whehehehequote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:38 schreef Aarti het volgende:
Ik vind ze erg mooi, liefie!
De hakken zijn niet heel hoog, dus juist prima om een hele avond op te kunnen lopen
Ik was gisteren op een date, had hakken aan, dunne hakken. Bleef ik verdorie vasthaken in de steiger
niet grappigquote:
Wees blij, het is mij ooit overkomen dat mijn hak afbrak tijdens een date.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:38 schreef Aarti het volgende:
Ik was gisteren op een date, had hakken aan, dunne hakken. Bleef ik verdorie vasthaken in de steiger
Whehehehehe2quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:40 schreef Aarti het volgende:
[..]
niet grappig![]()
En hij hield mn stoel naar achter, zodat ik kon zitten, maar ik kwam maar niet, omdat ik mezelf bezig was uit die steiger te rukken.
Daar ging mn poging elegant over te komen![]()
![]()
the horrorquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:40 schreef Christine het volgende:
[..]
Wees blij, het is mij ooit overkomen dat mijn hak afbrak tijdens een date..
Die zijn echt vet liefie!quote:
danku ik ben ook erg gelukkig met zequote:
Nog wel geneukt achterafquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:40 schreef Aarti het volgende:
[..]
niet grappig![]()
En hij hield mn stoel naar achter, zodat ik kon zitten, maar ik kwam maar niet, omdat ik mezelf bezig was uit die steiger te rukken.
Daar ging mn poging elegant over te komen![]()
![]()
Nee, ik heb met alle kracht die ik in me had heeeeeel snel mijn hak losgetrokken, in de hoop dat ie het niet zag. Ijdele hoop bleek al direct, aangezien hij moest lachenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:42 schreef liefie_ het volgende:
heeft ie je niet gered aarti?
prins op het witte paard
ze hebben het gedaan zonder schoenenquote:
Die zijn trouwens ook leukquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:37 schreef liefie_ het volgende:
ik heb nog deze [afbeelding]
en deze [afbeelding]
in dat model
zijn een stukje hoger
Whehe.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:42 schreef Aarti het volgende:
[..]
the horror![]()
Gelukkig vatte hij het leuk op, aan het eind van de avond gingen we nog even wandelen, hebben we maar op blote voeten gedaan "want ik ga je niet weer uit de steiger trekken"![]()
dankuquote:
haha, wat pijnigen we onszelf ook he? En zij gewoon lekker met hun normale goedzittende schoenen, kan ze geen flikker schelen. En weet je? De kans is bijna 99% dat ze niet eens naar onze schoenen kijkenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:45 schreef Christine het volgende:
[..]
Whehe.
Mijn laarsjes-met-hoge-hak hadden al een rampzalige strandwandeling overleefd. (Die dingen zijn niet geschikt daarvoor en hij stelde voor om een wandeling te gaan maken door de duinen/het strand... we zijn anderhalf uur weggeweest en ik had na afloop flink wat blaren).
Maargoed, toen lieten ze me in de steek vlak voor de bios (met een andere date trouwens - dit was in mijn "dateperiode"). Er was nog net genoeg tijd om heen-en-weer naar huis te gaan om andere schoenen aan te doen. Mijn date vond het vermakelijk en ik schaamde me rot. Maar het ijs was wel direct gebroken..
Later was hij zijn portemonnaie kwijt, dus moesten we de hele bioscoopzaal doorzoeken. Toen stonden we qua genante momenten min of meer gelijk..
Het zijn van die schattige "ouderwetse" schoentjes, ik loop er nou nooit tegenaan helaas, maar ze zijn er dus wel degelijkquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:46 schreef liefie_ het volgende:
[..]
danku
ik heb een zwak voor dat soort schoenen
maar vaak zijn ze duur en niet altijd even comfi haha
maar ik ga ze sparen heb ik besloten
ik neuk niet, ik bedrijf de liefdequote:
Volgens mij waren het bij mij ook geen eerste dates, tenzij je "daten met vrienden erbij" niet meetelt als datequote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:47 schreef Aarti het volgende:
[..]
haha, wat pijnigen we onszelf ook he? En zij gewoon lekker met hun normale goedzittende schoenen, kan ze geen flikker schelen. En weet je? De kans is bijna 99% dat ze niet eens naar onze schoenen kijken![]()
Het scheelt natuurlijk ook of het een eerste date is of niet, dit was bij mij gister niet zo, dus dan schaam je je ook minder voor je klunzigheden
Het is volgens mij meer het totaalplaatje wat ze zien. Ik had een zwart rokje aan, dus als ik daar sneakers onder aan had gehad, zou dat wel opgevallen zijnquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:48 schreef Christine het volgende:
[..]
Volgens mij waren het bij mij ook geen eerste dates, tenzij je "daten met vrienden erbij" niet meetelt als date.
En ja, veel mannen kijken niet eens naar je schoenen. Ik draag nu als ik ga stappen meestal gewoon gympen ofzo, dat loopt toch het lekkerst.
mn nieuwste komen gewoon van sasha en een van de andere dr adamsquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:47 schreef melismay het volgende:
[..]
Het zijn van die schattige "ouderwetse" schoentjes, ik loop er nou nooit tegenaan helaas, maar ze zijn er dus wel degelijk
Ja da's ook weer zo... met rokjes is het lastig.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:51 schreef Aarti het volgende:
[..]
Het is volgens mij meer het totaalplaatje wat ze zien. Ik had een zwart rokje aan, dus als ik daar sneakers onder aan had gehad, zou dat wel opgevallen zijn![]()
Hakken draag ik alleen als ik niet teveel hoef te lopen, maar gewoon mag zitten en mooi zijn![]()
ik voel me zelf veel sexier op dat soort schoenen dan op een gympquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:48 schreef Christine het volgende:
[..]
Volgens mij waren het bij mij ook geen eerste dates, tenzij je "daten met vrienden erbij" niet meetelt als date.
En ja, veel mannen kijken niet eens naar je schoenen. Ik draag nu als ik ga stappen meestal gewoon gympen ofzo, dat loopt toch het lekkerst.
En dan zijn er nog vrouwen die moeilijk gaan doenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:47 schreef Aarti het volgende:
[..]
haha, wat pijnigen we onszelf ook he? En zij gewoon lekker met hun normale goedzittende schoenen, kan ze geen flikker schelen. En weet je? De kans is bijna 99% dat ze niet eens naar onze schoenen kijken![]()
Ik heb mezelf aangeleerd om alles op hakken te kunnen doen, dus ook dansen en veel lopen. Maar echt lekker is het natuurlijk nietquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:52 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja da's ook weer zo... met rokjes is het lastig.
Maar er zijn ook schattige schoentjes-die-onder-een-rokje-kunnen die gewoon wél enorm lekker lopen. Die doe ik dan ook vaak aan onder een rokje. Mijn favoriet zijn bruine bootschoentjes met een klein hakje..
Ik vertik hetquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dan zijn er nog vrouwen die moeilijk gaan doen
Ach ja, zelfkastijding is in blijkbaar
Ben je wel met 'm naar bed geweest?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:55 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ik heb mezelf aangeleerd om alles op hakken te kunnen doen, dus ook dansen en veel lopen. Maar echt lekker is het natuurlijk niet![]()
En zolang ik niet op steigers hoef te lopen gaat alles goed![]()
Dat lol hebben lijkt me belangrijker dan constant kijken waar je looptquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:56 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik vertik het.
Maar ik ben sowieso een beetje een tomboy... ik doe mijn best om er verzorgd uit te zien als ik de deur uit ga, maar ik vergeet m'n lippen halverwege bij te stiften, ik vergeet dat ik een charmant jurkje aan heb... en kom soms als een half-wilde weer thuis. Maar dan heb ik wel lol gehad..
hier niet, en dat hoeft ook niet.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:57 schreef liefie_ het volgende:
ow wauw het regent hier echt onwijs hard
Ik wil ohoook!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:57 schreef liefie_ het volgende:
ow wauw het regent hier echt onwijs hard
Q. heeft ook klonen, de gelijkenis is treffendquote:
Ik voorzie een koppeltje!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Q. heeft ook klonen, de gelijkenis is treffend
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Q. heeft ook klonen, de gelijkenis is treffend
Nou ja, steigers ontwijken lijkt me toch niet zo moeilijkquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat lol hebben lijkt me belangrijker dan constant kijken waar je loopt
Als Q. zijn jacht op CL staakt misschienquote:
Die dusquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als Q. zijn jacht op CL staakt misschien
Je zult verbaasd staan, killerbeequote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou ja, steigers ontwijken lijkt me toch niet zo moeilijk.
quote:
Dat zegt CL ook altijd !quote:
Never!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als Q. zijn jacht op CL staakt misschien
het is goed dat je het er even bij zegt hoorquote:
Het gaat om het totaalplaatje, alles moet mooi zijn, dan past je kleding bij je uitstralingquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dan zijn er nog vrouwen die moeilijk gaan doen
Ach ja, zelfkastijding is in blijkbaar
Volharding siert jequote:
Of ik heb de pc aangezet, dat kan ook.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:01 schreef Christine het volgende:
[..]
ah, je hebt toch maar weer met je eigen account ingelogd?.
Hoe duur?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:52 schreef liefie_ het volgende:
[..]
mn nieuwste komen gewoon van sasha en een van de andere dr adams
Inderdaad, als je beschaamd kijkt met een gebroken hak past de kleding bij je uitstralingquote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:01 schreef Aarti het volgende:
[..]
Het gaat om het totaalplaatje, alles moet mooi zijn, dan past je kleding bij je uitstraling![]()
Een mooi karakter lijkt me toch een stuk belangrijker.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:01 schreef Aarti het volgende:
[..]
Het gaat om het totaalplaatje, alles moet mooi zijn, dan past je kleding bij je uitstraling![]()
net als sexy ondergoed... ookal ben je niet van plan sex te hebben voel je je gewoon sexier als je een geil setje aan hebt waardoor je dat ook uitstraaltquote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:01 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ze is koppig, maar ooit zal ik het verzet breken.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:02 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ben je al iets verder gekomen met dr?
Na strandwandelingen op hakken is er weinig meer wat mij kan verbazenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:00 schreef Christine het volgende:
[..]
Je zult verbaasd staan, killerbee.
80 euroquote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:02 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Hoe duur?
Damn, dat zijn dus precies het soort schoentjes die ik ook wil.
Ik heb geen geld.![]()
Daarvoor zuip ik teveel.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:03 schreef Christine het volgende:
[..]
Je weet niet precies meer wat er gebeurde?
Een discotheek waar ik schuin boven heb gewoond was wat dat betreft altijd heel aardig. De dames die lekker aan het dansen waren, waren vrijgezel en de dames in een relatie stonden chagrijnig langs de spiegelwand mooi te wezen en het modepopje uit te hangen. Erg handig, zo'n overzichtquote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:02 schreef Christine het volgende:
Ik zie regelmatig van die modekutjes hier rondlopen met zo'n kankerchagerijnige grafkop.
Dan denk ik: where is the fun?.
Fysieke aantrekkingskracht vind ik toch net zo belangrijk als het karakter. Je moet er toch wel op kunnen zeg maar,quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:02 schreef Christine het volgende:
[..]
Een mooi karakter lijkt me toch een stuk belangrijker.
Ik zie regelmatig van die modekutjes hier rondlopen met zo'n kankerchagerijnige grafkop.
Dan denk ik: where is the fun?.
precies! Als je mooi aan hebt, dan straal je dat ook uit. En dat werkt blijkbaarquote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:02 schreef liefie_ het volgende:
[..]
net als sexy ondergoed... ookal ben je niet van plan sex te hebben voel je je gewoon sexier als je een geil setje aan hebt waardoor je dat ook uitstraalt
alsof ik ze zelf heb betaaldquote:
Well spokenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:05 schreef Frezer het volgende:
[..]
Fysieke aantrekkingskracht vind ik toch net zo belangrijk als het karakter. Je moet er toch wel op kunnen zeg maar,.
Klopt, maar fysieke aantrekkingskracht hangt (zeker na de eerste blik) ook samen met het karakter. Er moet natuurlijk wel iets zijn wat oorspronkelijk een vonk overschoot, maar als de dame in kwestie een ontzettend kreng is (en ik niet masochistisch genoeg om dat te waarderen) dan houdt de lust alsnog snel op.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:05 schreef Frezer het volgende:
[..]
Fysieke aantrekkingskracht vind ik toch net zo belangrijk als het karakter. Je moet er toch wel op kunnen zeg maar,.
Ruil je ouders in Twist!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:06 schreef liefie_ het volgende:
[..]
alsof ik ze zelf heb betaald
voel je je nu beter?
En anders moet ze gewoon dr kop houden.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:06 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Well spoken
Mee eens. Fysieke aantrekkingskracht moet er gewoon zijn, daarbij merk je snel genoeg of je leuk met iemand kan opschieten en hoe het zit met karakter
als die beide goed zijn, dan wordt het tijd voor ....
Dat is het probleem, ik betaal alles zelf. Dat sucks als je op jezelf woont enzeau.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:06 schreef liefie_ het volgende:
[..]
voel je je nu beter?
quote:
Je bent in goed gezelschap Twistquote:
Ik heb anders niemand die ze voor me betaald.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
[..]
Je bent in goed gezelschap Twist.
Dat klopt, die eerste vonk zal 9 van de 10 keer wel uiterlijk gebaseerd zijn, daarna worden ook andere zaken belangrijk.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Klopt, maar fysieke aantrekkingskracht hangt (zeker na de eerste blik) ook samen met het karakter. Er moet natuurlijk wel iets zijn wat oorspronkelijk een vonk overschoot, maar als de dame in kwestie een ontzettend kreng is (en ik niet masochistisch genoeg om dat te waarderen) dan houdt de lust alsnog snel op.
wie heeft ze dan betaald?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:06 schreef liefie_ het volgende:
[..]
voel je je nu beter?
Dat is dus een verschrikkelijke fout voor een date he. Sexy lingerie.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:05 schreef Aarti het volgende:
[..]
precies! Als je mooi aan hebt, dan straal je dat ook uit. En dat werkt blijkbaar![]()
Gister had ik wel met voorbedachte rade prachtige lingerie aangedaan![]()
Waarom is het per definitie fout om seks te gaan hebbenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:10 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat is dus een verschrikkelijke fout voor een date he. Sexy lingerie.
Want dan kan je seks gaan hebben... als je je walgelijk grote oma-onderbroek-met-gaten aan hebt gedaan, dan is de kans veel kleiner..
of je kunt jezelf gewoon onder controle houdenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:10 schreef Christine het volgende:
[..]
Want dan kan je seks gaan hebben... als je je walgelijk grote oma-onderbroek-met-gaten aan hebt gedaan, dan is de kans veel kleiner..
Heel vervelend, inderdaadquote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:10 schreef Christine het volgende:
[..]
op de eerste date kunnen ze een kus krijgen als ze lief zijn, meer nietquote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:11 schreef Aarti het volgende:
[..]
Heel vervelend, inderdaad![]()
Gelukkig bezit ik geen oma onderbroeken![]()
En meestal weet je van te voren wel of je sex gaat hebben, ik tenminste wel. Ik ben niet zo van one night stands.
Niet. Maar op eerste dates vind ik het vaak "veiliger" om een walgelijke onderbroek te dragen, zodat de kans dat je halfdronken in bed beland een stuk kleiner is.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:11 schreef Frezer het volgende:
[..]
Waarom is het per definitie fout om seks te gaan hebben![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |