quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:43 schreef Copycat het volgende:
Stick erin!
CoolGuy is nog niet gesignaleerd, dus neequote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:41 schreef JoeyT het volgende:
Maar met nieuwe MOD?
Voor zover IK weet heb ik alleen maar gesolliciteerd hoor. Er is allerminst sprake van bij mijn weten dat ik ook daadwerkelijk mod zou worden.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
CoolGuy is nog niet gesignaleerd, dus nee.
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:04 schreef Black_Tulip het volgende:
Eveneens bedankt voor het slotje.
Ja, bij jouw wetenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:04 schreef CoolGuy het volgende:
Er is allerminst sprake van bij mijn weten dat ik ook daadwerkelijk mod zou worden.![]()
Open er een R&P topic over ofzo....quote:Op zaterdag 29 juli 2006 01:05 schreef Duiveltja het volgende:
Ik kon niet verkroppen
Zoals alle andere keren heb je ook dit keer mis. Het is dom en dus niet naief om 7 topics te gebruiken om je gelijk te halen waar je totaal niet in geslaagd bent en wat ook vermakelijk was om te lezen. Ook ben je helemaal niet apart of speciaal, een doodnormaal latent puberend meisje van 20.quote:
Ik weet niet of jij kan lezen, maar ik heb erkend dat ik niet overal gelijk over had gehad. Zeker toen de hele reeks op zijn eind liep, heb ik de ene beoordelingsfout op de andere gestapeld, en dan vooral over wat mijn reacties tot gevolg zouden hebben bij de Fokkende menigte. Ja, dat is een blunder, maar 1 zo'n blunder op internet (hoe groot dan ook) maakt mij nog niet dom.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 05:19 schreef SolidasRock het volgende:
Zoals alle andere keren heb je ook dit keer mis. Het is dom en dus niet naief om 7 topics te gebruiken om je gelijk te halen waar je totaal niet in geslaagd bent en wat ook vermakelijk was om te lezen.
En dat is subjectief. Het is eveneens triest dat jij, net zoals vele rellende Fokkers, probeert gelijk te halen over een waardeoordeel. En gelukkig voor mij zijn er genoeg mensen die er anders over denkenquote:Ook ben je helemaal niet apart of speciaal, een doodnormaal latent puberend meisje van 20.
Je kunt wachten totdat je een ons weegt kerel. Ik maak niet nog een keer zo'n fout.quote:Nou, ik wacht je volgende stalktopicreeks af, cheers!
De nieuwe policy stelt haar ook in staat om zelf te bepalen wat geoorloofd is of niet.quote:Edit: Oh, wist je dat Cc die foto helemaal niet hoefde te verwijderen? De nieuwe policy houdt in dat er geen toestemming meer hoeft worden gegeven om ongevraagd fotos te jatten (waar dan ook) en te posten.
Ga nou weheeeeeeeeeeeeeeeeeeeggggg....quote:Op zaterdag 29 juli 2006 06:46 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij kan lezen, maar ik heb erkend dat ik niet overal gelijk over had gehad. Zeker toen de hele reeks op zijn eind liep, heb ik de ene beoordelingsfout op de andere gestapeld, en dan vooral over wat mijn reacties tot gevolg zouden hebben bij de Fokkende menigte. Ja, dat is een blunder, maar 1 zo'n blunder op internet (hoe groot dan ook) maakt mij nog niet dom.
[..]
En dat is subjectief. Het is eveneens triest dat jij, net zoals vele rellende Fokkers, probeert gelijk te halen over een waardeoordeel. En gelukkig voor mij zijn er genoeg mensen die er anders over denken
En ik ben nog steeds 19, al heb ik mijn eerste verjaardagskaart al gehad.
[..]
Je kunt wachten totdat je een ons weegt kerel. Ik maak niet nog een keer zo'n fout.
[..]
De nieuwe policy stelt haar ook in staat om zelf te bepalen wat geoorloofd is of niet.
Prima inzicht van Duiveltjaquote:Op zaterdag 29 juli 2006 01:02 schreef Kreator het volgende:
Sinds wanneer bepalen niet-r&p mods of iets serieus is of niet.
Ik kan lezen, itt tot jou die 7 topicjes nodig had en zelf nu nog steeds niet alles heeft gelezen wat ze had moeten lezen om sneller tot een verstandige daad te komen, namelijk het stoppen of het veranderen van je koers. Je topic nr 6 waarin jij vrouwen waarschuwt voor Kastanova, hi-la-risch, er zou een topic moeten komen waarin we men voor jou waarschuwen!!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 06:46 schreef Black_Tulip het volgende:
Ik weet niet of jij kan lezen, maar ik heb erkend dat ik niet overal gelijk over had gehad. Zeker toen de hele reeks op zijn eind liep, heb ik de ene beoordelingsfout op de andere gestapeld, en dan vooral over wat mijn reacties tot gevolg zouden hebben bij de Fokkende menigte. Ja, dat is een blunder, maar 1 zo'n blunder op internet (hoe groot dan ook) maakt mij nog niet dom.
Weeral heb je het mis over jezelf, je hebt weer eens dat belegerige wijsvingertje maar kijk toch eens een keer naar jezelf, ik heb geen 7 topicjes geopend om users te ogen proberen te openen over een bepaalde fok-user. Nogmaals, je mag jezelf heel speciaal vinden, maar je bent echt een doorsnee puberend huppeltrutje dat de wereld wel ff komt vertellen hoe het wel moet want zij weet het gwoonquote:En dat is subjectief. Het is eveneens triest dat jij, net zoals vele rellende Fokkers, probeert gelijk te halen over een waardeoordeel. En gelukkig voor mij zijn er genoeg mensen die er anders over denken
Oh! Dat verandert de zaak he...quote:En ik ben nog steeds 19, al heb ik mijn eerste verjaardagskaart al gehad.
Zei diegeen die 7 topicjes opende... Hoe dan ook, ik heb het volste vertrouwen in dat je in de toekomst weer een reeks zal starten waarin jij ons zal proberen te overtuigen van je gelijkquote:Je kunt wachten totdat je een ons weegt kerel. Ik maak niet nog een keer zo'n fout.
Ja en? Zij had het niet hoeven te doen zoals ik al zei.quote:De nieuwe policy stelt haar ook in staat om zelf te bepalen wat geoorloofd is of niet.
Is bijna zo ver.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:41 schreef JoeyT het volgende:
Maar met nieuwe MOD?
Misschien een goed idee om de fout uit de TT te halen...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 08:39 schreef Copycat het volgende:
Opruimslot.
En opgeruimd ende netjes weer open.
Geil... Neukbaar of is t weer een gozer... Wil nog ff zeggen dat ik nog steeds voor Coolguy ga en niet voor Christinequote:
Is t trws toegestaan om een mod herhaaldelijke voor christelijke hoer uit te maken?quote:Op zondag 30 juli 2006 09:34 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Geil... Neukbaar of is t weer een gozer... Wil nog ff zeggen dat ik nog steeds voor Coolguy ga en niet voor Christine![]()
Noted.quote:Op zondag 30 juli 2006 09:32 schreef JoeyT het volgende:
Misschien een goed idee om de fout uit de TT te halen...
Auw...![]()
ideen om nieuwe vrienden te maken..
Niks aan het handjequote:Op zondag 30 juli 2006 20:27 schreef Pizzakoppo het volgende:
isdatzo loopt te baggeren in mijn topic... :s
Zoon je bent een speed junk!
gelezen, kun je het wel opruimen dan?quote:Op zondag 30 juli 2006 20:36 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Niks aan het handje. Lees z'n volgende posts maar
.
Valt weinig aan op te ruimen vind je niet? Het is gewoon zijn kijk op de situatie (alhoewel het wel wat netter kon worden omschrevenquote:Op zondag 30 juli 2006 20:36 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
gelezen, kun je het wel opruimen dan?
True, boeit verder ook niet, dank uquote:Op zondag 30 juli 2006 20:40 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Valt weinig aan op te ruimen vind je niet? Het is gewoon zijn kijk op de situatie (alhoewel het wel wat netter kon worden omschreven). Als je een topic hier post krijg je zowel negatieve als positieve reacties..
Portretrecht.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 05:19 schreef SolidasRock het volgende:
Edit: Oh, wist je dat Cc die foto helemaal niet hoefde te verwijderen? De nieuwe policy houdt in dat er geen toestemming meer hoeft worden gegeven om ongevraagd fotos te jatten (waar dan ook) en te posten.
Gaat niet op als je de foto's zelf op de servers van FOK! hebt gegooidquote:
Weet je dat zeker? Volgens mij niet namelijk.quote:Op maandag 31 juli 2006 11:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gaat niet op als je de foto's zelf op de servers van FOK! hebt gegooid.
Ok, maar het ging toch om foto's ongevraagd jatten? Want dat mag niet. En binnen het forum lijkt me logisch en valt ook niet echt onder jatten.quote:Op maandag 31 juli 2006 13:23 schreef Copycat het volgende:
Uit de FAQ:
Vergeet vooral niet dat de moderators in de eerste plaats users zijn die zijn uitgekozen om de boel een beetje in de gaten te houden en in goede banen te leiden. Hun instructies dienen dan ook opgevolgd te worden. FOK! is geen democratie.
Ook kunnen mods topics sluiten of verwijderen en berichten wijzigen of verwijderen als dit nodig wordt geacht.
Vergeet verder niet om na te denken voordat je iets post. Iedereen kan meelezen en je posts, foto's etc elders gebruiken dan jij voor ogen had. Ook kunnen je berichten en alles daarin (foto's bijvoorbeeld) gequote worden in andere berichten. Zo werkt het internet nu eenmaal. Wij zijn daar niet aansprakelijk voor en zullen ons daar doorgaans ook verder niet mee bemoeien en met het posten op FOK! verklaar je ook dat je er geen bezwaar tegen hebt als je foto's en teksten in andere topics opduiken.
En daar is volgens mij ook het eea over terug te vinden in de nieuwe policy topics.
Waarom heb je dan wel de foto verwijderd?quote:Op maandag 31 juli 2006 13:23 schreef Copycat het volgende:
Uit de FAQ:
Vergeet vooral niet dat de moderators in de eerste plaats users zijn die zijn uitgekozen om de boel een beetje in de gaten te houden en in goede banen te leiden. Hun instructies dienen dan ook opgevolgd te worden. FOK! is geen democratie.
Ook kunnen mods topics sluiten of verwijderen en berichten wijzigen of verwijderen als dit nodig wordt geacht.
Vergeet verder niet om na te denken voordat je iets post. Iedereen kan meelezen en je posts, foto's etc elders gebruiken dan jij voor ogen had. Ook kunnen je berichten en alles daarin (foto's bijvoorbeeld) gequote worden in andere berichten. Zo werkt het internet nu eenmaal. Wij zijn daar niet aansprakelijk voor en zullen ons daar doorgaans ook verder niet mee bemoeien en met het posten op FOK! verklaar je ook dat je er geen bezwaar tegen hebt als je foto's en teksten in andere topics opduiken.
En daar is volgens mij ook het eea over terug te vinden in de nieuwe policy topics.
Het fotoboek is óók onderdeel van FOK!. Derhalve valt het gebruik van dezefoto's op het forum niet onder jatten.quote:Op maandag 31 juli 2006 13:25 schreef dawg het volgende:
Ok, maar het ging toch om foto's ongevraagd jatten? Want dat mag niet. En binnen het forum lijkt me logisch en valt ook niet echt onder jatten.
Zie mijn reactie hierbovenquote:Op maandag 31 juli 2006 13:26 schreef CoolGuy het volgende:
Waarom heb je dan wel de foto verwijderd?(niet dat ik t erg vond
)
Ja, binnen Fok! bedoel ik. Maar ik geef je gelijk, ok.quote:Op maandag 31 juli 2006 13:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het fotoboek is óók onderdeel van FOK!. Derhalve valt het gebruik van dezefoto's op het forum niet onder jatten.
Natuurlijk is het nog steeds niet de bedoeling om deze foto's te gebruiken om iemand af te zeiken, maar dat moge duidelijk zijn.
Stay off my damn topics, woman.quote:Op maandag 31 juli 2006 13:55 schreef Copycat het volgende:
Ik kan Sc0rP geen ongelijk geven in het schoppen. Maar laat het aan hem over om hierover met je in discussie te gaan.
Dat was ook een typerend grapje.quote:Op maandag 31 juli 2006 13:58 schreef Copycat het volgende:
Mwoah, ik vind het nogal niveautje boerenzeiken. Zeker gezien de vele's in de OP.
quote:Op maandag 31 juli 2006 19:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ok we weten nu dus dat ************, maar waarom ben juist jij gekozen. Waarom niet een R&P'er? Vind het weer eens een hele aparte beslissing, dus vind het wel interessant om te weten wat de achterliggende gedachte is
quote:Op maandag 31 juli 2006 21:38 schreef Mordreth het volgende:
Waarom ik juist gekozen ben? Daar moet je bij de admins voor wezen. Wat hun beweegredenen waren om mij te kiezen inplaats van de anderen weet ik zelf ook niet.
quote:
Wordt t gekozen door de admins???quote:
De FA's hebben idd het laatste woord.quote:
We hebben wel inspraak, alleen niet het laatste woord.quote:Wow behoorlijk raar zooitje... Een niet- R&Pér in R&P gooien... Heel vaag...
Jullie hebben totaal geen inspraak... Keek net ff naar postgeschiedenis van die gast. Hij is deze maand maar begonnen met posten in R&P?
Ik heb ook wel eens in sex gepost en ook andere belachelijke subfora... Zegt dus vrij weinig... Ik keek gewoon in zn postgeschiedenis en zie wel een heel opvallend verschil vanaf de maand juliquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
De FA's hebben idd het laatste woord.
[..]
We hebben wel inspraak, alleen niet het laatste woord.
En Mordreth post wel wat langer mee in R&P dan de laatste maand. Zoek 'm op in de zoekfunctie en je ziet bijvoorbeeld dit topic: Tevreden met jezelf?
Daarbij is heel veel posten geen beslissende factor.
Geef me dan ff een link naar een leuk topicquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:21 schreef dawg het volgende:
Soms ben je wel een zeikzak Joe. L.E.T. I.T. G.O.! Enzo.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:32 schreef Copycat het volgende:
Niet raar, maar dit is daar ook niet de plek voor. Net als bans worden sollicitaties ook niet besproken op het forum. Dat lijkt me niet meer dan logisch.
Dus wil je meer weten: forum @ fok . nl . Al geef ik je weinig kans op antwoord.
Het laatste zinnetje vind ik eigenlijk raar. Alsof het een groot geheim is dat alle mods familie zijn van elkaarquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:32 schreef Copycat het volgende:
Niet raar, maar dit is daar ook niet de plek voor. Net als bans worden sollicitaties ook niet besproken op het forum. Dat lijkt me niet meer dan logisch.
Dus wil je meer weten: forum @ fok . nl . Al geef ik je weinig kans op antwoord.
Alicey, noch Sc0rpi0n of Mordreth heb ik ooit in levende lijve ontmoetquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:41 schreef Pheno het volgende:
Het laatste zinnetje vind ik eigenlijk raar. Alsof het een groot geheim is dat alle mods familie zijn van elkaar
Ach, ik ken mijn meeste neven en nichten ook niet, het zij je vergevenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Alicey, noch Sc0rpi0n of Mordreth heb ik ooit in levende lijve ontmoet.
In al mijn modtijd ben ik slechts op één crewmeeting geweest.
Maar ja, ik ben dan ook niet zo familieziek.
Jawel: hij was gewoon de beste kandidaat.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:40 schreef JoeyT het volgende:
Er kan niet gezegd worden waarom Mordreth nou de juiste is hier op R&P vanwege het niet openbaar willen maken van sollicitaties?![]()
Ik snap niet waarom jullie hier op FOK! altijd zo moeilijk doen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jawel: hij was gewoon de beste kandidaat.
Niets meer, niets minder.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:48 schreef JoeyT het volgende:
Ik snap niet waarom jullie hier op FOK! altijd zo moeilijk doen.![]()
Je weet net zo goed als ik dat dat geen antwoord is... Je weet best hoe ik t bedoel en om 1 of andere reden houd je je van de domme... Neem aan dat er best wat mensen achter de schermen ook hun twijfels hadden over deze aanstelling (vandaar de verdeeldheid), maar uiteindelijk toch overstag zijn gegaan. Vroeg me gewoon af zijn bepalende kwaliteit is...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nu heb je je antwoord, en dan is het nog niet goed?
Nogmaals, de final decision ligt bij de FA's, wil je het naadje van de kous weten, dan zul je toch echt bij hen moeten aankloppen.
Ik was ook verrast, ik kom hier toch al enkele jaartjes. En gezien de voorstellen dat hij zich maar eens moet voorstellen (oeh, aparte zin) in het welkomstopic kennen weinig mensen hem. Maar goed, wie weet is het wel een goede, ik ken hem niet dus ik kan er niets nuttigs over zeggen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:54 schreef JoeyT het volgende:
Jij zal het ook vast raar gevonden hebben dat zo'n nietszeggend iemand opeens MOD is in een subforum waar hij bijna nooit te vinden is geweest
Ik doe geen aannames. Maar ik ga er vanuit dat je het over JoeyT hebtquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:02 schreef Copycat het volgende:
Leuk, al die aannames over verdeeldheid en strijd achter de schermen.
Ach, zo vaak als dat de crewfora gelekt zijn in de loop der tijd zijn dat natuurlijk nauwelijks aannamesquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:02 schreef Copycat het volgende:
Leuk, al die aannames over verdeeldheid en strijd achter de schermen.
T is gewoon letterlijk gezegd. Met verdeeldheid bedoel ik trws niets negatiefs.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ach, zo vaak als dat de crewfora gelekt zijn in de loop der tijd zijn dat natuurlijk nauwelijks aannames.
Ik post al een tijd langer in r&p hoorquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:20 schreef JoeyT het volgende:
[..]
[..]
Wordt t gekozen door de admins???
Wow behoorlijk raar zooitje... Een niet- R&Pér in R&P gooien... Heel vaag...
Jullie hebben totaal geen inspraak... Keek net ff naar postgeschiedenis van die gast. Hij is deze maand maar begonnen met posten in R&P?
Ik heb idd alllll je posts gezienquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:33 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Ik post al een tijd langer in r&p hoor.
Maar van wie ben je t vriendje? Iemand die nauwelijks post wordt MOD... Tsja ik neem aan dat je dan niet om je kwaliteiten bent aangenomen, maar gewoon vriendjespolitiekquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:33 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Ik post al een tijd langer in r&p hoor.
Een goed paard maakt nog geen goede ruiter Joey...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:37 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Iemand die nauwelijks post wordt MOD...
Niet echt discussiewaardig vind je wel? Wat maakt het in vredesnaam uit hoeveel iemand in een forum heeft gepost? D'r zijn meer vereisten dan het postaantal hoorquote:
Cc!!!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:39 schreef Mordreth het volgende:
En CC zegt gewoon waar het op staat: de admins hebben gekozen.
Inderdaad... Maar je wordt geen ruiter als je nog nooit een paard hebt gezien Airwinquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een goed paard maakt nog geen goede ruiter Joey...
Dus toch vriendjespolitiek...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:41 schreef Copycat het volgende:
En ik dacht dat juist jij, die mij inmiddels al zoooo lang kent, dat wel goed zou doen.
Shit ... ik heb me versproken.quote:
Je hebt gelijkquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Cc!!!
En ik dacht dat juist jij, die mij inmiddels al zoooo lang kent, dat wel goed zou doen.
Joe? Je zeiktquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:53 schreef JoeyT het volgende:
Tsja ik ben niet de enige die het een 'verrassende' keuze vond, maja blijkbaar mag hier op FOK! niet over gesproken worden 'voor' de schermen...
Ik vind die zeikbuien buiten eigenlijk al genoegquote:
Joh. Er is een nieuwe mod, die nog even "het knopje" test en er graag mee speelt.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:37 schreef WeirdMicky het volgende:
Heimwee voor vertrek
Niet dat mijn reactie zo geniaal was, maar wellicht zouden andere reacties ook wel enige moderatie kunnen krijgen? Of het topic dicht? Ik bedoel, er is niet eens een probleem, slechts een aandachtsgeile TS die r&p gebruikt als middel op haar vriendje te laten zien hoe geweldig die is.
Geef me ook even tijd om m'n draai te vindenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:38 schreef Christine het volgende:
[..]
Joh. Er is een nieuwe mod, die nog even "het knopje" test en er graag mee speelt.
Over een week is het over..
Daarom zeg ik, over een week is het over.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:41 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Geef me ook even tijd om m'n draai te vinden.. weetjewel hoeveel knopjes ik hier opeens bij heb
.
Topic is op slot.
Ik scheld je de huid niet vol, ik meld het alleen hier en niet in dat topic. Ik ben erg trots op mijzelf.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:41 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Geef me ook even tijd om m'n draai te vinden.. weetjewel hoeveel knopjes ik hier opeens bij heb
.
Topic is op slot.
Beetjequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:42 schreef Christine het volgende:
[..]
Daarom zeg ik, over een week is het over..
En ik vind dat een slotje niet nodig geweest was, wel een (beetje) moderatie.
Ik ben ook trots op jouquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:43 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ik scheld je de huid niet vol, ik meld het alleen hier en niet in dat topic. Ik ben erg trots op mijzelf.
Succes nog met het moderateren.
Waarom zou die in godsnaam open moeten blijven? Wat is de klacht van TS? Gaat het nog ergens over of was dat uberhaupt de bedoeling van haar? Nutteloos topic en het zal ook nooit een goede worden.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:42 schreef Christine het volgende:
[..]
Daarom zeg ik, over een week is het over..
En ik vind dat een slotje niet nodig geweest was, wel een (beetje) moderatie.
I agree, maar R&P bestaat bij gratie van nutteloze en domme topics. Die ook allemaal open blijven. En als TS graag wil pimpen met het feit dat ze zo afhankelijk is van haar vriendje dat ze niet eens twee dagen fatsoenlijk zonder hem kan, dan vind ik dat ze daar het volste recht op heeft.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:44 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Waarom zou die in godsnaam open moeten blijven? Wat is de klacht van TS? Gaat het nog ergens over of was dat uberhaupt de bedoeling van haar? Nutteloos topic en het zal ook nooit een goede worden.
Er kon nog best een leuke discussie uitkomen.. maar zoals zovaak kunnen sommige mensen gewoon niet normaal reagerenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:47 schreef Christine het volgende:
[..]
I agree, maar R&P bestaat bij gratie van nutteloze en domme topics. Die ook allemaal open blijven. En als TS graag wil pimpen met het feit dat ze zo afhankelijk is van haar vriendje dat ze niet eens twee dagen fatsoenlijk zonder hem kan, dan vind ik dat ze daar het volste recht op heeft.
En ik vind ook dat andere users het volle recht hebben om haar op d'r plaats te zetten, want het is natuurlijk verder een walgelijk standpunt..
En sommige mensen kunnen niet accepteren dat als ze een belachelijk topic openen, dat ze dan de volle laag zouden kunnen krijgen...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:51 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Er kon nog best een leuke discussie uitkomen.. maar zoals zovaak kunnen sommige mensen gewoon niet normaal reageren.
Ik had alleerst al een aantal baggerberichten weggehaald, maar ze bleven komenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:50 schreef NanKing het volgende:
Mordreth, je hebt zelf dit topic om zeep geholpen, reageert daarna nog even vreemd met een totaal nutteloze reactie en dan sluit je het.
De OP was misschien niet je van het, maar dat had je ook normaal kunnen zeggen.
Huilen door TV-uitzending
Maak anders even een 2de topic aan en onderbouw m wat beterquote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:56 schreef DeSiever het volgende:
Kan ik misschien een tweede kans krijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |