via FOK.quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:00 schreef francis997 het volgende:
hey..
Ik ben een meid van 19, en k heb super veel moeite om vrienden te maken. Heb er 2..maar verweg 1 in spanje..en de ander woont in groningen..en zie k weinig.
Verder leef k in een aparte situatie, ik leef in NL alleen met mn ma, verder geen familie.
K ga zelden uit. k zit op mbo maar vindt er niet veel aansluiting bij de anderen. Heb de havo gedaan, maar daar was k super gesloten, omdat k vroeger gepest werd.
Maar nu probeer k vrienden te maken in de buurt. Maar in de buurt wonen weinig mensen van ong. dezelfde leeftijd.....k ging een tijdje naar de sportschhool, maar ben ermee gestopt omdat k der weinig tijd voor.
En k ben op zoek naar andere manieren om vrienden te maken...iemand enig idee???
bijvoorbeeld, en probeer toch iig iets te vinden wat je leuk vindt en kunt doen in je vrije tijd; al is het maar muziek luisteren waar je dan weer over kunt praten met anderen, bijvoorbeeld hier op fok...quote:
k? k? k? wa?quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:00 schreef francis997 het volgende:
hey..
Ik ben een meid van 19, en k heb super veel moeite om vrienden te maken. Heb er 2..maar verweg 1 in spanje..en de ander woont in groningen..en zie k weinig.
Verder leef k in een aparte situatie, ik leef in NL alleen met mn ma, verder geen familie.
K ga zelden uit. k zit op mbo maar vindt er niet veel aansluiting bij de anderen. Heb de havo gedaan, maar daar was k super gesloten, omdat k vroeger gepest werd.
Maar nu probeer k vrienden te maken in de buurt. Maar in de buurt wonen weinig mensen van ong. dezelfde leeftijd.....k ging een tijdje naar de sportschhool, maar ben ermee gestopt omdat k der weinig tijd voor.
En k ben op zoek naar andere manieren om vrienden te maken...iemand enig idee???
de i en t toets zijn kapotquote:
Ben benieuwdquote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:52 schreef francis997 het volgende:
hey..iedereen tnx..voor de reacties..
een fotoboek maken leek me wel leuk..dus dat ga idd doen.
Kloptquote:
Ga werken bij een callcenter. Bij callcenters werken altijd wel voor het grootste gedeelte scholieren/studenten, je maakt er vaak genoeg wel contact met leuke mensen. Voor je sociale vaardigheden kan het zeker een boost zijn.quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:00 schreef francis997 het volgende:
Dat wilde ik net zeggen.quote:Op zondag 30 juli 2006 03:21 schreef WeirdMicky het volgende:
Waarom heb je geen vrije tijd voor de sportschool als je geen vrienden hebt?
Dit is opzich erg goed advies, maar ik moet eerlijk zeggen dat TS mij niet het verkoop type lijkt. Ik werk zelf ook bij een callcentre bedrijf (om o.a. mijn communicatieve vaardigheden te verbeteren) maar ik heb bewust gekozen voor de 'verkoop' van goede doelen. Je hoort nog steeds 99 % van de tijd nee, maar wel een beleefde nee omdat je voor een goed doel werkt. Een groot deel van mijn gesprekken worden afgesloten met: Ik heb zelf geen interesse, maar het doel is wel goed en veel succes. Het is allemaal net wat vriendelijker dan het verkoop van producten.quote:Op zondag 30 juli 2006 00:45 schreef multi-tool het volgende:
Te bekend... ik ben nu op mijn 21ste ook zonder veel vrienden beland... beetje verkeerde vrienden gekozen i suppose...![]()
En 1 Tip ga nooit te vroeg van school af want je houd daar geen vrienden aan over ofcours ... heb er ervaring mee...![]()
Misschien een goed idee om de fout uit de TT te halen...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 08:39 schreef Copycat het volgende:
Opruimslot.
En opgeruimd ende netjes weer open.
Hmm, herken mezelf wel een beetje in je verhaal.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:22 schreef francis997 het volgende:
hey....
emm voor alle duidelijkheid ik ben niet echt een nerd..breng wel super veel tijd door achter de pc..want dit is(was)..voor mij de makkelijkste manier om contact te leggen. ben vroeger veel gepest en was altijd het buitenbeentje. Ik ben daardoor onzeker geworden, omdat ik altijd kritiek kreeg op mn uiterlijk(manier van kleden enzo...)
Vroeger had ik weinig tijd voor andere dingen want ik verdiende vaak iets extra d.m.v. het reparen van pc's van kennisen van mn ma. En vroeger(tot 1jaar terug) had ik 2 vrienden, jonger dan mij de oudste is 16 waar ik bijna dag en nacht mee omging...maar nu heb ik die vriendschap bewust verbroken, en probeer ik andere vrienden te maken en mensen te leren kennen, maar het gaat heel moeilijk..
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:40 schreef Roellio het volgende:
Post eens een foto!
Misschien wil ik je vriend wel zijn!
ik snap niks van die grapquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:34 schreef francis997 het volgende:
nou..em die grap op mn stage plek..was een foute grap.......eigenlijk...maja dat heb ik soms dan zeg ik foute dingen..of rare reacties..
![]()
maargoed..het zat zo.
Het was 's ochtends...rond 11 uur. Ik begon eigenlijk om 10 maar tram had ongeveer 30 minuten vertraging.( ik had wel netjes gebeld.) Dus op mn stageplek was het superdruk..iedereen bezig..kom ik binnenlopen, eerst even goedemorgen gezegd...krijg weinig reacties terug. Opeens vraagt een die niet op de hoogte was dat k had gebeld.op een aardige manier..(k had niet in de gaten dat hij een beetje chagerijnig was)."waar kom jij vandaan"..zeg ik "de tram had vertraging gelukkig wel"..(iedereen daarzo wist dat ik lui ben..maar als t nodig is hard aan de slag ga... )
nadat ik merkte dat die grap niet slim was....maar hard aan de slag gegaan![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |