quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:52 schreef DeSiever het volgende:
Ben je zelf ook zuster dan, scrub_nurse?
ja 19.30u op talpaquote:Op zaterdag 9 december 2006 18:40 schreef DeSiever het volgende:
Is er vanavond nog wat te janken op TV?
Haha, toen ik zag dat er iemand gepost had wist ik dat het een beetje naar aanleiding van the Green Mile weer was. Maarja, ik moest ook huilen, vooral bij dat tumorgenees stukquote:Op zondag 24 december 2006 00:33 schreef Tintaglia het volgende:
grey's anatomy (L) Toen Denny dood ging.
The green mile ( net weer om zitten huilen)
en nog wel véél meer.Ik huil snel om films
Ohh ik vond het einde juist ontroerend, vlak vóór de executie.. moest niet huilen, maar was zó sneu!!quote:Op zondag 24 december 2006 00:38 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Haha, toen ik zag dat er iemand gepost had wist ik dat het een beetje naar aanleiding van the Green Mile weer was. Maarja, ik moest ook huilen, vooral bij dat tumorgenees stuk![]()
Idd, eerder dat stukquote:Op zondag 24 december 2006 00:48 schreef vaudej het volgende:
[..]
Ohh ik vond het einde juist ontroerend, vlak vóór de executie.. moest niet huilen, maar was zó sneu!!
Nou, dat die grote neger dood moet, terweil hij juist goedheid hemzelve is! en dat nota bene de enige mensen die van hem houden, hem dood moeten maken! zó sneu!quote:Op zondag 24 december 2006 01:14 schreef roburt het volgende:
wat vinden jullie precies zo zielig bij the green mile?
Die is al een tijdje niet meer op TV geweest. Toen ik 12 was, kwam hij ieder kwartaal. En iedere keer kijken. Wel samen met m'n papa, anders was het te eng.quote:
Sorry, dat is me allemaal iets te dik aangezet.quote:Op zondag 24 december 2006 11:16 schreef Brighteyes het volgende:
Vanavond vast weer. All you need is love, kerst-edition.![]()
Volschieten bij Flappie gaat wel een beetje ver denk ikquote:Op zondag 24 december 2006 11:48 schreef Brighteyes het volgende:
I know, het ligt er heel dik op, en toch...
Ik schoot gisteren voor de tig-miljoenste keer weer vol bij het horen van Flappie.
quote:Op zondag 24 december 2006 11:43 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Ik moet ook huilen bij sommige sportmomenten. Marianne Vos die in een sprint een Duitse klopt en onverwacht wereldkampioene wordt.. dat is toch prachtig. Een droom komt uit voor zo'n meisje.
Met de Green Mile wordt je dr nog es aan geherinderd dat de wereld idd zo kut kan zijn.quote:Op zondag 24 december 2006 14:40 schreef _Arual_ het volgende:
Gisteren The Green Mile voor de zoveelste keer gezien. En wéér janken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je moeder is m'n broer
quote:Op zondag 24 december 2006 16:41 schreef DeSiever het volgende:
Vraagje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is echt een scene die je raakt inderdaad.. Lieve filmquote:Op maandag 25 december 2006 14:10 schreef scrub_nurse het volgende:
ik heb what's eating opgezet....gilbert heeft arnie net geslagen omdat ie in bad moet voor zn verjaardag![]()
Gebeurde mij ook vaak genoeg bij E.R.quote:Op zondag 24 december 2006 13:00 schreef milagro het volgende:
grey's anatomy is idd goed voor bijna iedere aflevering op zijn minst een brok in de keel , ja
er zijn films geweest waar ik ook echt helemaal los ging en er nog dagen van slag van was, Irréversible bijvoorbeeld, die durf ik dan ook geen tweede keer te zien.
bij Greys is het nog een soort van "effe lekker janken" als je eigen verdriet en verdrietjes eruit, heeeeeeerlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |