again... Guiltyquote:
RAINMANquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:12 schreef Bar_en_Mar het volgende:
bambi dat houd ik niet droog
Meet joe black
Green mile
Rainman
En vele andere films houd ik het niet droog
Het is alleen wat minder dat ie de placenta van zijn baby opeet.quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:37 schreef DeSiever het volgende:
Tom Cruise is sowieso een goed acteur met veel mooie films.
quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:50 schreef Teije het volgende:
[..]
Het is alleen wat minder dat ie de placenta van zijn baby opeet.![]()
Bij die films heb ik ook allemaal gejanktquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:12 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Meet joe black
Green mile
Rainman
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., daar moest ik toch ook even een traantje bij weg pinken.
Maar soms is even goed janken best wel lekker, dat lucht opOverigens voel ik me wel minder stom als ik huil om reality-tv dan om een soap of serie of zo
![]()
en de film dan, als in goblet of fire cedric dood isquote:Op zondag 6 augustus 2006 09:32 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Bij die films heb ik ook allemaal gejankt![]()
Soms als ik een boek lees heb ik het ook. Bij de laatste Harry Potter nog als Perkamentus dood gaat![]()
quote:Op zondag 13 augustus 2006 00:54 schreef Alicey het volgende:
Maar jij bent dan ook groot en sterk heiden6
Say what?quote:Op zondag 13 augustus 2006 00:51 schreef Zwaffel het volgende:
jezus, huilen om een michael bay film
hooguit janken omdat hij zo slecht is
Persoonlijk vind ik het een beetje mietje dat TS te pas en te onpas jankt om geacteerde emoties
- MikeyMo -
Begin er bijna van te huilen, zo mooi!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:17 schreef arneaux het volgende:
[..]
Een Modje die zn fout toegeeft. Hiervoor kun je alleen maar respect hebben.
ik ookquote:Op zondag 13 augustus 2006 00:55 schreef Biancavia het volgende:
Ik moest huilen bij de marathon slotuitzending van Telekids, bij het aller- aller- allerlaatste liedje.
Nog één... één minuut nog voordat ik stop... dat ik kap, dat ik nok....
Door de muziek?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:41 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Over reclames gesproken:
Die stuiterballenreclame en dat soort dingen ben ik ook hoogst gevoelig voor, als ik in een emotionele bui ben kan ik daar ook om janken.
Bambiquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:12 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Meet joe black
Green mile
Rainman
Herkenbaarquote:Op zondag 13 augustus 2006 00:55 schreef Biancavia het volgende:
Ik moest huilen bij de marathon slotuitzending van Telekids, bij het aller- aller- allerlaatste liedje.
http://www.youtube.com/watch?v=S_KgBIV6bY8quote:Op zondag 13 augustus 2006 00:55 schreef Biancavia het volgende:
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:50 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=S_KgBIV6bY8
Telekids is ongeevenaard.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:53 schreef AntonDingeman het volgende:
Véél leuker dan dat Life & Cooking.
dat je een mietje bentquote:
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:29 schreef DeSiever het volgende:
Pedofielen bij Oprah.. weer janken!
http://video.google.com/videoplay?docid=-62685972210640898&q=kwakquote:Op maandag 21 augustus 2006 13:09 schreef Urquhart het volgende:
- Alfred J. Kwak (De aflevering dat de familie van Alfred overreden wordt)
tering da's oudquote:Op maandag 21 augustus 2006 13:13 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
http://video.google.com/videoplay?docid=-62685972210640898&q=kwak
Dat is een tijd geleden dat ik dat gezien heb.quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:13 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
http://video.google.com/videoplay?docid=-62685972210640898&q=kwak
De eerste 4 afleveringen staan op video.google.nl.quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:21 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat is een tijd geleden dat ik dat gezien heb.
ik vond het altijd maar een zwartgallige ondertoon hebben, maar ja, wat wil je met op de achtergrond politieke issues er in verweven en een kraai die adolf hitler moest voorstellen...quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:24 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Zulke tekenfilms worden er tegenwoordig niet meer gemaakt
Die zwartgallige ondertoon herken ik wel. Maar desondanks keek ik er toch altijd met plezier naar, en is het toch een van mijn favoriete tekenfilm series.quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:28 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ik vond het altijd maar een zwartgallige ondertoon hebben, maar ja, wat wil je met op de achtergrond politieke issues er in verweven en een kraai die adolf hitler moest voorstellen...
Niet echt iets wat je verwacht als je een tekenfilmpje voor kids gaat kijken
Dat denk ik nu ook als volwassene. Maar als ik eerlijk ben had ik dat gevoel als kind helemaal niet ... vond het als kind een hele leuke tekenfilm.quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:28 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ik vond het altijd maar een zwartgallige ondertoon hebben, maar ja, wat wil je met op de achtergrond politieke issues er in verweven en een kraai die adolf hitler moest voorstellen...
Niet echt iets wat je verwacht als je een tekenfilmpje voor kids gaat kijken
Idd, ook ik herken die politieke achtergronden nu pas. Als kind-zijnde was het gewoon een leuke tekenfilm.quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:31 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Dat denk ik nu ook als volwassene. Maar als ik eerlijk ben had ik dat gevoel als kind helemaal niet ... vond het als kind een hele leuke tekenfilm.
Alfred kreeg inderdaad een hoop ellende te verwerken, waardoor er meestal wel een somber sfeertje hing. Zo zag ik net weer die scene van Alfred in de gevangenis en Alfred die in de put werd gegooid. Ik weet nog dat ik toendertijd daar ook nogal verdrietig van werd.quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:34 schreef MikeyMo het volgende:
j aik weet niet, dit is voor mij ook alweer 17 jaar geledend at dit voor het eerst werd uitgezonden en ik er naar keek. in het begin keek ik er naar, maar zoals ik zei... er zat zo'n naargeestig sfeertje in. Volgens mij kreeg die alfred ook heel veel ellende te verwerken. dat is wel andere koek als je series a la Transformers gewend bent die 20 minuten lang no brainervermaak bieden waarbij de good guys altijd winnen...
Ik moet nu echt bijna huilenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:50 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Oh, god, straks ga ik weer.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:50 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Dat is echt tenenkrommende emo-tv, daar ga ik eerder vanquote:Op maandag 21 augustus 2006 22:39 schreef coltje87 het volgende:
Oh, ik vergat trouwens Extreme Home makeover, met Ty. Die filmpjes van die families altijd![]()
Ik ook. Elke zaterdagochtend om 7:00 uur je bed uit om voor de tv te zitten. Giechel en goochel, Mevrouw Zuurtje en Pruimpje, Spotlight, Wij Zijn Beter, Ditjes en Datjes, Mega Blubber Power Race, Pittige Tijden en ga zo maar door.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:14 schreef CherryLips het volgende:
ik mis telekids nog elke zaterdagochtend
[..]
jaquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:17 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik ook. Elke zaterdagochtend om 7:00 uur je bed uit om voor de tv te zitten. Giechel en goochel, Mevrouw Zuurtje en Pruimpje, Spotlight, Wij Zijn Beter, Ditjes en Datjes, Mega Blubber Power Race, Pittige Tijden en ga zo maar door.
Idd, ik kan me die meligheid om de vroege zaterdagochtend nog goed voor me halen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
janou ja, 7 uur... zo vroeg was ik er op een gegeven moment niet meer bij
maar er was een keer dat ze bij ditjes en datjes geloof ik aan het klieren waren en door de studio renden en dat irene een keer bijna een vaas op haar hoofd kreeg. en bij giechel en goochel dat het ook allemaal mis ging en dat hele bord omviel
Nee, wel op video, maar eind dit jaar, na vijf jaar actievoeren, schijnt dan éindelijk Pittige Tijden op dvd te worden uitgebracht!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:29 schreef vencodark het volgende:
Is er eigenlijk een Best of Telekids op dvd ofzo? Of Pittige Tijden?
Van Telekids is in 1999 een videoband op de markt gebracht met hoogtepunten erop. Die heb ik toendertijd gekocht voor een prikkie bij de Intertoys, maar die is tegenwoordig volgens mij nergens meer te krijgen. Ik weet ook niet of er plannen zijn om die hoogtepunten in de vorm van een dvd op de markt te brengen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:29 schreef vencodark het volgende:
Is er eigenlijk een Best of Telekids op dvd ofzo? Of Pittige Tijden?
[..]
Dat niet, maar die raakt me wel ja. Muziekie doet 't hem he?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:41 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Over reclames gesproken:
Die stuiterballenreclame en dat soort dingen ben ik ook hoogst gevoelig voor, als ik in een emotionele bui ben kan ik daar ook om janken.
Gaaf!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:31 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Nee, wel op video, maar eind dit jaar, na vijf jaar actievoeren, schijnt dan éindelijk Pittige Tijden op dvd te worden uitgebracht!
Was dat op TV?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:26 schreef DeSiever het volgende:
Een koe heeft mij ook eens mishandeld. Toen moest ik ook huilen.
Omdat ik me dan echt zo fucking kapotlach aan die vijand met bolle wangen en een ontzettende magneet als wapenquote:Op zaterdag 2 september 2006 11:27 schreef to_the_loo het volgende:
Tip voor een echte tearjerker van vroeger. Pompy de Robodoll.
Die kun je niet met goed fatsoen kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |