abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40386997
Ik zit hier met een raar gevoel in mijn buik te typen:

Vanavond ga ik voor twee nachtjes naar mijn ouders, aan de andere kant van het land. En ik heb nu al buikpijn, omdat ik mijn vriend ga missen
We wonen al samen, en zijn veel bijelkaar. En ik hou zielsveel van hem! Alles gaat perfect en ik zou me geen leven zonder hem kunnen voorstellen.

Ik weet nu al dat ik vanavond zielig alleen in een bed lig. Morgen ga ik winkelen met mama en mijn zusje, maar het is toch anders zonder hem.

Hij wil/kan niet elke keer mee naar mijn ouders, en ik wil toch wel elke maand een keertje langs. Het is nu al weer 6 weken geleden. En als ik mis mijn ouders natuurlijk ook wel een kleine beetje.
Gisteren begon dat rare gevoel in mijn buik al. En uit ervaring weet ik dat het pas weer over is als ik hem weer zie.

Gelukkig zie ik hem straks nog anderhalf uur. En die ga ik dan maar voor 150% benutten!
En dan is het wachten tot donderdag avond...
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 15:32:14 #2
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_40387022
Oh my...

dinsdag 1 augustus 2006 @ 15:35:31 #3
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_40387115
Sjeesus ...
Klinkt in mijn oren niet echt gezond, dat het vooruitzicht van twee nachtjes zonder je vriend je al buikpijn bezorgt.

Maar wat is je doel eigenlijk met dit topic?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_40387154
Ik ben nieuwsgierig of meer mensen hier last van hebben.

Ik weet ook dat het niet helemaal normaal is, maar ja, die buikpijn is er nou eenmaal. Die tover je niet zomaar weg...
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 15:37:44 #5
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_40387175
Lijkt me niet gezond nee.
En anders neem je hem toch mee naar je ouders?
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  Redactie Games dinsdag 1 augustus 2006 @ 15:39:11 #6
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_40387212
RiAGG is zeker geen goede optie?
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_40387246
Dit ga je niet menen...
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 15:40:26 #8
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_40387250
En wat als je 's ochtends naar je werk gaat? Heb je dan ook de hele dag buikpijn omdat je hem moet missen die periode?
Ik weet niet hoe je verder in die relatie staat, maar ik zou het als erg beklemmend ervaren.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_40387263
Zou je vriendin maar zijn ..
pi_40387293
Klinkt allemaal lief en leuk. Maar 2 dagen je kerel niet zien, kop op, valt hard mee! Heel frappant. Zoek een leuk tijdsverdrijf, afleiding. Hoewel, ik zou genieten van de rust, even op jezelf.
I lock the door and lock my head,
and dream of butterflies instead.
pi_40387301
Dat is wel heel erg; had je dat vroeger voordat je hem kende ook al? En hoe lang heb je al met je vriend? En als je nou een dag naar je werk gaat?

Ik ken het gevoel wel, maar meer in de zin van een vakantie; dan wil ik op het laatst niet meer weg, poes niet alleen laten en bang voor het onbekende; maar dat is eigenlijk weg op het moment dat ik de deur achter me dichttrek.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 15:44:50 #12
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_40387382
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 15:41 schreef Sport_Life het volgende:
my thoughts exactly

meid en wat nu als de relatie uit gaat?
Huilen dan.
  Redactie Games dinsdag 1 augustus 2006 @ 15:44:53 #13
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_40387384
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 15:40 schreef Copycat het volgende:
En wat als je 's ochtends naar je werk gaat? Heb je dan ook de hele dag buikpijn omdat je hem moet missen die periode?
Ik weet niet hoe je verder in die relatie staat, maar ik zou het als erg beklemmend ervaren.
Zeg maar strop om je keel.. en ik geloof dat die vriend van 'r al een startschot heeft gegeven om deze keer niet mee te gaan. Misschien dat het een beetje doorschemert?
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 15:45:32 #14
97111 ukga
Siewosie baas
pi_40387402
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 15:41 schreef Sport_Life het volgende:
idd wat je zegt...
Volgens mij gaan ook veel relaties kapot door over-verliefe mensen die hun partner neit los kunnen laten
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 15:46:23 #15
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_40387428
Ik moet mijn geweldenaar maar liefst 18 dagen missen

Ik heb al een week buikpijn
Toch vind ik het heeeerlijk voor 'm dat hij lekker met een vriend op stap gaat.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 15:47:36 #16
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_40387457
ts, wat zal die vriend van jou blij zijn je twee hele freakin' dagen niet te zien!
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  Redactie Games dinsdag 1 augustus 2006 @ 15:49:07 #17
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_40387503
Iets vertelt me ook dat het zo'n meid is die niet graag wil dat z'n vriend activiteiten gaat doen zonder haar. Oftewel "Jongens onder elkaar" zit er niet in...
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 15:49:17 #18
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_40387506
Hmm, zeker geen last van. Ik ga binnenkort bij een vriendin logeren en zie er heel erg naar uit!! Volgens mij moeten jullie elkaar wat losser proberen te laten. Wij wonen ook samen, maar doen nog wel dingen alleen ook. Vind het altijd lekker als mijn vriend met z'n werk een avond weg is, dan komt ie laat thuis en kan ik lekker alleen in het grote bed gaan slapen En hij kijkt er ook al naar uit dat ie een nacht alleen mag slapen in ons bed binnenkort.
Als je zo dicht op elkaar zit constant blijft dat niet goed gaan ben ik bang...maar goed, geen last van hier dus en ben daar ook wel blij om
To infinity…and beyond!
pi_40387536
Ik was voordat ik hem leerde kennen ook helemaal niet zo. We zijn bijna 5 jaar samen, en heb hem leren kennen in mijn studentenhuis. Heb dus ook al 5 jaar samengewoond (waarvan 1,5 met 12 anderen in dat huis). Binnen 6 weken hadden we ook elkaars ouders al gezien. Dat is opzich wel wat heftiger dan de gemiddelde relatie. Maar het werkt, dus dat is geen probleem.
Als hij naar zijn werk gaat, heb ik nergens last van. En als hij een avond met vrienden op stap wil, is dat ook geen probleem. Alleen die nachtjes he. Niemand om 's avonds even je dag door te praten, of een lekkere knuffel...

Ik geloof niet dat het erg beklemmend is, want ik ga alsnog weg, en hij ook. Negeer die gevoelens wel zoveel mogelijk. Het is ook geen wantrouwen, of jaloezie ofzo, maar puur het missen...
pi_40387561
Whaha!! De tering, lekker zelfstandig ben je dan.
Claimen zal ook wel een hobby van je zijn dan, als je letterlijk ziek wordt als hij niet in de buurt is.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 15:52:11 #21
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_40387600
Slaap je alleen op een kamer bij je ouders? Anders zou ik als ik jou was bij je zusje gaan liggen, is toch wat gezelliger en je bent niet zo alleen Of is dat geen optie?
To infinity…and beyond!
pi_40387613
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 15:49 schreef Mr.Noodle het volgende:
Iets vertelt me ook dat het zo'n meid is die niet graag wil dat z'n vriend activiteiten gaat doen zonder haar. Oftewel "Jongens onder elkaar" zit er niet in...
Hehe, vorige week wilde ik hem nog alleen naar zijn beste vriend sturen, maar ze vonden het maar vreemd dat ik niet mee kwam. En heb hem vorig jaar zelfs met een goede vriendin op lowlands in een tent laten slapen. Hij zit echt niet zo onder de plak hoor
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 15:52:44 #23
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_40387619
Ik wil niet oordelen over jou en jullie relatie, maar als ik een partner zou hebben die me geen twee dagen kon missen en al buikpijn kreeg bij het idee, dan zou ik me daar niet prettig bij voelen. (en dan doel ik op het feit dat ik het niet zo trekken als iemand zó aan me 'hing')

Het is maar twee dagen, joh. Weet dat je niets aan die buikpijn kunt doen, maar zie het aub in het juiste perspectief. Je neemt geen afscheid, je gaat alleen even naar je ouders. That's all.
(Un)masking for the greater good.
pi_40387647
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 15:52 schreef ivetje het volgende:
Slaap je alleen op een kamer bij je ouders? Anders zou ik als ik jou was bij je zusje gaan liggen, is toch wat gezelliger en je bent niet zo alleen Of is dat geen optie?
hihi, mijn zusje woont ook samen, dus daar ga ik niet tussenin liggen.

Ach, ik overleef het ook wel...
pi_40387717
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 15:50 schreef Cracka-ass het volgende:
Whaha!! De tering, lekker zelfstandig ben je dan.
Claimen zal ook wel een hobby van je zijn dan, als je letterlijk ziek wordt als hij niet in de buurt is.
neuh, helemaal niet. Hij kan doen en laten wat hij wil. Maar toch is hij veel thuis.
Misschien ziet hij dit topic nog wel straks. Kun je het hem vragen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')