Gefeliciteerd als eerste, tenminste als jullie blij zijn met de zwangerschap.quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:33 schreef ItsAllOutThere het volgende:
Vandaar is mijn vriendin naar het ziekenhuis gegaan omdat er haar verteld was dat ze een operatie moest ondergaan om wat vleesbomen weg te halen. Arts op vakantie dus andere arts die er niet van overtuigd was en een onderzoek heeft laten uitvoeren aangezien ze niet constant pijn had. Wat blijkt nou... ze is zwanger.. al 10 weken.
Hoe is dit mogelijk als er altijd een condoom gebruikt wordt en die ook elke keer gecontroleerd wordt op lekken(niet het geval dus) en ze in die afgelopen 10 weken ook al 2 keer ongesteld is geweest.
Dus condoom vertoonde geen gebrekken en ze is wel gewoon netjes telkens ongesteld geworden.. Afgelopen weekend nog...
Kan dit of mis ik iets??? Even normale reacties please...
De melkboer!quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:33 schreef ItsAllOutThere het volgende:
Kan dit of mis ik iets???
Shit sorryquote:Even normale reacties please...
de arts zei niet dat ze zwanger is van jouquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:33 schreef ItsAllOutThere het volgende:
Vandaar is mijn vriendin naar het ziekenhuis gegaan omdat er haar verteld was dat ze een operatie moest ondergaan om wat vleesbomen weg te halen. Arts op vakantie dus andere arts die er niet van overtuigd was en een onderzoek heeft laten uitvoeren aangezien ze niet constant pijn had. Wat blijkt nou... ze is zwanger.. al 10 weken.
Hoe is dit mogelijk als er altijd een condoom gebruikt wordt en die ook elke keer gecontroleerd wordt op lekken(niet het geval dus) en ze in die afgelopen 10 weken ook al 2 keer ongesteld is geweest.
Dus condoom vertoonde geen gebrekken en ze is wel gewoon netjes telkens ongesteld geworden.. Afgelopen weekend nog...
Kan dit of mis ik iets??? Even normale reacties please...
Het komt heel zelden voor, maar het kan inderdaad gebeuren dat je tijdens de zwangerschap een soort menstruatiecyclus houdt. De menstruatie is dan over het algemeen wel veel minder zwaar dan normaal.quote:ze in die afgelopen 10 weken ook al 2 keer ongesteld is geweest.
Dan kan de arts ook niet zomaar zienquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:42 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
de arts zei niet dat ze zwanger is van jou![]()
nouja, hij vroeg hoe het kon, omdat hij het altijd met condoom had gedaan met 'r. Ik noem enkel een andere mogelijkheidquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:42 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Dan kan de arts ook niet zomaar zientenzij DNA-onderzoekje word gedaan..
Ik ben bang dat het uiteindelijk haar beslissing is, je mag iemand niet dwingen tot abortus/adoptie, als zij beslist de baby te houden dan komt er toch een kindje van jou op deze wereld.quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:39 schreef ItsAllOutThere het volgende:
Oh.. geloof mij als ik zeg dat er niet in de buurt gekomen wordt zonder condoom om dit soort dingen dus te voorkomen.. Tja.. Blij met de zwangerschap.. School aan het afronden, niet van plan en vind mezelf nog te jong. 25 jaar ik en zij 30. Heeft al een meisje, niet helemaal in orde (geestelijk), kan niet werken denkt ze omdat ze het te druk heeft met haar 5 jaar oude meisje en dus uitkering. Maar wel een 2de erbij nemen is in mijn ogen niet het slimste... Probeer niet bot te zijn maar wel realistisch te blijven..
TS zegt toch niks over dwingen?quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:44 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het uiteindelijk haar beslissing is, je mag iemand niet dwingen tot abortus/adoptie, als zij beslist de baby te houden dan komt er toch een kindje van jou op deze wereld.
Hopelijk kom je er uit met zijn tweeën...
Iig succes met deze kwestie.![]()
Waarom niet?quote:
Is de zwangerschap voor jullie allebei niet gewenst? Dan zou ik, gezien de situatie, toch eens de andere opties gaan onderzoeken.quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:45 schreef ItsAllOutThere het volgende:
@ murkie.. Nou nee, anders had ik die condoom net zo goed niet om kunnen doen.
Ah duidelijk..quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:45 schreef ItsAllOutThere het volgende:
@ murkie.. Nou nee, anders had ik die condoom net zo goed niet om kunnen doen.
@ mrcool... Nee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |