Indien correct, danquote:Op donderdag 27 juli 2006 17:19 schreef Robocock het volgende:
Omdat de foetus reeds verwijderd is.
Er 300 posts in zaten!quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:19 schreef ItsAllOutThere het volgende:
Ehh en topic was afgesloten omdat???
Heb je al een sms terug gestuurd?quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:25 schreef ItsAllOutThere het volgende:
@ Hostimeister..Jullie?? Nee hoor...
Eet smakelijk en welterusten voor straks.quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:33 schreef ItsAllOutThere het volgende:
Nou.. mijn werkdag zit erop dus ik moet er vandoor anders kom ik het gebouw niet meer uit.. Ik post morgen meer.. Bedankt iedereen voor de reacties.. tot morgen dan maar..
"Even blazen" *pffff, pffrrrtt plats*quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:12 schreef Roellio het volgende:
Even een vraag n.a.v. het eerste topic.
Wie checkt er in vredesnaam een condoom op gaatjes na gebruik![]()
Ik leg er een knoopje in en tief 'm tijdelijk even naast het bed en later in de vuilnisbak. Blazen jullie 'm op ofzo, of hang je 'm even aan de kraan als waterballon?
"Schat, het was heerlijk, ben zo terug, even het condoom checken op gaatjes"
^^quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:34 schreef addictivebeat het volgende:
misschien is ze vreemd gegaan en zwanger geraakt, je bent immers ervan overtuigd dat jij het altijd veilig hebt gedaan.
Nou ... eerder omdat moeder koste wat het koste dat tweede kind wilde, ongeacht wat de mening van de vader in kwestie was.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:43 schreef zatoichi het volgende:
Straks loopt jouw kind rond op de wereld; waarschijnlijk behoorlijk ongelukkig omdat zijn/haar vader het wat onhandig vond om voor een kind te zorgen en liever aan zichzelf dacht....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |