Joe? Je zeiktquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:53 schreef JoeyT het volgende:
Tsja ik ben niet de enige die het een 'verrassende' keuze vond, maja blijkbaar mag hier op FOK! niet over gesproken worden 'voor' de schermen...
Ik vind die zeikbuien buiten eigenlijk al genoegquote:
Joh. Er is een nieuwe mod, die nog even "het knopje" test en er graag mee speelt.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:37 schreef WeirdMicky het volgende:
Heimwee voor vertrek
Niet dat mijn reactie zo geniaal was, maar wellicht zouden andere reacties ook wel enige moderatie kunnen krijgen? Of het topic dicht? Ik bedoel, er is niet eens een probleem, slechts een aandachtsgeile TS die r&p gebruikt als middel op haar vriendje te laten zien hoe geweldig die is.
Geef me ook even tijd om m'n draai te vindenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:38 schreef Christine het volgende:
[..]
Joh. Er is een nieuwe mod, die nog even "het knopje" test en er graag mee speelt.
Over een week is het over..
Daarom zeg ik, over een week is het over.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:41 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Geef me ook even tijd om m'n draai te vinden.. weetjewel hoeveel knopjes ik hier opeens bij heb
.
Topic is op slot.
Ik scheld je de huid niet vol, ik meld het alleen hier en niet in dat topic. Ik ben erg trots op mijzelf.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:41 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Geef me ook even tijd om m'n draai te vinden.. weetjewel hoeveel knopjes ik hier opeens bij heb
.
Topic is op slot.
Beetjequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:42 schreef Christine het volgende:
[..]
Daarom zeg ik, over een week is het over..
En ik vind dat een slotje niet nodig geweest was, wel een (beetje) moderatie.
Ik ben ook trots op jouquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:43 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ik scheld je de huid niet vol, ik meld het alleen hier en niet in dat topic. Ik ben erg trots op mijzelf.
Succes nog met het moderateren.
Waarom zou die in godsnaam open moeten blijven? Wat is de klacht van TS? Gaat het nog ergens over of was dat uberhaupt de bedoeling van haar? Nutteloos topic en het zal ook nooit een goede worden.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:42 schreef Christine het volgende:
[..]
Daarom zeg ik, over een week is het over..
En ik vind dat een slotje niet nodig geweest was, wel een (beetje) moderatie.
I agree, maar R&P bestaat bij gratie van nutteloze en domme topics. Die ook allemaal open blijven. En als TS graag wil pimpen met het feit dat ze zo afhankelijk is van haar vriendje dat ze niet eens twee dagen fatsoenlijk zonder hem kan, dan vind ik dat ze daar het volste recht op heeft.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:44 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Waarom zou die in godsnaam open moeten blijven? Wat is de klacht van TS? Gaat het nog ergens over of was dat uberhaupt de bedoeling van haar? Nutteloos topic en het zal ook nooit een goede worden.
Er kon nog best een leuke discussie uitkomen.. maar zoals zovaak kunnen sommige mensen gewoon niet normaal reagerenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:47 schreef Christine het volgende:
[..]
I agree, maar R&P bestaat bij gratie van nutteloze en domme topics. Die ook allemaal open blijven. En als TS graag wil pimpen met het feit dat ze zo afhankelijk is van haar vriendje dat ze niet eens twee dagen fatsoenlijk zonder hem kan, dan vind ik dat ze daar het volste recht op heeft.
En ik vind ook dat andere users het volle recht hebben om haar op d'r plaats te zetten, want het is natuurlijk verder een walgelijk standpunt..
En sommige mensen kunnen niet accepteren dat als ze een belachelijk topic openen, dat ze dan de volle laag zouden kunnen krijgen...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:51 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Er kon nog best een leuke discussie uitkomen.. maar zoals zovaak kunnen sommige mensen gewoon niet normaal reageren.
Ik had alleerst al een aantal baggerberichten weggehaald, maar ze bleven komenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:50 schreef NanKing het volgende:
Mordreth, je hebt zelf dit topic om zeep geholpen, reageert daarna nog even vreemd met een totaal nutteloze reactie en dan sluit je het.
De OP was misschien niet je van het, maar dat had je ook normaal kunnen zeggen.
Huilen door TV-uitzending
Maak anders even een 2de topic aan en onderbouw m wat beterquote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:56 schreef DeSiever het volgende:
Kan ik misschien een tweede kans krijgen?
Het was wel herkenbaar,ik was nog aan 't lezen en toen werd 't ineens verwarrend.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:01 schreef zoalshetis het volgende:
ik vond het huilen bij een programma juist erg mooi. openen die hap en haal je eigen klote opmerking ff weg aub. als het niet teveel gevraagd is....
Er zit 3 minuten tussen jouw eerste post en de tijd dat het topic is geopend. Je wil toch niet vertellen dat het halve topic al volgebaggerd is?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:55 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Ik had alleerst al een aantal baggerberichten weggehaald, maar ze bleven komen. Topic was al om zeep voordat ik begon
.
Ik zeg ook niet dat er al 100 berichten gepost was. En meerendeel van de posts is nu van mij omdat ik de rest had weggehaald?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:06 schreef NanKing het volgende:
[..]
Er zit 3 minuten tussen jouw eerste post en de tijd dat het topic is geopend. Je wil toch niet vertellen dat het halve topic al volgebaggerd is?
En daarbij is de bagger die ik gezien heb meerendeel van jou
Het is jouw taak toch om te modereren?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:10 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat er al 100 berichten gepost was. En meerendeel van de posts is nu van mij omdat ik de rest had weggehaald?
Yup, en dat deed ik. Ik deed gewoon wat het me het beste leek en dat was sluiten. Maar je hebt gelijk, misschien heb ik te snel een keuze gemaaktquote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:11 schreef NanKing het volgende:
[..]
Het is jouw taak toch om te modereren?
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:13 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Yup, en dat deed ik. En je hebt gelijk, misschien heb ik te snel een keuze gemaakt door het te sluiten.
Ik heb m nu opgeruimd en weer geopend.
zoals bij iedereen die in zijn proeftijd zit. Ik wacht eigenlijk op een nieuw topic van JoeyTquote:Op woensdag 2 augustus 2006 08:44 schreef dawg het volgende:
Ze zitten je wel op je huid, he mordreth?
Ze plagen mijquote:Op woensdag 2 augustus 2006 08:44 schreef dawg het volgende:
Ze zitten je wel op je huid, he mordreth?
En zo hoort het ook!quote:
er werd toch ook gezeurd over jouw aanstelling?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:00 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Leuk dat ze nu zeuren over de aanstelling van Mordreth, dat terwijl ik ook een onbekende was op R&P en ik daar toch voor ben aangenomen.
er wordt altijd gezeurd bij aanstellingen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:04 schreef Wolkje het volgende:
[..]
er werd toch ook gezeurd over jouw aanstelling?
Er was wel wat gemor, maar niet veel. Maar da's logischquote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:06 schreef Wolkje het volgende:
Ik kan het me bij jou niet herinneren misschien ligt dat aan mijn geheugen, dat kan ook
Gewoon net zo lang iedereen in de waan laten dat je wellicht tieten gaat posten tot ze vergeten zijn dat ze je eigenlijk moesten ontgroenen was de gebruikte methode, meen ik me te herinneren.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:06 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Ik kan het me bij jou niet herinneren
En gelijk gekregen hebben we!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:00 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Leuk dat ze nu zeuren over de aanstelling van Mordreth, dat terwijl ik ook een onbekende was op R&P en ik daar toch voor ben aangenomen.
Dan geef ik de schuld aan de newbie-mod.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:29 schreef Copycat het volgende:
Ik was mijn handen in onschuld.
In dat topic heb ik iig niets gedelete.
Het was ikquote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:32 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Dan geef ik de schuld aan de newbie-mod.
Maar hoe weten mensen dat als je ze direct delete? Waar is dan de voorbeeldfunctie? Immers, als niemand ziet dat tvps weggehaald worden, zullen ze ook niet anders gaan doen. Met name in grote topics vind ik tvp's niet vervelend, zeker niet na een paar honderd reacties en de snelheid van die reacties toch niet meer zo hoog ligt.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:47 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Het was ik. Het was een tvp.. en d'r is besloten om die wildgroei even tegen te gaan
.
TVP werden de laatste tijd wat meer gedoogd, maar het loopt nu wel erg uit de hand. Ik vind het dus ook niet zo vreemd dat we dan nu weer beginnen met het verwijderen ervan (en dat aanhouden). Daarnaast kan ik het wel in 1 topic aangeven, maar dan moet ik dat ook weer in de volgende doen.. en de volgende.. en de volgende. En het staat toch in het beleid van R&Pquote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:49 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Maar hoe weten mensen dat als je ze direct delete? Waar is dan de voorbeeldfunctie? Immers, als niemand ziet dat tvps weggehaald worden, zullen ze ook niet anders gaan doen. Met name in grote topics vind ik tvp's niet vervelend, zeker niet na een paar honderd reacties en de snelheid van die reacties toch niet meer zo hoog ligt.
In dat topic wat ik als voorbeeld gaf, stond er maar eentje aan het einde. Maar goed, ik vind dat je het aardig hebt verwoord, dus ik geef je gelijk. Ga zo door.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 18:03 schreef Mordreth het volgende:
[..]
TVP werden de laatste tijd wat meer gedoogd, maar het loopt nu wel erg uit de hand. Ik vind het dus ook niet zo vreemd dat we dan nu weer beginnen met het verwijderen ervan (en dat aanhouden). Daarnaast kan ik het wel in 1 topic aangeven, maar dan moet ik dat ook weer in de volgende doen.. en de volgende.. en de volgende. En het staat toch in het beleid van R&P.
Met name die grote topics die interessant zijn is een bron van ergenis. Een beetje zonde om 2 pagina's vol aan tvp's te hebben terwijl er een goed werkende bookmarkfunctie is.
Yepz!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:19 schreef ItsAllOutThere het volgende:
Zou een mod even het slotje van mijn topic vriendin zwanger 2 willen halen.. Heb een update..
Nee... van mij in je topic om zsm die update te kunnen lezenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:45 schreef ItsAllOutThere het volgende:
???? Om weer bovenaan te krijgen zeker??
Vrouwen moeten ook geen hints geven.. dat kunnen ze nietquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee... van mij in je topic om zsm die update te kunnen lezen.
Je bedoelt uiteraard dat mannen doorgaans niet in staat zijn ze op te pikken?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:48 schreef Mordreth het volgende:
Vrouwen moeten ook geen hints geven.. dat kunnen ze niet
Idd heb je gelijk in.. die hints van vrouwen zijn zo cryptisch dat dat onmogelijk isquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je bedoelt uiteraard dat mannen doorgaans niet in staat zijn ze op te pikken?
Enne, even dimmen jij, je zit nog in je proeftijd!
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:54 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Idd heb je gelijk in.. die hints van vrouwen zijn zo cryptisch dat dat onmogelijk is.
Ja, chef
Maar even wachten op Gnampy, lijkt mequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:29 schreef Hertog_Martin het volgende:
Alle Gnampy fans Hierheen!!!!
kan deze weer open? tis vrijdag.
Ook hoiquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:27 schreef Liewec het volgende:
Prima, hier dan..
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:30 schreef Copycat het volgende:
Maar even wachten op Gnampy, lijkt me.
Geef het topic dan een kick, anders vergeet hij zijn fans!quote:
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:53 schreef Zhenar het volgende:
Geef het topic dan een kick, anders vergeet hij zijn fans!![]()
![]()
Gnampy krijgt morgen koninklijk bezoek!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:53 schreef Zhenar het volgende:
Geef het topic dan een kick, anders vergeet hij zijn fans!![]()
![]()
Je weigerde jezelf uit te leggen en verkondigde zonder verdere redenen iedereen naar de verdoemenis. Dat topic liep dus nergens op uitquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:27 schreef t.wiki het volgende:
Waarom is mijn topic gesloten? Ben je bang geworden ofzo, CC? Dat was niet nodig hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |