abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 31 juli 2006 @ 15:41:30 #51
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_40354389
cocky and funny betekend niet anderen belachelijk maken.

het is eigenlijk overdreven zelf verzekerd of arrogant doen maar op een grappige manier waardoor iedereen weet dat je het niet echt serieus meent.

voorbeeld

teveel cocky, te weinig funny:
ik heb 3 huizen, 2 in Spanje. ik heb ook een jacht en een Ferrari. hoeveel verdien je? ik verdien 120.000.

teveel funny, te weinig cocky:
hahaha stel je voor dat je 20 huizen hebt en 12 Porsches hahah en 5 bij-wijven en 9 butlers die je op je wenken bedienen en prive feestjes met P Diddy. lololol

cocky and funny:

kom mee naar m'n huis. welk huis wil je? m'n villa in Tenerife heeft heeft 3 butlers geven gratis voetmassages . hmm oh nee wacht, dat huis wordt verbouwd. laten we maar naar m'n rijtjes huis gaan om de hoek. ook leuk toch

Het gaat er even niet om of je het grappig vind of niet. het gaat er om of je snapt wat de verschillen zijn. het eerste voorbeeld is veels te serieus en arrogant. het tweede voorbeeld is veel te overdreven en hij probeert te grappig te zijn. het derde voorbeeld is ietswat arrogant, speels maar ook duidelijk niet serieus. gewoon leuk dus.
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
  FOK!Fotograaf maandag 31 juli 2006 @ 15:47:37 #52
18921 freud
Who's John Galt?
pi_40354570
Ik denk niet dat het iets is wat je kan leren, sorry. Als je het niet hebt, maar wel gaat doen, dan is het voor een aantal mensen zoooo doorzichtig.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
  maandag 31 juli 2006 @ 16:30:56 #53
13354 Boeman
Ik was jarig.
pi_40355715
Ik ben wel vrij 'gevat' .
Ik praat veel, en dat bevat een hoog gehalte van grappige/gevatte opmerkingen. Ik ben overigens niet de degene die dat bepaalt, maar als de omgeving telkens weer moet lachen, tsja, dan zou het wel grappig zijn .

Altijd al geweest trouwens, maar volgens mij kun je geen tips geven mbt grappig zijn. Je moet spontaan en communicatief zijn, en dan komt het er wel uit. Ad-rem is het goede woord denk ik .
[i]deze ruimte is te huur[/i]
  maandag 31 juli 2006 @ 16:37:33 #54
11682 Moonah
Jolie femme
pi_40355917
quote:
Op maandag 31 juli 2006 13:53 schreef Duiveltja het volgende:
Humor kan je niet aanleren.
Precies.
En als je al niet lekker in je vel zit, zoals TS (tenminste, ik 'ken' hem niet anders dan ongelukkig en gefrustreerd... ) denk ik dat je al helemaal niet geforceerd moet gaan proberen grappig te zijn.
Het klopt dan niet, komt niet over. Of je krijgt van die hele zwarte, afgunstige 'humor'. Nou, da's lachen zeg.
Dus tja, wat saai, maar ik denk echt hoe beter je in je vel zit, hoe makkelijker de humor naar boven komt.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  maandag 31 juli 2006 @ 16:39:10 #55
11682 Moonah
Jolie femme
pi_40355967
Oh, ik zelf ben trouwens vrij gevat over het algemeen. Maar dat heeft dus ook een keerzijde, het kan nogal eens bot overkomen. Of soms maak ik een grap en zit ik in mijn eentje te lachen.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_40356170
quote:
Op maandag 31 juli 2006 16:30 schreef Boeman het volgende:
Ik ben wel vrij 'gevat' .
Ik praat veel, en dat bevat een hoog gehalte van grappige/gevatte opmerkingen. Ik ben overigens niet de degene die dat bepaalt, maar als de omgeving telkens weer moet lachen, tsja, dan zou het wel grappig zijn .

Altijd al geweest trouwens, maar volgens mij kun je geen tips geven mbt grappig zijn. Je moet spontaan en communicatief zijn, en dan komt het er wel uit. Ad-rem is het goede woord denk ik .
Ik kom ook heel erg vaak gevat uit de hoek, zonder er zelf echt om te moeten lachen Daarentegen ben ik niet echt iemand die veel praat, ligt ook wel aan de groep enzo...
  maandag 31 juli 2006 @ 16:45:41 #57
104219 Maeksy
an·ti·held (de ~ (m.))
pi_40356189
quote:
Op maandag 31 juli 2006 16:30 schreef Boeman het volgende:
Je moet spontaan en communicatief zijn, en dan komt het er wel uit. Ad-rem is het goede woord denk ik .
Ad Rem, die ken ik wel. Die woont hier om de hoek.

OT:
Ik ben het met je eens, hoe je dingen verwoord is een grote factor in of het grappig is ja of te nee. Daarnaast is timing, en daarmee spontaniteit, zeker van belang. Om een opmerking grappig te maken, zul jij het als eerste moeten bedenken en hiermee is soms wat haast bij gepaard.
Verwoording en snel denken zijn overigens wel weer beide dingen die je kan aanleren/oefenen.

Ikzelf ben ook al vanaf heel jongs af aan in staat geweest om mensen aan het lachen te maken. Ten koste van anderen, maar ook vaak van ten koste van mezelf (zelfspot ftw). Ik ervaar het zelf als een soort kronkel in mn denken die razendsnel allerlei scenarios langsgaat, waarna ik de "leukste" dr uit kiest.
Een soort america's funniest home videos, maar dan sneller... en binnen in mn hoofd.
[i]Jah, 't gaat goed; ik slaap goed.
Ik sta paraat wanneer je m'n naam roept.
Ik doe m'n dans, zoek de balans.
Ik doe m'n dans, zoek de balans.[/i]
  maandag 31 juli 2006 @ 16:54:49 #58
104219 Maeksy
an·ti·held (de ~ (m.))
pi_40356487
quote:
Op maandag 31 juli 2006 16:39 schreef Moonah het volgende:
Oh, ik zelf ben trouwens vrij gevat over het algemeen. Maar dat heeft dus ook een keerzijde, het kan nogal eens bot overkomen. Of soms maak ik een grap en zit ik in mijn eentje te lachen.
Hahaha, dat is erg herkenbaar!
Gebeurt vaak dat ik er wat uit flap en er zelf het hardste om lach. Moet af en toe ook kunnen vind ik.

En de keerzijde is er zeker. Je kan niet grappig zijn zonder af en toe ook es iemand af te schrikken.
Lomp of bot overkomen als men niet goed weet hoe 't bedoeld is, kan dat zeker in het verkeerde keelgat schieten.
  maandag 31 juli 2006 @ 17:19:29 #59
129276 GSi
Sluit af met een hekje.
pi_40357153
Ik zeg soms dingen zonder er bij na te denken.. veelal woordgrappen

Voorbeeldje, ik vind een knoop en loop naar mijn chef toe en zeg "Hier, voor in je zakdoek" en dan tja.. is het lachen geblazen natuurlijk.

Of met een bende vrienden een film kijken (Armageddon) en daarin schreeuwde iemand heel veel "HARRY! HARRY!! HAAAAARRRRRRYY!!!" en toen zei ik dus "Wat een herrie "

Maar het stomme is dat ik er niet bij nadenk en het er gewoon uitkomt. Of dat humor is weet ik niet, er word iig wel om gelachen.
Ik wil je naast mij op de bank, tegen mij aan. Alsof ik een kat op mijn schoot heb, maar het niet erg vind dat ik op dat moment niet bij de chips kan en je lekker laat liggen.
pi_40363527
tsjah,. dat kan je denk ik niet wórden,.
je moet het denk ik wel van jezelf in je hebben.

Wat wel helpt volgens mij is als je overal toch probeert plezier in te hebben, in grote als kleine dingen. En prááát gewoon met mensen, op straat, in de bus, where-ever!
Als je niet praat, luistert niemand!
Hoe meer je praat, hoe beter je er in wordt en wie weet wordt je zelfs grappig!
Tis leuk om mensen aan het lachen te maken
  maandag 31 juli 2006 @ 20:52:03 #61
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_40363615
Overigens redelelijk verdrietig dat je er een topic over opent.

Dr is namelijk een heel subforum voor
Lang leve mij! *O*
  maandag 31 juli 2006 @ 23:04:42 #62
140245 base3ball
State Of Mind
pi_40368895
Veelal wat eerder al is gezegd. Het is niet echt aan te leren. Het kan eigenlijk alleen als je t eigenlijk al in je hebt, maar niet van je zelf weet. Het belangrijkste blijft dat je niet geforceerd grappig gaat doen.
Hieronder even een paar belangrijke dingen om 'cocky and funny' (gevat) te worden/zijn.
Waarschijnlijk zal t meeste wel al genoemd zijn. En nogmaals t zijn geen waarheden, maar iig zoals ik erover nadenk. En men vind mij gevat, ze hebben t zelfs eens over me geschreven . Maar ik moet nu ophouden anders wordt ik veels te cocky.

-Ken je 'publiek', Maw, weet tegen wie je welke grap kan maken. En tegen wie helemaal niet. Zie het zo vaak dat collega's grappig gaan doen tegen directie en co. Soms kan dit wel, maar meestal is dit een no-go .

-De manier waarop je het zegt. Zoals eerder gezegd intonatie is zó belangrijk

-Wat je non-verbaal uitstraalt. De ene keer met een brede glimlach. De andere keer is juist een uitgestreken gezicht nodig om de grap over te brengen.

-timing. Tweeledig. Timing is denk ik wel het belangrijkste 'aspect'
a) Het moment waarop je de grap maakt. Meestal werkt een grap alleen als je m snel genoeg maakt. Maar soms moet je juist even wachten.
b) Weten wanneer je wel een grap kan maken en weer niet. Zelfs op crematies en begrafenissen kunnen sommige grappen (galgenhumor) met name, omdat ze heerlijk relatieveren. Aan de andere kant is het niet gepast om tijdens grote concentratie grappen te maken.

Zoals je ziet is het dus helemaal niet zo makkelijk om cocky & funny te zijn.
Als je bent gezegend met een snel denk- en/of reactievermogen dan ben je al een heel eind.
Het scheelt ook wel hoe je uitstraling is en wat voor stem en spreektrand je hebt.
Sommige mensen hebben zo'n saaie spreektrand, dat ze de leukste grap kunnen maken, maar ie totaal niet leuk is.

Zo voor zover de cursus: opmerkingen maken voor gevorderden
Everybody has a talent, most people just don't know what it is.
www.xi-online.nl
pi_40368901
quote:
Op maandag 31 juli 2006 16:39 schreef Moonah het volgende:
Zo ken ik er nog wel een.

Maar ik kan soms ook wel beetje bot overkomen, terwijl het niet mijn intentie is. Beetje nuanceren bij mij moet je wel doen. Mijn humor heb ik overigens van mijn vader, die kon altijd wel gevat uit de hoek komen.
  maandag 31 juli 2006 @ 23:05:58 #64
140245 base3ball
State Of Mind
pi_40368958
quote:
Op maandag 31 juli 2006 17:19 schreef GSi het volgende:
Ik zeg soms dingen zonder er bij na te denken.. veelal woordgrappen

Voorbeeldje, ik vind een knoop en loop naar mijn chef toe en zeg "Hier, voor in je zakdoek" en dan tja.. is het lachen geblazen natuurlijk.

Of met een bende vrienden een film kijken (Armageddon) en daarin schreeuwde iemand heel veel "HARRY! HARRY!! HAAAAARRRRRRYY!!!" en toen zei ik dus "Wat een herrie "

Maar het stomme is dat ik er niet bij nadenk en het er gewoon uitkomt. Of dat humor is weet ik niet, er word iig wel om gelachen.
Dat is het gewoon. Of vragen waar bambi is.
www.xi-online.nl
  maandag 31 juli 2006 @ 23:07:40 #65
140245 base3ball
State Of Mind
pi_40369028
quote:
Op maandag 31 juli 2006 23:04 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Zo ken ik er nog wel een.

Maar ik kan soms ook wel beetje bot overkomen, terwijl het niet mijn intentie is. Beetje nuanceren bij mij moet je wel doen. Mijn humor heb ik overigens van mijn vader, die kon altijd wel gevat uit de hoek komen.
Bij mij zit het wel een beetje in de familie. Mijn vader, broer, opa. En mijn moeder ook trouwens.
www.xi-online.nl
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 00:15:20 #66
13354 Boeman
Ik was jarig.
pi_40371739
quote:
Op maandag 31 juli 2006 16:45 schreef Maeksy het volgende:

[..]

Ikzelf ben ook al vanaf heel jongs af aan in staat geweest om mensen aan het lachen te maken. Ten koste van anderen, maar ook vaak van ten koste van mezelf (zelfspot ftw). Ik ervaar het zelf als een soort kronkel in mn denken die razendsnel allerlei scenarios langsgaat, waarna ik de "leukste" dr uit kiest.
Een soort america's funniest home videos, maar dan sneller... en binnen in mn hoofd.
Precies! Links leggen tussen woorden, gebeurtenissen, personen, dingen, alles!
[i]deze ruimte is te huur[/i]
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 11:24:24 #67
24360 Xtinction
Shaolin Kempo
pi_40379633
Mooie beschrijving idd, zo ervaar ik het ook een beetje, het gaat echt raaaazendsnel
pi_40379680
quote:
Op maandag 31 juli 2006 14:44 schreef partyyboyy het volgende:
Zo wordt je geboren.
Helaas voor jou, mate!
dat denk ik ook
en als je van jezelf weet dat t je niet lukt kun je beter je bek houden anders floep je er onzettend beschamende niet grapjes uit en zit iedereen je alleen maar aan te staren en zich af te vragen wie is die idioot
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 11:35:17 #69
108862 a-child-in-chains
weight of the world is a bitch
pi_40379889
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 11:26 schreef liefie_ het volgende:

[..]

dat denk ik ook
en als je van jezelf weet dat t je niet lukt kun je beter je bek houden anders floep je er onzettend beschamende niet grapjes uit en zit iedereen je alleen maar aan te staren en zich af te vragen wie is die idioot

Die is hard. Liefie_ is hard. Waarom heet jij Liefie_ ???
Alleen mensen met liefde in hun leven groeien voorspoedig en worden sterker.
No room for the unlucky.
pi_40379906
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 11:35 schreef a-child-in-chains het volgende:

[..]

Die is hard. Liefie_ is hard. Waarom heet jij Liefie_ ???
niet hard, waar
sorry hoor

en mijn naam is een lang verhaal
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 11:36:31 #71
108862 a-child-in-chains
pi_40379919
Goeiemorgen Liefie_ !!! Me liefste!
(Leuk meisje met de leuke schoentjes.)
No room for the unlucky.
pi_40379985
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 11:36 schreef a-child-in-chains het volgende:
Goeiemorgen Liefie_ !!! Me liefste!
(Leuk meisje met de leuke schoentjes.)
euuuuh
ten eerst is het mijn liefste niet me
en ten tweede ga je nou ontzettend off topic in je eigen topic
maja je moet t zelf maar weten hoor
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 11:40:03 #73
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_40380015
ik denk dat je het gewoon in je moet hebben
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 11:43:58 #74
108862 a-child-in-chains
pi_40380126
Ik voel me hier gebashed
Zou het te maken hebben met min reacties in andere topics?

@ Liefie; Allochtonen zeggen "Me" liefste (kan er ook niks aan doen, surinamers he)
@ Barracupracuda, Ik hoop dat je het wel kunt aanleren zoniet je humor iig. kunt verbeteren.

tja.
No room for the unlucky.
pi_40380532
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 11:43 schreef a-child-in-chains het volgende:
Ik voel me hier gebashed
Zou het te maken hebben met min reacties in andere topics?

@ Liefie; Allochtonen zeggen "Me" liefste (kan er ook niks aan doen, surinamers he)
@ Barracupracuda, Ik hoop dat je het wel kunt aanleren zoniet je humor iig. kunt verbeteren.

tja.
nou als je je nu al gebashed voelt zou ik maar eens wat mn onzekerheid gaan doen ipv gevoel voor humor...

en gevoel voor humor is denk ik een "talent" wat je niet kunt leren...
net als muziek... als je er aanleg voor hebt zul je geweldig spelen als je dat niet hebt kun je wel noten uit je hoofd gaan leren en gaan spelen maar het zal altijd net wat missen
zo kun je wel grapjes en zo uit je hoofd gaan leren en zo maar het zal het toch altijd net niet zijn

en dat het gezegd word door surinamers zorgt er idd voor dat het opeens wel klinkt
het is mijn niet me ookal zeggen veel mensen het (doelbewust) fout
het klinkt vreselijk idioot iig
pi_40381043
Ik denk dat je vrijwel alles tegen iedereen kunt zeggen als je het maar op de juiste manier brengt. Een leuke uitdrukking op je gezicht, de juiste klemtoon en weten hoe je er mee om moet gaan als je opmerking anders uitpakt dan bedoelt. Oke sommige dingen kun inderdaad niet, maar dat zijn dusdanige opmerkingen dat je dat van te voren al aanvoelt. Jouw opmerking valt niet in die categorie en moet je dus makkelijk kunnen maken mits je hem op de juiste manier brengt.
Sowieso kan je grappig overkomen slechts door de manier waarop je het brengt, zonder dat hetgeen wat je zegt nou hoogstaande humor is.
'Veni, Vidi, Velcro' - Ik kwam, Ik zag en ik bleef plakken!
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 12:15:43 #77
108862 a-child-in-chains
pi_40381127
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 11:57 schreef liefie_ het volgende:

[quote]nou als je je nu al gebashed voelt zou ik maar eens wat mn onzekerheid gaan doen ipv gevoel voor humor...
Ik maak maar een geintje hoor.
quote:
en dat het gezegd word door surinamers zorgt er idd voor dat het opeens wel klinkt
Dat is "spreektaal" jeweettoch!?
En sinds wanneer doet fok alleen aan strikt correcte spelling ?
Ga je wombat knuffelen ofzo
Of mail naar fok en laat een spellingchecker inbouwen
No room for the unlucky.
pi_40381153
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 12:15 schreef a-child-in-chains het volgende:

[..]

Ik maak maar een geintje hoor.
[..]

Dat is "spreektaal" jeweettoch!?
En sinds wanneer doet fok alleen aan strikt correcte spelling ?
Ga je wombat knuffelen ofzo
Of mail naar fok en laat een spellingchecker inbouwen
over spelling zul je me niet horen want ik kan zelf ook neit spellen
maar de juiste woorden bij elkaar zoeken lukt me nog net wel
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 12:17:00 #79
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_40381164
Ga je svp weer on topic in je eigen topic, a-c-i-c?

Dank .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_40381188
Het is gewoon iets wat in je zit. Proberen te leren en geforceerd zo doen zal jezelf juist in vernedering brengen. Bij mensen die je goed kent is het makkelijk omdat je weet wat voor humor ze hebben en hoever je kan gaan. Bij mensen die nog niet of nauwelijks kent moet je beetje op safe spelen. Geen rare grappen maar meer van die traditionele dingen zoals af en toe een grappige opmerking eruit gooien op het goede moment. Tegelijkertijd kan je uitproberen hoe de humor is van diegene.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 12:26:24 #81
108862 a-child-in-chains
pi_40381421
Goede grappenmakers kunnen goed relativeren denk ik.
En relativeren is niet mijn sterkste kant, alhoewel ik het wel kan. Ik vertik het gewoon.
Alsof ik te maken heb met een 'blinde vlek' als ik het probeer (is onwil trouwens, Ik kan het wel.)
Mischien dat ik dan toch rustigjes aan meer moet gaan te relativeren.
Eens kijken of het mijn humor verbetert

En ik hoop trouwens dat alle mensen doe zeggen dat je niet kunt aanleren ongelijk hebben (sorry)
Ik vind humor wel belangrijk.
No room for the unlucky.
pi_40382318
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 12:26 schreef a-child-in-chains het volgende:
En relativeren is niet mijn sterkste kant, alhoewel ik het wel kan. Ik vertik het gewoon.
Alsof ik te maken heb met een 'blinde vlek' als ik het probeer (is onwil trouwens, Ik kan het wel.)

En ik hoop trouwens dat alle mensen doe zeggen dat je niet kunt aanleren ongelijk hebben (sorry)
Right, kijkend naar je postgeschiedenis is het mischien beter om een psych te zoeken dan een nieuwe stijl qua humor. Al ben ik natuurlijk niet degene die bepaald of iemand wel of niet professionele hulp moet zoeken .
pi_40382625
Cocky en funny moet je richting vrouwen doen en niet naar mannen
pi_40382752
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 13:03 schreef Kevanovitch het volgende:
Wat hij zegt
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 15:37:59 #85
104219 Maeksy
an·ti·held (de ~ (m.))
pi_40387183
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 13:03 schreef Kevanovitch het volgende:
Ja man, mannen moet je gewoon keihard dissen zodat de rest ze uitlacht, of groffe moppen maken over vrouwen en minderheden.

...

Wat een onzin zeg. Alsof je met "opscheppen met een vleugje zelfspot" je maten niet aan het lachen kan krijgen. In mijn ogen is het zelfs een best een effectieve vorm van humor tegenover mannen; enerzijds laat je zien dat je mee kan doen in de eeuwige, verkapte ik-heb-de-grootste-lul discussies, anderzijds laat je zien dat je jezelf niet àl te serieus neemt en kunt relativeren (zoals de TS aangeeft).
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 15:44:22 #86
140245 base3ball
State Of Mind
pi_40387359
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 12:26 schreef a-child-in-chains het volgende:

Als je wel kan relativeren, maar het vertikt. Tja, je wil dus wel iets, maar je vertikt het .
Met name bij humor is relativeren juist belangrijk. En eigenlijk vooral ook zelfspot. Bereik je altijd veel mee. Met name omdat een ander een grap over hem/haar sneller zal pikken als je ook over jezelf grappen durft te maken.
Maar ga nu echt niet krampachtig grappig proberen te doen. Je met het zijn anders lukt het niet. Gewoon niet teveel nadenken. Als er iets in je opkomt floep het er dan gewoon uit (natuurlijk ook weer niet alles, maar goed). En als je dan merkt dat je opmerkingen steeds misplaatst zijn en/of niet begrepen worden.......dan heb je dus geen gevoel voor humor. En dan moet je het ook niet meer proberen.

Iig veel succes
www.xi-online.nl
pi_40387421
Ik hou wel van droge opmerkingen, maak ze ook vaak zat, maar ze schieten nooit in het verkeerde keelgat... mn vrienden weten ook trouwens dat ik het gewoon als geintje bedoel, en dat is wel belangrijk uiteraard
† The 3 Kings †
pi_40394480
al die voorbeelden, ik ga al die grappen stelen
Does the name Dr Pavlov ring a bell?
pi_40400860
Trouwens Cocky staat meer voor arrogant. Vooral in deze context. Dit is nog een stuk makkelijker dan het "lullige" gedeelte.
pi_40401102
Ik peil altijd eerst het gezelschap voordat ik gevat ga doen Bij mijn schoonouders doe ik het dus niet, schoonpa is een beetje dovig ook enzo.

Oja, en ik had 'm absoluut ook Shaggy genoemd, maar dan niet in z'n gezicht

En het tofste is om mannen die gedronken hebben en denken dat ze gevat zijn afbranden met nog gevattere en zelfs beledigende opmerkingen en dan eerst zo dat ze het niet horen maar aan de reactie van je vriendinnen wel in de gaten hebben dat het niet zo leuk is

En dan heb ik ook nog de echt hele grove en platische opmerkingen en grappen, maar die bewaar ik voor als ik weer tussen de puberale vakkenvullers en geile baas van de Edah terechtkom
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_40401167
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 00:15 schreef Boeman het volgende:

[..]

Precies! Links leggen tussen woorden, gebeurtenissen, personen, dingen, alles!
Inderdaad
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_40401216
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 23:04 schreef Syrena het volgende:
Ik peil altijd eerst het gezelschap voordat ik gevat ga doen Bij mijn schoonouders doe ik het dus niet, schoonpa is een beetje dovig ook enzo.

Oja, en ik had 'm absoluut ook Shaggy genoemd, maar dan niet in z'n gezicht

En het tofste is om mannen die gedronken hebben en denken dat ze gevat zijn afbranden met nog gevattere en zelfs beledigende opmerkingen en dan eerst zo dat ze het niet horen maar aan de reactie van je vriendinnen wel in de gaten hebben dat het niet zo leuk is

En dan heb ik ook nog de echt hele grove en platische opmerkingen en grappen, maar die bewaar ik voor als ik weer tussen de puberale vakkenvullers en geile baas van de Edah terechtkom
Je denkt dat je heel wat in je mars hebt?
pi_40401246
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 23:06 schreef Transvaal het volgende:

[..]

Je denkt dat je heel wat in je mars hebt?
Heb ik ook Biertje?
pi_40401570
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 23:07 schreef Syrena het volgende:

[..]

Heb ik ook Biertje?
Hoe bevalt het, dat puberale vakkenvullen?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  woensdag 2 augustus 2006 @ 10:02:06 #95
108862 a-child-in-chains
pi_40410665
EN
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 23:04 schreef Syrena het volgende:
Ooh. Da's hard. Is net zoiets als een schop in de klote geven joh. Das niet goed voor hun mannelijkheid.
Grappen maken , dat doen ze voor jou..... En dit krijgen ze in dan terrug??
(Je heb wel gelijk)

En, geniet je daar ook van?
No room for the unlucky.
pi_40410733
TiP: Veel cabaret kijken (en onthouden)
'Ja' op alles...
  woensdag 2 augustus 2006 @ 10:07:14 #97
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_40410746
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 10:05 schreef Boxkeeper het volgende:
TiP: Veel cabaret kijken (en onthouden)
Niets zo erg als van die gozers die Hans T. of Theo M. gaan reciteren .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 2 augustus 2006 @ 10:17:28 #98
108862 a-child-in-chains
pi_40410938
Gister na het boodschappen doen kwam ik onderweg naar huis een vriend tegen.
Hij zegt: Ik zie dat je net van de super afkomt.
Ik: Ik? Oh Neehoor, ik loop altijd met zo'n tas over straat.

Naja, iig. Die was wel funny want hij lag in een deuk. En dat floepte ik er ook gewoon uit.
Ik kan het wel. Er is hoop. Ik weet dat ik het kan. Gewoon veel doen en vertrouwen denk ik.

Is net zoiets als dat (ik denk) dat goed kunnen leren ook te maken heeft met 'vertrouwen' hebben
in je omgeving.
Veel mensen denken dat je goed kunt leren alleen als je van nature al pienter bent. Ik denk dat de
doorsnee dude/meisje slim genoeg is en afdoende IQ heeft om alles te leren wat maar voor handen is.
Maar het gaat om vertrouwen hebben. Als je geen vertrouwen hebt of niet lekker in je vel zit. gaat
leren stukken moeilijker.
Ik zie om mij heen dat kinderen die van huis uit veel spelletjes spelen en aandacht krijgen, dat
leren (op school) hun een stuk makkelijker afgaat. Maar das mischien voer voor een ander topic.

Als de omgeving waarin je bent vertrouwd aanvoelt, komen je grappen ook natuurlijker over
(?)
No room for the unlucky.
pi_40411032
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 10:07 schreef Copycat het volgende:

[..]

Niets zo erg als van die gozers die Hans T. of Theo M. gaan reciteren .
"Dat tuig begint te spelen.... KUTMUZIEK!" Dat is gewoon een klassieker

Misschien cliché, maar imo ben je het grappigst als je gewoon jezelf blijft. Ga niet geforceerd proberen om de grappigste te zijn, jouw momenten komen wel. Meelachen om de grappen van anderen is ook leuk

Ik zeg vaak gewoon wat ik denk en soms is wat ik denk zo raar dat mensen er door in de lach schieten, en dan probeer ik nog niet eens opzettelijk grappig te zijn. Zo weet de kliek bij het college Fins dat ik een vrij apart en morbide gevoel voor humor heb, omdat ik altijd de raarste dingen vertaald wil hebben naar het Fins.

Bijvoorbeeld: "nee, schat, niet vanavond, ik heb hoofdpijn" (ei kulta, ei tänä iltana, mun päätä särkee") Ik vervolgde het toen door te zeggen "dus als een lichaamsdeel pijn doet, gebruik je het werkwoord "särkeä", maar wat gebruik je als de ene mens de ander pijn doet?"
pi_40411036
Heel hard meelachen om andersmans grappen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')