quote:Op maandag 31 juli 2006 23:35 schreef tonks het volgende:
4 jaar later is hij dood
6 jaar terug ofzo?quote:Op maandag 31 juli 2006 23:39 schreef Sandokan01 het volgende:
Wanneer had hij ook alweer een hitje? Blijf gooien die eieren!!!
Toen Vanessa er nog "normaal" uitzag!?quote:Op maandag 31 juli 2006 23:39 schreef Sandokan01 het volgende:
Wanneer had hij ook alweer een hitje? Blijf gooien die eieren!!!
Hij heeft geloof ik al best lang een relatie met zon adoptiedochter van Vanessa.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:40 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Toen Vanessa er nog "normaal" uitzag!?![]()
In strijd met de seksuele moraal, oftewel een "viezerik".quote:Op maandag 31 juli 2006 23:32 schreef Sandokan01 het volgende:
" hoe dichter bij de nul, hoe strakker om de lul..."
Hij was toch adoptie "homo-in spé" van dat stel, of is ie een aangenomen zoon van Patty?quote:Op maandag 31 juli 2006 23:42 schreef arneaux het volgende:
[..]
Hij heeft geloof ik al best lang een relatie met zon adoptiedochter van Vanessa.
quote:Op maandag 31 juli 2006 23:42 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
In strijd met de seksuele moraal, oftewel een "viezerik".
Dessalniettemin een lichtelijk grappige opmerking van een kansloos figuur.![]()
Hij is vooral kanschlosch.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:43 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Hij was toch adaptie "homo-in spé" van dat stel, of is ie een aangenomen zoon van Patty?![]()
is al een jaartje voorbij. Ik zat met haar in de klas, afgelopen jaarquote:Op maandag 31 juli 2006 23:42 schreef arneaux het volgende:
[..]
Hij heeft geloof ik al best lang een relatie met zon adoptiedochter van Vanessa.
Als Jody Bernal iets zegt is het "in" ?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:04 schreef Toffe_Ellende het volgende:
pedofilie is in... dat blijkt wel weer
Nee, hij zegt iets omdat het in is...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:05 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Als Jody Bernal iets zegt is het "in" ?
good pointquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:06 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Nee, hij zegt iets omdat het in is...
HAHAHAHA SO TRUE!!!quote:Op maandag 31 juli 2006 23:52 schreef Slappy het volgende:
Jody Bernal is gewoon de mannelijk versie van Parijs Hilton en allebei te kansloos voor worden
uhm wtf heb jij voor pedo avatar?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:15 schreef SunChaser het volgende:
Maar goed, het is een oude grap. Hij had ook kunnen zeggen op de opmerking dat zn fans jong zijn: "Ach wat maakt t uit, ik steun ook giro 333, Stop je Leuter in een Kleuter."
Sunnie is de huis-pedo van Fok! Dat zou je toch onderhand moeten weten.quote:
niets mis met de uitspraak "hoe dichter bij de nul, hoe strakker om de lul"quote:Op maandag 31 juli 2006 23:32 schreef Sandokan01 het volgende:
Uitspraak van Jody Bernal in een uitzending van Shownieuws SBS6; " hoe dichter bij de nul, hoe strakker om de lul..." (dit na aanleiding van een date met enkele jonge meiden....!)
wat moet je nog meer zeggen van zo'n triest joch die ook nog denkt dat hij "hot" en een echte BNér is. Triest... triest ...... en nog eens triest!
Ik zou eerder aan de Nederlandse versie van Michael Jackson denken met zo'n obsessiequote:Op maandag 31 juli 2006 23:52 schreef Slappy het volgende:
Jody Bernal is gewoon de mannelijk versie van Parijs Hilton en allebei te kansloos voor worden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |