via FOK.quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:00 schreef francis997 het volgende:
hey..
Ik ben een meid van 19, en k heb super veel moeite om vrienden te maken. Heb er 2..maar verweg 1 in spanje..en de ander woont in groningen..en zie k weinig.
Verder leef k in een aparte situatie, ik leef in NL alleen met mn ma, verder geen familie.
K ga zelden uit. k zit op mbo maar vindt er niet veel aansluiting bij de anderen. Heb de havo gedaan, maar daar was k super gesloten, omdat k vroeger gepest werd.
Maar nu probeer k vrienden te maken in de buurt. Maar in de buurt wonen weinig mensen van ong. dezelfde leeftijd.....k ging een tijdje naar de sportschhool, maar ben ermee gestopt omdat k der weinig tijd voor.
En k ben op zoek naar andere manieren om vrienden te maken...iemand enig idee???
bijvoorbeeld, en probeer toch iig iets te vinden wat je leuk vindt en kunt doen in je vrije tijd; al is het maar muziek luisteren waar je dan weer over kunt praten met anderen, bijvoorbeeld hier op fok...quote:
k? k? k? wa?quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:00 schreef francis997 het volgende:
hey..
Ik ben een meid van 19, en k heb super veel moeite om vrienden te maken. Heb er 2..maar verweg 1 in spanje..en de ander woont in groningen..en zie k weinig.
Verder leef k in een aparte situatie, ik leef in NL alleen met mn ma, verder geen familie.
K ga zelden uit. k zit op mbo maar vindt er niet veel aansluiting bij de anderen. Heb de havo gedaan, maar daar was k super gesloten, omdat k vroeger gepest werd.
Maar nu probeer k vrienden te maken in de buurt. Maar in de buurt wonen weinig mensen van ong. dezelfde leeftijd.....k ging een tijdje naar de sportschhool, maar ben ermee gestopt omdat k der weinig tijd voor.
En k ben op zoek naar andere manieren om vrienden te maken...iemand enig idee???
de i en t toets zijn kapotquote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:51 schreef Roquefort het volgende:
[..]
k? k? k? wa?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ben benieuwdquote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:52 schreef francis997 het volgende:
hey..iedereen tnx..voor de reacties..
een fotoboek maken leek me wel leuk..dus dat ga idd doen.
Kloptquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop