Dus toch vriendjespolitiek...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:41 schreef Copycat het volgende:
En ik dacht dat juist jij, die mij inmiddels al zoooo lang kent, dat wel goed zou doen.
Shit ... ik heb me versproken.quote:
Je hebt gelijkquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Cc!!!
En ik dacht dat juist jij, die mij inmiddels al zoooo lang kent, dat wel goed zou doen.
Joe? Je zeiktquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:53 schreef JoeyT het volgende:
Tsja ik ben niet de enige die het een 'verrassende' keuze vond, maja blijkbaar mag hier op FOK! niet over gesproken worden 'voor' de schermen...
Ik vind die zeikbuien buiten eigenlijk al genoegquote:
Joh. Er is een nieuwe mod, die nog even "het knopje" test en er graag mee speelt.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:37 schreef WeirdMicky het volgende:
Heimwee voor vertrek
Niet dat mijn reactie zo geniaal was, maar wellicht zouden andere reacties ook wel enige moderatie kunnen krijgen? Of het topic dicht? Ik bedoel, er is niet eens een probleem, slechts een aandachtsgeile TS die r&p gebruikt als middel op haar vriendje te laten zien hoe geweldig die is.
Geef me ook even tijd om m'n draai te vindenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:38 schreef Christine het volgende:
[..]
Joh. Er is een nieuwe mod, die nog even "het knopje" test en er graag mee speelt.
Over een week is het over..
Daarom zeg ik, over een week is het over.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:41 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Geef me ook even tijd om m'n draai te vinden.. weetjewel hoeveel knopjes ik hier opeens bij heb
.
Topic is op slot.
Ik scheld je de huid niet vol, ik meld het alleen hier en niet in dat topic. Ik ben erg trots op mijzelf.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:41 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Geef me ook even tijd om m'n draai te vinden.. weetjewel hoeveel knopjes ik hier opeens bij heb
.
Topic is op slot.
Beetjequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:42 schreef Christine het volgende:
[..]
Daarom zeg ik, over een week is het over..
En ik vind dat een slotje niet nodig geweest was, wel een (beetje) moderatie.
Ik ben ook trots op jouquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:43 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ik scheld je de huid niet vol, ik meld het alleen hier en niet in dat topic. Ik ben erg trots op mijzelf.
Succes nog met het moderateren.
Waarom zou die in godsnaam open moeten blijven? Wat is de klacht van TS? Gaat het nog ergens over of was dat uberhaupt de bedoeling van haar? Nutteloos topic en het zal ook nooit een goede worden.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:42 schreef Christine het volgende:
[..]
Daarom zeg ik, over een week is het over..
En ik vind dat een slotje niet nodig geweest was, wel een (beetje) moderatie.
I agree, maar R&P bestaat bij gratie van nutteloze en domme topics. Die ook allemaal open blijven. En als TS graag wil pimpen met het feit dat ze zo afhankelijk is van haar vriendje dat ze niet eens twee dagen fatsoenlijk zonder hem kan, dan vind ik dat ze daar het volste recht op heeft.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:44 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Waarom zou die in godsnaam open moeten blijven? Wat is de klacht van TS? Gaat het nog ergens over of was dat uberhaupt de bedoeling van haar? Nutteloos topic en het zal ook nooit een goede worden.
Er kon nog best een leuke discussie uitkomen.. maar zoals zovaak kunnen sommige mensen gewoon niet normaal reagerenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:47 schreef Christine het volgende:
[..]
I agree, maar R&P bestaat bij gratie van nutteloze en domme topics. Die ook allemaal open blijven. En als TS graag wil pimpen met het feit dat ze zo afhankelijk is van haar vriendje dat ze niet eens twee dagen fatsoenlijk zonder hem kan, dan vind ik dat ze daar het volste recht op heeft.
En ik vind ook dat andere users het volle recht hebben om haar op d'r plaats te zetten, want het is natuurlijk verder een walgelijk standpunt..
En sommige mensen kunnen niet accepteren dat als ze een belachelijk topic openen, dat ze dan de volle laag zouden kunnen krijgen...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:51 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Er kon nog best een leuke discussie uitkomen.. maar zoals zovaak kunnen sommige mensen gewoon niet normaal reageren.
Ik had alleerst al een aantal baggerberichten weggehaald, maar ze bleven komenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:50 schreef NanKing het volgende:
Mordreth, je hebt zelf dit topic om zeep geholpen, reageert daarna nog even vreemd met een totaal nutteloze reactie en dan sluit je het.
De OP was misschien niet je van het, maar dat had je ook normaal kunnen zeggen.
Huilen door TV-uitzending
Maak anders even een 2de topic aan en onderbouw m wat beterquote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:56 schreef DeSiever het volgende:
Kan ik misschien een tweede kans krijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |