whehehehequote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:38 schreef Aarti het volgende:
Ik vind ze erg mooi, liefie!
De hakken zijn niet heel hoog, dus juist prima om een hele avond op te kunnen lopen
Ik was gisteren op een date, had hakken aan, dunne hakken. Bleef ik verdorie vasthaken in de steigerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
niet grappigquote:
Wees blij, het is mij ooit overkomen dat mijn hak afbrak tijdens een date.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:38 schreef Aarti het volgende:
Ik was gisteren op een date, had hakken aan, dunne hakken. Bleef ik verdorie vasthaken in de steigerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Whehehehehe2quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:40 schreef Aarti het volgende:
[..]
niet grappigom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En hij hield mn stoel naar achter, zodat ik kon zitten, maar ik kwam maar niet, omdat ik mezelf bezig was uit die steiger te rukken.
Daar ging mn poging elegant over te komenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
the horrorquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:40 schreef Christine het volgende:
[..]
Wees blij, het is mij ooit overkomen dat mijn hak afbrak tijdens een date.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die zijn echt vet liefie!quote:
danku ik ben ook erg gelukkig met zequote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:42 schreef melismay het volgende:
[..]
Die zijn echt vet liefie!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nog wel geneukt achterafquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:40 schreef Aarti het volgende:
[..]
niet grappigom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En hij hield mn stoel naar achter, zodat ik kon zitten, maar ik kwam maar niet, omdat ik mezelf bezig was uit die steiger te rukken.
Daar ging mn poging elegant over te komenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee, ik heb met alle kracht die ik in me had heeeeeel snel mijn hak losgetrokken, in de hoop dat ie het niet zag. Ijdele hoop bleek al direct, aangezien hij moest lachenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:42 schreef liefie_ het volgende:
heeft ie je niet gered aarti?
prins op het witte paard
ze hebben het gedaan zonder schoenenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:43 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Nog wel geneukt achterafom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die zijn trouwens ook leukquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:37 schreef liefie_ het volgende:
ik heb nog deze [afbeelding]
en deze [afbeelding]
in dat model
zijn een stukje hoger
Whehe.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:42 schreef Aarti het volgende:
[..]
the horrorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gelukkig vatte hij het leuk op, aan het eind van de avond gingen we nog even wandelen, hebben we maar op blote voeten gedaan "want ik ga je niet weer uit de steiger trekken"om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dankuquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:44 schreef melismay het volgende:
[..]
Die zijn trouwens ook leukom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
haha, wat pijnigen we onszelf ook he? En zij gewoon lekker met hun normale goedzittende schoenen, kan ze geen flikker schelen. En weet je? De kans is bijna 99% dat ze niet eens naar onze schoenen kijkenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:45 schreef Christine het volgende:
[..]
Whehe.
Mijn laarsjes-met-hoge-hak hadden al een rampzalige strandwandeling overleefd. (Die dingen zijn niet geschikt daarvoor en hij stelde voor om een wandeling te gaan maken door de duinen/het strand... we zijn anderhalf uur weggeweest en ik had na afloop flink wat blarenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.).Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maargoed, toen lieten ze me in de steek vlak voor de bios (met een andere date trouwens - dit was in mijn "dateperiode"). Er was nog net genoeg tijd om heen-en-weer naar huis te gaan om andere schoenen aan te doen. Mijn date vond het vermakelijk en ik schaamde me rot. Maar het ijs was wel direct gebroken.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Later was hij zijn portemonnaie kwijt, dus moesten we de hele bioscoopzaal doorzoeken. Toen stonden we qua genante momenten min of meer gelijk.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het zijn van die schattige "ouderwetse" schoentjes, ik loop er nou nooit tegenaan helaas, maar ze zijn er dus wel degelijkquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:46 schreef liefie_ het volgende:
[..]
danku
ik heb een zwak voor dat soort schoenenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
maar vaak zijn ze duur en niet altijd even comfi haha
maar ik ga ze sparen heb ik besloten
ik neuk niet, ik bedrijf de liefdequote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:43 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Nog wel geneukt achterafom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Volgens mij waren het bij mij ook geen eerste dates, tenzij je "daten met vrienden erbij" niet meetelt als datequote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:47 schreef Aarti het volgende:
[..]
haha, wat pijnigen we onszelf ook he? En zij gewoon lekker met hun normale goedzittende schoenen, kan ze geen flikker schelen. En weet je? De kans is bijna 99% dat ze niet eens naar onze schoenen kijkenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het scheelt natuurlijk ook of het een eerste date is of niet, dit was bij mij gister niet zo, dus dan schaam je je ook minder voor je klunzigheden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop