Met de Green Mile wordt je dr nog es aan geherinderd dat de wereld idd zo kut kan zijn.quote:Op zondag 24 december 2006 14:40 schreef _Arual_ het volgende:
Gisteren The Green Mile voor de zoveelste keer gezien. En wéér janken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je moeder is m'n broer
quote:Op zondag 24 december 2006 16:41 schreef DeSiever het volgende:
Vraagje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is echt een scene die je raakt inderdaad.. Lieve filmquote:Op maandag 25 december 2006 14:10 schreef scrub_nurse het volgende:
ik heb what's eating opgezet....gilbert heeft arnie net geslagen omdat ie in bad moet voor zn verjaardag![]()
Gebeurde mij ook vaak genoeg bij E.R.quote:Op zondag 24 december 2006 13:00 schreef milagro het volgende:
grey's anatomy is idd goed voor bijna iedere aflevering op zijn minst een brok in de keel , ja
er zijn films geweest waar ik ook echt helemaal los ging en er nog dagen van slag van was, Irréversible bijvoorbeeld, die durf ik dan ook geen tweede keer te zien.
bij Greys is het nog een soort van "effe lekker janken" als je eigen verdriet en verdrietjes eruit, heeeeeeerlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |