Vond die daarvoor met die brief ergerquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:10 schreef Nuna het volgende:
Heel soms. Bij die aflevering van ER: On the beach. Toen heb ik toch wel even een traantje weg gepinkt. Dat is die aflevering waar dr. Greene overlijd.
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:00 schreef faberic het volgende:
ik ben een mannetje van 15 jaar.
de enige keer dat ik bijna moest huilen was toen pikachu wegliep.
softiequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:06 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
sorry ik lig in een deuk!! Maaruh on-tpoic.. Guilty as charged
again... Guiltyquote:
RAINMANquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:12 schreef Bar_en_Mar het volgende:
bambi dat houd ik niet droog
Meet joe black
Green mile
Rainman
En vele andere films houd ik het niet droog
Het is alleen wat minder dat ie de placenta van zijn baby opeet.quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:37 schreef DeSiever het volgende:
Tom Cruise is sowieso een goed acteur met veel mooie films.
quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:50 schreef Teije het volgende:
[..]
Het is alleen wat minder dat ie de placenta van zijn baby opeet.![]()
Bij die films heb ik ook allemaal gejanktquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:12 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Meet joe black
Green mile
Rainman
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., daar moest ik toch ook even een traantje bij weg pinken.
Maar soms is even goed janken best wel lekker, dat lucht opOverigens voel ik me wel minder stom als ik huil om reality-tv dan om een soap of serie of zo
![]()
en de film dan, als in goblet of fire cedric dood isquote:Op zondag 6 augustus 2006 09:32 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Bij die films heb ik ook allemaal gejankt![]()
Soms als ik een boek lees heb ik het ook. Bij de laatste Harry Potter nog als Perkamentus dood gaat![]()
quote:Op zondag 13 augustus 2006 00:54 schreef Alicey het volgende:
Maar jij bent dan ook groot en sterk heiden6
Say what?quote:Op zondag 13 augustus 2006 00:51 schreef Zwaffel het volgende:
jezus, huilen om een michael bay film
hooguit janken omdat hij zo slecht is
Persoonlijk vind ik het een beetje mietje dat TS te pas en te onpas jankt om geacteerde emoties
- MikeyMo -
Begin er bijna van te huilen, zo mooi!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:17 schreef arneaux het volgende:
[..]
Een Modje die zn fout toegeeft. Hiervoor kun je alleen maar respect hebben.
ik ookquote:Op zondag 13 augustus 2006 00:55 schreef Biancavia het volgende:
Ik moest huilen bij de marathon slotuitzending van Telekids, bij het aller- aller- allerlaatste liedje.
Nog één... één minuut nog voordat ik stop... dat ik kap, dat ik nok....
Door de muziek?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:41 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Over reclames gesproken:
Die stuiterballenreclame en dat soort dingen ben ik ook hoogst gevoelig voor, als ik in een emotionele bui ben kan ik daar ook om janken.
Bambiquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:12 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Meet joe black
Green mile
Rainman
Herkenbaarquote:Op zondag 13 augustus 2006 00:55 schreef Biancavia het volgende:
Ik moest huilen bij de marathon slotuitzending van Telekids, bij het aller- aller- allerlaatste liedje.
Nog één... één minuut nog voordat ik stop... dat ik kap, dat ik nok....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |