Zeg maar strop om je keel.. en ik geloof dat die vriend van 'r al een startschot heeft gegeven om deze keer niet mee te gaan. Misschien dat het een beetje doorschemert?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:40 schreef Copycat het volgende:
En wat als je 's ochtends naar je werk gaat? Heb je dan ook de hele dag buikpijn omdat je hem moet missen die periode?
Ik weet niet hoe je verder in die relatie staat, maar ik zou het als erg beklemmend ervaren.
idd wat je zegt...quote:
Hehe, vorige week wilde ik hem nog alleen naar zijn beste vriend sturen, maar ze vonden het maar vreemd dat ik niet mee kwam. En heb hem vorig jaar zelfs met een goede vriendin op lowlands in een tent laten slapen. Hij zit echt niet zo onder de plak hoorquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:49 schreef Mr.Noodle het volgende:
Iets vertelt me ook dat het zo'n meid is die niet graag wil dat z'n vriend activiteiten gaat doen zonder haar. Oftewel "Jongens onder elkaar" zit er niet in...
hihi, mijn zusje woont ook samen, dus daar ga ik niet tussenin liggen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:52 schreef ivetje het volgende:
Slaap je alleen op een kamer bij je ouders? Anders zou ik als ik jou was bij je zusje gaan liggen, is toch wat gezelliger en je bent niet zo alleenOf is dat geen optie?
neuh, helemaal niet. Hij kan doen en laten wat hij wil. Maar toch is hij veel thuis.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:50 schreef Cracka-ass het volgende:
Whaha!! De tering, lekker zelfstandig ben je dan.
Claimen zal ook wel een hobby van je zijn dan, als je letterlijk ziek wordt als hij niet in de buurt is.
tot zo schatjequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:56 schreef _Flash_ het volgende:
Luister maar niet teveel naar de stokers in dit topic. Volgens mij zijn ze gewoon jaloers op dat jij de liefde van je leven gevonden hebt!
Ik zie er geen probleem in. Als je veel met elkaar praat, elkaar geen beperkingen oplegt en zielsgelukkig bent. Zonder ruzie, met veel wederzijds respect en de vaardigheid van het sluiten van compromissen.
Tot zo lieffie
Oei... deze is wel het toppunt van de intelligentste posts op Fok! vandaag!quote:
Hoeveel dagen was dat? En had je het er zelf niet moeilijk mee dan, omdat je het nu ook moeilijk mee hebt?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:52 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Hehe, vorige week wilde ik hem nog alleen naar zijn beste vriend sturen, maar ze vonden het maar vreemd dat ik niet mee kwam. En heb hem vorig jaar zelfs met een goede vriendin op lowlands in een tent laten slapen. Hij zit echt niet zo onder de plak hoor
Gelukkig zie je het zelf ook in.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:59 schreef _Flash_ het volgende:
[..]
Oei... deze is wel het toppunt van de intelligentste posts op Fok! vandaag!
hey maar ff iets heel anders. jij kan binnenkort 2 heerlijke dagen ouderwets vreemdgaan!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:56 schreef _Flash_ het volgende:
Luister maar niet teveel naar de stokers in dit topic. Volgens mij zijn ze gewoon jaloers op dat jij de liefde van je leven gevonden hebt!
Ik zie er geen probleem in. Als je veel met elkaar praat, elkaar geen beperkingen oplegt en zielsgelukkig bent. Zonder ruzie, met veel wederzijds respect en de vaardigheid van het sluiten van compromissen.
Tot zo lieffie
Ik geloof 3 nachtjes. En toen was ik niet meer ziek dan nu. Ik geloof zelfs wel minder. Heb het toen ook gelijk met een weekendje ouders gecombineerd.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:00 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Hoeveel dagen was dat? En had je het er zelf niet moeilijk mee dan, omdat je het nu ook moeilijk mee hebt?
Ondanks dat, vind ik het gewoon 'niet normaal' cq. raar dat je geen 2 nachtjes zonder hem kan.
Ik zou echt gek worden...
Ja heh.. meer dan jij in iedergeval met je gemiddelde van 46 posts op fok per dag.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:05 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat ben je toch een heerlijk volwassen kerel![]()
Gaapquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:01 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Gelukkig zie je het zelf ook in.![]()
wat ben je toch een heerlijk volwassen kerelquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:04 schreef _Flash_ het volgende:
[..]
Gaap![]()
Nu weer ontopic graag. Kotssmileys en offtopic geleuter mogen achterwege blijven.
Een kwartiertje op 100% moet ruim voldoende zijn.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:31 schreef Deepfreeze het volgende:
Gelukkig zie ik hem straks nog anderhalf uur. En die ga ik dan maar voor 150% benutten!![]()
Dat is ze dus niet. Ze kan niet zelfstandig gelukkig zijn.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:56 schreef _Flash_ het volgende:
Tot zo lieffie
Lijkt me wel toch? Zolang we samen zijn. Je hoeft toch niet zielsgelukkig te zijn als je *alleen* bent? Juist dán lijkt me er iets mis te zijn in de relatie.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:10 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Dat is ze dus niet. Ze kan niet zelfstandig gelukkig zijn.
Ehm, ik ben toch echt wel gelukkig. En ondanks die buikpijn, ga ik gewoon. En ik ga nou echt niet 2 dagen ongelukkig bij mijn ouders zijn. Ik vermaak me prima, het is altijd gezellig daar, en een dagje lekker winkelen doet een vrouw goed. Ben prima gelukkig daar.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:10 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Dat is ze dus niet. Ze kan niet zelfstandig gelukkig zijn.
schiet nou niet meteen hun roze wolk omlaagquote:
Dat vroeg ik me ook net af.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:22 schreef Natalie het volgende:
Hoe serieus moeten we dit topic nog nemen als vriendje-lief de posts waarin users zich afvragen of het wel gezond is dat de TS van twee dagen afwezigheid al buikpijn krijgt, afdoet als 'stoken en jaloezie'?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |