Ik wilde dit alleen kwijt. Als u het wilt sluiten, dan zal ik dat moeten respecteren. Ik zal het echter wel betreuren.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:38 schreef Mordreth het volgende:
Ik wou dit topic sluiten.. TS, wat is je bedoeling met dit topic?.
Een Modje die zn fout toegeeft. Hiervoor kun je alleen maar respect hebben.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:12 schreef Mordreth het volgende:
Op veler verzoek heb ik het opgeruimd en weer geopend. Misschien was mijn besluit toch iets te snel.
OT:
Echt emotioneel word ik nooit bij films. Sommige films raken me wel (bijv: the green line, if only).
Bij Herrie in de keuken?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:35 schreef DeSiever het volgende:
Ik moest net alweer huilen. Nu bij Oprah met Sidney Poitier, eerder al bij Herrie in de Keuken. Het gaat niet goed met me.
Eerder: Colin Firth die Portugees probeert te spreken in 'Love Actually' en Leontien van Moorsel die in Sydney door haar ouders naar goud wordt geschreeuwd.
Ow.. ik bij borst verkleiningen...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:08 schreef Nr.G het volgende:
Bij elke penisoperatie op tv moet ik huilen van afschuw
Jij bedoeld The Green Mile? The Green Line heb ik nog nooit van gehoord. Maar ik heb het ook wel eens, en inderdaad vooral bij TGM. Als die zwarte gozer op het eind geelectrocuteerd wordt...elke x opnieuw dat ik die film zie heb ik t daar moeilijk meequote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:12 schreef Mordreth het volgende:
Op veler verzoek heb ik het opgeruimd en weer geopend. Misschien was mijn besluit toch iets te snel.
OT:
Echt emotioneel word ik nooit bij films. Sommige films raken me wel (bijv: the green line, if only).
je gaat dan weer janken heaquote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:40 schreef DeSiever het volgende:
Ik wilde dit alleen kwijt. Als u het wilt sluiten, dan zal ik dat moeten respecteren. Ik zal het echter wel betreuren.
Herkenning.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:35 schreef DeSiever het volgende:
Colin Firth die Portugees probeert te spreken in 'Love Actually'
volgens mij heb ik die ooit eens gezienquote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:01 schreef Copycat het volgende:
Elke keer als ik de film The Champ op televisie zie en dat jochie op het eind zijn dode vader probeert te wekken, met veel tranen en snikken, barst ik in tranen uit.
En soms kan iets heel kleins me tot tranen roeren. Maar dan moet ik meestal al heel snel erg om mezelf lachen.
Het moment dat Lucy bijna aan het overlijden is en Elisabeth haar verteld dat het niet goed gaat en Lucy weet dat ze dood zal gaanquote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:49 schreef Black_Tulip het volgende:
Lucy en Dr. Carter worden neergestoken door een schizofreen.
Dat is de aflevering daarop. Die is eveneens zwaar inderdaadquote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:51 schreef Troel het volgende:
[..]
Het moment dat Lucy bijna aan het overlijden is en Elisabeth haar verteld dat het niet goed gaat en Lucy weet dat ze dood zal gaan
Ik zat gisteren ziek thuis, ik moest ook een traantje wegpinken bij Sidney Portierquote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:35 schreef DeSiever het volgende:
Ik moest net alweer huilen. Nu bij Oprah met Sidney Poitier, eerder al bij Herrie in de Keuken. Het gaat niet goed met me.
Eerder: Colin Firth die Portugees probeert te spreken in 'Love Actually' en Leontien van Moorsel die in Sydney door haar ouders naar goud wordt geschreeuwd.
Ik werk zelf ook in de horeca. Gisteren was er gewoon een uitzending waarin een restaurant dat eigenlijk al ten dode opgeschreven was door een paar veranderingen en door de loyaliteit van de werknemers (die al twee maanden geeen salaris hadden gehad) het toch weer goed ging doen.quote:
toen moest ik wel ff slikken jaquote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:51 schreef Troel het volgende:
[..]
Het moment dat Lucy bijna aan het overlijden is en Elisabeth haar verteld dat het niet goed gaat en Lucy weet dat ze dood zal gaan
Dat is ook wat bij mij herhaaldelijk terug kwam in m'n hoofd tijdens het lezen van dit topic.... Hoe kan je nou janken om dat programma?!?quote:
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:55 schreef Kresj het volgende:
Dat is ook wat bij mij herhaaldelijk terug kwam in m'n hoofd tijdens het lezen van dit topic.... Hoe kan je nou janken om dat programma?!?
![]()
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:03 schreef DeSiever het volgende:
Ik werk zelf ook in de horeca. Gisteren was er gewoon een uitzending waarin een restaurant dat eigenlijk al ten dode opgeschreven was door een paar veranderingen en door de loyaliteit van de werknemers (die al twee maanden geeen salaris hadden gehad) het toch weer goed ging doen.
Over reclames gesproken:quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:51 schreef soylent het volgende:
Als ik pillen nam was ik de dag erna altijd heel gevoelig. Ik ging dan zo janken als er ook maar wat zieligs gebeurde. Maar het kon ook bij een mooie reclame (Werther's echte of Merci) gebeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |