Zeg maar strop om je keel.. en ik geloof dat die vriend van 'r al een startschot heeft gegeven om deze keer niet mee te gaan. Misschien dat het een beetje doorschemert?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:40 schreef Copycat het volgende:
En wat als je 's ochtends naar je werk gaat? Heb je dan ook de hele dag buikpijn omdat je hem moet missen die periode?
Ik weet niet hoe je verder in die relatie staat, maar ik zou het als erg beklemmend ervaren.
idd wat je zegt...quote:
Hehe, vorige week wilde ik hem nog alleen naar zijn beste vriend sturen, maar ze vonden het maar vreemd dat ik niet mee kwam. En heb hem vorig jaar zelfs met een goede vriendin op lowlands in een tent laten slapen. Hij zit echt niet zo onder de plak hoorquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:49 schreef Mr.Noodle het volgende:
Iets vertelt me ook dat het zo'n meid is die niet graag wil dat z'n vriend activiteiten gaat doen zonder haar. Oftewel "Jongens onder elkaar" zit er niet in...
hihi, mijn zusje woont ook samen, dus daar ga ik niet tussenin liggen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:52 schreef ivetje het volgende:
Slaap je alleen op een kamer bij je ouders? Anders zou ik als ik jou was bij je zusje gaan liggen, is toch wat gezelliger en je bent niet zo alleenOf is dat geen optie?
neuh, helemaal niet. Hij kan doen en laten wat hij wil. Maar toch is hij veel thuis.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:50 schreef Cracka-ass het volgende:
Whaha!! De tering, lekker zelfstandig ben je dan.
Claimen zal ook wel een hobby van je zijn dan, als je letterlijk ziek wordt als hij niet in de buurt is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |