abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 augustus 2006 @ 00:13:16 #121
24360 Xtinction
Shaolin Kempo
pi_40437031
quote:
cocky and funny? ben je de pickup guide aan het lezen of zo. dan kan ik je vast verklappen dat daar een grote berg onzin wordt verkondigd.
Oh? vertel jij mij eens wat daar niet aan klopt? Ik ken een aantal mensen op deze fora die zich op die manier weten te gedragen, en dat zijn toevallig (?) ook de mensen die bakken vol meiden krijgen...
pi_40437050
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 00:13 schreef Xtinction het volgende:

[..]

Oh? vertel jij mij eens wat daar niet aan klopt? Ik ken een aantal mensen op deze fora die zich op die manier weten te gedragen, en dat zijn toevallig (?) ook de mensen die bakken vol meiden krijgen...

het blijft een forum hoe weet jij nou wie de meiden krijgt
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
  donderdag 3 augustus 2006 @ 00:15:20 #123
24360 Xtinction
Shaolin Kempo
pi_40437075
Kastanova...
pi_40437147
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 00:15 schreef Xtinction het volgende:
Kastanova...
nou die vind ik alles behalve grappig
arrogant wel ja
maar hij kan het niet eens hebben

ik vind een voorbeeld trouwens sowieso magertjes maja
  donderdag 3 augustus 2006 @ 00:17:39 #125
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_40437149
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 00:15 schreef Xtinction het volgende:
Kastanova...

Ik denk dat je kastanova met de suggestie dat hij dat aan een boekje te danken heeft, zwaar beledigt ...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_40437252
Idd, de viva is een tijdschrift.
  donderdag 3 augustus 2006 @ 00:22:30 #127
24360 Xtinction
Shaolin Kempo
pi_40437267
Waar zeg ik dat Copy? help me ff want ik kan het niet terugvinden....

Wat ik zeg is dat hij zich voor een groot deel zo gedraagt als in die "guide" beschreven wordt. Wie ermee begon laat ik in het midden...

(Overigens mist hij de "funny" een beetje in zijn posts, maar de verkondiging dat die dating guide van Deangelo op vele punten niet zou kloppen, daar twijfel ik aan, het is dus lichtelijk offtopic )
pi_40437361
Iemand roept dat de pickup guide een boekje is met een hoop onzin erin. Jij bestrijdt die mening met de opmerking dat er mensen zijn die zich op die manier (kennelijk de manier zoals het boekje propageert) gedragen en die daar wel degelijk succes mee hebben bij het andere geslacht, en je noemt als voorbeeld Kastanova. Dan is daarmee toch wel de hardnekkige schijn gewekt dat Kastanova zijn succes aan dat boekje te danken heeft. Als je dat niet wilde suggereren, moet je je nauwkeuriger uitdrukken.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  donderdag 3 augustus 2006 @ 00:27:43 #129
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_40437402
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 00:22 schreef Xtinction het volgende:
Waar zeg ik dat Copy? help me ff want ik kan het niet terugvinden....
Vandaar dat mijn woordkeuze viel op suggestie .
  donderdag 3 augustus 2006 @ 00:28:39 #130
108862 a-child-in-chains
weight of the world is a bitch
pi_40437418
Kan zijn dat "cocky & funny" idd. alleen betrekking heeft op het versierspel.
Maar ik dacht aanvankelijk dat het een algemeen engelse term was voor "het leuk en gevat zijn"
Maarja, mijn topic en mijn vraag hebben niks te maken (niet veel althans) met versiertrucs
of tips om meisjes te versieren

Maar dat geeft niet. Alle commentaar is welkom.
Alleen mensen met liefde in hun leven groeien voorspoedig en worden sterker.
No room for the unlucky.
pi_40437482
Sorry mensen, maar ik lees geen boeken .

Ik wórd echter wel door veel mensen gelezen...

1+1=2

Plagiaat .
I was an atheist until I realized I was God
  donderdag 3 augustus 2006 @ 00:32:05 #132
24360 Xtinction
Shaolin Kempo
pi_40437497
Ah overheengelezen, mijn excuses. Vond mijn post niet echt oorzaak-gevolg aangeven though, manier van interpretatie denk ik. Wat ik dus wil zeggen is dat het boekje een manier van gedragen beschrijft dat succesvol gebleken is in vele gevallen, waaronder onze welbekende Kasta, waarmee ik dus niet wil suggereren dat deze mensen het boekje ter hulp hebben gehad.

zo.. duidelijk nu?

Kan TS btw ff aangeven of hij "double your dating" van Deangelo inderdaad heeft gelezen of niet?
pi_40437533
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 00:32 schreef Xtinction het volgende:
Ah overheengelezen, mijn excuses. Vond mijn post niet echt oorzaak-gevolg aangeven though, manier van interpretatie denk ik. Wat ik dus wil zeggen is dat het boekje een manier van gedragen beschrijft dat succesvol gebleken is in vele gevallen, waaronder onze welbekende Kasta, waarmee ik dus niet wil suggereren dat deze mensen het boekje ter hulp hebben gehad.

zo.. duidelijk nu?
nee je zegt dat ie volgens jou cockey en funny is om daarna te zeggen dat ie volgens jou het funny toch nogal mist

waarom begon je dan uberhaubt over hem??
naja
  donderdag 3 augustus 2006 @ 00:37:37 #134
24360 Xtinction
Shaolin Kempo
pi_40437625
quote:
cocky and funny? ben je de pickup guide aan het lezen of zo. dan kan ik je vast verklappen dat daar een grote berg onzin wordt verkondigd.
Op die post reageerde ik, een post die dus verkondigd dat de guide "vol staat met onzin"

Please end this very very silly discussion...
pi_40437717
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 00:37 schreef Xtinction het volgende:

[..]

Op die post reageerde ik, een post die dus verkondigd dat de guide "vol staat met onzin"

Please end this very very silly discussion...
sorry hoor ik vroeg me gewoon af waarom je kasta er aan zn haren bij sleepte
en ik vond je onduidelijk en met mij vele andere dus vroeg ik om opheldering maar blijkbaar is dat discussie tegenwoordig...

naja ik ga toch slapen
  donderdag 3 augustus 2006 @ 00:44:48 #136
108862 a-child-in-chains
pi_40437831
en jij ook veel plezier morgen in disney en de reis ernaartoe ik hoop dat je veel plezier beleeft groetjes en slaap lekker
No room for the unlucky.
  donderdag 3 augustus 2006 @ 00:47:45 #137
24360 Xtinction
Shaolin Kempo
pi_40437898
Kan TS btw ff aangeven of hij "double your dating" van Deangelo inderdaad heeft gelezen of niet?

ik herhaal maar ff
  donderdag 3 augustus 2006 @ 00:59:05 #138
108862 a-child-in-chains
pi_40438165
nee, ik weet eigenlijk niet waar je over hebt.
Is het een interessant boek? En waarom zegt iemand dat er veel onzin in staat?
Kan die ook ff toelichten?
No room for the unlucky.
pi_40442804
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 00:27 schreef Copycat het volgende:

[..]

Vandaar dat mijn woordkeuze viel op suggestie .
Anders verneuk je mijn post even. Haal hem dan helemaal weg ofzo.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  donderdag 3 augustus 2006 @ 10:34:42 #140
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_40442837
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 10:33 schreef heiden6 het volgende:

Anders verneuk je mijn post even. Haal hem dan helemaal weg ofzo.
Dat verneuken deed je toch echt zelf met die belachelijke 'uitsmijter'.
Verder hierover discussiëren in R&P Feedback.
  donderdag 3 augustus 2006 @ 12:25:38 #141
104219 Maeksy
an·ti·held (de ~ (m.))
pi_40446248
Of 'Cocky & funny' nu enkel betrekking heeft op het versieren van vrouwen of dat het een stijl van humor is die je altijd toe kan passen, maakt in mijn ogen geen verschil.
Ik blijf er bij dat humor vooral van jezelf moet blijven, het belangrijk is om voort te borduren op je eigen kwaliteiten en het niet als truukje moet gebruiken om bij mensen in de smaak te vallen.
De vriendengroep die je probeert te imponeren of het meisje dat je aan het versieren bent, zal op korte of lange termijn toch doorkrijgen dat het maar een façade is.

Natuurlijk kan een boek je helpen dingen te ontdekken of te oefenen, misschien zelfs je manier van denken beïnvloeoden. Maar als je zoiets als een bijbel uit je hoofd gaat leren, val je aan het eind van de rit, als al je aangeleerde grappen op zijn, alsnog door de mand.

Vergeet niet dat humor naast creativiteit ook put uit onvoorspelbaarheid. 10 keer met dezelfde soort grap komen in een bepaalde situatie gaat ook vervelen, hoe goed de grap in principe ook is. Net als wat mn moeder altijd tegen me zei: één keer is leuk, twee keer gaat nog, maar drie keer is strontvervelend.
Een boek als inspiratie gebruiken is niets mis mee, een cabaretier als inspiratie gebruiken evenmin. Maar uiteindelijk gaat het er om dat je die inspiratie omvormt tot iets dat van jou is en wat bij je past. Doordat je het je eigen maakt en het als het ware een verlengstuk word van jouw ideeën en overtuigingen, wordt de humor onvoorspelbaar en dus een stuk leuker en bruikbaarder.
[i]Jah, 't gaat goed; ik slaap goed.
Ik sta paraat wanneer je m'n naam roept.
Ik doe m'n dans, zoek de balans.
Ik doe m'n dans, zoek de balans.[/i]
pi_40446397
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 19:36 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Een paar maanden terug werd een nieuwe collega boos, nadat ik een of andere opmerking maakte in de trant van 'als je hem een banaan geeft, probeert hij er ook mee te bellen'. Naar aanleiding van iets wat er gebeurde, weet het niet meer precies.

Anyway, hij was dus pislink omdat hij dacht dat het een racistische opmerking betrof. Surinamer, banaan... ik had niet eens een link gelegd en vroeg me af waarom hij zo boos was. Toen kwam de aap uit de mouw. Ik legde uit dat dit niet de bedoeling was, en dat ik absoluut geen racist ben, en daarmee was het afgedaan.

<EDIT>
  donderdag 3 augustus 2006 @ 13:02:28 #143
146230 Liewec
70's movies rule
pi_40447410
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 00:59 schreef a-child-in-chains het volgende:
nee, ik weet eigenlijk niet waar je over hebt.
Is het een interessant boek? En waarom zegt iemand dat er veel onzin in staat?
Kan die ook ff toelichten?
'T is een boek (of eigenlijk meerdere boeken) van een Amerikaan die tips geeft voor mannen die geen succes hebben in hun dating-leven, specifiek voor mannen die vaak 'te lief' worden gevonden e.d.

Het is erg Amerikaans, en er staan vooral heel veel dingen in die kort door de bocht zijn, maar ik vond het zelf wel interessant om te lezen... Ik kreeg wel meer een idee wat ik vroegâh 'fout' deed, o.a. mezelf naar een leuk meisje anders (lees: slijmen) gedragen dan naar vrienden. Dat wist ik natuurlijk eigenlijk al wel...

Een fout zou wel zijn om het heel letterlijk te nemen, je moet het denk ik niet lezen als absolute waarheid... Iedere man en iedere vrouw is anders, maar zeker als je het idee hebt dat je vaak geen succes hebt bij meisjes omdat ze je als 'broertje' zien, of 'te waardevol als vriend', of iets in die hoek, dan kan dit boek wel wat tips opleveren om dat te veranderen.
People come up to me and say, "What's wrong?" "Nothing." "Well, it takes more energy to frown than it does to smile." "Yeah, you know it takes more energy to point that out than it does to leave me alone?"
pi_40451152
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 23:14 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Hoe bevalt het, dat puberale vakkenvullen?
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 11:21:02 #145
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_40474411
quote:
Op maandag 31 juli 2006 14:44 schreef partyyboyy het volgende:
Zo wordt je geboren.
Helaas voor jou, mate!
1 van de weinige gave's die ik heb
Goede zelfspot erbij maakt het compleet
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 09:20:03 #146
152970 Halve_Haan
ode aan de hoogvliegers
pi_40599833
volgens mij is het ook een combinatie van aanleg & training. Probeer in eerste instantie in veilige omgeving (ouders, broer, zus, beste vriend(en) grapje te maken. Hoe meer hoe liever (they will be annoyed, maar bedenk dat het voor het goede doel is, laat je niet ontmoedigen). Oja! omgaan met grappige mensen helpt ook ENORM. zoek iemand die de grappenmaker in jou naar boven haalt! Dit kan goed via het Listen-and-Learn-principe.

Je kunt redelijk snel leren wat voor dingen "echt leuk" zijn en wat voor grapjes "jouw stijl" zijn.

Ik ben zelf meer van de spitsvondige taalconstructies... en zelfspot doet het ook altijd goed. Pas daar trouwens wel wat mee op. Als ik date verval ik heel snel ik zelfspot en dat is niet zo'n goeie PR. Maar over het algemeen helpt het dan wel weer enorm als je dat erbij vermeldt.

Ik ben overigens een vrouw. Ik vind het enorm uitmaken wat je als vrouw leuk kunt doen, en wat als man. Als man heb je meer ruimte. Je kunt wat grover in de mond zijn. Voor een vrouw wordt dat al snel ordinair. Vrouwen moeten het meer hebben van hun scherpte denk ik. En scherpte is een kwestie van blijven slijpen
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 12:11:25 #147
146483 Sunaebo
Relslet 2de klas
pi_40604398
quote:
Op zondag 30 juli 2006 21:40 schreef Maethor_Veleg het volgende:
t is een gave!

Ik zelf persoonlijk zeg niet veel en opeens komt er een doordachte zwarte cynische grap uit mijn hoek die iedereen wel leuk vind. Iik denk dat humor niet valt aan te leren maar meer een
kwestie van je karakter qua smaak, persoonlijkheid en vooral je visie op het levenpessimist, optimist etc etc is.

Als je geforceerd leuk wil zijn dan ga je finaal op je bek, je zegt elke mogelijke grap die bij je opkomt
en iedereen begint dat na verloop van tijd zat te worden, je zal merken dat niemand je grappen leuk vind en zal steeds vaker proberen leuk te zijn totdat je dus op je bek gaat.
Look at people, Judge them all, judge them all before they judge us.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 12:13:33 #148
146483 Sunaebo
Relslet 2de klas
pi_40604454
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 09:20 schreef Halve_Haan het volgende:
Ik ben zelf meer van de spitsvondige taalconstructies... en zelfspot doet het ook altijd goed. Pas daar trouwens wel wat mee op. Als ik date verval ik heel snel ik zelfspot en dat is niet zo'n goeie PR. Maar over het algemeen helpt het dan wel weer enorm als je dat erbij vermeldt.
Zeker weten waar.

Bij mij denkt iedereen nu dus dat ik een minderwaardigheidscomplex heb door mijn (overmatige) zelfspot
Look at people, Judge them all, judge them all before they judge us.
  PR/Manusje van alles dinsdag 8 augustus 2006 @ 12:18:04 #149
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_40604594
Tjah zoals al zovaak gezegd is je hebt het in je of je hebt maar een beetje in je. Ik heb het toevallig wel
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 15:23:15 #150
104219 Maeksy
an·ti·held (de ~ (m.))
pi_40610525
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 12:13 schreef Sunaebo het volgende:

[..]

Zeker weten waar.

Bij mij denkt iedereen nu dus dat ik een minderwaardigheidscomplex heb door mijn (overmatige) zelfspot
Herkenbaar

Ik heb het leren compenseren door zo af en toe glashard vol te houden dat ik almachtig en alwetend ben.

"God man!"
"Zeg het eens, mijn zoon."
[i]Jah, 't gaat goed; ik slaap goed.
Ik sta paraat wanneer je m'n naam roept.
Ik doe m'n dans, zoek de balans.
Ik doe m'n dans, zoek de balans.[/i]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')