abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40232077
Vandaar is mijn vriendin naar het ziekenhuis gegaan omdat er haar verteld was dat ze een operatie moest ondergaan om wat vleesbomen weg te halen. Arts op vakantie dus andere arts die er niet van overtuigd was en een onderzoek heeft laten uitvoeren aangezien ze niet constant pijn had. Wat blijkt nou... ze is zwanger.. al 10 weken.

Hoe is dit mogelijk als er altijd een condoom gebruikt wordt en die ook elke keer gecontroleerd wordt op lekken (niet het geval dus) en ze in die afgelopen 10 weken ook al 2 keer ongesteld is geweest.

Dus condoom vertoonde geen gebrekken en ze is wel gewoon netjes telkens ongesteld geworden.. Afgelopen weekend nog...

Kan dit of mis ik iets??? Even normale reacties please...
  Moderator donderdag 27 juli 2006 @ 11:35:20 #2
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_40232131
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 11:33 schreef ItsAllOutThere het volgende:
Vandaar is mijn vriendin naar het ziekenhuis gegaan omdat er haar verteld was dat ze een operatie moest ondergaan om wat vleesbomen weg te halen. Arts op vakantie dus andere arts die er niet van overtuigd was en een onderzoek heeft laten uitvoeren aangezien ze niet constant pijn had. Wat blijkt nou... ze is zwanger.. al 10 weken.

Hoe is dit mogelijk als er altijd een condoom gebruikt wordt en die ook elke keer gecontroleerd wordt op lekken (niet het geval dus) en ze in die afgelopen 10 weken ook al 2 keer ongesteld is geweest.

Dus condoom vertoonde geen gebrekken en ze is wel gewoon netjes telkens ongesteld geworden.. Afgelopen weekend nog...

Gefeliciteerd als eerste, tenminste als jullie blij zijn met de zwangerschap.
Het schijnt inderdaad voor te kunnen komen
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  donderdag 27 juli 2006 @ 11:35:50 #3
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_40232146
In principe is wat voorvocht al voldoende, dus als je daar in de buurt bent geweest zonder condoom kan het theoretisch al raak zijn.

Oh ja, gefeliciteerd!
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
pi_40232187
quote:
Kan dit of mis ik iets???
De melkboer!
quote:
Even normale reacties please...
Shit sorry
pi_40232192
quote:

Kan dit of mis ik iets???
Dat ze een andere lover heeft
Lurf is the message and the message is Lurf
  donderdag 27 juli 2006 @ 11:38:33 #6
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_40232231
Heel soms komt het voor dat vrouwen gewoon ongesteld worden terwijl ze zwanger zijn. En condooms zijn ook niet 100% betrouwbaar.
  donderdag 27 juli 2006 @ 11:39:05 #7
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_40232251
Het kan idd, dan heet het niet ongesteldheid maar spotten, bloedverlies tijdens zwangerschap is niet vreemd maar je moet wel laten controleren of het echt spotten is.
Je kunt ook zwanger worden van voorvocht, als je dus iets te lang wacht met omdoen en het komt via de handen van je vriend aan de buitenkant van het condoom is er een hele kleine kans dat het raak is.
Edit: jouw vriendin, eerst lezen Karin.
Wel sneu om er op deze manier achter te komen....
be nice or go away
pi_40232255
Oh.. geloof mij als ik zeg dat er niet in de buurt gekomen wordt zonder condoom om dit soort dingen dus te voorkomen.. Tja.. Blij met de zwangerschap.. School aan het afronden, niet van plan en vind mezelf nog te jong. 25 jaar ik en zij 30. Heeft al een meisje, niet helemaal in orde (geestelijk), kan niet werken denkt ze omdat ze het te druk heeft met haar 5 jaar oude meisje en dus uitkering. Maar wel een 2de erbij nemen is in mijn ogen niet het slimste... Probeer niet bot te zijn maar wel realistisch te blijven..
  donderdag 27 juli 2006 @ 11:39:32 #9
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_40232271
Ach jee, een kloon
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 27 juli 2006 @ 11:40:00 #10
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_40232286
Condoom checken op lekken, voor of na gebruik?
Hoop erna, anders zou dat inderdaad de zwangerschap kunnen verklaren...
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_40232305
Stabiele relatie hebben wij absoluut niet... Constant ruzie omdat ik gewoon geen of te weinig tijd heb. Stage/school en ook nog eens werken want ik ga niet met mijn handje omhoog staan wachten op een donatie..
pi_40232329
erna checken
  donderdag 27 juli 2006 @ 11:42:16 #13
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_40232365
Gefeliciteerd!

Ik heb overigens ook wel gehoord dat dat inderdaad soms voor kan komen dat vrouwen gewoon menstrueren terwijl ze zwanger zijn.. En hoe controleer jij condooms op lekjes? Piepkleine gaatje kunnen genoeg zijn voor sperma, maar te klein voor het oog.. Weet niet welk merk je hebt gebruikt, maar Durex condooms worden in ieder geval goed getest, waardoor de kans kleiner is dat hij lekt mits je hem niet beschadigt..

Maar is de zwangerschap gewenst? Want dan is het natuurlijk fantastisch nieuws.. (als het van jullie samen is )
pi_40232366
quote:

de arts zei niet dat ze zwanger is van jou
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_40232370
quote:
ze in die afgelopen 10 weken ook al 2 keer ongesteld is geweest.
Het komt heel zelden voor, maar het kan inderdaad gebeuren dat je tijdens de zwangerschap een soort menstruatiecyclus houdt. De menstruatie is dan over het algemeen wel veel minder zwaar dan normaal.
It's hard to tell that the world we live in is either a reality or a dream.
  donderdag 27 juli 2006 @ 11:42:48 #16
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_40232380
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 11:42 schreef ikbeneenkiwi het volgende:

[..]

de arts zei niet dat ze zwanger is van jou
Dan kan de arts ook niet zomaar zien tenzij DNA-onderzoekje word gedaan..
pi_40232402
Slikt ze de pil?
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_40232425
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 11:42 schreef MuRKie het volgende:

[..]

Dan kan de arts ook niet zomaar zien tenzij DNA-onderzoekje word gedaan..
nouja, hij vroeg hoe het kon, omdat hij het altijd met condoom had gedaan met 'r. Ik noem enkel een andere mogelijkheid
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
  donderdag 27 juli 2006 @ 11:44:02 #19
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_40232429
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 11:39 schreef ItsAllOutThere het volgende:
Oh.. geloof mij als ik zeg dat er niet in de buurt gekomen wordt zonder condoom om dit soort dingen dus te voorkomen.. Tja.. Blij met de zwangerschap.. School aan het afronden, niet van plan en vind mezelf nog te jong. 25 jaar ik en zij 30. Heeft al een meisje, niet helemaal in orde (geestelijk), kan niet werken denkt ze omdat ze het te druk heeft met haar 5 jaar oude meisje en dus uitkering. Maar wel een 2de erbij nemen is in mijn ogen niet het slimste... Probeer niet bot te zijn maar wel realistisch te blijven..
Ik ben bang dat het uiteindelijk haar beslissing is, je mag iemand niet dwingen tot abortus/adoptie, als zij beslist de baby te houden dan komt er toch een kindje van jou op deze wereld.
Hopelijk kom je er uit met zijn tweeën...
Iig succes met deze kwestie.
be nice or go away
pi_40232494
@ murkie.. Nou nee, anders had ik die condoom net zo goed niet om kunnen doen.
@ mrcool... Nee
pi_40232528
Mijn broer heeft een vriendin die is geboren uit 2 gesteriliseerde ouders, wat is er nog wel 100% betrouwbaar?
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  donderdag 27 juli 2006 @ 11:46:44 #22
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_40232534
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 11:44 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Ik ben bang dat het uiteindelijk haar beslissing is, je mag iemand niet dwingen tot abortus/adoptie, als zij beslist de baby te houden dan komt er toch een kindje van jou op deze wereld.
Hopelijk kom je er uit met zijn tweeën...
Iig succes met deze kwestie.
TS zegt toch niks over dwingen?
pi_40232551
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 11:45 schreef ItsAllOutThere het volgende:

@ mrcool... Nee
Waarom niet?
  donderdag 27 juli 2006 @ 11:47:33 #24
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_40232563
quote:
Is de zwangerschap voor jullie allebei niet gewenst? Dan zou ik, gezien de situatie, toch eens de andere opties gaan onderzoeken.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 27 juli 2006 @ 11:47:58 #25
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_40232575
quote:
@ mrcool... Nee
Ah duidelijk..

[edit] verkeerde interpretatie [/edit]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')