Nee, wel op video, maar eind dit jaar, na vijf jaar actievoeren, schijnt dan éindelijk Pittige Tijden op dvd te worden uitgebracht!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:29 schreef vencodark het volgende:
Is er eigenlijk een Best of Telekids op dvd ofzo? Of Pittige Tijden?
Van Telekids is in 1999 een videoband op de markt gebracht met hoogtepunten erop. Die heb ik toendertijd gekocht voor een prikkie bij de Intertoys, maar die is tegenwoordig volgens mij nergens meer te krijgen. Ik weet ook niet of er plannen zijn om die hoogtepunten in de vorm van een dvd op de markt te brengen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:29 schreef vencodark het volgende:
Is er eigenlijk een Best of Telekids op dvd ofzo? Of Pittige Tijden?
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:50 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=S_KgBIV6bY8
Dat niet, maar die raakt me wel ja. Muziekie doet 't hem he?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:41 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Over reclames gesproken:
Die stuiterballenreclame en dat soort dingen ben ik ook hoogst gevoelig voor, als ik in een emotionele bui ben kan ik daar ook om janken.
Gaaf!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:31 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Nee, wel op video, maar eind dit jaar, na vijf jaar actievoeren, schijnt dan éindelijk Pittige Tijden op dvd te worden uitgebracht!
Was dat op TV?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:26 schreef DeSiever het volgende:
Een koe heeft mij ook eens mishandeld. Toen moest ik ook huilen.
Omdat ik me dan echt zo fucking kapotlach aan die vijand met bolle wangen en een ontzettende magneet als wapenquote:Op zaterdag 2 september 2006 11:27 schreef to_the_loo het volgende:
Tip voor een echte tearjerker van vroeger. Pompy de Robodoll.
Die kun je niet met goed fatsoen kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |