om te schommelen, zijn ze oud genoeg om te wippen.
Wat op zich geen leugen is
Hij heeft het in een (nacht)programma van 3FM gezegd. Vanochtend werd het in het programma van Giel Beelen (zonder Giel) herhaald. Dat is wel terug te luiisteren via de site van 3FM. Hij zei het allemaal echt en het was best triestquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:07 schreef Gluckskafer het volgende:
Waar kunnen we dit terugkijken?
Wat ik geloof er nog niet veel van.
quote:Op maandag 31 juli 2006 23:32 schreef Sandokan01 het volgende:
???quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:17 schreef Everett het volgende:
[..]
Hij heeft het in een (nacht)programma van 3FM gezegd. Vanochtend werd het in het programma van Giel Beelen (zonder Giel) herhaald. Dat is wel terug te luiisteren via de site van 3FM. Hij zei het allemaal echt en het was best triest![]()
ergens halverwege de vorige eeuw dus?quote:Op maandag 31 juli 2006 23:40 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Toen Vanessa er nog "normaal" uitzag!?![]()
Op de TSquote:Op maandag 31 juli 2006 23:39 schreef Sandokan01 het volgende:
Het klinkt een beetje alsof hij zich er niet van bewust is dat het wordt uitgezonden.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:25 schreef Hyperdude het volgende:
Eigenlijk normaal gesprek tussen "heren", lullig alleen dat het op de radio is, en dat ie een beetje beroemd is.
Daar zie ik hem wel voor aan, zo stom is hij welquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:28 schreef Everett het volgende:
[..]
Het klinkt een beetje alsof hij zich er niet van bewust is dat het wordt uitgezonden.
ik noem 'm geen pedo, maar dat soort uitlatingen doen is gewoon not donequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:55 schreef doppelgänger het volgende:
Ik kan dat radio fragmentje hier niet afluisteren, maar een jongen van 24 die met een meisje van 17(?) naar bed gaat een pedo noemen..dat vind ik een beeeetje overdreven
Neemt overigens niet weg dat Josti Bernal een kneusje is, maar das weer een ander verhaal.
okee, ik doelde op sommige andere posts in dit topic. En idd zeer kansloze opmerking, zelfs voor Jopie Bijbal..quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:09 schreef Smots het volgende:
[..]
ik noem 'm geen pedo, maar dat soort uitlatingen doen is gewoon not done
En dan is het driedubbel dom dat je met je semi-bekende Nederlander hoofd op de radio bent terwijl je dat soort dingen zegt.
Hij probeert zeker op Robbie Williams te lijken? die pakt ook willekeurige breezah fans uit het publiek bij 1 van zijn concerten om ze vervolgens helemaal vol te spuiten. Ik zie het overigens wel voor me... meisjes die al met die instelling naar zijn concert gaan van "pakt hij me vanavond of niet?quote:Op maandag 31 juli 2006 23:32 schreef Sandokan01 het volgende:
Jah, iemand van 4 ook dan iemand van 15quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:35 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Wat is er triest aan, iemand van 23 is toch ook strakker dan iemand van 57?
Banala gedachtengang heb jijquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:48 schreef DamzkoO het volgende:
[..]
Jah, iemand van 4 ook dan iemand van 15![]()
quote:Op maandag 31 juli 2006 23:37 schreef Sjakie01 het volgende:
Dat is toch die gast die op elk zomerfeest met eieren van het podium word afgegooid?
Lol...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:04 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
"vette shit zeg, geef me nog eens een hijsje!"
Precies. Net zo'n als Robert Jensen., die het ook wil verbloemen door z'n overdreven opmerkingen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:54 schreef cinnamongirl het volgende:
Overduidelijk is dat gastje homo. Niks mis mee maar triest dat ie het zo moet ontkennen.
Als het nou was for the sake of his career....maar hij is een absolute nobody.
Ten eerste zie je het al aan hem en ten tweede laat hij zich wel heel erg kennen door die stoere uitspraken over vrouwen. Hij vertelde in dat item ook dat hij na het stappen 3 meisjes mee naar huis had genomen en dat het feestje nog lang duurde als wij begrepen wat ie bedoelde
Gadver! Doet het nou ook nog met zijn nichtje?!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:31 schreef super-muffin het volgende:
Het waren toch z'n nichtje met 2 vriendinnen ofzo?
hoe weet jij dit?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:07 schreef Ticootje het volgende:
nee hij heeft er geen sex mee gehad, hij ging gewoon stoer praten...
Het verschil is alleen dat Jody geen geintje maakte. Hij is geen cabaretieer en was bloedserieus.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:37 schreef Jumparound het volgende:
joh, alsof wij ons druk moeten gaan maken wat jodi bernaai zegt in een nachtprogramma
Ik vind het zowiezo triest dat er zo een ophef over wordt gemaakt, een geintje moet kunnen toch?
Moet je kijken wat een figuur als Hans Teeuwen uit kraamtof willekeurig welk andre cabaretier
De smiegt wordt over een half uurtje terug gebelt... even voorbereiden hoor!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:51 schreef Everett het volgende:
Jody wordt nu gebeld op 538
Als jij om half 5 s'nachts straalbezopen thuiskomt nadat je bij een feest flink doorgehaald hebt, dan zeg jij ook rare dingen die je niet werkelijk meent.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:51 schreef Everett het volgende:
Jody wordt nu gebeld op 538
Jammer, hij zat in de visagie![]()
Om 17.20 bellen ze terug en volgt de (officiele) verklaring.
Hoe weet jij nou weer wat ik wel of niet zeg? En op de radio zou ik dat zeker niet doen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:56 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Als jij om half 5 s'nachts straalbezopen thuiskomt nadat je bij een feest flink doorgehaald hebt, dan zeg jij ook rare dingen die je niet werkelijk meent.
Goede muziek man!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 18:14 schreef Maikuuul het volgende:
Que Si Que no tralalalalalala
Zoeen leuk liedje was die
Niet bekend met het aloude gegeven dat dronken mensen de waarheid spreken?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:56 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Als jij om half 5 s'nachts straalbezopen thuiskomt nadat je bij een feest flink doorgehaald hebt, dan zeg jij ook rare dingen die je niet werkelijk meent.
Na Herman.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:36 schreef Slappy het volgende:
Jody Bernal dan noem je ook de grootse kansloze mongool van Nederland.
Waarom doen die 2 eigenlijk hun krachten niet bundelen.quote:
Denk dat ze heel vaak aan elkaars krachten bungelen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:16 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Waarom doen die 2 eigenlijk hun krachten niet bungelen.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |