Ik wilde dit alleen kwijt. Als u het wilt sluiten, dan zal ik dat moeten respecteren. Ik zal het echter wel betreuren.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:38 schreef Mordreth het volgende:
Ik wou dit topic sluiten.. TS, wat is je bedoeling met dit topic?.
Een Modje die zn fout toegeeft. Hiervoor kun je alleen maar respect hebben.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:12 schreef Mordreth het volgende:
Op veler verzoek heb ik het opgeruimd en weer geopend. Misschien was mijn besluit toch iets te snel.
OT:
Echt emotioneel word ik nooit bij films. Sommige films raken me wel (bijv: the green line, if only).
Bij Herrie in de keuken?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:35 schreef DeSiever het volgende:
Ik moest net alweer huilen. Nu bij Oprah met Sidney Poitier, eerder al bij Herrie in de Keuken. Het gaat niet goed met me.
Eerder: Colin Firth die Portugees probeert te spreken in 'Love Actually' en Leontien van Moorsel die in Sydney door haar ouders naar goud wordt geschreeuwd.
Ow.. ik bij borst verkleiningen...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:08 schreef Nr.G het volgende:
Bij elke penisoperatie op tv moet ik huilen van afschuw
Jij bedoeld The Green Mile? The Green Line heb ik nog nooit van gehoord. Maar ik heb het ook wel eens, en inderdaad vooral bij TGM. Als die zwarte gozer op het eind geelectrocuteerd wordt...elke x opnieuw dat ik die film zie heb ik t daar moeilijk meequote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:12 schreef Mordreth het volgende:
Op veler verzoek heb ik het opgeruimd en weer geopend. Misschien was mijn besluit toch iets te snel.
OT:
Echt emotioneel word ik nooit bij films. Sommige films raken me wel (bijv: the green line, if only).
je gaat dan weer janken heaquote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:40 schreef DeSiever het volgende:
Ik wilde dit alleen kwijt. Als u het wilt sluiten, dan zal ik dat moeten respecteren. Ik zal het echter wel betreuren.
Herkenning.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:35 schreef DeSiever het volgende:
Colin Firth die Portugees probeert te spreken in 'Love Actually'
volgens mij heb ik die ooit eens gezienquote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:01 schreef Copycat het volgende:
Elke keer als ik de film The Champ op televisie zie en dat jochie op het eind zijn dode vader probeert te wekken, met veel tranen en snikken, barst ik in tranen uit.
En soms kan iets heel kleins me tot tranen roeren. Maar dan moet ik meestal al heel snel erg om mezelf lachen.
Het moment dat Lucy bijna aan het overlijden is en Elisabeth haar verteld dat het niet goed gaat en Lucy weet dat ze dood zal gaanquote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:49 schreef Black_Tulip het volgende:
Lucy en Dr. Carter worden neergestoken door een schizofreen.
Dat is de aflevering daarop. Die is eveneens zwaar inderdaadquote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:51 schreef Troel het volgende:
[..]
Het moment dat Lucy bijna aan het overlijden is en Elisabeth haar verteld dat het niet goed gaat en Lucy weet dat ze dood zal gaan
Ik zat gisteren ziek thuis, ik moest ook een traantje wegpinken bij Sidney Portierquote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:35 schreef DeSiever het volgende:
Ik moest net alweer huilen. Nu bij Oprah met Sidney Poitier, eerder al bij Herrie in de Keuken. Het gaat niet goed met me.
Eerder: Colin Firth die Portugees probeert te spreken in 'Love Actually' en Leontien van Moorsel die in Sydney door haar ouders naar goud wordt geschreeuwd.
Ik werk zelf ook in de horeca. Gisteren was er gewoon een uitzending waarin een restaurant dat eigenlijk al ten dode opgeschreven was door een paar veranderingen en door de loyaliteit van de werknemers (die al twee maanden geeen salaris hadden gehad) het toch weer goed ging doen.quote:
toen moest ik wel ff slikken jaquote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:51 schreef Troel het volgende:
[..]
Het moment dat Lucy bijna aan het overlijden is en Elisabeth haar verteld dat het niet goed gaat en Lucy weet dat ze dood zal gaan
Dat is ook wat bij mij herhaaldelijk terug kwam in m'n hoofd tijdens het lezen van dit topic.... Hoe kan je nou janken om dat programma?!?quote:
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:55 schreef Kresj het volgende:
Dat is ook wat bij mij herhaaldelijk terug kwam in m'n hoofd tijdens het lezen van dit topic.... Hoe kan je nou janken om dat programma?!?
![]()
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:03 schreef DeSiever het volgende:
Ik werk zelf ook in de horeca. Gisteren was er gewoon een uitzending waarin een restaurant dat eigenlijk al ten dode opgeschreven was door een paar veranderingen en door de loyaliteit van de werknemers (die al twee maanden geeen salaris hadden gehad) het toch weer goed ging doen.
Over reclames gesproken:quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:51 schreef soylent het volgende:
Als ik pillen nam was ik de dag erna altijd heel gevoelig. Ik ging dan zo janken als er ook maar wat zieligs gebeurde. Maar het kon ook bij een mooie reclame (Werther's echte of Merci) gebeuren.
Ik vind SBS een stapje verder gaan in de 'volkse' TV.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:58 schreef bellingerII het volgende:
Huidige TV aanbod is om te janken. Niks bijzonders meer, allemaal mensen van om de hoek, meestal randdebielen of series afgestemd op randdebielen. RTL volk, vreselijk. Erger nog is dat RTL schuim dat er nog serieus op ingaat ...... bah.
Dat is wanneer je je ervoor schaamt dat je ogen vochtig wordenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:51 schreef soylent het volgende:
Merci
Haha, toen ik de topictitel las, dacht ik gelijk aan die uitzending. Zat er gister ook naar te kijken en moest wel ff slikken, gelukkig werd ik toen gebeld door een vriendin.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:35 schreef DeSiever het volgende:
Hiervan word ik al emo eenvoudigweg door het te lezen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 18:38 schreef kastanova het volgende:
-verhaal-
Moet toch nageven dat ik het toen ook moeilijk kreeg.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:09 schreef Terreros85 het volgende:
Ik ben helemaal geen huiler, maar als ik Forrest Gump kijk dan kan ik nog wel es zwaar zitten te slikken aan het eind. Helemaal als hij bij het graf van Jenny zit: ,,I missed Jenny a lot''. Ik zit nu ook weer met kippevel op mijn armen
Iddquote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:25 schreef SeaOfLove het volgende:
En serie's zoals Friends: foeifoei de aflevering dat Phoebe de drieling krijgt en zo goed als het hele laatste seizoen.
En als er iemand vertrekt uit Buren of Home Away of welke serie dan ook. Zelfs al volg ik de serie helemaal niet en zie ik toevallig eens het vertrek van iemand is het al bijna zo verquote:Vroeger Ally MacBeal, Melrose Place enzo.
(zou het ooit nog goedkomen met me![]()
)
Ja, sorry, on-topic. Hoezo toeval, gister, een stel kneuzen hadden voor zichzelf een uitdaging bedacht. Een vulkaan beklimmen. Een vrouw met 1 been, een met vervormde benen, een spast, iemand die blind was, nog iemand met 1 arm, een echt kneuzenteam dus....... Sodeju wat een wilskracht, wat een moed, bezieling, strijd... prachtige TV, dikke strot, zeker!!!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:04 schreef Copycat het volgende:
Maar moet je nu ook soms huilen om een programma/film?
Want daar gaat het namelijk om in dit topic.
Of als hij zit te zingen om Joostquote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:47 schreef Unihoc_ACE het volgende:
Ik heb nog nooit het einde van "Als je begrijpt wat ik bedoel" gehaald. Jeweetwel, van Ollie B. Bommel. Elke keer huilend afhaken als hij Zwelgje achterlaat...
Een van de weinige films waar ik het ECHT moeilijk had om het binnen te houden, is ook niet geluktquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:17 schreef Jojoortje het volgende:
Ik jank altijd bij:
- The Lion King
- The Green Mile
- Titanic ( Jack? Jaaaaaaaack!? I never let go! I promiss!![]()
- A Walk To Remember
![]()
Toen zaten m'n beide ouders en ik ook helemaal jankend voor de tv (en m'n zusje, het harteloze krengquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:13 schreef Claudia_x het volgende:
Er rollen wel vaker tranen over mijn wangen, maar de laatste keer dat ik onbedaarlijk heb moeten huilen om een tv-uitzending was bij Paul de Leeuw. Er zat een meisje in zijn programma samen met haar vader die een hersentumor had. Hij ging dood, en ze wilde graag dat Paul een liedje voor hen zong. Tot zover geen probleem voor me, maar ze had een bord op haar schoot waarop stond "Ik wil nog veel lachen met papa". En het liedje was Blijf bij mij. En het leek niet écht tot haar door te dringen dat haar allerliefste papa er binnenkort niet meer zou zijn. En ik stelde me voor hoe het was als mijn vader er niet meer zou zijn.
Ik had haar vast willen pakken en in willen prenten: Houd dit moment vast, want het is voorbij voor je er erg in hebt, en het komt nooit meer terug! En dan die arme vader... Natuurlijk werd een paar weken later aangekondigd dat hij overleden was.
Als kind was ik echt fysiek ziek geworden van verdriet van die film...in de kleuterklas keken we Platvoet, verspreid over 2 dagen, maar het laatste stuk heb ik nooit gezien omdat ik toen ziek thuis was. Beetje gevoelig kindje.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:17 schreef GSi het volgende:
Ik had het voor het eerst bij Platvoet en zijn Vriendjes toen zijn moeder dood ging. Toen was ik 5.![]()
Daar heb ik ook onwijs om moeten janken.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:13 schreef Claudia_x het volgende:
Er rollen wel vaker tranen over mijn wangen, maar de laatste keer dat ik onbedaarlijk heb moeten huilen om een tv-uitzending was bij Paul de Leeuw. Er zat een meisje in zijn programma samen met haar vader die een hersentumor had. Hij ging dood, en ze wilde graag dat Paul een liedje voor hen zong. Tot zover geen probleem voor me, maar ze had een bord op haar schoot waarop stond "Ik wil nog veel lachen met papa". En het liedje was Blijf bij mij. En het leek niet écht tot haar door te dringen dat haar allerliefste papa er binnenkort niet meer zou zijn. En ik stelde me voor hoe het was als mijn vader er niet meer zou zijn.
Ik had haar vast willen pakken en in willen prenten: Houd dit moment vast, want het is voorbij voor je er erg in hebt, en het komt nooit meer terug! En dan die arme vader... Natuurlijk werd een paar weken later aangekondigd dat hij overleden was.
Ik kwijl altijd bij Extreme Home Makeover.... Ty Penningtonquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:21 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb bijvoorbeeld gehuild bij een stukje in de film Babe en het is ook bijna altijd wel raak bij 'Extreme Home Makeover'.
Moet je Turks Fruit van Jan Wolkers eens lezen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:52 schreef Wolkje het volgende:
Een tv-programma kan ik even zo snel niet opkomen, maar bij het boek 'Komt een vrouw bij de dokter' (- Kluun) heb ik wel een paar keer moeten huilen.
Heb ik gedaan, daar had ik het niet (of minder) bij.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:02 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Moet je Turks Fruit van Jan Wolkers eens lezen.
Ohhh man op het einde van de film kon ik ook niet meer stoppen met huilen (iedere keer weer, heb hem 6x gezien ofzoquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:58 schreef Sport_Life het volgende:
Ik huil nooit bij films, maar kreeg wel een brok in m'n keel bij de film "American History X", als op het eind die jongen wordt doodgeschoten. Paar vrienden van vroeger zijn nu ook zogenaamde Lonsdale lui, alles wat zwart is is slecht etc, nergens goed voor.
Ik had m laatst met mn vriendin nog eens gekeken, en idd, ze liet een paar traantjes gaanquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:00 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ohhh man op het einde van de film kon ik ook niet meer stoppen met huilen (iedere keer weer, heb hem 6x gezien ofzo)
Vond die daarvoor met die brief ergerquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:10 schreef Nuna het volgende:
Heel soms. Bij die aflevering van ER: On the beach. Toen heb ik toch wel even een traantje weg gepinkt. Dat is die aflevering waar dr. Greene overlijd.
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:00 schreef faberic het volgende:
ik ben een mannetje van 15 jaar.
de enige keer dat ik bijna moest huilen was toen pikachu wegliep.
softiequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:06 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
sorry ik lig in een deuk!! Maaruh on-tpoic.. Guilty as charged
again... Guiltyquote:
RAINMANquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:12 schreef Bar_en_Mar het volgende:
bambi dat houd ik niet droog
Meet joe black
Green mile
Rainman
En vele andere films houd ik het niet droog
Het is alleen wat minder dat ie de placenta van zijn baby opeet.quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:37 schreef DeSiever het volgende:
Tom Cruise is sowieso een goed acteur met veel mooie films.
quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:50 schreef Teije het volgende:
[..]
Het is alleen wat minder dat ie de placenta van zijn baby opeet.![]()
Bij die films heb ik ook allemaal gejanktquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:12 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Meet joe black
Green mile
Rainman
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., daar moest ik toch ook even een traantje bij weg pinken.
Maar soms is even goed janken best wel lekker, dat lucht opOverigens voel ik me wel minder stom als ik huil om reality-tv dan om een soap of serie of zo
![]()
en de film dan, als in goblet of fire cedric dood isquote:Op zondag 6 augustus 2006 09:32 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Bij die films heb ik ook allemaal gejankt![]()
Soms als ik een boek lees heb ik het ook. Bij de laatste Harry Potter nog als Perkamentus dood gaat![]()
quote:Op zondag 13 augustus 2006 00:54 schreef Alicey het volgende:
Maar jij bent dan ook groot en sterk heiden6
Say what?quote:Op zondag 13 augustus 2006 00:51 schreef Zwaffel het volgende:
jezus, huilen om een michael bay film
hooguit janken omdat hij zo slecht is
Persoonlijk vind ik het een beetje mietje dat TS te pas en te onpas jankt om geacteerde emoties
- MikeyMo -
Begin er bijna van te huilen, zo mooi!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:17 schreef arneaux het volgende:
[..]
Een Modje die zn fout toegeeft. Hiervoor kun je alleen maar respect hebben.
ik ookquote:Op zondag 13 augustus 2006 00:55 schreef Biancavia het volgende:
Ik moest huilen bij de marathon slotuitzending van Telekids, bij het aller- aller- allerlaatste liedje.
Nog één... één minuut nog voordat ik stop... dat ik kap, dat ik nok....
Door de muziek?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:41 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Over reclames gesproken:
Die stuiterballenreclame en dat soort dingen ben ik ook hoogst gevoelig voor, als ik in een emotionele bui ben kan ik daar ook om janken.
Bambiquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:12 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Meet joe black
Green mile
Rainman
Herkenbaarquote:Op zondag 13 augustus 2006 00:55 schreef Biancavia het volgende:
Ik moest huilen bij de marathon slotuitzending van Telekids, bij het aller- aller- allerlaatste liedje.
http://www.youtube.com/watch?v=S_KgBIV6bY8quote:Op zondag 13 augustus 2006 00:55 schreef Biancavia het volgende:
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:50 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=S_KgBIV6bY8
Telekids is ongeevenaard.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:53 schreef AntonDingeman het volgende:
Véél leuker dan dat Life & Cooking.
dat je een mietje bentquote:
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:29 schreef DeSiever het volgende:
Pedofielen bij Oprah.. weer janken!
http://video.google.com/videoplay?docid=-62685972210640898&q=kwakquote:Op maandag 21 augustus 2006 13:09 schreef Urquhart het volgende:
- Alfred J. Kwak (De aflevering dat de familie van Alfred overreden wordt)
tering da's oudquote:Op maandag 21 augustus 2006 13:13 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
http://video.google.com/videoplay?docid=-62685972210640898&q=kwak
Dat is een tijd geleden dat ik dat gezien heb.quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:13 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
http://video.google.com/videoplay?docid=-62685972210640898&q=kwak
De eerste 4 afleveringen staan op video.google.nl.quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:21 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat is een tijd geleden dat ik dat gezien heb.
ik vond het altijd maar een zwartgallige ondertoon hebben, maar ja, wat wil je met op de achtergrond politieke issues er in verweven en een kraai die adolf hitler moest voorstellen...quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:24 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Zulke tekenfilms worden er tegenwoordig niet meer gemaakt
Die zwartgallige ondertoon herken ik wel. Maar desondanks keek ik er toch altijd met plezier naar, en is het toch een van mijn favoriete tekenfilm series.quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:28 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ik vond het altijd maar een zwartgallige ondertoon hebben, maar ja, wat wil je met op de achtergrond politieke issues er in verweven en een kraai die adolf hitler moest voorstellen...
Niet echt iets wat je verwacht als je een tekenfilmpje voor kids gaat kijken
Dat denk ik nu ook als volwassene. Maar als ik eerlijk ben had ik dat gevoel als kind helemaal niet ... vond het als kind een hele leuke tekenfilm.quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:28 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ik vond het altijd maar een zwartgallige ondertoon hebben, maar ja, wat wil je met op de achtergrond politieke issues er in verweven en een kraai die adolf hitler moest voorstellen...
Niet echt iets wat je verwacht als je een tekenfilmpje voor kids gaat kijken
Idd, ook ik herken die politieke achtergronden nu pas. Als kind-zijnde was het gewoon een leuke tekenfilm.quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:31 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Dat denk ik nu ook als volwassene. Maar als ik eerlijk ben had ik dat gevoel als kind helemaal niet ... vond het als kind een hele leuke tekenfilm.
Alfred kreeg inderdaad een hoop ellende te verwerken, waardoor er meestal wel een somber sfeertje hing. Zo zag ik net weer die scene van Alfred in de gevangenis en Alfred die in de put werd gegooid. Ik weet nog dat ik toendertijd daar ook nogal verdrietig van werd.quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:34 schreef MikeyMo het volgende:
j aik weet niet, dit is voor mij ook alweer 17 jaar geledend at dit voor het eerst werd uitgezonden en ik er naar keek. in het begin keek ik er naar, maar zoals ik zei... er zat zo'n naargeestig sfeertje in. Volgens mij kreeg die alfred ook heel veel ellende te verwerken. dat is wel andere koek als je series a la Transformers gewend bent die 20 minuten lang no brainervermaak bieden waarbij de good guys altijd winnen...
Ik moet nu echt bijna huilenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:50 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Oh, god, straks ga ik weer.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:50 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Dat is echt tenenkrommende emo-tv, daar ga ik eerder vanquote:Op maandag 21 augustus 2006 22:39 schreef coltje87 het volgende:
Oh, ik vergat trouwens Extreme Home makeover, met Ty. Die filmpjes van die families altijd![]()
Ik ook. Elke zaterdagochtend om 7:00 uur je bed uit om voor de tv te zitten. Giechel en goochel, Mevrouw Zuurtje en Pruimpje, Spotlight, Wij Zijn Beter, Ditjes en Datjes, Mega Blubber Power Race, Pittige Tijden en ga zo maar door.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:14 schreef CherryLips het volgende:
ik mis telekids nog elke zaterdagochtend
[..]
jaquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:17 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik ook. Elke zaterdagochtend om 7:00 uur je bed uit om voor de tv te zitten. Giechel en goochel, Mevrouw Zuurtje en Pruimpje, Spotlight, Wij Zijn Beter, Ditjes en Datjes, Mega Blubber Power Race, Pittige Tijden en ga zo maar door.
Idd, ik kan me die meligheid om de vroege zaterdagochtend nog goed voor me halen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
janou ja, 7 uur... zo vroeg was ik er op een gegeven moment niet meer bij
maar er was een keer dat ze bij ditjes en datjes geloof ik aan het klieren waren en door de studio renden en dat irene een keer bijna een vaas op haar hoofd kreeg. en bij giechel en goochel dat het ook allemaal mis ging en dat hele bord omviel
Nee, wel op video, maar eind dit jaar, na vijf jaar actievoeren, schijnt dan éindelijk Pittige Tijden op dvd te worden uitgebracht!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:29 schreef vencodark het volgende:
Is er eigenlijk een Best of Telekids op dvd ofzo? Of Pittige Tijden?
Van Telekids is in 1999 een videoband op de markt gebracht met hoogtepunten erop. Die heb ik toendertijd gekocht voor een prikkie bij de Intertoys, maar die is tegenwoordig volgens mij nergens meer te krijgen. Ik weet ook niet of er plannen zijn om die hoogtepunten in de vorm van een dvd op de markt te brengen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:29 schreef vencodark het volgende:
Is er eigenlijk een Best of Telekids op dvd ofzo? Of Pittige Tijden?
[..]
Dat niet, maar die raakt me wel ja. Muziekie doet 't hem he?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:41 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Over reclames gesproken:
Die stuiterballenreclame en dat soort dingen ben ik ook hoogst gevoelig voor, als ik in een emotionele bui ben kan ik daar ook om janken.
Gaaf!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:31 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Nee, wel op video, maar eind dit jaar, na vijf jaar actievoeren, schijnt dan éindelijk Pittige Tijden op dvd te worden uitgebracht!
Was dat op TV?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:26 schreef DeSiever het volgende:
Een koe heeft mij ook eens mishandeld. Toen moest ik ook huilen.
Omdat ik me dan echt zo fucking kapotlach aan die vijand met bolle wangen en een ontzettende magneet als wapenquote:Op zaterdag 2 september 2006 11:27 schreef to_the_loo het volgende:
Tip voor een echte tearjerker van vroeger. Pompy de Robodoll.
Die kun je niet met goed fatsoen kijken.
Die film was gewoonweg deprimerend.quote:Op zaterdag 2 september 2006 02:28 schreef Maisnon het volgende:
En het eind van Requiem for a Dream, damn dat was echt zo heftig, niet moeten janken, maar het kwam in de buurt.
ja heb ik ook gezien, echt kippenvel!! hoe gek en grof hij af en toe ook is, k heb respect voor um!quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:09 schreef DeSiever het volgende:
Hij zong een prachtig liedje voor een doodzieke man, omdat zijn dochter dat verzoek had gedaan..
Ik bij dat stukje van Bindiquote:Op zondag 1 oktober 2006 13:21 schreef Oksel het volgende:
Ik moest huilen bij de begrafenis van Steve.
Bindi?quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:39 schreef DeSiever het volgende:
Ik ook bij Bindi..! Wat een poepie, zeg..
Ik moet altijd al traantje laten als ze video van desbetreffende familie in de bus laten zienquote:Op zondag 1 oktober 2006 19:00 schreef Wolkje het volgende:
Bij de laatste aflevering van extreme home make over (o.i.d.) rolden de tranen wel over m'n wangen, met die meisjes wiens moeder overleden was.
Dat had ik ook bij een andere aflevering ervan laatst, maar ik ging maar even mijn bril poetsen, want ik vond 't een beeeetje overdreven.quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:00 schreef Wolkje het volgende:
Bij de laatste aflevering van extreme home make over (o.i.d.) rolden de tranen wel over m'n wangen, met die meisjes wiens moeder overleden was.
Da's het meervoud van requiem.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:10 schreef DeSiever het volgende:
Wat zijn requia?
Nee, die zijn verzonnen door Mozart, Verdi, Fauré, Brahms en nog wat anderen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:37 schreef DeSiever het volgende:
Zelf verzonnen?
Doe mij maar 'A Girl Called Eddy' en Thomas Dybdahl..
Dat is wel om te janken trouwens..quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:42 schreef wyccie het volgende:
Nee, heb nu de Lama's op staanNog nooit bij hoeven huilen.
Ik neem aan dat jullie deze bedoelen: http://mooiweerdeleeuw.vara.nl/terugkijken.php?id=69&soort=mooiweerquote:Op zondag 1 oktober 2006 16:40 schreef bersenka het volgende:
http://www.vpro.nl/programma/zomergasten/afleveringen/12752471/
edit: oh d8 dat je de herhaling kon kijken, blijkbaar niet![]()
bij uitzending gemist dan?
Juist. Hierbij lopen de tranen toch over je wangen heen. Jaja, ik weet het de media zit er meteen bovenop, maar in essentie............quote:Op vrijdag 8 december 2006 08:35 schreef DeSiever het volgende:
Dat nieuws over Jesse.. ik heb echt heel hard gehuild, maar meer toen ik de krant las..
quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:52 schreef DeSiever het volgende:
Ben je zelf ook zuster dan, scrub_nurse?
ja 19.30u op talpaquote:Op zaterdag 9 december 2006 18:40 schreef DeSiever het volgende:
Is er vanavond nog wat te janken op TV?
Haha, toen ik zag dat er iemand gepost had wist ik dat het een beetje naar aanleiding van the Green Mile weer was. Maarja, ik moest ook huilen, vooral bij dat tumorgenees stukquote:Op zondag 24 december 2006 00:33 schreef Tintaglia het volgende:
grey's anatomy (L) Toen Denny dood ging.
The green mile ( net weer om zitten huilen)
en nog wel véél meer.Ik huil snel om films
Ohh ik vond het einde juist ontroerend, vlak vóór de executie.. moest niet huilen, maar was zó sneu!!quote:Op zondag 24 december 2006 00:38 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Haha, toen ik zag dat er iemand gepost had wist ik dat het een beetje naar aanleiding van the Green Mile weer was. Maarja, ik moest ook huilen, vooral bij dat tumorgenees stuk![]()
Idd, eerder dat stukquote:Op zondag 24 december 2006 00:48 schreef vaudej het volgende:
[..]
Ohh ik vond het einde juist ontroerend, vlak vóór de executie.. moest niet huilen, maar was zó sneu!!
Nou, dat die grote neger dood moet, terweil hij juist goedheid hemzelve is! en dat nota bene de enige mensen die van hem houden, hem dood moeten maken! zó sneu!quote:Op zondag 24 december 2006 01:14 schreef roburt het volgende:
wat vinden jullie precies zo zielig bij the green mile?
Die is al een tijdje niet meer op TV geweest. Toen ik 12 was, kwam hij ieder kwartaal. En iedere keer kijken. Wel samen met m'n papa, anders was het te eng.quote:
Sorry, dat is me allemaal iets te dik aangezet.quote:Op zondag 24 december 2006 11:16 schreef Brighteyes het volgende:
Vanavond vast weer. All you need is love, kerst-edition.![]()
Volschieten bij Flappie gaat wel een beetje ver denk ikquote:Op zondag 24 december 2006 11:48 schreef Brighteyes het volgende:
I know, het ligt er heel dik op, en toch...
Ik schoot gisteren voor de tig-miljoenste keer weer vol bij het horen van Flappie.
quote:Op zondag 24 december 2006 11:43 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Ik moet ook huilen bij sommige sportmomenten. Marianne Vos die in een sprint een Duitse klopt en onverwacht wereldkampioene wordt.. dat is toch prachtig. Een droom komt uit voor zo'n meisje.
Met de Green Mile wordt je dr nog es aan geherinderd dat de wereld idd zo kut kan zijn.quote:Op zondag 24 december 2006 14:40 schreef _Arual_ het volgende:
Gisteren The Green Mile voor de zoveelste keer gezien. En wéér janken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je moeder is m'n broer
quote:Op zondag 24 december 2006 16:41 schreef DeSiever het volgende:
Vraagje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is echt een scene die je raakt inderdaad.. Lieve filmquote:Op maandag 25 december 2006 14:10 schreef scrub_nurse het volgende:
ik heb what's eating opgezet....gilbert heeft arnie net geslagen omdat ie in bad moet voor zn verjaardag![]()
Gebeurde mij ook vaak genoeg bij E.R.quote:Op zondag 24 december 2006 13:00 schreef milagro het volgende:
grey's anatomy is idd goed voor bijna iedere aflevering op zijn minst een brok in de keel , ja
er zijn films geweest waar ik ook echt helemaal los ging en er nog dagen van slag van was, Irréversible bijvoorbeeld, die durf ik dan ook geen tweede keer te zien.
bij Greys is het nog een soort van "effe lekker janken" als je eigen verdriet en verdrietjes eruit, heeeeeeerlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |