Oh? vertel jij mij eens wat daar niet aan klopt? Ik ken een aantal mensen op deze fora die zich op die manier weten te gedragen, en dat zijn toevallig (?) ook de mensen die bakken vol meiden krijgen...quote:cocky and funny? ben je de pickup guide aan het lezen of zo. dan kan ik je vast verklappen dat daar een grote berg onzin wordt verkondigd.
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:13 schreef Xtinction het volgende:
[..]
Oh? vertel jij mij eens wat daar niet aan klopt? Ik ken een aantal mensen op deze fora die zich op die manier weten te gedragen, en dat zijn toevallig (?) ook de mensen die bakken vol meiden krijgen...
nou die vind ik alles behalve grappigquote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:15 schreef Xtinction het volgende:
Kastanova...
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:15 schreef Xtinction het volgende:
Kastanova...
Vandaar dat mijn woordkeuze viel op suggestiequote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:22 schreef Xtinction het volgende:
Waar zeg ik dat Copy? help me ff want ik kan het niet terugvinden....
nee je zegt dat ie volgens jou cockey en funny is om daarna te zeggen dat ie volgens jou het funny toch nogal mistquote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:32 schreef Xtinction het volgende:
Ah overheengelezen, mijn excuses. Vond mijn post niet echt oorzaak-gevolg aangeven though, manier van interpretatie denk ik. Wat ik dus wil zeggen is dat het boekje een manier van gedragen beschrijft dat succesvol gebleken is in vele gevallen, waaronder onze welbekende Kasta, waarmee ik dus niet wil suggereren dat deze mensen het boekje ter hulp hebben gehad.
zo.. duidelijk nu?
Op die post reageerde ik, een post die dus verkondigd dat de guide "vol staat met onzin"quote:cocky and funny? ben je de pickup guide aan het lezen of zo. dan kan ik je vast verklappen dat daar een grote berg onzin wordt verkondigd.
sorry hoor ik vroeg me gewoon af waarom je kasta er aan zn haren bij sleeptequote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:37 schreef Xtinction het volgende:
[..]
Op die post reageerde ik, een post die dus verkondigd dat de guide "vol staat met onzin"
Please end this very very silly discussion...
Anders verneuk je mijn post even. Haal hem dan helemaal weg ofzo.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vandaar dat mijn woordkeuze viel op suggestie.
Dat verneuken deed je toch echt zelf met die belachelijke 'uitsmijter'.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:33 schreef heiden6 het volgende:
Anders verneuk je mijn post even. Haal hem dan helemaal weg ofzo.![]()
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:36 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Een paar maanden terug werd een nieuwe collega boos, nadat ik een of andere opmerking maakte in de trant van 'als je hem een banaan geeft, probeert hij er ook mee te bellen'. Naar aanleiding van iets wat er gebeurde, weet het niet meer precies.
Anyway, hij was dus pislink omdat hij dacht dat het een racistische opmerking betrof. Surinamer, banaan... ik had niet eens een link gelegd en vroeg me af waarom hij zo boos was. Toen kwam de aap uit de mouw. Ik legde uit dat dit niet de bedoeling was, en dat ik absoluut geen racist ben, en daarmee was het afgedaan.
<EDIT>
'T is een boek (of eigenlijk meerdere boeken) van een Amerikaan die tips geeft voor mannen die geen succes hebben in hun dating-leven, specifiek voor mannen die vaak 'te lief' worden gevonden e.d.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:59 schreef a-child-in-chains het volgende:
nee, ik weet eigenlijk niet waar je over hebt.
Is het een interessant boek? En waarom zegt iemand dat er veel onzin in staat?
Kan die ook ff toelichten?
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:14 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Hoe bevalt het, dat puberale vakkenvullen?
1 van de weinige gave's die ik hebquote:Op maandag 31 juli 2006 14:44 schreef partyyboyy het volgende:
Zo wordt je geboren.
Helaas voor jou, mate!
quote:Op zondag 30 juli 2006 21:40 schreef Maethor_Veleg het volgende:
t is een gave!
Zeker weten waar.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:20 schreef Halve_Haan het volgende:
Ik ben zelf meer van de spitsvondige taalconstructies... en zelfspot doet het ook altijd goed. Pas daar trouwens wel wat mee op. Als ik date verval ik heel snel ik zelfspot en dat is niet zo'n goeie PR. Maar over het algemeen helpt het dan wel weer enorm als je dat erbij vermeldt.
Herkenbaarquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:13 schreef Sunaebo het volgende:
[..]
Zeker weten waar.
Bij mij denkt iedereen nu dus dat ik een minderwaardigheidscomplex heb door mijn (overmatige) zelfspot![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |